-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Μέσα σε συνθήκες πόλης με eco πρόγραμμα και βαριά κίνηση εγώ που έχω το PUMA ST 1,5 200HP έχω κατανάλωση 6,7-7
Εξαιρετικό νούμερο...7.2 ειχα με το Panda και 9αρια με την 116!!
-
Υπάρχει το βίντεο ενός Ιταλού με δοκιμή στο Honda Jazz συνολικά 49χλμ., εκ των οποίων 35χλμ. σε superstrata (γρήγορος επαρχιακός) και autostrada, οδηγώντας με το όριο ταχύτητας 110km/h superstrada και στα 130Km/h autostrada κι έχοντας 2 trip computer μηδενισμένα (διαφορετικό για autostrada). Επίσης, για να είναι πιο σωστός,η είσοδος και έξοδος από την autostrada είναι στο ίδιο επίπεδο (δηλ. δεν έχει ανηφόρες-κατηφόρες).
Κατανάλωση αutostrada με 130-132km/h 5,9lt/100. Στην superstrada του έδειξε 4,7 και όσο μπαίνει στην πόλη κατεβαίνει.Στην autostrada δείχνει πως κινείται με την ΜΕΚ και σε απότομη επιτάχυνση ή για προσπέραση μπαίνει ο ηλεκτροκινητήρας.
Θα το βάλω και στο θέμα του Jazz.
-
Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία. Ο μήνας παραλαβής μου, απο Φεβρουάριος έγινε Μαίος. Αν ο Μαιος γίνει Ιούλιος-Αύγουστος, το ακυρώνω και τσιμπάω ένα μεταχειρισμένο. Περαστικά μας.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Μέσα σε συνθήκες πόλης με eco πρόγραμμα και βαριά κίνηση εγώ που έχω το PUMA ST 1,5 200HP έχω κατανάλωση 6,7-7
Εξαιρετικό νούμερο...7.2 ειχα με το Panda και 9αρια με την 116!!
Ναι όντως δεν το πιστεύω και γω ο ίδιος Φανη για 200 άλογα αυτοκίνητο. Δεν το πήρα για την οικονομία προφανώς το αυτοκίνητο και δεν είχα προσδοκίες αλλα με εξέπληξε ευχαριστα.
Δεν περίμενα κάτω από 8 αλλά το δοκιμάζω βδομάδες τώρα και εκεί παίζει 6,7-7. Και περνάω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ενα πολύ μεγάλο μέρος του ΚΗΦΙΣΟΥ με βαριά κίνηση στις χειρότερες ώρες
ΥΓ Δοκίμασα και με λίγη κίνηση χωρίς σταματα ξεκίνα με 60-70 χιλιομετρα με 6η και χαμηλες στροφές και ECO και ήταν 5-5,5 αλλα αυτό συμβαίνει ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ και ώρες μη αιχμής οπότε δεν το υπολογίζω
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in [Toyota Yaris Cross]
Οπότε τα χιλιάρια με mild hybrid είναι ΣΙΓΟΥΡΑ αρκετά πιο κάτω.
Μην το λες, το 3cyl civic καίει παραπάνω από το 4cyl. Εγώ με 30 tfsi με πολύ προσοχή είμαι στο 6,5
Δεν είναι mh αλλά έχω startstop κ η μπαταρία φορτίζει μόνο στην κατηφόρα, off throttle.Φιλε μου έχω 3κίλυνδρο 1,5 με 200 άλογα και χωρίς mild hybrid
το χιλιάρι είναι 3κιλυνδρο με mild hybrid και 125 ή 155 άλογα.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ με ίδια χρήση. Το πόσο λιγότερο καίει δεν το ξέρω γιατι δεν το έχω για να συκρίνω αλλά είναι ΣΙΓΟΥΡΑ παρακάτω.
ΥΓ Μιλάω για το FORD PUMA πάντα στην σύγκριση. Ιδια κιλά, ιδια οδήγηση κτλ κτλ
αλλα 3κιλυνδρα μπορεί να καίνει πιο πάνω ή πιο κάτω.
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Άλλοι που οδηγούν το Πούμα λένε για 6,7.
Σε ίδιες συνθήκες εκεί κοντά ήταν και το αυτόματο βενζίνης 3 αιρκρος. Το αυτόματο ντίζελ είναι 1,5 λίτρο κάτω
Καθαρα αυτοκινητόδρομο με το scross diesel 5.3-5.4 το καλοκαίρι 5.0-5.1 εκτος καλοκαιριού στα 130-140, σε 80-20 εκτος μέσες 5.7-5.8 το καλοκαιρι 5.3-5.4 τον υπόλοιπο καιρο.
-
Υπάρχει ενα "λάθος" που πολλοί παραβλέπουν.
Τις καταναλώσεις τις βγάζουμε ανά χιλιόμετρο.
Το να εκμεταλλευτείς την υβριδική οικονομία και να ρίξεις πολύ τον μέσο όρο, σημαίνει πως τα περισσότερα χιλιόμετρα θα είναι μέσα στην πόλη. Οι περισσότεροι συγχέουν τον χρόνο που περνάνε μέσα στο αμάξι στην πόλη με το πόσα χιλιόμετρα κάνουν...
Εάν κάποιος κάνει πολλές δεκάδες χιλιόμετρα τη μέρα μέσα στην πόλη, και ταξίδι πάνω από 50χλμ κάνει κάθε Πάσχα και καλοκαιρινή άδεια, τότε είναι ξεκάθαρο το πλεονέκτημα οικονομίας του ΤΟΥΟΤΑ υβριδικού, έναντι βενζίνης και ντίζελ.
Αν όπως εγώ, το πήγαινελα κέντρο σημαίνει 5 χλμ, άντε να το κάνω 10, και μερικές μέρες το αμάξι δεν κινείται, δηλαδή κάνω 200-300χλμ τον μήνα στο κέντρο, αλλά γράψω και 1000χλμ περίπου τον μήνα σε επαρχιακό κι αυτοκινητόδρομο (άσχετα με την κατανομή τους στη διάρκεια του έτους), το υβριδικό κέρδος είναι πολύ μικρότερο απ' την οικονομία του ντίζελ.
Πως ένα ΤΟΥΟΤΑ υβριδικό θα είναι κατά μέσο όρο κατανάλωσης πάντα κάτω από ένα "σκέτο" βενζινοκίνητο (όπως κι οι επιδόσεις του), αυτό ναι είναι ο κανόνας.
Το πόσο κάτω θα είναι, κι αν αξίζει η διαφορά τιμής, θέλει υπολογισμό σύμφωνα με τα παραπάνω...ας βγει ντε κάποιος στο νήμα του Yaris Cross να μας βάλει πόστα επειδή "όλο για καταναλώσεις μιλάμε" !...
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Άλλοι που οδηγούν το Πούμα λένε για 6,7.
Σε ίδιες συνθήκες εκεί κοντά ήταν και το αυτόματο βενζίνης 3 αιρκρος. Το αυτόματο ντίζελ είναι 1,5 λίτρο κάτω
Μέσα σε συνθήκες πόλης με eco πρόγραμμα και βαριά κίνηση εγώ που έχω το PUMA ST 1,5 200HP έχω κατανάλωση 6,7-7
Οπότε τα χιλιάρια με mild hybrid είναι ΣΙΓΟΥΡΑ αρκετά πιο κάτω.
ε, κρυβεσαι αφου....
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
ας βγει ντε κάποιος στο νήμα του Yaris Cross να μας βάλει πόστα επειδή "όλο για καταναλώσεις μιλάμε" !...
καλά τωρα. λες και υπάρχει λόγος αλλος λόγος να πάρεις yaris cross όταν γυρεύεις για B-suv....
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
ΥΓ Μιλάω για το FORD PUMA πάντα στην σύγκριση. Ιδια κιλά, ιδια οδήγηση κτλ κτλ
αλλα 3κιλυνδρα μπορεί να καίνει πιο πάνω ή πιο κάτω.
Πρώτα απόλα συγχαρητήρια για το 6,7 όμως καταλαβαίνεις ότι δεν σημαίνει και τίποτα γιατί εσύ ξέρεις να οδηγείς αλλά το 90% των οδηγών δεν έχει ιδέα, να σου πω ένα χαρακτηριστικό που βλέπω συχνά ακόμη και σε επαγγελματίες οδηγούς που βγάζουν την σχέση από το κιβώτιο και το αφήνουν στο Ν να τσουλάει νομίζοντας οτι κάνουν οικονομία.
Από εκεί και πέρα αυτό που υποστήριξα είναι ότι δεν μπορεί κανείς ακόμα και με mh και 1.0 3cyl να κατέβει πολύ πιο κάτω από το 6,7 άντε να πάει στο 6 με ένα Puma mh μέσα στην πόλη αλλά με αρκετή προσπάθεια. Στο spritmonitor τα πιο οικονομικά Puma mh με τουλάχιστον 10Κ χλμ είναι στα 6λ και αν δεις τις διαδρομές τους είναι σε αυτοκινητόδρομο.
Όλα αυτά απέχουν αρκετά από τις επιδόσεις του cross που ακόμα και η γιαγιά που κοιτάει κάτω από την στεφάνη θα μπορέσει να είναι στα 4λ εντός πόλης.
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
Υπάρχει ενα "λάθος" που πολλοί παραβλέπουν.
Τις καταναλώσεις τις βγάζουμε ανά χιλιόμετρο.Ναι στα 8Κ το χρόνο αν κάνεις 5-6 ταξίδια μπορεί να φτάσεις τα μισά από τα χλμ σου να είναι τελικά εκτός πόλης.
Ένα ακόμη δεδομένο είναι η ταχύτητα κίνησης, αν στο ταξίδι πηγαίνεις με υψηλές ταχύτητες εκεί τελικά πρέπει να βρεις ενα όχημα που να πηγαίνει οικονομικά με 150-180. Αν για παράδειγμα πας σε ev λύση και τρέχεις στην εθνική ακυρώνεις την οικονομία που κάνεις εντός συνόρων.
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
καλά τωρα. λες και υπάρχει λόγος αλλος λόγος να πάρεις yaris cross όταν γυρεύεις για B-suv....
Πάρα πολλοί!! Ο βασικότερος: το μοναδικό 4κίνητο της κατηγορίας τους (μαζί με το Βιτάρα). Επίσης η τιμή, είναι πολύ φτηνό μέχρι και το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού. Υπάρχει και βενζίνη για όποιον δεν θέλει υβρίδιο και οικονομία. Αυτή τη στιγμή από τα καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα B Suv.
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
ας βγει ντε κάποιος στο νήμα του Yaris Cross να μας βάλει πόστα επειδή "όλο για καταναλώσεις μιλάμε" !...
καλά τωρα. λες και υπάρχει λόγος αλλος λόγος να πάρεις yaris cross όταν γυρεύεις για B-suv....
Έλα ντε! Λες και αν θες 4*4 θα δώσεις 30Κ για να πάρεις το γιαρις κρος! Δεν θα πάρεις ένα βιταρα ένα νταστερ ένα τζιμνι και να έχεις και μερικά χιλιάρικα για βενζίνες για μερικά χρόνια!
-
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
Έλα ντε! Λες και αν θες 4*4 θα δώσεις 30Κ για να πάρεις το γιαρις κρος! Δεν θα πάρεις ένα βιταρα ένα νταστερ ένα τζιμνι και να έχεις και μερικά χιλιάρικα για βενζίνες για μερικά χρόνια!
Τζίμνυ δεν υπάρχει. Βιτάρα παίζει σοβαρά και είναι σαφώς καλύτερο. Ντάστερ, μόνο σε μια συγκεκριμένη έδκοση και είναι ακριβό. Τέλος, εαν θες αγοράζεις βανζίνη Κρος 4κούνα με 25-26.000, όχι με 30. Αυτά τα λίγα...
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
καλά τωρα. λες και υπάρχει λόγος αλλος λόγος να πάρεις yaris cross όταν γυρεύεις για B-suv....
Πάρα πολλοί!! Ο βασικότερος: το μοναδικό 4κίνητο της κατηγορίας τους (μαζί με το Βιτάρα). Επίσης η τιμή, είναι πολύ φτηνό μέχρι και το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού. Υπάρχει και βενζίνη για όποιον δεν θέλει υβρίδιο και οικονομία. Αυτή τη στιγμή από τα καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα B Suv.
αν θες 4χ4 παίρνεις vitara, jimny ή και duster.
Ειναι τουλάχιστον αστειο να πάρεις για 4χ4 το cross. δεν συγκρίνονται με τα απο πάνω οι δυνατότητες του. Ουτε καν με ενα panda 4x4
Ειναι φοβερό για την οικονομία του και την φτηνή τιμή του για hybrid. Το δέχομαι και είναι πολύ σοβαρός λόγος να το προτιμήσεις και γιαυτο θα πάει κορυφή στις πωλήσεις. Αλλο λόγο δεν βλέπω κανέναν
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
ΥΓ Μιλάω για το FORD PUMA πάντα στην σύγκριση. Ιδια κιλά, ιδια οδήγηση κτλ κτλ
αλλα 3κιλυνδρα μπορεί να καίνει πιο πάνω ή πιο κάτω.
Πρώτα απόλα συγχαρητήρια για το 6,7 όμως καταλαβαίνεις ότι δεν σημαίνει και τίποτα γιατί εσύ ξέρεις να οδηγείς αλλά το 90% των οδηγών δεν έχει ιδέα, να σου πω ένα χαρακτηριστικό που βλέπω συχνά ακόμη και σε επαγγελματίες οδηγούς που βγάζουν την σχέση από το κιβώτιο και το αφήνουν στο Ν να τσουλάει νομίζοντας οτι κάνουν οικονομία.
Από εκεί και πέρα αυτό που υποστήριξα είναι ότι δεν μπορεί κανείς ακόμα και με mh και 1.0 3cyl να κατέβει πολύ πιο κάτω από το 6,7 άντε να πάει στο 6 με ένα Puma mh μέσα στην πόλη αλλά με αρκετή προσπάθεια. Στο spritmonitor τα πιο οικονομικά Puma mh με τουλάχιστον 10Κ χλμ είναι στα 6λ και αν δεις τις διαδρομές τους είναι σε αυτοκινητόδρομο.
Όλα αυτά απέχουν αρκετά από τις επιδόσεις του cross που ακόμα και η γιαγιά που κοιτάει κάτω από την στεφάνη θα μπορέσει να είναι στα 4λ εντός πόλης.
Μα φίλε μου δεν συγκρίνω με το cross το οποίο θα είναι TOP στην οικονομία. Τα κατουράει όλα τα άλλα σε οικονομία και μόνο κάνα diesel σε μεγάλες αποστάσεις είναι οικονομικότερο. Εγω συγκρινα τα FORD PUMA μεταξύ τους ως αρκετά οικονομικα. To CROSS εννοείται ότι είναι το καλύτερο και οικονομικότερο για αστικό περιβάλλον και αρκετά οικονομικό εκτός.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
Έλα ντε! Λες και αν θες 4*4 θα δώσεις 30Κ για να πάρεις το γιαρις κρος! Δεν θα πάρεις ένα βιταρα ένα νταστερ ένα τζιμνι και να έχεις και μερικά χιλιάρικα για βενζίνες για μερικά χρόνια!
Τζίμνυ δεν υπάρχει. Βιτάρα παίζει σοβαρά και είναι σαφώς καλύτερο. Ντάστερ, μόνο σε μια συγκεκριμένη έδκοση και είναι ακριβό. Τέλος, εαν θες αγοράζεις βανζίνη Κρος 4κούνα με 25-26.000, όχι με 30. Αυτά τα λίγα...
Υπάρχει Jimny. Επαγγελματικό όμως μόνο νομίζω Φάνη. Αλλα ενταξει δεδομένου ότι δεν μπορεί να το πάρει ιδιώτης μη επαγγελματίας έχεις δίκιο
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
καλά τωρα. λες και υπάρχει λόγος αλλος λόγος να πάρεις yaris cross όταν γυρεύεις για B-suv....
Πάρα πολλοί!! Ο βασικότερος: το μοναδικό 4κίνητο της κατηγορίας τους (μαζί με το Βιτάρα). Επίσης η τιμή, είναι πολύ φτηνό μέχρι και το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού. Υπάρχει και βενζίνη για όποιον δεν θέλει υβρίδιο και οικονομία. Αυτή τη στιγμή από τα καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα B Suv.
Πολύ πιο εύκολα θα πλήρωνα το Kona στα 26+ για AWD παρά το yaris cross.. Μέχρι τα 21κ καλά είναι.
-
Το είδα σήμερα στην Λ. Πεντέλης στο χρώμα του χαλκού.
Ωραίο ήταν.
-
@mastoras78 said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
καλά τωρα. λες και υπάρχει λόγος αλλος λόγος να πάρεις yaris cross όταν γυρεύεις για B-suv....
Πάρα πολλοί!! Ο βασικότερος: το μοναδικό 4κίνητο της κατηγορίας τους (μαζί με το Βιτάρα). Επίσης η τιμή, είναι πολύ φτηνό μέχρι και το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού. Υπάρχει και βενζίνη για όποιον δεν θέλει υβρίδιο και οικονομία. Αυτή τη στιγμή από τα καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα B Suv.
Πολύ πιο εύκολα θα πλήρωνα το Kona στα 26+ για AWD παρά το yaris cross.. Μέχρι τα 21κ καλά είναι.
εννοειται. εκείνο τώρα με το facelift είναι και εμφανισιακά αποδεκτό για μένα.
το cross..... ας πούμε ότι το βρίσκω πολύ ασχημο για να μην εκφραστώ ασχημα και παρεξηγηθούν μελλοντικοί κάτοχοι.
Toyota Yaris Cross