-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν θες να πας με 150 θελει προγραμματισμο.
Αν πας με 120 δεν θελει. Για την αποσταση αυτη.
Αυτα επρεπε να τα γνωριζει. Οπως επρεπε να γνωριζει απο πριν σε ποια σημεια μπορει να φορτισει.Δεν είμαι ειδικός στα ηλεκτρικά αλλά ξέρω ότι αν έχει κρύο επηρεάζεται η αυτονομία επίσης. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσετε είπα δεν είμαι ειδικός.
Οπότε αν είχα το ID3 και ήθελα να έχω ταξίδι χωρίς άγχος θα ταξίδευα με 90-100 όχι με 120 που μπορεί να έφτανες αλλά οριακά.
Για μένα προσωπικά αυτή η ταχύτητα είναι πολύ λίγη και θεωρώ τα ηλεκτρικα (ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΛΑΩ και για την χρήση που θέλω) άχρηστα σε ταξίδια.
Τα λατρεύω όμως εντος πόλης όπου και ελπίζω ότι στα επόμενα 2-3 χρόνια θα αποκτήσω ένα για 2ο αυτοκίνητο (γκαραζ με φορτιστή ήδη έχω)
-
σε φευ παντως ο ψοφος επηρεαζει πολυ τη μπαταρια. μπορει και 20 τα εκατο κατω.
και οχι, δεν ειναι πανιβλακας αλλα ενας φυσιολογικος καταναλωτης που θελει τα 40 που εδωσε να του παρεχουν μια καποια ανεση στη χρηση τους.
οταν πας επαγγελματικο ταξιδι ειδικα δεν θες στο μυαλο σου να ασχολεισαι με θεματα αυτοκινητου αλλα με τη δουλεια σου.
τα ηλεΧτρικα σε αυτη τη φαση ειναι λαθος επιλογη πλην αποκλειστικα χρησεως πολης ή μαλλον επιλογη για πιονερους που θα φανε πολυσκαταταλαιπωρια αν και θα ανοιξουν τον δρομο στους επομενους. βασικα συμπασχω με τον τυπο, ανετα θα την ειχα παθει και εγω. οι τοσο απολυτοι κριτες φαινεται ειστε ανετοι στο χρονο σας, εχετε κανει ακριβως το ιδιο και γνωριζετε καλυτερα.
γκάις μονο η επιταχυνση ειναι η καλη φαση στα ηλεχτρικα τωρα. τα αποδελοιπα θα ερθουν. μεχρι τοτε δεξια με 90 και το πρασινο bova με τους 52 καθημενους ταχυτερον. -
Όταν είχα το ID.3, πήγα ταξιδάκι (λίγο μικρότερο αλλά όχι πολύ) με 130-140. Είχα κάνει τη μελέτη μου και γύρισα επίσης με 140-150. Και τσάμπα. Θέλει διαφορετική προσέγγιση.
-
Οι χαμηλές θερμοκρασίες αφαιρούν αυτονομία και στα πιο χάι τεκ ηλεκτρικά.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν είχα το ID.3, πήγα ταξιδάκι (λίγο μικρότερο αλλά όχι πολύ) με 130-140. Είχα κάνει τη μελέτη μου και γύρισα επίσης με 140-150. Και τσάμπα. Θέλει διαφορετική προσέγγιση.
ρε συ ντιμσαβά οταν πας για δουλεια δεν εχεις περιθωρια να εισαι οριακα σε οτιδηποτες. θες να πας χωρις να σε απασχολησει το μεσο που κινεισαι και χωρις καν να το σκεφτεσαι. οκ, μπορει να του εβγαζε τη διαδρομη. μπορει και οχι. ή να φαινοταν οριακα. εγω να ειμαι ειλικρινης θα το παραταγα σε καποιο παρκιν και θα κανονιζα αγοραιο μονο απο το αγχος. μεγαλο σπασιμο να σκεφτεσαι διαρκως τι και πως. εσυ ή εγω μπορει να παρουμε τεστ ντραιβ ενα ηλεκτρικο και να στησουμε τη μερα μας γυρω απο αυτο, οταν ομως γινει εργαλειο δουλειας αλλαζουν οι οροι και προϋποθεσεις. α, και για γενικη γνωση, νομιζω οτι ο πανιβλακας εγκαθετος που εγραψε το κειμενακι ειναι ενας ιατρος καθηγητης πανεπιστημιου με χομπυ τη τεχνολογια.
-
Αν σας φαίνονται περίεργοι οι χρόνοι που λέει το κείμενο (8 ώρες για φόρτιση) κ.τ.λ. η βασική έκδοση στο ID.3 έχει AC φόρτιση στα 7,5 kW οπότε τα 22 που αναφέρει κάθε λίγο και λιγάκι είναι αδιάφορα. Χρειαζόταν DC για να κάνει την δουλειά του.
-
Χύμα στο ταξίδι του ο γιατρός, αλλά φανταστείτε να αγοράζει ηλεκτρικό ο κάθε ένας αύριο και να θέλει να πάει τίγκα φορτωμένος αυθημερόν στη Σπάρτη και στο φορτιστάδικο της Τρίπολης να περιμένουν άλλοι 20 στην ουρά για ρεύμα.
-
Γάτε μου, όποιος θέλει να ταξιδεύει ανέμελα και τακτικά και χύμα, ΔΕΝ παίρνει ηλεκτρικό ΣΗΜΕΡΑ. Τελεία! Όποιος πάει 4-5 ταξιδάκια το χρόνο και δέχεται να ρίξει μια ματιά, θα το λατρέψει. Ο λάτρης της τεχνολογίας έπρεπε να αφιερώσει 5', ειδικά αφού ήταν το πρώτο του ταξίδι. Τώρα, τι σόι λάτρης είναι που ξεκίνησε να πηγαίνει με 150 με το ηλεκτρικό (αφού έτσι ταξιδεύει ο κόσμος), καλύτερα να μη σχολιάσω.
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρε συ ντιμσαβά οταν πας για δουλεια δεν εχεις περιθωρια να εισαι οριακα σε οτιδηποτες. θες να πας χωρις να σε απασχολησει το μεσο που κινεισαι και χωρις καν να το σκεφτεσαι. οκ, μπορει να του εβγαζε τη διαδρομη. μπορει και οχι. ή να φαινοταν οριακα.
Μα ρε Τεό, ΔΕΝ θα πάρεις ηλεχτρικό για την δουλεία σου, είναι βλακεία!! Θα πάρεις το ηλεχτρικό ως 2ο ή 3ο (όπως κάνουν το 95% μέχρι σήμερα στην Ελλάδα) για καθημερινές μετακινήσεις και για αυτά τα 3-4 ταξίδια τον χρόνο θα κάνεις ένα προγραμματισμό. Η πλιεόψηφία του κόσμου δεν ξυπνάει ξαφνικά ένα πρωί και αποφασίζει να πάει ταξίδι...για αυτό το 5% που το κάνει, το ηλεχτρικό δεν κάνει σήμερα (ή κάνει υπό προϋποθέσεις).
Για εμένα π.χ. μια χαρά κάνει....λεφτά δεν έχω...αχαχα!! -
Εμείς που τα βλέπουμε στο YouTube και κάνουμε σπάνια κάνα test drive, κάνουμε κριτική σε αυτόν που το αγόρασε και προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του... Ή κάνω λάθος;
-
τον έχετε θάψει τον άνθρωπο.
οκ βλακεία του που δεν είχε διαβάσει ή ασχοληθεί να δει ότι ενα ηλεκτρικό δεν κάνει για νορμαλ ταξίδια με 140-150.
Τόσο πάει ο περισσότερος κόσμος σε εθνική με συμβατικά αυτοκίνητα των πολύ λιγότερων των 40000 ευρώ. Τωρα αν κάποιοι το χαρακτηρίζουν επικύνδινο για να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά και ότι είναι νορμαλ να πας με 100 για να φτάσεις σε ένα κοντινο προορισμό οκ δεν το σχολιάζω και γω.
Νόμιζε οτι ένα ηλεκτρικο κάνει για αυτη την χρήση ενώ προφανώς δεν κάνει. Πρέπει να χάνεις την ώρα σου να κανεις πλάνο με στάσεις κτλ για να χρησιμοποιησεις ηλεκτρικό σε ταξίδι. Για μένα και πολλούς άλλους αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αχρηστο.
Για άλλους που τους αρεσει να κάνουν planning περισσότερο από το να οδηγούν μπορεί και να τους αρέσει και δικαίωμα τους.
Το σημαντικό είναι ότι σε κάποια χρόνια αυτά θα είναι παρελθον. Θα υπάρχουν φορτιστές παντου θέλω να πιστεύω και μεγάλοι μάλιστα ταχυφορτιστές και ένα ηλεκτρικο δεν θα είναι μια ταλαιπωρία όπως είναι τώρα. μεχρι τότε το μόνο που κατηγορώ τον άνθρωπο είναι ότι αγόρασε κάτι που δεν είχε διαβάσει και δεν ήξερε πως λειτουργει πράγμα που το έκανε ακατάλληλο για την χρήση που το ήθελε.
Δεν είμαστε αρνητες των ηλεκτρικών τουναντιων απλα λέμε τα πράγματα ως έχουν αυτή την στιγμή. Ειναι ακαταλληλα για ταξίδια εκτός αν κάνεις πλάνο όπως λέτε. (για μενα προσωπικά και μόνο να κάνω πλάνο ταλαιπωρία θεωρείται.)
Εγω θέλω να πέρνω το αμάξι και να ξεκινάω για όπου γουστάρω. Οταν μπορείς να το κάνεις με ενα ηλεκτρικό αυτό τότε ναι δεν θα το θεωρώ οχημα μόνο για πόλη. Ως τότε μόνο μικρό ηλεκτρικο πόλης για 2ο αυτοκίνητο βλέπω ως χρήσιμο. Τα μεγαλα τα βλεπω αχρηστα
χρήσιμη λύση για αυτούς που θέλουν ηλεκτρικό για ταξίδι:
https://www.skroutz.gr/c/1416/generators/f/940444/petrelaiou.html
-
Μάπα το γλυκό, το toyota bZ4X θα κοστίζει στη βρετανική αγορά από τα 49.225 ευρώ.. Μάλλον απεγνωσμένη κίνηση της toyota που βιάστηκε να βγάλει ένα ηλεκτρικό σε υψηλό κόστος, δύσκολο το βλέπω να κάνει αρκετές πωλήσεις.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τον έχετε θάψει τον άνθρωπο.
οκ βλακεία του που δεν είχε διαβάσει ή ασχοληθεί να δει ότι ενα ηλεκτρικό δεν κάνει για νορμαλ ταξίδια με 140-150.
Τόσο πάει ο περισσότερος κόσμος σε εθνική με συμβατικά αυτοκίνητα των πολύ λιγότερων των 40000 ευρώ. Τωρα αν κάποιοι το χαρακτηρίζουν επικύνδινο για να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά και ότι είναι νορμαλ να πας με 100 για να φτάσεις σε ένα κοντινο προορισμό οκ δεν το σχολιάζω και γω.
Νόμιζε οτι ένα ηλεκτρικο κάνει για αυτη την χρήση ενώ προφανώς δεν κάνει. Πρέπει να χάνεις την ώρα σου να κανεις πλάνο με στάσεις κτλ για να χρησιμοποιησεις ηλεκτρικό σε ταξίδι. Για μένα και πολλούς άλλους αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αχρηστο.
Για άλλους που τους αρεσει να κάνουν planning περισσότερο από το να οδηγούν μπορεί και να τους αρέσει και δικαίωμα τους.
Το σημαντικό είναι ότι σε κάποια χρόνια αυτά θα είναι παρελθον. Θα υπάρχουν φορτιστές παντου θέλω να πιστεύω και μεγάλοι μάλιστα ταχυφορτιστές και ένα ηλεκτρικο δεν θα είναι μια ταλαιπωρία όπως είναι τώρα. μεχρι τότε το μόνο που κατηγορώ τον άνθρωπο είναι ότι αγόρασε κάτι που δεν είχε διαβάσει και δεν ήξερε πως λειτουργει πράγμα που το έκανε ακατάλληλο για την χρήση που το ήθελε.
Δεν είμαστε αρνητες των ηλεκτρικών τουναντιων απλα λέμε τα πράγματα ως έχουν αυτή την στιγμή. Ειναι ακαταλληλα για ταξίδια εκτός αν κάνεις πλάνο όπως λέτε. (για μενα προσωπικά και μόνο να κάνω πλάνο ταλαιπωρία θεωρείται.)
Εγω θέλω να πέρνω το αμάξι και να ξεκινάω για όπου γουστάρω. Οταν μπορείς να το κάνεις με ενα ηλεκτρικό αυτό τότε ναι δεν θα το θεωρώ οχημα μόνο για πόλη. Ως τότε μόνο μικρό ηλεκτρικο πόλης για 2ο αυτοκίνητο βλέπω ως χρήσιμο. Τα μεγαλα τα βλεπω αχρηστα
χρήσιμη λύση για αυτούς που θέλουν ηλεκτρικό για ταξίδι:
https://www.skroutz.gr/c/1416/generators/f/940444/petrelaiou.html
#akomi_krivesai
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τον έχετε θάψει τον άνθρωπο.
οκ βλακεία του που δεν είχε διαβάσει ή ασχοληθεί να δει ότι ενα ηλεκτρικό δεν κάνει για νορμαλ ταξίδια με 140-150.
Τόσο πάει ο περισσότερος κόσμος σε εθνική με συμβατικά αυτοκίνητα των πολύ λιγότερων των 40000 ευρώ. Τωρα αν κάποιοι το χαρακτηρίζουν επικύνδινο για να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά και ότι είναι νορμαλ να πας με 100 για να φτάσεις σε ένα κοντινο προορισμό οκ δεν το σχολιάζω και γω.
Νόμιζε οτι ένα ηλεκτρικο κάνει για αυτη την χρήση ενώ προφανώς δεν κάνει. Πρέπει να χάνεις την ώρα σου να κανεις πλάνο με στάσεις κτλ για να χρησιμοποιησεις ηλεκτρικό σε ταξίδι. Για μένα και πολλούς άλλους αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αχρηστο.
Για άλλους που τους αρεσει να κάνουν planning περισσότερο από το να οδηγούν μπορεί και να τους αρέσει και δικαίωμα τους.
Το σημαντικό είναι ότι σε κάποια χρόνια αυτά θα είναι παρελθον. Θα υπάρχουν φορτιστές παντου θέλω να πιστεύω και μεγάλοι μάλιστα ταχυφορτιστές και ένα ηλεκτρικο δεν θα είναι μια ταλαιπωρία όπως είναι τώρα. μεχρι τότε το μόνο που κατηγορώ τον άνθρωπο είναι ότι αγόρασε κάτι που δεν είχε διαβάσει και δεν ήξερε πως λειτουργει πράγμα που το έκανε ακατάλληλο για την χρήση που το ήθελε.
Δεν είμαστε αρνητες των ηλεκτρικών τουναντιων απλα λέμε τα πράγματα ως έχουν αυτή την στιγμή. Ειναι ακαταλληλα για ταξίδια εκτός αν κάνεις πλάνο όπως λέτε. (για μενα προσωπικά και μόνο να κάνω πλάνο ταλαιπωρία θεωρείται.)
Εγω θέλω να πέρνω το αμάξι και να ξεκινάω για όπου γουστάρω. Οταν μπορείς να το κάνεις με ενα ηλεκτρικό αυτό τότε ναι δεν θα το θεωρώ οχημα μόνο για πόλη. Ως τότε μόνο μικρό ηλεκτρικο πόλης για 2ο αυτοκίνητο βλέπω ως χρήσιμο. Τα μεγαλα τα βλεπω αχρηστα
χρήσιμη λύση για αυτούς που θέλουν ηλεκτρικό για ταξίδι:
https://www.skroutz.gr/c/1416/generators/f/940444/petrelaiou.html
#akomi_krivesai
εγω φταίω που δεν κανονιζετε μια συναντηση να πιούμε ενα καφεδάκι να δω και την χοντρή σου κυρία ??
-
Το παν είναι το πλάνο στα ηλεκτρικά.
Και ο πόθος.
Γιατί όταν επιθυμείς πάρα πολύ έναν DC φορτιστή μόνο για πάρτη σου με τζάμπα ρεύμα...
-
φέρνω στο μυαλό μου εικόνες απο βίντεο με ηλεκτρικά που κάνουν ταξίδια κυρίως απο ΗΠΑ , είναι χαρακτηριστικό σε αυτα τα βίντεο οτι ταξιδεύουν δεξιά και τους προσπερνάνε απο αγροτικά με σαπια φτερα και εργάτες στην καρότσα μεχρι νταλίκες ...
αρα μελετήστε
Youtube Video -
-
Πρόσφατα πέτυχα Taycan , στην Ιόνια, να πώ ότι ζήλεψα θα ήταν λίγο. Κατάφερα και έμεινα σε απόσταση παρακολούθησης για κανένα 15λεπτο, μετά δεν εξαφανίστηκε , απλά ακόμα και με το μπρίκι μου, ήταν αδύνατο να συνεχίσω με μέγιστο τα 110 σε άδεια Ιόνια. Δεν έχω ιδέα από αυτονομίες κ.λπ. μπορεί απλά να βαριόταν ο άνθρωπος , να είχε πονοκέφαλο, να πόσταρε τοπία, δεν είναι εκεί το θέμα μου.
Το θέμα είναι ότι μου αρέσουν πολύ περισσότερο σαν υλοποιήσεις τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτά τα οποία κάνουν πράξη ότι υπόσχονται , κοινώς καθαρή αστική μετακίνηση , ευκολία στην καθημερινή οδήγηση της πόλης κ.λπ.. Αυτά έχουν ασύγκριτα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά τους και δεν παραμυθιάζουν για την απόλυτη απεξάρτηση από την ανάγκη κτήσης και θερμικού.
Έχει δημιουργηθεί βέβαια ένας μύθος ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να είναι τεχνολογικά παντού κορυφαία , ο οποίος εκτοξεύει και τη τιμή τους. Κοινώς ποιο το νόημα να μην υπάρχει το e-500 και σε φθηνή έκδοση; ας το πούνε e-Panda, γιατί το Ηonda να είναι ένας κινητός κινηματογράφος ; Από την άλλη ίσως ο πιο ταιριαστός μελλοντικός αγοραστής ηλεκτρικών ( να έχει π.χ. σίγουρα πάρκινγκ) να μην τον νοιάζει η διαφορά τιμής.
Βγάλτε φθηνές εκδόσεις ηλεκτρικών μικρών να δει ο κόσμος τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης ,και παράλληλα πολύ σημαντικό να εκπαιδευτεί στη χρήση τους, να μάθει να ζει με αυτά. Προτιμώ σίγουρα τα spring , e-up , γιατί τέτοια αυτοκίνητα λογικά θα εκλαϊκεύσουν την ηλεκτροκίνηση , από την τεχνολογική επίδειξη της Taycan ή του Tesla. -
Εγώ είχα πετύχει το εξής με ένα ηλεκτρικό που ειδα στον δρόμο. Ήμουν στην εθνική οδό και στην δεξιά λωρίδα κινούταν αργά μεν αλλά με όπισθεν δε!. Ίσως ήθελε να φορτίσει τις μπαταρίες του που ξόδεψε καθως ταξίδευε. Το πρόβλημα όμως που προκύπτει είναι πως αν συμβαίνει αυτό δεν θα μπορείς να πας πουθενά. Όταν θα τελειώνει η μπαταρία θα πρέπει να γυρίσεις πίσω με όπισθεν για να φορτίσει!
-
Tα μικρα ηλεκτρικα για την πολη εχουν νοημα, αλλα αυτη τη στιγμη οι τιμες τους ειναι πολυ ψηλα. Δυσκολα θα δωσει καποιος 28Κ+ για να εχει ενα αμαξι μονο για την πολη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης