-
@gatoz said in Mazda CX-30:
το θεμα αφορα αυτοκινητα. να φυγετε, να πατε αλλου, στις λευκες συσκευες.
Αχαχαχα!! Μα όσο ανήκουν στα αυτοκίνητα τα Ματσούντα, άλλο τόσο είναι και τα Τουότα...έχουν κοινά μοντέλα χρόνια τώρα...και αναμένουμε και το Ματσούντα 2 ακα Γιάρις σε μερικά μηνάκια.
ΥΓ: Στην κίνηση το υβρίδιο είναι πολύ ανώτερο σε όλα...αυτό δεν αμφισβητείται ούτε από τους οχτρούς! -
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
χαχαχαχαχα εντάξει σύμφωνοι.
Στην κίνηση όμως 3 ώρες τη μέρα που λέει ο φίλος σταμάτα ξεκίνα, έχουν και οι λευκές συσκευές το νόημά τους!
Ο 2 λιτρος με τα 180 πάντως της Toyota δεν είναι άσχημος να ξέρεις!
@fanis75 said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
το θεμα αφορα αυτοκινητα. να φυγετε, να πατε αλλου, στις λευκες συσκευες.
Αχαχαχα!! Μα όσο ανήκουν στα αυτοκίνητα τα Ματσούντα, άλλο τόσο είναι και τα Τουότα...έχουν κοινά μοντέλα χρόνια τώρα...και αναμένουμε και το Ματσούντα 2 ακα Γιάρις σε μερικά μηνάκια.
ΥΓ: Στην κίνηση το υβρίδιο είναι πολύ ανώτερο σε όλα...αυτό δεν αμφισβητείται ούτε από τους οχτρούς! -
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@fanis75 said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Νομίζω οτι πήρα τελική απόφασ. Την Τρίτη το τεστάρω. Απλά μάλλον θα πάω στο αυτόματο.
Εννοείται και πολύ σωτά θα πράξεις!!
Συμπάθα με fanis75 αλλά θα πρώτινα να οδηγήσει και τα δύο και μετά να αποφασίσει για AUTO or MANUAL.
Εγώ παράδειγμα δεν το μετάνιωσα καθόλου που επέλεξα το manual λαμβάνοντας φυσικά υπόψιν και τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου (αστικές μετακινήσεις η όχι).
Θα έλεγα μάλιστα ότι το manual αναδεικνύει περισσότερο τα προτερήματα του εν λόγω moter.
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο χειροκίνητο πρέπει να είναι απολαυστικό, αλλά έχω πει ότι το επόμενο μου θα είναι για πρώτη φορά αυτόματο. Έχω αρχίσει και κουράζομαι πια από τα πολύωρα μποτιλιαρίσματα. Είμαι 3 ώρες κάθε μέρα στον δρόμο.
Σε αυτή την περίπτωση προτείνω να σκεφτείς πολύ σοβαρά και ένα 2λιτρο Toyota Hybrid σαν εναλλακτική.
Είτε corolla hatch/sedan/wagon είτε το CHR (αν σ αρέσει εμφανισιακά και χρηστικά). Αν τρώς τόση κίνηση κάθε μέρα με αυτό το αμάξι, είναι βασικό κριτήριο επιλογής...
το θεμα αφορα αυτοκινητα. να φυγετε, να πατε αλλου, στις λευκες συσκευες.
χαχαχαχαχα εντάξει σύμφωνοι.
Στην κίνηση όμως 3 ώρες τη μέρα που λέει ο φίλος σταμάτα ξεκίνα, έχουν και οι λευκές συσκευές το νόημά τους!
Ο 2 λιτρος με τα 180 πάντως της Toyota δεν είναι άσχημος να ξέρεις!
Χαχαχα
Βασικά έχετε δίκαιο και οι 2. Την κορολλα την κοιταγα. Αλλά μόνο την χατς. αλλά με 2 παιδιά δεν …Από την άλλη το μάζντα το ερωτεύτηκα με το που το είδα από έξω. Όταν δε μπήκα και μέσα μου κύλησε ένα …. δάκρυ.
-
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@fanis75 said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Νομίζω οτι πήρα τελική απόφασ. Την Τρίτη το τεστάρω. Απλά μάλλον θα πάω στο αυτόματο.
Εννοείται και πολύ σωτά θα πράξεις!!
Συμπάθα με fanis75 αλλά θα πρώτινα να οδηγήσει και τα δύο και μετά να αποφασίσει για AUTO or MANUAL.
Εγώ παράδειγμα δεν το μετάνιωσα καθόλου που επέλεξα το manual λαμβάνοντας φυσικά υπόψιν και τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου (αστικές μετακινήσεις η όχι).
Θα έλεγα μάλιστα ότι το manual αναδεικνύει περισσότερο τα προτερήματα του εν λόγω moter.
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο χειροκίνητο πρέπει να είναι απολαυστικό, αλλά έχω πει ότι το επόμενο μου θα είναι για πρώτη φορά αυτόματο. Έχω αρχίσει και κουράζομαι πια από τα πολύωρα μποτιλιαρίσματα. Είμαι 3 ώρες κάθε μέρα στον δρόμο.
Σε αυτή την περίπτωση προτείνω να σκεφτείς πολύ σοβαρά και ένα 2λιτρο Toyota Hybrid σαν εναλλακτική.
Είτε corolla hatch/sedan/wagon είτε το CHR (αν σ αρέσει εμφανισιακά και χρηστικά). Αν τρώς τόση κίνηση κάθε μέρα με αυτό το αμάξι, είναι βασικό κριτήριο επιλογής...
το θεμα αφορα αυτοκινητα. να φυγετε, να πατε αλλου, στις λευκες συσκευες.
χαχαχαχαχα εντάξει σύμφωνοι.
Στην κίνηση όμως 3 ώρες τη μέρα που λέει ο φίλος σταμάτα ξεκίνα, έχουν και οι λευκές συσκευές το νόημά τους!
Ο 2 λιτρος με τα 180 πάντως της Toyota δεν είναι άσχημος να ξέρεις!
Χαχαχα
Βασικά έχετε δίκαιο και οι 2. Την κορολλα την κοιταγα. Αλλά μόνο την χατς. αλλά με 2 παιδιά δεν …Από την άλλη το μάζντα το ερωτεύτηκα με το που το είδα από έξω. Όταν δε μπήκα και μέσα μου κύλησε ένα …. δάκρυ.
Πάντως και το cx30 στενό δεν είναι πίσω;
Η corolla sedan και wagon έχει πολύ περισσότερο χώρο πίσω. Μεγαλύτερο μεταξόνιο
-
Πολύ καλά αμάξια και τα δύο,σχεδόν ισάξια σε επιδόσεις,το Toyota με διπλά ψαλίδια πίσω και κατανάλωση σούπερ που δεν φτάνει κανένα 2λιτρο 184hp,το Μazda με καλύτερο τιμόνι και manual κιβώτιο.
Αν δεν είχα πρόβλημα με τα κυβικά,θα ήμουν σε ευχάριστα δύσκολο δίλημμα (βασικά ισως και τρίλημμα,τετράλημα κ.ά) κι ας λέει ο γάτος για λευκές συσκευές κ.λ.π.
https://zeperfs.com/en/duel8277-9213.htm -
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@gatoz said in Mazda CX-30:
@dimitriscsd said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@fanis75 said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Νομίζω οτι πήρα τελική απόφασ. Την Τρίτη το τεστάρω. Απλά μάλλον θα πάω στο αυτόματο.
Εννοείται και πολύ σωτά θα πράξεις!!
Συμπάθα με fanis75 αλλά θα πρώτινα να οδηγήσει και τα δύο και μετά να αποφασίσει για AUTO or MANUAL.
Εγώ παράδειγμα δεν το μετάνιωσα καθόλου που επέλεξα το manual λαμβάνοντας φυσικά υπόψιν και τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου (αστικές μετακινήσεις η όχι).
Θα έλεγα μάλιστα ότι το manual αναδεικνύει περισσότερο τα προτερήματα του εν λόγω moter.
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο χειροκίνητο πρέπει να είναι απολαυστικό, αλλά έχω πει ότι το επόμενο μου θα είναι για πρώτη φορά αυτόματο. Έχω αρχίσει και κουράζομαι πια από τα πολύωρα μποτιλιαρίσματα. Είμαι 3 ώρες κάθε μέρα στον δρόμο.
Σε αυτή την περίπτωση προτείνω να σκεφτείς πολύ σοβαρά και ένα 2λιτρο Toyota Hybrid σαν εναλλακτική.
Είτε corolla hatch/sedan/wagon είτε το CHR (αν σ αρέσει εμφανισιακά και χρηστικά). Αν τρώς τόση κίνηση κάθε μέρα με αυτό το αμάξι, είναι βασικό κριτήριο επιλογής...
το θεμα αφορα αυτοκινητα. να φυγετε, να πατε αλλου, στις λευκες συσκευες.
χαχαχαχαχα εντάξει σύμφωνοι.
Στην κίνηση όμως 3 ώρες τη μέρα που λέει ο φίλος σταμάτα ξεκίνα, έχουν και οι λευκές συσκευές το νόημά τους!
Ο 2 λιτρος με τα 180 πάντως της Toyota δεν είναι άσχημος να ξέρεις!
Χαχαχα
Βασικά έχετε δίκαιο και οι 2. Την κορολλα την κοιταγα. Αλλά μόνο την χατς. αλλά με 2 παιδιά δεν …Από την άλλη το μάζντα το ερωτεύτηκα με το που το είδα από έξω. Όταν δε μπήκα και μέσα μου κύλησε ένα …. δάκρυ.
Πάντως και το cx30 στενό δεν είναι πίσω;
Η corolla sedan και wagon έχει πολύ περισσότερο χώρο πίσω. Μεγαλύτερο μεταξόνιο
νομίζω είναι περίπου σαν το s-cross που έχω τώρα. Με καλύπτει μια χαρά.
-
Γενικότερο σχόλιο: Μην κοιτάτε τυχαία βιντεάκια στο ίντερνετ. Δείτε μετρήσεις αξιόπιστων περιοδικών.
-
@realzeus said in Mazda CX-30:
Γενικότερο σχόλιο: Μην κοιτάτε τυχαία βιντεάκια στο ίντερνετ. Δείτε μετρήσεις αξιόπιστων περιοδικών.
Αυτο που εβαλα ειναι απο τα κορυφαια σε μετρησεις, το γνωστο apex!!!
-
Γάτε μου, είδα αρκετά λάθη χωρίς καν να το το ψάξω ιδιαίτερα. Πρώτα-πρώτα ξεκίνησε χωρίς καν να φορτώσει τον μετατροπέα με φρένο-γκάζι. Ο δρόμος μου φάνηκε επίσης ανηφορικός. Τα μεγάλα περιοδικά μετράνε σε επίπεδη πίστα δοκιμών, με σταθερές συνθήκες, ISO, κλπ.
-
Ξεκινά στο 5ο δευτερόλεπτο....μόνο εγώ το βλέπω;
Ποιο βίντεο κοιτάω; -
@realzeus said in Mazda CX-30:
Γάτε μου, είδα αρκετά λάθη χωρίς καν να το το ψάξω ιδιαίτερα. Πρώτα-πρώτα ξεκίνησε χωρίς καν να φορτώσει τον μετατροπέα με φρένο-γκάζι. Ο δρόμος μου φάνηκε επίσης ανηφορικός. Τα μεγάλα περιοδικά μετράνε σε επίπεδη πίστα δοκιμών, με σταθερές συνθήκες, ISO, κλπ.
Δεν ειναι οι μετρησεις του τεστ, αν διαβαζεις ολλανδικα τις κανουν σε πιστα για το εντυπο. Ειναι οι μετρησεις 'στη πραξη'
-
@lap said in Mazda CX-30:
Ξεκινά στο 5ο δευτερόλεπτο....μόνο εγώ το βλέπω;
Ποιο βίντεο κοιτάω;Ναι...
-
Νομίζω πως αν υπάρχει υβριδικό να συγκριθεί με το CX-30 αυτό είναι το RAV, και σε κατηγορία αυτοκινήτου και κατηγορία τιμής. Κάνω λάθος;
-
Το ραβ πρέπει να έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους από το 30 .
-
@piliourits said in Mazda CX-30:
Νομίζω πως αν υπάρχει υβριδικό να συγκριθεί με το CX-30 αυτό είναι το RAV, και σε κατηγορία αυτοκινήτου και κατηγορία τιμής. Κάνω λάθος;
το ραβ ειναι μονο υβριδικό, οχι αυτοκίνητο
-
@piliourits said in Mazda CX-30:
Νομίζω πως αν υπάρχει υβριδικό να συγκριθεί με το CX-30 αυτό είναι το RAV, και σε κατηγορία αυτοκινήτου και κατηγορία τιμής. Κάνω λάθος;
Nαι,λάθος. To RAV είναι παραπάνω κατηγορία.
Το πόσταρα και λίγο πριν.Με το 2λιτρο
CHR μια χαρά συγκρίνεται ως ίδια κατηγορία και σε επιδόσεις. -
Το rav είναι μαζί με το cx5
-
Το Rav είναι κακάσχημο βέβαια και πρέπει να είναι και αρκετά ακριβότερο συν το απάλευτο ecvt.Επίσης η οδική του συμπεριφορά δεν ξέρω αν μπορεί να συγκριθεί με το CX30...Είναι μια κατηγορία πάνω όντως.
Σε άλλα νέα ο συντονισμός στις 2500σαλ εξαφανίστηκε μόλις έβαλα καύσιμο από το πρατήριο που βάζω... -
Για μένα το cx-30 είναι ενα αμάξι μόνο του. Ίσως λίγο υπερβολή, αλλά συνδιάζει τα 4 βασικά πράγματα : Ομορφιά, ποιότητα, αξιοπιστία, οδήγηση. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα αμάξια καλύτερα σε κάθε τομέα, αλλά να τα συνδυάζουν όλα;
-
Και τα 2.000 κυβικά συνδυάζει.
Για μένα το αμάξι κάνει για δύο τύπος αγοραστών : αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για για χώρους και άνεση και αγοράζουν με βραχυπρόθεσμο ορίζοντα και μετά το σφάζουν, και, σαν φάρσα, τους ακριβώς αντίθετους, αυτούς που δε νοιάζονται για χώρους και άνεση, αλλά παντρεύονται το αμάξι που αγόρασαν.
Mazda CX-30