-
Ειδοποίησαν κανένα για την ανάκληση ή θα γίνει το update όταν πάει το αυτοκίνητο για service?
-
Αλήθεια το λογισμικό θα το κάνουν update στους ιδιοκτήτες. Το upgrade στο hardware που θα πάρει το MY2022 και είναι η ουσιαστική διαφορά θα το πάρουν οι ιδιοκτήτες; Καλό θα ήταν όταν μάθετε να μας πείτε για την ιστορία. Πάντως για να παρεξηγηθώ το άρθρο ως θετικό το σήκωσα. Μπράβο τους που αναγνώρισαν σύντομα το λάθος τους αλλά να υποστηρίξουν και όσους ήδη έχουν αγοράσει...
-
Για ποιο λόγο να πάρουν την αλλαγή στο hardware;
-
@super-t said in VW Golf MK 8:
Για ποιο λόγο να πάρουν την αλλαγή στο hardware;
Γιατι προφανως η αλλαγη στο hardware γινεται γιατι δεν μπορουν να αντιμετωπισουν επαρκως τα προβληματα με αναβαθμιση μονο του software...
-
Κοιτάω το νέο golf 1.5 etsi και έχω την εξής απορια…το δίνουν με 17 ζάντα και σκέφτομαι να βάλω έξτρα που Δίνουν με 400 ευρώ σχεδόν αα είναι 18…στην καταλαλωση θα έχει τρελη διαφορά;;
Με την 17 πάντως γράφει 5.7 (style έκδοση) -
@vene24 said in VW Golf MK 8:
Κοιτάω το νέο golf 1.5 etsi και έχω την εξής απορια…το δίνουν με 17 ζάντα και σκέφτομαι να βάλω έξτρα που Δίνουν με 400 ευρώ σχεδόν αα είναι 18…στην καταλαλωση θα έχει τρελη διαφορά;;
Με την 17 πάντως γράφει 5.7 (style έκδοση)Χ2 τιμή αγοράς ελαστικών. Νομίζω αυτό υπερκαλύπτει την ελάχιστη διαφορά στην κατανάλωση. Άποψή μου βάλε κάτι πιο χρήσιμο από εξοπλισμό, πάρε επέκταση εγγύησης (must), κράτα τα λεφτά στην τσέπη, πάνε ένα διήμερο μια κοντινή εκδρομή να μην γκρινιάζει η γυναίκα. Όχι 18" ημαρτον.
-
Με 18αρα σα παπουτσωμενος γατος θα ναι.
-
@spi_duster said in VW Golf MK 8:
Με 18αρα σα παπουτσωμενος γατος θα ναι.
Όχι όμορφο είναι πολύ και αυτό και κάθε άλλο όχημα με 18" (σε κάποια απαραίτητες όπως το Kuga). Αλλά κάπου εκεί τελειώνουν και τα θετικά. Άλλωστε δεν νομίζω ότι έχει ανάγκη έξτρα πρόσφυσης ο evo TSI και το κάθε αντίστοιχο μοτέρ.
-
@sabas_thess said in VW Golf MK 8:
@spi_duster said in VW Golf MK 8:
Με 18αρα σα παπουτσωμενος γατος θα ναι.
Όχι όμορφο είναι πολύ και αυτό και κάθε άλλο όχημα με 18" (σε κάποια απαραίτητες όπως το Kuga). Αλλά κάπου εκεί τελειώνουν και τα θετικά. Άλλωστε δεν νομίζω ότι έχει ανάγκη έξτρα πρόσφυσης ο evo TSI και το κάθε αντίστοιχο μοτέρ.
Οκ υπερβολη αλλα περα απο την αισθητικη στα υπολοιπα μονο πλην βλεπω.
-
Είναι φοβερή τιμή για 18αρες πάντως.
Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο πολύ σημαντικό σε αυτή την τιμή + - 200ευρω τότε αισθητικά θα είναι μεγάλη αναβάθμιση. -
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
Είναι φοβερή τιμή για 18αρες πάντως.
Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο πολύ σημαντικό σε αυτή την τιμή + - 200ευρω τότε αισθητικά θα είναι μεγάλη αναβάθμιση.Η διαφορά είναι 480€ χωρίς τους φόρους. Η προσθήκη κοστίζει 736€ στην τελική αξία του αυτοκινήτου.
-
@vene24 said in VW Golf MK 8:
Κοιτάω το νέο golf 1.5 etsi και έχω την εξής απορια…το δίνουν με 17 ζάντα και σκέφτομαι να βάλω έξτρα που Δίνουν με 400 ευρώ σχεδόν αα είναι 18…στην καταλαλωση θα έχει τρελη διαφορά;;
Με την 17 πάντως γράφει 5.7 (style έκδοση)Νομίζω ότι η διαφορά στην κατανάλωση είναι ασήμαντη και δε θα έπρεπε να σε απασχολεί.
Η 18άρα θα σου προσφέρει εμφάνιση, θα σου δημιουργήσει όμως και προβλήματα στους καρόδρομούς μας.
Άρα το δίλημμα είναι εμφάνιση vs πρακτικότητα. -
To Kuga είναι τεράστιο μπροστά στο Golf. 17" το μικρότερο, 18" το μεγαλύτερο.
-
Σήμερα οδήγησε το Golf ένας φίλος ο οποίος έχει ένα Α class Diesel. Του ζητησα να το οδηγήσει για να μου πει εντυπώσεις σε σχέση με το δικό του A.
Εν το μεταξύ είχε golf 5 gti και οδηγάει πολλά αυτοκίνητα σε ταξίδια με το speedsector.
Στα αρνητικά ο κινητήρας ακούγεται περισσότερο από το Α αλλα ίσως φταίει το τρικύλινδρο μοτέρ.
Είναι πιο ήσυχο στον δρόμο, συμπεριφέρεται καλύτερα στις στροφές, και κοπανάει δεν κοπανάει σχεδόν καθόλου σε σχέση με το Α.
Τις επόμενες ημέρες θα μου το φέρει για να το οδηγήσω εγώ και να δω ο ίδιος τις διάφορες. -
Προφανώς το 1.0 (3cyl); Επίσης όπου "Α" μιλάμε για το A160d της Merc;
-
@sabas_thess said in VW Golf MK 8:
Προφανώς το 1.0 (3cyl); Επίσης όπου "Α" μιλάμε για το A160d της Merc;
Το δικό μου είναι 1,0 etsi το δικό του όποιο έχει 110 άλογα (λογικά το Α160)
-
Και το Α3 κοπανάει στις λακούβες σε σχέση με το golf. Μάλλον έχει πιο σκληρές αναρτήσεις, όπως πιθανόν και το Merc. Μιλάμε πάντα για τις μικρές εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο, όχι τις μεγάλες με τους πολλαπλούς.
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Και το Α3 κοπανάει στις λακούβες σε σχέση με το golf. Μάλλον έχει πιο σκληρές αναρτήσεις, όπως πιθανόν και το Merc. Μιλάμε πάντα για τις μικρές εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο, όχι τις μεγάλες με τους πολλαπλούς.
Η παρατήρηση του ήταν ότι ενώ δεν κοπανάει το golf για έναν περίεργο λόγο ούτε υποστροφή έχει και στην είσοδο της στροφής το αυτοκίνητο παίρνει κλίση πολύ σταδιακά. Στο Α class βουτάει η μούρη και υποστρέφει
-
@limited_one said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Και το Α3 κοπανάει στις λακούβες σε σχέση με το golf. Μάλλον έχει πιο σκληρές αναρτήσεις, όπως πιθανόν και το Merc. Μιλάμε πάντα για τις μικρές εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο, όχι τις μεγάλες με τους πολλαπλούς.
Η παρατήρηση του ήταν ότι ενώ δεν κοπανάει το golf για έναν περίεργο λόγο ούτε υποστροφή έχει και στην είσοδο της στροφής το αυτοκίνητο παίρνει κλίση πολύ σταδιακά. Στο Α class βουτάει η μούρη και υποστρέφει
Α, άλλο κατάλαβα εγώ. Μάλλον είναι πιο βαρύ το Α class και δεν το βοηθάει το μικρό μοτέρ που φοράει, οπότε υποστρέφει πιο πολύ. Υπόθεση κάνω, γιατί και για το Α class έχω διαβάσει τα καλύτερα από οδηγική συμπεριφορά, αλλά για το μοντέλο που φοράει το μεγαλύτερο μοτέρ.
-
@limited_one said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Και το Α3 κοπανάει στις λακούβες σε σχέση με το golf. Μάλλον έχει πιο σκληρές αναρτήσεις, όπως πιθανόν και το Merc. Μιλάμε πάντα για τις μικρές εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο, όχι τις μεγάλες με τους πολλαπλούς.
Η παρατήρηση του ήταν ότι ενώ δεν κοπανάει το golf για έναν περίεργο λόγο ούτε υποστροφή έχει και στην είσοδο της στροφής το αυτοκίνητο παίρνει κλίση πολύ σταδιακά. Στο Α class βουτάει η μούρη και υποστρέφει
Να φερω και εγω το focus active για συγκριση ; Ειμαι πολυ περιεργος
VW Golf MK 8