-
Καλησπέρα ομάδα κοιτάω για μεταχειρισμένο αμάξι
Πάνω κάτω ολα ίδια χρονολογία από 6 έως 9 με περίπου 200.000 χιλιόμετρα(πετρέλαιο)ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ:
Punto 08
Swift 06
Corsa 06
Getz 07
Panta 09Πιο θα προτείνατε και γιατί;
-
Κανένα από όλα αυτά, το πιθανότερο είναι εισαγωγής καραξεσκισμενα.
Γνώμη μου βρες κάποιο μετά το 10, ελληνικό. -
Μακριά!!
-
Για το καλό της τσέπης σου μείνε μακρια από όλα αυτά που αναφέρεις
-
Για τι δουλειά το θέλεις; Θα είναι το βασικό σου αυτοκίνητο ή το θες για χαμάλη και κοντινές μετακινήσεις;
Αν μιλάμε για την 1 περίπτωση θα σε παιδεψει με αυτά που θα ζητάει, στη δεύτερη περίπτωση απλά δε θα σε νοιάζει.
Όπως και να χει ανάμεσα σε αυτά προτείνω panda, φθηνή συντήρηση, ανταλλακτικά βρίσκεις παντού, χαμηλές καταναλώσεις για αστική χρήση και σχετική αξιοπιστία η οποία βέβαια πάει περίπατο όταν μιλάμε για τόσα χιλιόμετρα. -
@panos2171 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
Για τι δουλειά το θέλεις; Θα είναι το βασικό σου αυτοκίνητο ή το θες για χαμάλη και κοντινές μετακινήσεις;
Αν μιλάμε για την 1 περίπτωση θα σε παιδεψει με αυτά που θα ζητάει, στη δεύτερη περίπτωση απλά δε θα σε νοιάζει.
Όπως και να χει ανάμεσα σε αυτά προτείνω panda, φθηνή συντήρηση, ανταλλακτικά βρίσκεις παντού, χαμηλές καταναλώσεις για αστική χρήση και σχετική αξιοπιστία η οποία βέβαια πάει περίπατο όταν μιλάμε για τόσα χιλιόμετρα.Έχω μπατζετ έως 4.000 όποτε μέχρι εκεί κοιτάω…μένω κορινθο και δουλεύω στην μανδρα(Αττική) δηλαδή για ένα πήγαινε έλα 5 φορές την εβδομάδα. Και να είχα παραπάνω δεν θα τα εδινα για ένα αμάξι που θα τη γεμίσω χιλιόμετρα
-
Παρε κάποιο βενζινοκινητο και κάνε το αέριο. Νομίζω είναι πιο ασφαλής επιλογή.
Βρες ένα corsa, αλεξίσφαιρα μοτέρ για αέριο. -
Αν δεν μπορείς να ανεβείς στο μπάτζετ ( σεβαστό) , τότε απέκλεισε αυτοκίνητα που σχεδόν δεν εισήχθησαν στην Ελλάδα με πετρέλαιο , όπως το Getz .
Επικεντρώσου στα φιατ και όπελ τα οποία έχουν εισαχθεί, ιδίως μεταχειρισμένα, σε μεγάλους αριθμούς και είναι γνωστά στα περισσότερα συνεργεία. Μην ασχοληθείς με το τι αναγράφει το κοντέρ από χιλιόμετρα ιδιαίτερα. Δεν θα έχει σημασία. Ασχολήσου με το να έχει κάνει σέρβις. Αν το πάρεις από ιδιώτη , ακόμα καλύτερα καθώς λογικά θα το έχει περιποιηθεί κάπως. Κοίτα να έχει αλλάξει πρόσφατα ιμάντες καθώς ο multijet θέλει να τηρείς τα διαστήματα. Αν μπορέσεις πήγαινέ το και σε μπεκά να τσεκάρει την υγεία του συστήματος ( ότι μπορεί να δεί). Επίσης τα λάστιχα να είναι επώνυμα και με "ψωμί" ακόμα. Είναι κόστος που αν δεν έχεις επιπλέον χρήματα πρέπει να το υπολογίσεις, επίσης πολλές φορές φανερώνει το ποιόν του μαντρά.
Μην ¨θαμπωθείς" από τα χιλιόμετρα ή εξοπλισμούς.
Μέσα στο σωρό των "σάπιων¨ κάτι μπορεί να βρεθεί , αλλά θέλει ψάξιμο και υπομονή και λίγο ακόμα μπάτζετ. Τα πετρέλαια αν τα προσέξεις θα βγάλουν χιλιόμετρα , απλά μην ψάχνεις τίποτα περισσότερο από ένα υγιές (όσο γίνεται) αυτοκίνητο. -
@georgemit said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
Παρε κάποιο βενζινοκινητο και κάνε το αέριο. Νομίζω είναι πιο ασφαλής επιλογή.
Βρες ένα corsa, αλεξίσφαιρα μοτέρ για αέριο.Θέλω αμάξι για χιλιόμετρα….το βενζίνη ποσό να κρατήσει
-
Το budget σου είναι πολύ χαμηλό και τα χλμ που θέλεις να κάνεις πάρα πολλά. Σε αυτά τα λεφτά δύσκολα θα βρεις κάτι να κρατήσει.
Κοντά στα χρήματα που δίνεις είναι πιθανότερο να βρεις κάποιο καλό βενζινοκίνητο. Το ντίζελ το θεωρώ αδύνατον.
Κάνοντάς το υγραέριο το ρισκάρεις, στο κάτω κάτω δε δίνεις και κανένα τρομακτικό ποσό.
Κι εγώ από Κορινθία είμαι. Και λόγω δουλειάς για 8 χρόνια περίπου έγραφα πολλά χλμ.
Τη μία χρονιά καθημερινά Ναύπλιο, την άλλη Ελευσίνα, την άλλη Μέγαρα κ.ο.κ.
Έκανα αέριο ένα fiesta που έχω ακόμα. Οι βλάβες πταίσματα και άσχετες με το αέριο. -
για να πάρεις κάτι που να σου κρατήσει σε πετρέλαιο (σωστή επιλογή για πολλά χιλιόμετρα) και να μην βγάζει βλάβες καλό είναι να δώσεις 5000-6000 και να πας σε ένα πετρέλαιο που είναι ελληνικό όχι σε κάποιο εισαγώμενο. Ενα corsa θα πρότεινα αφου το ελένξεις όσο περισσότερο μπορείς.
αν θα δώσεις λιγότερα και πας σε κάτι που δεν είναι ελληνικό αλλά εισαγωγής κατα πάσα πιθανότητα μακροπρόθεσμα θα δώσεις πολύ περισσότερα χρήματα από τα 2000 ευρώ διαφορά που μπορείς να δώσεις τώρα.
Καλορίζικο ότι και να διαλέξεις.
-
Όλα αυτά εκτός του getz είναι κινητήρα fiat . Πριν μερικά χρόνια είχα αγοράσει corsa 1.3cdti 2007 mod, μεταχειρισμένο από ιδιώτη με πολύ λίγα χιλιόμετρα, το κράτησα 1 χρονο με ξεσκισε σε ζημιές και προβλήματα με το dpf , ώσπου το εδωσα και ησύχασα κυριολεκτικά .έχω αλλάξει δεκάδες αυτοκίνητα Πιο ζημιαρικο από αυτό Δεν μου έχει ξανά τύχη. Οπότε Και από εμένα Μ Α Κ Ρ Ι Α !!!!!
Χίλιες φορές βενζίνη με lpgόπως σου λένε Και πιο πάνω. -
Μένεις Κόρινθο αρα ντίζελ Euro4 χωρίς DPF , ενα πρόβλημα , το μεγαλύτερο, μείον
Υπάρχουν Ελληνικά ψάξε και θα βρεις τουλάχιστον να γλυτώσεις τις σκουριές
Να ψάξεις βάζοντας κριτήριο "πολλά χιλιόμετρα" αυτοκίνητο με πολλά χλμ που κινείται και χρησιμοποιείται καθημερινά μη το φοβάσαι . Τα εχει φτιάξει όλα ο προηγούμενος
ΟΜΩΣ οτι και να πάρεις θα εχει πολύ θόρυβο απο το μοτερ βαβούρα ,φασαρία
Στα λεει ενας με 3 ντίζελ στην οικογένεια οπότε καλό είναι να σκεφτείς και το βενζίνη μετατροπή υγραέριο, εκτός αν τα εχεις οδηγήσει και δεν σε πειράζει ... -
Διάβασε και αυτό το τοπικό
Αξιοπιστία Μικρών κινητήρων diesel
https://forum.4troxoi.gr/topic/80290/node-80290/56?_=1643870376081
-
@monman2 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
Να ψάξεις βάζοντας κριτήριο "πολλά χιλιόμετρα" αυτοκίνητο με πολλά χλμ που κινείται και χρησιμοποιείται καθημερινά μη το φοβάσαι . Τα εχει φτιάξει όλα ο προηγούμενος
Δηλαδή αυτό είναι επιχείρημα υπέρ των πολλών χιλιομέτρων; Να προτιμάμε δηλαδή αυτοκίνητα που στα ίδια χρόνια έχουν π.χ. 200Κ χιλιόμετρα αντί για 100Κ; Ας είμαστε σοβαροί...
-
@harisma23 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
Δηλαδή αυτό είναι επιχείρημα υπέρ των πολλών χιλιομέτρων; Να προτιμάμε δηλαδή αυτοκίνητα που στα ίδια χρόνια έχουν π.χ. 200Κ χιλιόμετρα αντί για 100Κ; Ας είμαστε σοβαροί...
Θυμάμαι ένα αντιπαράδειγμα. Η πρώτη MB a-klasse είχε ένα μεγάλο σέρβις στα 120.000 km στο οποίο έπρεπε να βγει η μηχανή. Ήταν λάθος να αγοράσεις ένα με 100.000 km, καλύτερα ένα με 130.000!
Ότι υπαρχουν αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα και κακοσυντηρημένα είναι αλήθεια, αλλά ακόμα περισσότερα είναι αυτά που είναι κακοσυντηρημένα με πολλά χιλιόμετρα.
-
@harisma23 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
@monman2 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
Να ψάξεις βάζοντας κριτήριο "πολλά χιλιόμετρα" αυτοκίνητο με πολλά χλμ που κινείται και χρησιμοποιείται καθημερινά μη το φοβάσαι . Τα εχει φτιάξει όλα ο προηγούμενος
Δηλαδή αυτό είναι επιχείρημα υπέρ των πολλών χιλιομέτρων; Να προτιμάμε δηλαδή αυτοκίνητα που στα ίδια χρόνια έχουν π.χ. 200Κ χιλιόμετρα αντί για 100Κ; Ας είμαστε σοβαροί...
τιμιότης αγαπητέ και πρέπει να αμείβονται οι τίμιοι που γράφουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ ,
κάποτε επένδυσα σε αυτοκίνητο που είχε τα περισσότερα χλμ - εκείνη τη στιγμή, ήταν και το φθηνότερο - στο car .gr και ακόμη το εχω, toyοta iQ πολύ καλό
...
είναι συμβουλή που δίνουν και πολλοί ειδικοί experts όπως θες πες τους , για αγορά μεταχειρισμένου μη κοιτάτε χλμ να κοιτάτε συντήρηση (με αποδείξεις ) που εχει γίνει και λειτουργικότητα /χρήση
ΝΑΙ θα προτιμήσω ενα αθηναίικο αυτοκίνητο που εχει κάνει 200000 χλμ στην αττική οδό πχ απο ενα με 120000 χλμ που κυκλοφορεί κέντρο Θεσσαλονίκη και ΚΑΝΕΝΑ απο τα δυο δεν εχει αλλάξει συμπλέκτη
ΝΑΙ θα προτιμήσω ενα αυτοκίνητο που εχει κάνει το μεγάλο σέρβις και εχει περισσότερα χλμ απο ενα άλλο που εχει λιγότερα αλλα περιμένει το θύμα να πληρώσει το σετ ιμάντα χρονισμού /αντλία νερού , μπουζί , τακάκια ...Πιστεύω τώρα να καταλάβες ,την άλλη φορα επίσης γράψε 50Κ χλμ με 300Κχλμ να με δείξεις πιο ανόητο...
κέρδισες
σοβαρέ...
-
@monman2 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
τιμιότης αγαπητέ και πρέπει να αμείβονται οι τίμιοι που γράφουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ ,
είναι συμβουλή που δίνουν και πολλοί ειδικοί experts όπως θες πες τους , για αγορά μεταχειρισμένου μη κοιτάτε χλμ να κοιτάτε συντήρηση (με αποδείξεις ) που εχει γίνει και λειτουργικότητα /χρήση
ΝΑΙ θα προτιμήσω ενα αθηναίικο αυτοκίνητο που εχει κάνει 200000 χλμ στην αττική οδό πχ απο ενα με 120000 χλμ που κυκλοφορεί κέντρο Θεσσαλονίκη και ΚΑΝΕΝΑ απο τα δυο δεν εχει αλλάξει συμπλέκτη
ΝΑΙ θα προτιμήσω ενα αυτοκίνητο που εχει κάνει το μεγάλο σέρβις και εχει περισσότερα χλμ απο ενα άλλο που εχει λιγότερα αλλα περιμένει το θύμα να πληρώσει το σετ ιμάντα χρονισμού /αντλία νερού , μπουζί , τακάκια ...
Πιστεύω τώρα να καταλάβες ,την άλλη φορα επίσης γράψε 50Κ χλμ με 300Κχλμ να με δείξεις πιο ανόητο...κέρδισες
σοβαρέ...
Ξεπερνώντας την αχρείαστη ειρωνεία σου, θα σου πω πολύ απλά ότι ΔΕΝ υπάρχει επιχείρημα υπέρ των πολλών χιλιομέτρων, όπως το διατύπωσες! Μεσοσταθμικά τα αυτοκίνητα π.χ. 10 ετών και 100.000 Km θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα ίδια μοντέλα 10 ετών και 200.000 Km.
Προφανώς και θα υπάρχει και κάποιο/α αυτοκίνητο/α με 200Κ που θα είναι καλύτερο από κάποιο άλλο/α με 100Κ, αλλά ο μέσος όρος των αυτοκινήτων με 200Κ θα είναι χειρότερος από αυτών με τα 100Κ. Είναι η χρήση που κάνει τη διαφορά, όπως λες. Αλλά είναι και κάτι για το οποίο δεν μπορείς σχεδόν ποτέ να είσαι βέβαιος...
Τα άλλα που αναφέρεις, ότι θα προτιμήσεις ένα αυτοκίνητο που έχει κάνει μεγάλο σέρβις είναι λογικά μόνο άμα μιλάμε για κοντινά χιλιόμετρα. Αν μιλάμε για αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα, δεν έχουν νόημα, ειδικά άμα αναφέρεσαι σε ευτελούς αξίας και συχνής αντικατάστασης ανταλλακτικά, όπως μπουζί, τακάκια κτλ.
Και όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι αναφερόμαστε σε πραγματικά χιλιόμετρα. Γιατί πειραγμένα χιλιόμετρα μπορούν να έχουν όλα τα αυτοκίνητα...
-
@monman2 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
@harisma23 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
@monman2 said in αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου:
Να ψάξεις βάζοντας κριτήριο "πολλά χιλιόμετρα" αυτοκίνητο με πολλά χλμ που κινείται και χρησιμοποιείται καθημερινά μη το φοβάσαι . Τα εχει φτιάξει όλα ο προηγούμενος
Δηλαδή αυτό είναι επιχείρημα υπέρ των πολλών χιλιομέτρων; Να προτιμάμε δηλαδή αυτοκίνητα που στα ίδια χρόνια έχουν π.χ. 200Κ χιλιόμετρα αντί για 100Κ; Ας είμαστε σοβαροί...
τιμιότης αγαπητέ και πρέπει να αμείβονται οι τίμιοι που γράφουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ ,
κάποτε επένδυσα σε αυτοκίνητο που είχε τα περισσότερα χλμ - εκείνη τη στιγμή, ήταν και το φθηνότερο - στο car .gr και ακόμη το εχω, toyοta iQ πολύ καλό
...
είναι συμβουλή που δίνουν και πολλοί ειδικοί experts όπως θες πες τους , για αγορά μεταχειρισμένου μη κοιτάτε χλμ να κοιτάτε συντήρηση (με αποδείξεις ) που εχει γίνει και λειτουργικότητα /χρήση
ΝΑΙ θα προτιμήσω ενα αθηναίικο αυτοκίνητο που εχει κάνει 200000 χλμ στην αττική οδό πχ απο ενα με 120000 χλμ που κυκλοφορεί κέντρο Θεσσαλονίκη και ΚΑΝΕΝΑ απο τα δυο δεν εχει αλλάξει συμπλέκτη
ΝΑΙ θα προτιμήσω ενα αυτοκίνητο που εχει κάνει το μεγάλο σέρβις και εχει περισσότερα χλμ απο ενα άλλο που εχει λιγότερα αλλα περιμένει το θύμα να πληρώσει το σετ ιμάντα χρονισμού /αντλία νερού , μπουζί , τακάκια ...Πιστεύω τώρα να καταλάβες ,την άλλη φορα επίσης γράψε 50Κ χλμ με 300Κχλμ να με δείξεις πιο ανόητο...
κέρδισες
σοβαρέ...
Συμφωνώ απόλυτα με ότι λες, σε λογικά πλαίσια. Προτιμώ ένα καλοσυντηρημένο με κάποιες χιλιάδες χιλ. παραπάνω, παρά ένα με λιγότερα χιλιόμετρα αλλά αγνώστου κατάστασης όσον αφορά τη συντήρηση. Και θεωρώ ότι το βιβλίο service και επισκευών είναι το
Ευαγγέλιο του αυτοκινήτου. Αν πήγαινα να αγοράσω μεταχειρισμένο πρώτα θα κοίταγα τα χιλιόμετρα και το βιβλίο και μετά το ίδιο το αυτοκίνητο.
Εντωμεταξύ ένα κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο όταν πλησιάζει τα 150k χιλ. και το οδηγήσεις, καταλαβαίνεις ότι είναι ερείπιο. Και μπορεί να οδηγήσεις ένα καλοσυντηρημένο με 200k Km και να τρίβεις τα μάτια σου. -
Μια και αρχίζουμε να έχουμε εναν κοινό τόπο στην συζήτηση μας και να βοηθήσουμε τον φίλο που ψάχνει η όποιον άλλο ενδιαφέρετε
Πριν τον κορονοιό αλλαγή δίσκο πλατό (διπλής μάζας ) ρουλεμάν στο corsa cdti 750€ στον Σφακιανάκη επίσημο Όπελ στην Λάρισα
Να γιατί πρέπει να μην κοιτάς τα χλμ σαν κύριο κριτήριο αλλα την συντήρηση, άλλωστε 15+ χρονών ντίζελ τι 200 τι 250 Κ χλμ ο συμπλέκτης όμως πανάκριβος .
αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινητου