@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Νομίζω ότι σε ρελαντί δεν ακούς τπτ γιατί λογικά η βενζίνη δεν παίρνει καθόλου μπροστά.
Εσύ Έκτορα λογικά έχεις το τζαζ σωστά; Η μετάβαση σε χώρους από το scross πως σου φάνηκε;
Ρελαντί θεωρητικά δεν έχει, αλλά σε θερμοκρασία κάτω των 15 C, σε κρύο ξεκίνημα, ενεργοποιείτε ο κινητήρας για μερικά δευτερόλεπτα, για να ζεστάνει την υβριδική μπαταρία και για να προθερμάνει τον κινητήρα ώστε στην πορεία, να μην ξεκινήσει εντελώς κρύος ή παγωμένος. Επίσης όταν ενεργοποιείς την θέρμανση της καμπίνας, πάλι ενεργοποιείτε μέχρι να ζεσταθεί, ακόμα και αν είσαι παρκαρισμένος.
Ο χώρος μπροστά είναι ίδιος με το Suzuki με καλύτερη θέση για μένα. Πίσω το πλάτος αντίστοιχο, με πολύ περισσότερο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι. Το Πορτ μπαγκάζ, έχει το ίδιο πλάτος στους θόλους, 10 πόντους κοντύτερο σε μήκος (από την πόρτα στην πλάτη του καθίσματος ) και σε βάθος ελάχιστα πιο βαθύ στο Honda. Ο ποιο χαρούμενος είναι ο σκύλος, που αν σηκώσεις τον πάγκο του πίσω καθίσματος, στο φαρδύ τμήμα του, βρίσκει το χώρο που έψαχνε και δεν είχε στο Suzuki.