-
Πληρώνεις την μόδα των suv και τίποτα άλλο.
-
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
και πηγε πίσω και τους ζητούσε τα ρεστα... και της έκαναν μια δοκιμαστικη βόλτα για να μάθει να το οδηγεί ...από τότε δεν ξέρω αν βελτιώθηκε
αν πηγαίνεις με 140 θα κάψεις 6,5 αν πηγαίνεις χαλαρά 50-70 με το Yaris μπορείς να κάψεις 3 και με το CHR 4 αρκεί να ξέρεις πως να το οδηγήσεις, με τέρμα γκάζι/φρένο δεν θα καταφέρεις πολλά.
-
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Πληρώνεις την μόδα των suv και τίποτα άλλο.
Πόσα χρόνια κρατάει πια αυτή η "μόδα";
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Για τις τιμές του Cross θέλω να ρωτήσω αν φτάσεις στις 27Κ γιατί να μην πας στο CHR και να αγοράσεις μια κατηγορία πάνω;
Και αν είσαι χαμηλά στα 22Κ γιατί να μην πάρεις ένα Yaris με μπαγκαζιέρα;
Πληρώνεις δηλαδή το πορτμπαγκάζ και το ύψος το οποίο τελικά τι προσφέρει;
Ως προς το chr έτσι είναι με μια μικρή ένσταση ότι τυπικά στα ονομαστικά νούμερα το κρος έχει 30-35 παραπάνω λτ από το chr. Σε χώρους καμπίνας όμως και ποιότητα εσωτερικού καμιά σχέση. Ως προς το απλό γιαρις έχει διαφορά στο μπες βγες και σίγουρα χειρότερο χώρο για τους πίσω δεν είναι μόνο τα λίτρα των αποσκευών που λείπουν.
Όλα αυτά θα τα λύσει ο ερχομός του κορολα κρος! Και +450λτ αποσκευών και χώρος για τα γόνατα πίσω και υβριδικό! Δεν ξέρω μόνο μην είναι τάφος ο 1.8 122 και να μην ξεφύγει η τιμή να είναι 1-2 χιλιάρικα πάνω από το απλό κορολα -
Οδήγησα Yaris Cross Hybrid AWD Adventure. To οδήγησα για περίπου 40’ σε Ε.Ο, επαρχιακό δρόμο και κίνηση στην Κηφισιά. Οπότε εντυπώσεις από αυτό το λίγο (δεν το είχα για ένα ΣΚ πχ να έχω ολοκληρωμένη άποψη).
Αρχικά το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο όμορφο από κοντά. Ειδικά από την μέση και πίσω είναι από τα πολύ όμορφα της κατηγορίας, μπροστά είναι ΟΚ, το βρίσκω συμπαθητικό αλλά το απλό Γιάρις είναι σαφώς πιο όμορφο και επιθετικό.
Μέσα είναι ΟΚ. Δεν είναι τόσο χάλια όσο νόμιζα, αλλά δεν είναι και κάτι το εξαιρετικό. Βέβαια για €29.000 (τόσο έχει αυτό που οδήγησα) και συγκρίνοντας με την Κορόλα μου των €22.000 παθαίνεις ένα ΣΟΚ! Είναι απογοητευτικό για αυτοκίνητο που αγγίζει τις €30.000 και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι η μόδα των SUV πληρώνεται (σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα στο τέλος της οδήγησης). Για €20-21.000 φυσικά είναι μια χαρά. Από ποιότητα τα γνωστά, τα έχουμε γράψει και κάποιος μπορεί να το δει σε μια έκθεση.
Από χώρους είναι σαφώς καλύτερο από το απλό Γιάρις. Πίσω είναι αρκετά καλό (με την θέση οδήγησης για εμένα έκατσα ΟΚ με 1-2 εκ από τα γόνατά μου, το ίδιο με την Κορόλα μου) και με καλή ορατότητα. Χώρος αποσκευών μεγάλος και αρκετά τετράγωνος.
Πάμε στα του δρόμου. Η ποιότητα κύλισης πολύ καλή δεν το περίμενα με τις 18αρες (αν και το απλό Γιάρις είχε δώσει πολύ θετικά δείγματα) όμως επιφυλάσσομαι γιατί το AWD έχει διπλά ψαλίδια πίσω και όχι ημιάκαμπτο, οπότε θέλω να οδηγήσω και το δικίνητο. Σημειώνω ότι τα ελαστικά είναι 215/50, άρα το πλαϊνό είναι λίγο χαμηλότερο από το 205/55 της Κορόλα αλλά ψηλότερο από το συνηθισμένο 225/45 (που φοράει και η Κορόλα στις 17αρες). Σίγουρα με 16” or 17” θα είναι ακόμα καλύτερο. Δεν το λές μαγικό χαλί και δεν «σιδερώνει» τον δρόμο όπως το CHR, αλλά είναι πάρα πολύ καλό, εφάμιλλο του Puma (ίσως και ένα κλικ καλύτερο) και χάνει μόνο από το Aircross. Επίσης το βρήκα καλύτερο σε αυτό το θέμα και από Καμίκ και από Αρόνα.
Το σύστημα 4κίνησης φαίνεται να δουλεύει (έχει λειτουργία Trail & Snow) όταν το έβαλα σε κάτι χωράφια (δικό μου αυτοκίνητο δεν θα το έβαζα εκεί!). Δεν κόλλησε, δεν βρήκε, δεν χτύπησε, δεν έτριξε. Και δεν σπινάρισε (είχα trail).
To υβριδικό σύστημα είναι σαφώς καλύτερο του Κορόλα (το είχα γράψει και όταν οδήγησα το απλό Γιάρις), αλλά εδώ το επιπλέον βάρος φαίνεται. Έχει χαθεί η σπιρτάδα του μικρού Γιάρις. Το Γιάρις μου φάνηκε το πρώτο υβριδικό που οδήγησα που ήταν γρήγορο (δεν έχω οδηγήσει το 2λιτρο Κορόλα), αυτό είναι απλώς σβέλτο, μοιάζει με την Κορόλα. Ξεκινάει πιο γρήγορα, αλλά πάνω από τα 100χαω μου φάνηκε πιο αργό. Το πήγα μέχρι τα 160 χαω και πάνω από τα 120χαω ο αεροδυναμικός θόρυβος έιναι έντονος και πάνω από τα 140χαω αρχίζει να γίνεται ενοχλητικός για εμένα.
Ο ήχος του τρικύλινδρου είναι ωραίος, σαφώς καλύτερος από τον 1.8 που έχω και έτσι είναι ευχάριστος όταν δουλεύει σε υψηλές στροφές! Γενικά το βρήκα πολύ κοντά στην Κορόλα σε λειτουργία, απλά τα κάνει όλα με πιο πολύ θόρυβο (κυρίως αεροδυναμικό και κύλισης).
Γενικά πολύ ευκολοδήγητο αυτοκίνητο δεν με προβλημάτισε πουθενά.Τι μου άρεσε:
- Ποιότητα κύλισης, παρόλες τις 18αρες ζάντες.
- Εξοπλισμός, ειδικά η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών
- Πιο όμορφο από κοντά.
- Καλοί χώροι, ίδιοι με Κορόλα (με το μάτι, δεν μέτρησα, δεν με ενδιαφέρουν) σε μικρότερο μήκος
- Καλή απόσταση (17 εκ.) από το έδαφος
- Δυνατότητες ήπιας κίνησης εκτός δρόμου
- Όμορφο και ευχάριστο εσωτερικό
- Καλή τιμή στις αρχικές εκδόσεις, όπου είναι και VFM.
Τι δεν μου άρεσε:
- Τιμή. Πανάκριβο στις καλές εκδόσεις. Και λείπουν «ηλίθια» στοιχεία εξοπλισμού π.χ ηλεκτρ. Αναδιπλ. Καθρέπτες που έχει η Κορόλα μου στα €22.000 και δεν έχει αυτό στα €24.000.
- Που δεν έχει στροφόμετρο (όπως η Κορόλα) αλλά το ίδιο όργανο με το CHR που δείχνει σε πιο εύρως κινείσαι.
- Που το εξοπλίζουν με 18αρες ζάντες
- Που το AWD δεν είναι διαθέσιμο στις πιο φτηνές εκδόσεις
- Που έχει (κατά πάγια τακτική) πακέτα εξοπλισμού και δεν μπορείς να το φτιάξει όπως θές
- Παθ είναι τόσο οφθαλμοφανές ότι βασίζεται στο Γιάρις και έχει παντού προεκτάσεις για να κουμπώνουν τα τμήματα και το μοτέρ είναι τόσο χαμηλά.
Σαν συμπέρασμα θα έλεγα ότι είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και ίσως ό,τι καλύτερο μπορεί κάποιος να αγοράσει για να τα κάνει όλα καλά (ειδικά το 4κίνητο...το μοναδικό με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω!!)! Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του για ένα οικογενειάρχη με 1 ή 2 παιδιά. Σε βενζίνη θα καίει τα διπλά και σε ντήζελ (όσα έχουν μείνει) η τιμή ανεβαίνει πολύ. Ουσιαστικά οι εναλλακτικές (για εμένα) είναι υποδεέστερες σαν σύνολα και αυτό φαίνεται και από τις παραγγελίες…εάν υπήρχαν αυτοκίνητα θα έκανε πάνω από 1.000 ταξινομήσεις τον μήνα!
Για εμένα το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο εσωτερικός ανταγωνισμός. Δηλαδή και σήμερα να αγόραζα, πάλι την Κορόλα θα έπαιρνα, γιατί με λιγότερα λεφτά παίρνω καλύτερο αυτοκίνητο και με καλύτερο εξοπλισμό. Αλλιώς με τα ίδια λεφτά παίρνω το CHR (ακόμα και 2λιτρο) με καλύτερο εξοπλισμό! Και εδώ είναι που είπα και μόδα…€29.000 είναι πολλά λεφτά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο…δεν μπορώ (στο δικό μου μυαλό) να τα δικαιολογήσω. Στα 20-21.000 ναι είναι δελεαστικό (πάλι Κορόλα θα προτιμούσα) και εξαιρετική πρόταση. Βασικά στο δικό μου μυαλό δεν μπορώ να δικαιολογήσω εύκολα τις τιμές των B SUV.
EDIT - Μια διόρθωση, γιατί έκανα λάθος: Το AWD δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω αλλά διπλά ψαλίδια. Οποτε τώρα καταλαβαίνω γιατί μου φάνηκε τόσο καλό και άνετο. Οπότε επιφυλάσσομαι μέχρι να οδηγήσω το 2κίνητο, δεν ξέρω εαν θα είναι το ίδιο άνετο ή όχι.
-
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
Ως προς το chr έτσι είναι με μια μικρή ένσταση ότι τυπικά στα ονομαστικά νούμερα το κρος έχει 30-35 παραπάνω λτ από το chr.
Μπα, ούτε τόση διαφορά έχουν.
377 το CHR, 390 το Yaris cross. Μόλις 13 διαφορά. -
Ευχαριστούμε Φανή για την δοκιμη και τα σχόλια.
Όπως τα λέγαμε συμφέρει στις εισαγωγικές εκδόσεις. Μετά παίρνεις το chr και έχεις μεγαλύτερο αμάξι και με καλύτερο εξοπλισμό.
Απλά επειδή η μισή κοινωνία έχει το γιαρις το απλό θα πάει πιο εύκολα στο κρος παρά στο chr που δεν το ξέρει και είναι και λίγο αμάξι του Μπάτμαν....περιμενουμε κορολα κρος.... -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Πρέπει να παρω τον κ. Τάκη να κάνω παράπονα αν και πια ουτε αυτός ασχολείται καθόλου με την INCHAPE
Ε αφού τους ξέρεις όλους, άσε τον κ. Τάκη, που έχει προ πολλού συνταξιοδοτηθεί και πάρε τον κ. Άρη για τα παράπονα σου...
-
Μια διόρθωση, γιατί έκανα λάθος: Το AWD δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω αλλά διπλά ψαλίδια. Οποτε τώρα καταλαβαίνω γιατί μου φάνηκε τόσο καλό και άνετο. Οπότε επιφυλάσσομαι μέχρι να οδηγήσω το 2κίνητο, δεν ξέρω εαν θα είναι το ίδιο άνετο ή όχι.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Μια διόρθωση, γιατί έκανα λάθος: Το AWD δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω αλλά διπλά ψαλίδια. Οποτε τώρα καταλαβαίνω γιατί μου φάνηκε τόσο καλό και άνετο. Οπότε επιφυλάσσομαι μέχρι να οδηγήσω το 2κίνητο, δεν ξέρω εαν θα είναι το ίδιο άνετο ή όχι.
Ωραιο τεστ!
Με προλαβες.. θα στο ειχα επισημάνει αλλά μπηκε καποιος συνάδελφος στο γραφείο! -
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
Ευχαριστούμε Φανή για την δοκιμη και τα σχόλια.
Όπως τα λέγαμε συμφέρει στις εισαγωγικές εκδόσεις. Μετά παίρνεις το chr και έχεις μεγαλύτερο αμάξι και με καλύτερο εξοπλισμό.
Απλά επειδή η μισή κοινωνία έχει το γιαρις το απλό θα πάει πιο εύκολα στο κρος παρά στο chr που δεν το ξέρει και είναι και λίγο αμάξι του Μπάτμαν....περιμενουμε κορολα κρος....Γιατι ρε σεις παιδιά συνέχεια ανεβαίνετε κατηγορίες αυτοκίνητων.. σαν το φίλο μου τον πωλητη στη ΤΟΥΟΤΑ Πολις που καθε φορά πάει να μου πουλήσει μεγαλύτερο αμάξι.. την τελευταία φορά το RAV 4 μου εκθείαζε και την εκθεσιακή κορόλλα μου πουλούσε!
Δεν είναι θέμα χρημάτων πάντα, αλλά βόλεψης...
Ενα μικρο αμαξάκι είναι ΤΑΜΑΜ στη ζούγκλα που ζουμε..
Αυτο ειναι πια το ζητούμενο και εδω σε βρίσκουν και σου ζητάνε ενα σκασμό λεφτά! -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Ενα μικρο αμαξάκι είναι ΤΑΜΑΜ στη ζούγκλα που ζουμε..
Αυτο ειναι πια το ζητούμενο και εδω σε βρίσκουν και σου ζητάνε ενα σκασμό λεφτά!Για εσένα και το δέχομαι. Για εμένα είναι το ανάποδο...δεν μπορώ να δεχτώ να πληρώνω περισσότερο κάτι χειρότερο, είναι το δικό μου OCD. Μπαίνω οδηγώ και τα 2 και μετά μου λένε ότι το χειρότερο είναι ακριβότερο...εεε δεν μου κάθεται καλά! Για Γιάρις πήγαινα, με Κορόλα έφυγα...
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Ενα μικρο αμαξάκι είναι ΤΑΜΑΜ στη ζούγκλα που ζουμε..
Αυτο ειναι πια το ζητούμενο και εδω σε βρίσκουν και σου ζητάνε ενα σκασμό λεφτά!Για εσένα και το δέχομαι. Για εμένα είναι το ανάποδο...δεν μπορώ να δεχτώ να πληρώνω περισσότερο κάτι χειρότερο, είναι το δικό μου OCD. Μπαίνω οδηγώ και τα 2 και μετά μου λένε ότι το χειρότερο είναι ακριβότερο...εεε δεν μου κάθεται καλά! Για Γιάρις πήγαινα, με Κορόλα έφυγα...
Και για εσενα ειναι, αλλά ακομα δεν το έχεις αποδεχτεί..... γιατι υποσυνείδητα το μέγεθος μετράει λολλλλλλλλλλ
Τωρα για το ακριβότερο ή φθηνότερο λιγη σημασία έχει.. το παν είναι να κάνει οτι πρέπει ... οι παρα πολυ πλούσιοι είτε έχουν κατι κατσαριδάκια είτε τους παει σωφέρ που τρώει και όλο το άγχος της λιμουζίνας.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Και για εσενα ειναι, αλλά ακομα δεν το έχεις αποδεχτεί..... γιατι υποσυνείδητα το μέγεθος μετράει λολλλλλλλλλλ
Δεν είναι θέμα μεγέθους, αλλά ποιότητας. Εαν το Γιάρις ήταν ποιοτικό σαν την Κορόλα και με διπλά ψαλίδια θα το προτιμούσα και ας ήταν πιο ακριβό. Αλλά όχι να πληρώσω περισσότερα χρήματα για ημιάκαμπτο, χειρότερη ποιότητα και λιγότερο εξοπλισμό...αυτό το θεωρώ κοροϊδία ή βλακεία!
Είναι σαν να είναι πιο ακριβή η Χ1 από την 5αρα...δεν βγάζει νόημα, άσχετα εαν η Χ1 είναι πιο καλή για την πόλη. Καταλαβαίνω ότι το βλέπεις καθαρά χρηστικά, απλά δεν συμφωνώ (το δέχομαι όμως).
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Και για εσενα ειναι, αλλά ακομα δεν το έχεις αποδεχτεί..... γιατι υποσυνείδητα το μέγεθος μετράει λολλλλλλλλλλ
Δεν είναι θέμα μεγέθους, αλλά ποιότητας. Εαν το Γιάρις ήταν ποιοτικό σαν την Κορόλα και με διπλά ψαλίδια θα το προτιμούσα και ας ήταν πιο ακριβό. Αλλά όχι να πληρώσω περισσότερα χρήματα για ημιάκαμπτο, χειρότερη ποιότητα και λιγότερο εξοπλισμό...αυτό το θεωρώ κοροϊδία ή βλακεία!
Είναι σαν να είναι πιο ακριβή η Χ1 από την 5αρα...δεν βγάζει νόημα, άσχετα εαν η Χ1 είναι πιο καλή για την πόλη. Καταλαβαίνω ότι το βλέπεις καθαρά χρηστικά, απλά δεν συμφωνώ (το δέχομαι όμως).
Ναι ρε δεν διαφωνούμε ...
Ειναι γνωστό οτι τα μικρότερα και πιο βολικά χρηστικά αμαξια είναι λιγότερο value for money μιας και συγκριτικά αγοράζεις χειρότερα αυτοκίνητα από τα λιγο μεγαλύτερα και πιο ακριβά..
Απλά οσο ψαχνεις το κάτι παραπάνω τοσο τελικά φτάνεις να αγοράσεις ένα καλύτερο μεν αμαξι αλλά λιγότερα χρηστικό.....
Μην ξεχνάς οτι τα λεφτά τα δίνεις με τη μία και τελειωσες.. οποτε τα 1-2 χιλιάρικα που θα δωσεις παραπάνω από την αξία ενος μικρότερου θα τα κουβαλάς στη συνέχεια για παντα λογω των παραπάνω διαστάσεων, της μεγαλύτερης κατανάλωσης, των παγίων εξόδων κοκ.... -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
Ευχαριστούμε Φανή για την δοκιμη και τα σχόλια.
Όπως τα λέγαμε συμφέρει στις εισαγωγικές εκδόσεις. Μετά παίρνεις το chr και έχεις μεγαλύτερο αμάξι και με καλύτερο εξοπλισμό.
Απλά επειδή η μισή κοινωνία έχει το γιαρις το απλό θα πάει πιο εύκολα στο κρος παρά στο chr που δεν το ξέρει και είναι και λίγο αμάξι του Μπάτμαν....περιμενουμε κορολα κρος....Γιατι ρε σεις παιδιά συνέχεια ανεβαίνετε κατηγορίες αυτοκίνητων.. σαν το φίλο μου τον πωλητη στη ΤΟΥΟΤΑ Πολις που καθε φορά πάει να μου πουλήσει μεγαλύτερο αμάξι.. την τελευταία φορά το RAV 4 μου εκθείαζε και την εκθεσιακή κορόλλα μου πουλούσε!
Δεν είναι θέμα χρημάτων πάντα, αλλά βόλεψης...
Ενα μικρο αμαξάκι είναι ΤΑΜΑΜ στη ζούγκλα που ζουμε..
Αυτο ειναι πια το ζητούμενο και εδω σε βρίσκουν και σου ζητάνε ενα σκασμό λεφτά!ειναι σχετικο το ανεβαινετε/κατεβαινετε κατηγορια. Εγω έχω κατηγοριας c crossover οπότε αν πηγαινα στο κρος γιαρις θα κατεβαινα δεν θα ανεβαινα!
το κορολα κρος ειναι αυτο που με κρατα στην κατηγορια και στις αναγκες μου... ολα τα υπολοιπα δεν μου κανουν.
Κορολα χαμηλο μικρη καμπινα και αποσκευες.
κορολα σενταν δεν μου αρεσει
κορολα στεισον πολυ μακρυ
chr λιγες αποσκευες , κλειστοφοβικο
ραβ ακριβο , φορομπιχτικο και παλιο.
και γιαρις κρος μικρο και ακριβο για τον εξοπλισμό που προσφέρει. -
Πολύ περιεκτικό review Φανή!
Σχετικά με τον εξοπλισμό όμως, σε τι υπερτερεί το chr? Γιατί συγκρίνοντας τη style του Cross με τη C-enter, νομίζω ότι η C-enter υπολείπεται σε εξοπλισμό (δεν έχει ειδοποίηση προσοχής οδηγού, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, ούτε υποβοήθηση κατά τον ελιγμό, ούτε φώτα ομίχλης led κτλ) και είναι και ένα χιλιάρικο περίπου πιο ακριβή. -
Το cross δεν το έκανα ακόμη τεστ, αλλά το CHR έκτος του φινιστρινιου πίσω είναι αμαξάρα, αρχοντικό σε όλα του, δεν νομίζω να συγκρίνεται με το cross κι ας έχει πολύ πρακτικότητα το δεύτερο.
-
Καλησπέρα παιδιά
Αν υπάρχει κάποιος που έχει ανεβεί και στο cross και στη Corolla την χατσμπαγκ μπορεί να κανει μια σύγκριση στο χώρο για τα γόνατα των πίσω; -
@dirtybit said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα παιδιά
Αν υπάρχει κάποιος που έχει ανεβεί και στο cross και στη Corolla την χατσμπαγκ μπορεί να κανει μια σύγκριση στο χώρο για τα γόνατα των πίσω;Έχω μπει και στα δύο. Το ίδιο στενάχωρα είναι. Απλά το κρος λόγω ύψους έχει πιο εύκολο μπες βγες. Και επειδή το κρος τα προσφέρει σε ~20εκ μικρότερου μήκους κερδίζει το κρος σε εργονομία
Toyota Yaris Cross