-
Το τσεκαρα και εγώ για επιβεβαίωση με αρνητικό αποτέλεσμα. Βέβαια με χαροποιεί το γεγονός ότι ακόμα ασχολούνται με το προηγούμενο 308 και δεν το έχουν παρατήσει ένεκα της έλευσης του καινούργιου!
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Το τσεκαρα και εγώ για επιβεβαίωση με αρνητικό αποτέλεσμα. Βέβαια με χαροποιεί το γεγονός ότι ακόμα ασχολούνται με το προηγούμενο 308 και δεν το έχουν παρατήσει ένεκα της έλευσης του καινούργιου!
Το καινούργιο έχει ακριβώς τους ίδιους κινητήρες και κιβώτια με τα δικά μας, όποτε θα ασχολούνται για αρκετά χρόνια ακόμα.
Ακόμα και η πλατφόρμα είναι (σχεδόν) επιμήκυνση της προηγούμενης.
Οι σημαντικες αλλαγές είναι στα hybrid συστήματα και φυσικά στα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα -
Καμία γνώμη για τον 1600 με τα 160 άλογα που έμπαινε στο 308 GT; Υπάρχει ένα με 160.000 χλμ, μπαίνουμε;
-
@famas said in PEUGEOT FORUM:
Καμία γνώμη για τον 1600 με τα 160 άλογα που έμπαινε στο 308 GT; Υπάρχει ένα με 160.000 χλμ, μπαίνουμε;
Με πολύ προσοχή. Γνωστό μοτέρ (και από τα Mini) για τα προβλήματά του.
-
@famas said in PEUGEOT FORUM:
Καμία γνώμη για τον 1600 με τα 160 άλογα που έμπαινε στο 308 GT; Υπάρχει ένα με 160.000 χλμ, μπαίνουμε;
To 308 GT εβγαζε 175 αλογα. Το απλο εβγαζε 150
Αν με τοσα χλμ, δεν εχει αλλαξει ποτε αντλιες βενζινης(υψηλης και χαμηλης πιεσης) , δεν εχει ελεγξει/φτιαξει (αν χρειαζεται) το συστημα χρονισμου, αστο καλυτερα -
@famas said in PEUGEOT FORUM:
Καμία γνώμη για τον 1600 με τα 160 άλογα που έμπαινε στο 308 GT; Υπάρχει ένα με 160.000 χλμ, μπαίνουμε;
χαχαχαχ
αν στο δινουν κανενα χιλιαρικακι με τα τελη πληρωμενα.... -
https://www.carandmotor.gr/nea/erhetai-neo-coupe-suv-tis-peugeot#Echobox=1646315824
Dct, mh και 4,7m το 4008. Μα 4,7m;; Τεσπά. Αν έβγαινε πάντως σήμερα λογικά θα είχε τιμολόγηση 35κ στην Active. Καλά αν δεν τελειώσει πολύ σύντομα ο πολέμος σε συνδυασμό με το να μην ταραχθουν επιπλέον οι αγορές (πράγμα απίθανο) μας βλέπω να αγοράζουμε ξανά αμάξι μετά από την επόμενη Ολυμπιάδα. Καλωδιώσεις λέει ψωνίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες απ' την Ουκρανία. Είναι απίστευτα αυτά που έχουμε μάθει τελευταίους μήνες για τις γραμμές τροφοδοσίας πρώτων υλών και γίνεται κατανοητό το ποσό πολύπλοκο είναι πλέον το όλο ζήτημα...
-
καλησπερα σας!
εχω ενα Peugeot 207 1.6 του 2007 οχι turbo
ψαχνω να βρω κατι που να κουμπωνει η εισαγωγη μου αερα στον προφυλακτηρα γιατι το εχω αγορασει το αμαξι ετσι απλα δεμενη ειναι η εισαγωγη αερα με το προφυλακτηρα λειπει αυτο που βιδωνεται πανω σαν υποδοχη ? καποιος καμια ιδεα? -
Service στα 32k χιλιόμετρα τέλη 11/2021, σήμερα ακριβώς στα 40k "κλειδάκι". Πήρα τηλέφωνο αντιπροσωπεία και μου είπαν το προφανές ότι μάλλον έχασε την ρύθμιση οπότε να περάσω να το δουν για τυπικούς λόγους.
Εννοείται ότι για μια ακόμα φορά το αμάξι έβγαλε "θεματακι" στα χέρια της συζύγου όντας 1h+ μακριά σε άλλον νομό! Και της έχω πει ότι το πάει σαν νεκροφόρα και τα αμάξι απλά δεν την γουστάρει. Δεν μακουει, δεν μακουει. Αλλά να μου πείτε ποια γυναίκα μας ακούει μετά τον γάμο;...
-
Μαλλον δεν το ειχαν μηδενισει στο σερβις και το εχουν να αναβει καθε 20,000χλμ .
-
Καλησπέρα σε όλους.
Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και μία από τις επιλογές μου είναι το δεύτερης γενιάς peugeot 308 hdi (2014 και μετά).
Όσοι ασχολούνται με τα δρώμενα της PSA γνωρίζουν πως είναι σύνηθες πρόβλημα σε όλα τα αυτοκίνητα του group που φοράνε το συγκεκριμένο κινητήρα να βγαίνει off το δοχείο του adblue (το οποίο προφανώς έχει ενσωματωμένη την αντλία πάνω του).
Το κόστος είναι πάνω από 1.000€ άρα διόλου αμελητέο.
Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει στο διαδίκτυο, όταν η βλάβη παρουσιαζόταν εκτός εγγύησης και υπό την προϋπόθεση να έχουν γίνει όλες οι συντηρήσεις στο επίσημο δίκτυο, η αντιπροσωπεία κάλυπτε το κόστος του ανταλλακτικού και ο πελάτης χρεωνόταν μόνο τα εργατικά (120€ περίπου).
Θα ήθελα λοιπόν να μου απαντήσει κάποιος που είναι γνώστης της όλης ιστορίας:- Τι πραγματικά ισχύει με την κάλυψη εκτός εγγύησης; Σήμερα κάλεσα σε μία αντιπροσωπεία, αλλά δεν μου έδωσαν σαφή απάντηση. Μου είπαν πως κάποιες περιπτώσεις καλύπτονται, αλλά δεν μου ξεκαθάρισαν το κριτήριο. Στο διαδίκτυο διαβάζω πως η τυχόν κάλυψη του κόστους έχει να κάνει με το πλαίσιο του κάθε αυτοκινήτου. Γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένα πράγματα επί του θέματος;
- Άπαξ και αλλαχτεί το συγκεκριμένο δοχείο, το πρόβλημα λύνεται δια παντώς (λόγω π.χ. ελαττωματικού μαμίσιου δοχείου) ή ελλοχεύει ο κίνδυνος σε οποιαδήποτε στιγμή να βγει off εκ νέου (λόγω π.χ. κακού σχεδιασμού του ανταλλακτικού);
- Ως προς το peugeot 308, είναι λαχείο το πρόβλημα ή υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες παρτίδες του αυτοκινήτου που είναι περισσότερο πιθανό;
Κάθε σας βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.
-
Κάτοχος 308 1.5 blue HDi 130ps με 41.000χλμ
Ο αδελφός μου το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με 49.000χλμ
Τα αγοράσαμε μαζί τον Ιανουάριο 2019.
Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα με οτιδήποτε, ad blue συμπληρώνουμε μόνοι μας και δεν είχαμε κάποιο θέμα.
Δεν ξέρω αν είναι όντως τόσο συχνό το θέμα του δοχείου ή αφορούσε παλιότερες παρτίδες.
-
@clockwork82 said in PEUGEOT FORUM:
Κάτοχος 308 1.5 blue HDi 130ps με 41.000χλμ
Ο αδελφός μου το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με 49.000χλμ
Τα αγοράσαμε μαζί τον Ιανουάριο 2019.
Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα με οτιδήποτε, ad blue συμπληρώνουμε μόνοι μας και δεν είχαμε κάποιο θέμα.
Δεν ξέρω αν είναι όντως τόσο συχνό το θέμα του δοχείου ή αφορούσε παλιότερες παρτίδες.
Νομίζω πως το πρόβλημα αφορά οχήματα με τον κινητήρα 1.6 και όχι τον καινούριο 1.5
-
Σε ομάδα ιδιοκτητών Peugeot 2008 χθές αναφέρθηκε πρόβλημα στα 24000χλμ. Άρα το θέμα συνεχίζεται...
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Σε ομάδα ιδιοκτητών Peugeot 2008 χθές αναφέρθηκε πρόβλημα στα 24000χλμ. Άρα το θέμα συνεχίζεται...
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!
Βασικά ένα που έχω στα υπόψιν είναι του 2017. Δεν με χαλάει και παλιότερο.
Πώς ξεχωρίζω τα euro 5; Μόνο με την ηλικια; Από την άλλη μου λένε πως όσα έχουν adblue διατηρούν το dpf σε καλύτερη κατάσταση. -
Το Euro 6 ξεκίνησε τέλος του 2014.
-
@n-k-9 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Σε ομάδα ιδιοκτητών Peugeot 2008 χθές αναφέρθηκε πρόβλημα στα 24000χλμ. Άρα το θέμα συνεχίζεται...
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!
Βασικά ένα που έχω στα υπόψιν είναι του 2017. Δεν με χαλάει και παλιότερο.
Πώς ξεχωρίζω τα euro 5; Μόνο με την ηλικια; Από την άλλη μου λένε πως όσα έχουν adblue διατηρούν το dpf σε καλύτερη κατάσταση.Μέχρι το 2015 είναι τα EURO5 τα ξεχωρίζεις από την άδεια κυκλοφορίας και από το ότι δεν έχουν τάπα πλήρωσης του ad-blue...
Δεν ξέρω με το DPF τι κάνουν τα οχήματα με Adblue πάντως τα EURO5 είχαν ένα πρόσθετο σε ένα δοχείο eolys λέγεται κάτω από τον πίσω δεξί τροχό που κρατάει 150000χλμ το αντικαθιστούμε στο service καί φροντίζει να γίνονται καλύτερα οι αναγέννησεις στο DPF... όταν προστέθηκε το Adblue αυτό το σύστημα καταργήθηκε λόγω πολυπλοκότητας πιθανόν... -
@super-t said in PEUGEOT FORUM:
Το Euro 6 ξεκίνησε τέλος του 2014.
Τότε είναι ελάχιστα τα euro 5, καθώς τα πρώτα μοντέλα είναι Νοέμβρη του 2013.
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322032866-peugeot-308
Κάτι τέτοιο θα κοίταζα...νομίζω τα EURO5 είναι με 92 και 115 άλογα...Euro6 100 και 120 άλογα και το σηματακι Bluehdi στην πίσω πόρτα λείπει από το EURO5.
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322032866-peugeot-308
Κάτι τέτοιο θα κοίταζα... νομίζω τα EURO5 είναι με 92 και 115 άλογα... χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος...
Τίμιο, αλλά:
- 92 άλογα=> 5αρι σασμάν (το 6άρι είναι το ιδανικό για τον εν λόγω κινητήρα)
- έκδοση active (ψάχνω για κάτι περισσότερο φορτωμένο)
PEUGEOT FORUM