-
-
Καινούρια ζάντα για το Clio ή αυτή είχε πάντα? Πολύ ζόρικη ζάντα ( και στο μάτι και στο πλύσιμο ) , τελικά όντως τα καινούρια δεν θα έχουν radar πεζών κτλ ? Πισωγύρισμα .
-
Κουκλί το χρώμα και το ζαντικό!
Στο χρώμα αυτό το έχει φίλη σε βενζίνη αυτόματο και είναι σουπερ (και δεν φαινεται και η βρωμιά όσο στο μαύρο)
Φαντάζομαι το lpg βγαίνει μονο manual, σωστά; -
@iceman7 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Κουκλί το χρώμα και το ζαντικό!
Στο χρώμα αυτό το έχει φίλη σε βενζίνη αυτόματο και είναι σουπερ (και δεν φαινεται και η βρωμιά όσο στο μαύρο)
Φαντάζομαι το lpg βγαίνει μονο manual, σωστά;Σωστά...σε lpg μόνο χειροκίνητο...(κουτάλα..για να φωνάζει ο Φάνης )
-
Με γεια , πολυ ωραιο φαινεται !! Και καλη επιλογη !!!
Να το χαρεις !!! -
Καλοτάξιδο Αντώνη, έφτασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της! Πανέμορφη η ζάντα και ωραίο/τίμιο πακέτο με τα δεδομένα της σημερινής αγοράς.
Να το χαρείς και αναμένουμε εντυπώσεις (και να του βάλουμε λίγο χέρι )
-
Έφθασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της, άντε να πάρουν σειρά οι επόμενοι.
Άραγε θα το προλάβω το καλοκαίρι; Χλωμό...
Α ρε Αντώνη, το έδωσες το vitara και δεν το πρόλαβα... σνιφ... -
Εξαιρετική η επιλογή και η κατάληξη Αντώνη. Κουκλί το αυτοκίνητο. Εύχομαι και καλοτάξιδο!
Γλίτωσες και από τον επιτάφιο (Mazda 2)...
.
.
.
.
.
Αυτό το τελευταίο το έγραψα για τον γάτο. -
@storm said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Έφθασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της, άντε να πάρουν σειρά οι επόμενοι.
Άραγε θα το προλάβω το καλοκαίρι; Χλωμό...
Α ρε Αντώνη, το έδωσες το vitara και δεν το πρόλαβα... σνιφ...Φίλε Storm είχα ενημερώσει έγκαιρα για το Grand Vitara...
Και αν θυμάμαι καλά με είχες ρωτήσει για κάποιες διευκρινίσεις...
Νομίζω δεν ήσουν ψημένος 100%
-
@harisma23 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Εξαιρετική η επιλογή και η κατάληξη Αντώνη. Κουκλί το αυτοκίνητο. Εύχομαι και καλοτάξιδο!
Γλίτωσες και από τον επιτάφιο (Mazda 2)...
.
.
.
.
.
Αυτό το τελευταίο το έγραψα για τον γάτο.Φίλε Χάρη, πλάκα πλάκα, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το είχε το Mazda...και εξωτερικά μου άρεσε...
Στο τεστ ντραιβ, χωρίς να βάζει φωτιά, δεν με απογοήτευσε...
Αν ήταν άμεσα διαθέσιμο, ίσως να είχα καταλήξει σε αυτό...Τζαπανίλα!
-
@harisma23 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Εξαιρετική η επιλογή και η κατάληξη Αντώνη. Κουκλί το αυτοκίνητο. Εύχομαι και καλοτάξιδο!
Γλίτωσες και από τον επιτάφιο (Mazda 2)...
.
.
.
.
.
Αυτό το τελευταίο το έγραψα για τον γάτο.ειναι για αντρες το ματσουντα χαρη, για αντρες...
χαχαχ -
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@storm said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Έφθασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της, άντε να πάρουν σειρά οι επόμενοι.
Άραγε θα το προλάβω το καλοκαίρι; Χλωμό...
Α ρε Αντώνη, το έδωσες το vitara και δεν το πρόλαβα... σνιφ...Φίλε Storm είχα ενημερώσει έγκαιρα για το Grand Vitara...
Και αν θυμάμαι καλά με είχες ρωτήσει για κάποιες διευκρινίσεις...
Νομίζω δεν ήσουν ψημένος 100%
Έχεις δίκιο φίλε.
Για να είμαι ειλικρινής ψάχνω για κάποιο άλλο που να είναι 5θυρο γιατί συχνά/πυκνά εκτελώ χρέη μεταφορέα ηλικιωμένων.Αν ήμουν εντελώς μόνος, θα το είχα πάρει εγώ το GV πριν καν δημοσιευτεί η αγγελία σου.
-
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Φίλε Χάρη, πλάκα πλάκα, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το είχε το Mazda...και εξωτερικά μου άρεσε...
Στο τεστ ντραιβ, χωρίς να βάζει φωτιά, δεν με απογοήτευσε...
Η εμφάνιση του Mazda 2 μέσα - έξω όντως είναι ωραία, αλλά και του Clio δεν πάει πίσω. Ως προς την ποιότητα του εσωτερικού έχω κάποιες ενστάσεις, κρίνοντας από το ομογάλακτο CX-3 που είχα νοικιάσει για μια μέρα.
Κατά τ' άλλα με το 2 πρέπει να είσαι συνεχώς με την "κουτάλα" στο χέρι για να κινηθεί αξιοπρεπώς. Το "βγαίνω στην εθνική και αφήνω μια έκτη παντού", το ξεχνάς!
-
@harisma23 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Φίλε Χάρη, πλάκα πλάκα, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το είχε το Mazda...και εξωτερικά μου άρεσε...
Στο τεστ ντραιβ, χωρίς να βάζει φωτιά, δεν με απογοήτευσε...
Η εμφάνιση του Mazda 2 μέσα - έξω όντως είναι ωραία, αλλά και του Clio δεν πάει πίσω. Ως προς την ποιότητα του εσωτερικού έχω κάποιες ενστάσεις, κρίνοντας από το ομογάλακτο CX-3 που είχα νοικιάσει για μια μέρα.
Κατά τ' άλλα με το 2 πρέπει να είσαι συνεχώς με την "κουτάλα" στο χέρι για να κινηθεί αξιοπρεπώς. Το "βγαίνω στην εθνική και αφήνω μια έκτη παντού", το ξεχνάς!
Δεν διαφωνώ...αλλά το άτιμο έχει τόσο όμορφο επιλογέα...και κουμπώνει άψογα...
-
Έχω οδηγήσει αυτήν την γενιά Ρενώ όπως και άλλα πολλά μικρά τουρμπατα. Δεν ισχύει ότι δεν είσαι και σε αυτά συνεχώς με την κουτάλα στο χέρι. Μύθος ολικής. Ιδιαίτερα για την κίνηση μέσα στην πόλη, σαφέστατα κάνεις πιο πολλές αλλαγές σχέσεων από ένα ατμοσφαιρικό περισσότερων κυβικών εκατοστών.
Το πλεονέκτημα αυτών των κινητήρων είναι στην εθνική όπου ταξιδεύουν με λιγότερες σ.α.λ από τα ατμοσφαιρικά ίδιας ισχύς και μπορούν έτσι να είναι το ίδιο ή και πιο οικονομικά ενώ, στην εθνική οδό και μόνον εκεί, όντως δεν απαιτούν κατέβασμα σχέσης.
Εν ολίγης και πάλι με τα μικρά τουρμπατα συνεχώς θα αλλάζεις σχέση διότι θα κρεμάνε λόγω υποκυβισμου κάτω απο ένα όριο στροφών. Το οποίο όριο στροφών είναι ο μέσος όρος κατά την κίνηση στην πόλη.
Στα των σχετικών του νήματος, μπράβο Αντόνιο ( σαν μικροσωματίδιο ακούγεται το ψευδώνυμο σου...χέχε) έκανες καλή αγορά, ενός σοβαρού αυτοκινήτου με ποιοτικά στοιχεία.
Και το Μάζντα ήταν πολύ καλή επιλογή, μην ακούς το τι λένε.
Και πάλι μπράβο, να το χαρείς και καλόταξιδο να είναι.
Υ.γ Η ζάντα είναι ένα γλυπτό. Φοβερή σχεδίαση. Οι Γάλλοι δεν παίζονται σε κάτι τέτοια.
-
@lap said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Στα των σχετικών του νήματος, μπράβο Αντόνιο ( σαν μικροσωματίδιο ακούγεται το ψευδώνυμο σου...χέχε) έκανες καλή αγορά, ενός σοβαρού αυτοκινήτου με ποιοτικά στοιχεία.
Χαχα...δεν το είχα σκεφτεί ποτέ για το σωματίδιο....όπως λέμε νετρόνιο...καλό
Και το Antonio δεν είναι ψευδώνυμο...το όνομα μου είναι...στα Ιταλικά
-
Χέχε,
Για τη ζάντα πες τον άλλον τον ειδικό να ασχοληθεί λίγο με νανοτεχνολογίες όπως και με τα αβαφα πλαστικά να μας κάνει και ένα σεμινάριο και να την περάσετε νανοτεχνολογία προστασίας. Είναι πραγματικά εκπληκτική η σχεδίαση της. Να την προστατέψεις. Θυμίζει αρχαίο ελληνική συμμετρία....πω τι είπα πάλι... -
@lap said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Έχω οδηγήσει αυτήν την γενιά Ρενώ όπως και άλλα πολλά μικρά τουρμπατα. Δεν ισχύει ότι δεν είσαι και σε αυτά συνεχώς με την κουτάλα στο χέρι. Μύθος ολικής. Ιδιαίτερα για την κίνηση μέσα στην πόλη, σαφέστατα κάνεις πιο πολλές αλλαγές σχέσεων από ένα ατμοσφαιρικό περισσότερων κυβικών εκατοστών.
Το πλεονέκτημα αυτών των κινητήρων είναι στην εθνική όπου ταξιδεύουν με λιγότερες σ.α.λ από τα ατμοσφαιρικά ίδιας ισχύς και μπορούν έτσι να είναι το ίδιο ή και πιο οικονομικά ενώ, στην εθνική οδό και μόνον εκεί, όντως δεν απαιτούν κατέβασμα σχέσης.
Εν ολίγης και πάλι με τα μικρά τουρμπατα συνεχώς θα αλλάζεις σχέση διότι θα κρεμάνε λόγω υποκυβισμου κάτω απο ένα όριο στροφών. Το οποίο όριο στροφών είναι ο μέσος όρος κατά την κίνηση στην πόλη.
Γύρε, πέτα πάλι τη μπάλα στην εξέδρα. Το συνηθίζεις εξάλλου... Προφανώς σε ένα ατμοσφαιρικό με μικρή ιπποδύναμη και ροπή και θεόμακρες σχέσεις, θέλεις πολύ συχνότερες αλλαγές ταχυτήτων για να το κρατάς ζωντανό, ακόμη και μέσα στην πόλη, όταν δεν περιορίζεσαι σε πρώτη - δευτέρα (όπου όλα το ίδιο είναι). Στη δε εθνική (που ανέφερα συγκεκριμένα) ή και σε επαρχιακή οδό είναι αυτό ακόμη πιο χτυπητό. Και βεβαίως δεν είναι μύθος ολκής.
-
Δεν ισχύει αυτό που λες για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και ίδιας ιπποδύναμης με την διαφορά του ενός να είναι τουρμπατο και υποκυβισμενο και το άλλο ατμοσφαιρικό αλλά περισσότερων κ.εκ. ιδιαίτερα για αυτοκίνητα πόλης που συζητούμε στο θέμα μας.
Τα υποκυβισμενα τουρμπατα αυτοκίνητα πόλης κρεμάνε και ρεταρουν σε χαμηλες σ.α.λ μέχρι να υπερτροφοδοτησει το turbo. Όλα τους. Εκεί λοιπόν κατεβάζεις σχέση στο κιβώτιο.
Στο renault αυτή η στιγμή είναι κάπου στις 2500-2800. Me lpg και πιο ψηλά με βενζίνη. Με το πικ της ροπής του lpg να έρχεται στις 3000. Στα στενά της πόλης όταν κινείται ένα αυτοκίνητο πέφτει πολλές φορές λόγω της κίνησης , εμποδίων που εμφανίζονται, στροφών κτλ κάτω από αυτό το όριο και αναγκάζεσαι συχνά να κατεβάσεις σχέση. Σε ένα ατμοσφαιρικό περισσότερων κ.εκ σε αυτές τις στροφές υπάρχει περισσότερη ροπή και είναι πολύ γραμμική με αποτέλεσμα να κινείται πολύ πιο άνετα διατηρώντας την ήδη υπάρχουσα σχέση στο κιβώτιο. Βγάζω απ' έξω το γρανάζια του κιβωτίου σαν κοινό παράγοντα.Το αντίθετο συμβαίνει σε ταχύτητες ταξιδιού στην εθνική οδό.
Αυτή είναι η αλήθεια.Αφήνω σχολιασμούς στην άκρη γιατί δεν βοηθούν μια κουβέντα, πόσο μάλλον το νήμα του Αντόνιο.
-
Antoniokon καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το αυτοκίνητο. Θα ήταν και η δική μου επιλογή αν αγόραζα B και μάλιστα ακριβώς στο χρώμα που το πήρες. Μήπως πρόλαβες κι αγόρασες το δικό μου?
ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA