Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    144
    5254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      1c471434-3e31-4793-a10d-7c81e857230b-image.png

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • yem
        yem last edited by

        Καινούρια ζάντα για το Clio ή αυτή είχε πάντα? Πολύ ζόρικη ζάντα ( και στο μάτι και στο πλύσιμο 😀 ) , τελικά όντως τα καινούρια δεν θα έχουν radar πεζών κτλ ? Πισωγύρισμα .

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          iceman7 last edited by

          Κουκλί το χρώμα και το ζαντικό!
          Στο χρώμα αυτό το έχει φίλη σε βενζίνη αυτόματο και είναι σουπερ (και δεν φαινεται και η βρωμιά όσο στο μαύρο)
          Φαντάζομαι το lpg βγαίνει μονο manual, σωστά;

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            antoniokon @iceman7 last edited by antoniokon

            @iceman7 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

            Κουκλί το χρώμα και το ζαντικό!
            Στο χρώμα αυτό το έχει φίλη σε βενζίνη αυτόματο και είναι σουπερ (και δεν φαινεται και η βρωμιά όσο στο μαύρο)
            Φαντάζομαι το lpg βγαίνει μονο manual, σωστά;

            Σωστά...σε lpg μόνο χειροκίνητο...(κουτάλα..για να φωνάζει ο Φάνης😳 )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • alexandros-k
              alexandros-k last edited by

              Με γεια , πολυ ωραιο φαινεται !! Και καλη επιλογη !!!
              Να το χαρεις !!! ☺

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                Καλοτάξιδο Αντώνη, έφτασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της! Πανέμορφη η ζάντα και ωραίο/τίμιο πακέτο με τα δεδομένα της σημερινής αγοράς.

                Να το χαρείς και αναμένουμε εντυπώσεις (και να του βάλουμε λίγο χέρι 😁)

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • storm
                  storm last edited by

                  Έφθασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της, άντε να πάρουν σειρά οι επόμενοι.

                  Άραγε θα το προλάβω το καλοκαίρι; Χλωμό...
                  Α ρε Αντώνη, το έδωσες το vitara και δεν το πρόλαβα... σνιφ...😢

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    harisma23 last edited by harisma23

                    Εξαιρετική η επιλογή και η κατάληξη Αντώνη. Κουκλί το αυτοκίνητο. Εύχομαι και καλοτάξιδο!
                    Γλίτωσες και από τον επιτάφιο (Mazda 2)...
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    Αυτό το τελευταίο το έγραψα για τον γάτο. 😜

                    A gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                    • A
                      antoniokon @storm last edited by

                      @storm said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                      Έφθασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της, άντε να πάρουν σειρά οι επόμενοι.

                      Άραγε θα το προλάβω το καλοκαίρι; Χλωμό...
                      Α ρε Αντώνη, το έδωσες το vitara και δεν το πρόλαβα... σνιφ...😢

                      Φίλε Storm είχα ενημερώσει έγκαιρα για το Grand Vitara...

                      Και αν θυμάμαι καλά με είχες ρωτήσει για κάποιες διευκρινίσεις...

                      Νομίζω δεν ήσουν ψημένος 100%🙂

                      storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        antoniokon @harisma23 last edited by antoniokon

                        @harisma23 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                        Εξαιρετική η επιλογή και η κατάληξη Αντώνη. Κουκλί το αυτοκίνητο. Εύχομαι και καλοτάξιδο!
                        Γλίτωσες και από τον επιτάφιο (Mazda 2)...
                        .
                        .
                        .
                        .
                        .
                        Αυτό το τελευταίο το έγραψα για τον γάτο. 😜

                        Φίλε Χάρη, πλάκα πλάκα, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το είχε το Mazda...και εξωτερικά μου άρεσε...

                        Στο τεστ ντραιβ, χωρίς να βάζει φωτιά, δεν με απογοήτευσε...

                        Αν ήταν άμεσα διαθέσιμο, ίσως να είχα καταλήξει σε αυτό...Τζαπανίλα!

                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • gatoz
                          gatoz @harisma23 last edited by

                          @harisma23 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                          Εξαιρετική η επιλογή και η κατάληξη Αντώνη. Κουκλί το αυτοκίνητο. Εύχομαι και καλοτάξιδο!
                          Γλίτωσες και από τον επιτάφιο (Mazda 2)...
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          Αυτό το τελευταίο το έγραψα για τον γάτο. 😜

                          ειναι για αντρες το ματσουντα χαρη, για αντρες...
                          χαχαχ

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • storm
                            storm @antoniokon last edited by

                            @antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                            @storm said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                            Έφθασε και αυτή η αναζήτηση στο τέλος της, άντε να πάρουν σειρά οι επόμενοι.

                            Άραγε θα το προλάβω το καλοκαίρι; Χλωμό...
                            Α ρε Αντώνη, το έδωσες το vitara και δεν το πρόλαβα... σνιφ...😢

                            Φίλε Storm είχα ενημερώσει έγκαιρα για το Grand Vitara...

                            Και αν θυμάμαι καλά με είχες ρωτήσει για κάποιες διευκρινίσεις...

                            Νομίζω δεν ήσουν ψημένος 100%🙂

                            Έχεις δίκιο φίλε.
                            Για να είμαι ειλικρινής ψάχνω για κάποιο άλλο που να είναι 5θυρο γιατί συχνά/πυκνά εκτελώ χρέη μεταφορέα ηλικιωμένων.

                            Αν ήμουν εντελώς μόνος, θα το είχα πάρει εγώ το GV πριν καν δημοσιευτεί η αγγελία σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 @antoniokon last edited by

                              @antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                              Φίλε Χάρη, πλάκα πλάκα, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το είχε το Mazda...και εξωτερικά μου άρεσε...

                              Στο τεστ ντραιβ, χωρίς να βάζει φωτιά, δεν με απογοήτευσε...

                              Η εμφάνιση του Mazda 2 μέσα - έξω όντως είναι ωραία, αλλά και του Clio δεν πάει πίσω. Ως προς την ποιότητα του εσωτερικού έχω κάποιες ενστάσεις, κρίνοντας από το ομογάλακτο CX-3 που είχα νοικιάσει για μια μέρα.

                              Κατά τ' άλλα με το 2 πρέπει να είσαι συνεχώς με την "κουτάλα" στο χέρι για να κινηθεί αξιοπρεπώς. Το "βγαίνω στην εθνική και αφήνω μια έκτη παντού", το ξεχνάς!

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                antoniokon @harisma23 last edited by

                                @harisma23 said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                                @antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                                Φίλε Χάρη, πλάκα πλάκα, το πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το είχε το Mazda...και εξωτερικά μου άρεσε...

                                Στο τεστ ντραιβ, χωρίς να βάζει φωτιά, δεν με απογοήτευσε...

                                Η εμφάνιση του Mazda 2 μέσα - έξω όντως είναι ωραία, αλλά και του Clio δεν πάει πίσω. Ως προς την ποιότητα του εσωτερικού έχω κάποιες ενστάσεις, κρίνοντας από το ομογάλακτο CX-3 που είχα νοικιάσει για μια μέρα.

                                Κατά τ' άλλα με το 2 πρέπει να είσαι συνεχώς με την "κουτάλα" στο χέρι για να κινηθεί αξιοπρεπώς. Το "βγαίνω στην εθνική και αφήνω μια έκτη παντού", το ξεχνάς!

                                Δεν διαφωνώ...αλλά το άτιμο έχει τόσο όμορφο επιλογέα...και κουμπώνει άψογα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Έχω οδηγήσει αυτήν την γενιά Ρενώ όπως και άλλα πολλά μικρά τουρμπατα. Δεν ισχύει ότι δεν είσαι και σε αυτά συνεχώς με την κουτάλα στο χέρι. Μύθος ολικής. Ιδιαίτερα για την κίνηση μέσα στην πόλη, σαφέστατα κάνεις πιο πολλές αλλαγές σχέσεων από ένα ατμοσφαιρικό περισσότερων κυβικών εκατοστών.

                                  Το πλεονέκτημα αυτών των κινητήρων είναι στην εθνική όπου ταξιδεύουν με λιγότερες σ.α.λ από τα ατμοσφαιρικά ίδιας ισχύς και μπορούν έτσι να είναι το ίδιο ή και πιο οικονομικά ενώ, στην εθνική οδό και μόνον εκεί, όντως δεν απαιτούν κατέβασμα σχέσης.

                                  Εν ολίγης και πάλι με τα μικρά τουρμπατα συνεχώς θα αλλάζεις σχέση διότι θα κρεμάνε λόγω υποκυβισμου κάτω απο ένα όριο στροφών. Το οποίο όριο στροφών είναι ο μέσος όρος κατά την κίνηση στην πόλη.

                                  Στα των σχετικών του νήματος, μπράβο Αντόνιο ( σαν μικροσωματίδιο ακούγεται το ψευδώνυμο σου...χέχε) έκανες καλή αγορά, ενός σοβαρού αυτοκινήτου με ποιοτικά στοιχεία.

                                  Και το Μάζντα ήταν πολύ καλή επιλογή, μην ακούς το τι λένε.

                                  Και πάλι μπράβο, να το χαρείς και καλόταξιδο να είναι.

                                  Υ.γ Η ζάντα είναι ένα γλυπτό. Φοβερή σχεδίαση. Οι Γάλλοι δεν παίζονται σε κάτι τέτοια.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  A H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antoniokon @lap last edited by

                                    @lap said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                                    Στα των σχετικών του νήματος, μπράβο Αντόνιο ( σαν μικροσωματίδιο ακούγεται το ψευδώνυμο σου...χέχε) έκανες καλή αγορά, ενός σοβαρού αυτοκινήτου με ποιοτικά στοιχεία.

                                    Χαχα...δεν το είχα σκεφτεί ποτέ για το σωματίδιο....όπως λέμε νετρόνιο...καλό😊

                                    Και το Antonio δεν είναι ψευδώνυμο...το όνομα μου είναι...στα Ιταλικά😀

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Χέχε,
                                      Για τη ζάντα πες τον άλλον τον ειδικό να ασχοληθεί λίγο με νανοτεχνολογίες όπως και με τα αβαφα πλαστικά να μας κάνει και ένα σεμινάριο και να την περάσετε νανοτεχνολογία προστασίας. Είναι πραγματικά εκπληκτική η σχεδίαση της. Να την προστατέψεις. Θυμίζει αρχαίο ελληνική συμμετρία....πω τι είπα πάλι...

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        harisma23 @lap last edited by

                                        @lap said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

                                        Έχω οδηγήσει αυτήν την γενιά Ρενώ όπως και άλλα πολλά μικρά τουρμπατα. Δεν ισχύει ότι δεν είσαι και σε αυτά συνεχώς με την κουτάλα στο χέρι. Μύθος ολικής. Ιδιαίτερα για την κίνηση μέσα στην πόλη, σαφέστατα κάνεις πιο πολλές αλλαγές σχέσεων από ένα ατμοσφαιρικό περισσότερων κυβικών εκατοστών.

                                        Το πλεονέκτημα αυτών των κινητήρων είναι στην εθνική όπου ταξιδεύουν με λιγότερες σ.α.λ από τα ατμοσφαιρικά ίδιας ισχύς και μπορούν έτσι να είναι το ίδιο ή και πιο οικονομικά ενώ, στην εθνική οδό και μόνον εκεί, όντως δεν απαιτούν κατέβασμα σχέσης.

                                        Εν ολίγης και πάλι με τα μικρά τουρμπατα συνεχώς θα αλλάζεις σχέση διότι θα κρεμάνε λόγω υποκυβισμου κάτω απο ένα όριο στροφών. Το οποίο όριο στροφών είναι ο μέσος όρος κατά την κίνηση στην πόλη.

                                        Γύρε, πέτα πάλι τη μπάλα στην εξέδρα. Το συνηθίζεις εξάλλου... Προφανώς σε ένα ατμοσφαιρικό με μικρή ιπποδύναμη και ροπή και θεόμακρες σχέσεις, θέλεις πολύ συχνότερες αλλαγές ταχυτήτων για να το κρατάς ζωντανό, ακόμη και μέσα στην πόλη, όταν δεν περιορίζεσαι σε πρώτη - δευτέρα (όπου όλα το ίδιο είναι). Στη δε εθνική (που ανέφερα συγκεκριμένα) ή και σε επαρχιακή οδό είναι αυτό ακόμη πιο χτυπητό. Και βεβαίως δεν είναι μύθος ολκής.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Δεν ισχύει αυτό που λες για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και ίδιας ιπποδύναμης με την διαφορά του ενός να είναι τουρμπατο και υποκυβισμενο και το άλλο ατμοσφαιρικό αλλά περισσότερων κ.εκ. ιδιαίτερα για αυτοκίνητα πόλης που συζητούμε στο θέμα μας.

                                          Τα υποκυβισμενα τουρμπατα αυτοκίνητα πόλης κρεμάνε και ρεταρουν σε χαμηλες σ.α.λ μέχρι να υπερτροφοδοτησει το turbo. Όλα τους. Εκεί λοιπόν κατεβάζεις σχέση στο κιβώτιο.
                                          Στο renault αυτή η στιγμή είναι κάπου στις 2500-2800. Me lpg και πιο ψηλά με βενζίνη. Με το πικ της ροπής του lpg να έρχεται στις 3000. Στα στενά της πόλης όταν κινείται ένα αυτοκίνητο πέφτει πολλές φορές λόγω της κίνησης , εμποδίων που εμφανίζονται, στροφών κτλ κάτω από αυτό το όριο και αναγκάζεσαι συχνά να κατεβάσεις σχέση. Σε ένα ατμοσφαιρικό περισσότερων κ.εκ σε αυτές τις στροφές υπάρχει περισσότερη ροπή και είναι πολύ γραμμική με αποτέλεσμα να κινείται πολύ πιο άνετα διατηρώντας την ήδη υπάρχουσα σχέση στο κιβώτιο. Βγάζω απ' έξω το γρανάζια του κιβωτίου σαν κοινό παράγοντα.

                                          Το αντίθετο συμβαίνει σε ταχύτητες ταξιδιού στην εθνική οδό.
                                          Αυτή είναι η αλήθεια.

                                          Αφήνω σχολιασμούς στην άκρη γιατί δεν βοηθούν μια κουβέντα, πόσο μάλλον το νήμα του Αντόνιο.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Antoniokon καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το αυτοκίνητο. Θα ήταν και η δική μου επιλογή αν αγόραζα B και μάλιστα ακριβώς στο χρώμα που το πήρες. Μήπως πρόλαβες κι αγόρασες το δικό μου? 😊

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr