-
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Για την Ευρώπη ναι για τα Βαλκάνια.....μάλλον οχι.
Στα υβριδικά μια αλλαγή της μπαταρίας στα 600 ευρώ (τυχαίο νούμερο ) και θα είναι καινούργια.Μη ξεχνάμε ότι στα υβριδικά ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί στο 50 % των ωρών λειτουργίας. αν αυτές είναι μέσα σε αστικό ιστό τότε αν γράψεις 300.000 χλμ ο θερμικός θα έχει γράψει 150.000 χλμ !!!
Μάλιστα αν προσθέσουμε το γεγονός ότι ο θερμικός λειτουργεί μονίμως στο αποδοτικοτερο φασμα του χωρίς μεγαλα φορτία ... Καταλαβαίνεις την κατάσταση του μετά από 15 έτη συγκριτικά με ένα άλλο αυτοκινητο που κινειται μόνο με θερμικό κινητήρα και που πιάνει ελάχιστες φορές το αποδοτικοτερο φασμα λειτουργίας του και με πολλά και συνεχή μεγάλα φορτία
Κοίτα ένα υβριδικό 15ετιας μπορεί να έχει ψωμί όπως λες και να σε βολέψει για λίγα ακόμη χρόνια να κάνεις τη δουλειά σου, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα βρεθεί και κάποιος να δώσει τα χρήματά του να το αγοράσει.
Όταν το αμάξι είναι 15ετιας ίσως μετράνε περισσότερο αλλά πράγματα, η γενικότερη κατάσταση του αυτοκινητου και όχι το καύσιμο. Εκτος κι αν θεωρείται καλύτερη μεταπώληση το να πιάσει 4.000 αντί για 3.000 που θα δοθεί το βενζίνης.Το βενζίνης φοβάμαι ότι δεν θα το πάρει κανείς, όπως σήμερα τα καλά τριλιτρα διότι απλά χωρίς κάποιο υβριδικό σύστημα υποστήριξης θα τα απαγορευουν στις μεγάλες πόλεις.
Σήμερα 15 χρόνια νωρίτερα στον δακτύλιο μπαίνουν μόνο υβριδικά οικογενειακά καθώς έχουν βαλει τέτοια αυστηρα όρια στα co2.Μπαίνουν και lpg και cng
-
Στο γερμανικό mobile.de, οι έμποροι δίνουν απο 2 με 4(edit 6 ) μήνες διαθεσιμότητά σε καινούριο Cross.
Εδω τι γίνεται; Εχουν άλλες πληροφορίες οι γερμανοί ή παραλαμβάνουν νωρίτερα απο αυτούς στην Ελλάδα; -
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
Στο γερμανικό mobile.de, οι έμποροι δίνουν απο 2 με 4(edit 6 ) μήνες διαθεσιμότητά σε καινούριο Cross.
Εδω τι γίνεται; Εχουν άλλες πληροφορίες οι γερμανοί ή παραλαμβάνουν νωρίτερα απο αυτούς στην Ελλάδα;Αυτά που βλεπεις στο mobile με παράδοση 1-2 μήνες δεν είναι Γερμανικά αλλά πολύ πιθανόν από Πολωνία-Ρουμανία κτλ. με ημερίσια ταξινόμηση και διαγραφή. Κοινώς οι Πολωνοί/Ρουμάνοι το έχουν μάθει το κόλπο και παραγγέλνουν ποσότητες πολύ καιρό πριν! Με το που ανοίξουν οι πλατφόρμες βάζει από 150 ο κάθε dealer γιατί πολύ απλά μπορούν να δώσουν σε Γερμανία κτλ.
Άρα, άμα οι Έλληνες έβαλαν από 3-4 η κάθε αντιπροσωπεία, λογικό να μην υπάρχει στοκ.
και πολλοί από αυτούς δεν είναι καν επίσημοι έμποροι αλλά ανεξάρτητοι. -
Yaris απλό
Yaris cross
https://www.carsguide.com.au/car-reviews/toyota-yaris-cross-81405
Έχω την αίσθηση πως στο cross είναι ανυψωμένο το δάπεδο. Άρα έχει ακόμα περισσότερο
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros90 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εξετάζουμε τις ανάγκες μας και γιατί όχι το yaris cross 1.5 125 βενζίνη να μην είναι τόσο άκυρη επιλογή τελικά για πολλους. Γιατι στην τελική δεν είμαστε όλοι στο κέντρο για δακτύλιο.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών βρίσκεται στην Αθήνα σε συνθήκες μόνιμου μποτιλιαρίσματος. Επίσης αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να συναντά κανείς και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Το πιο εύκολο για την επιλογή είναι να μετρήσει την μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης του, αν αυτή είναι άνω των 80kph η υβριδική μετάδοση δεν έχει νόημα σε διαφορετική περίπτωση όμως έχει, εγώ το 2020 είχα μέση ταχύτητα 30kph, ένα μόνιμο πρώτη δεύτερα.Καλά για να έχεις μέση ταχύτητα πάνω από 80 χλμ πρέπει να ζεις στα 500μ από εθνική οδό , περιφερειακούς κοκ ή διαφορετικά να πηγαίνεις σταθερα με 160 στις εθνικές! Μην λέμε ότι να ναι για να στείλουμε όλους στα υβριδικά!
Εθνική Αθήνα Θεσσαλονίκη να πηγαίνεις με 120-130 συνεχώς από το σταματά ξεκινά μόνο στα διόδια είναι ζήτημα αν θα περάσεις τα 100 χλμ . 2-3 λεπτά αναμονή σε κάθε διόδιο ρίχνουν 2-3 χλμ τον μο που μετά θες 25-30 χλμ σταθερής πορεία με 120 για κάθε 1χλμ που έχασες! -
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros90 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εξετάζουμε τις ανάγκες μας και γιατί όχι το yaris cross 1.5 125 βενζίνη να μην είναι τόσο άκυρη επιλογή τελικά για πολλους. Γιατι στην τελική δεν είμαστε όλοι στο κέντρο για δακτύλιο.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών βρίσκεται στην Αθήνα σε συνθήκες μόνιμου μποτιλιαρίσματος. Επίσης αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να συναντά κανείς και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Το πιο εύκολο για την επιλογή είναι να μετρήσει την μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης του, αν αυτή είναι άνω των 80kph η υβριδική μετάδοση δεν έχει νόημα σε διαφορετική περίπτωση όμως έχει, εγώ το 2020 είχα μέση ταχύτητα 30kph, ένα μόνιμο πρώτη δεύτερα.Καλά για να έχεις μέση ταχύτητα πάνω από 80 χλμ πρέπει να ζεις στα 500μ από εθνική οδό , περιφερειακούς κοκ ή διαφορετικά να πηγαίνεις σταθερα με 160 στις εθνικές! Μην λέμε ότι να ναι για να στείλουμε όλους στα υβριδικά!
Εθνική Αθήνα Θεσσαλονίκη να πηγαίνεις με 120-130 συνεχώς από το σταματά ξεκινά μόνο στα διόδια είναι ζήτημα αν θα περάσεις τα 100 χλμ . 2-3 λεπτά αναμονή σε κάθε διόδιο ρίχνουν 2-3 χλμ τον μο που μετά θες 25-30 χλμ σταθερής πορεία με 120 για κάθε 1χλμ που έχασες!Έχω epass, όταν βγαίνω Εθνική έχω μέση 100kph. Νομιζω έχει λογική αυτό που είπα, αν το κάνουμε 70 είμαστε οκ? Τον Αύγουστο που κάνω ταξίδια από 30 φτάνω τα 70 μέση.
-
Σε σχέση με την κατανάλωση των υβριδικών σε πορεία στην εθνική, (extra high κύκλος οδήγησης κατά WLTP) κάνω τις εξής σκέψεις.
Κατά το τεστ, για την εκτέλεση του παραπάνω κύκλου, το αυτοκίνητο ξεκινά από στάση, επιταχύνει μέχρι τα 131km/h max και κινείται με μία ταχύτητα γύρω στα 120km/h για 8Km περίπου πριν ακινητοποιηθεί.
https://el.wikipedia.org/wiki/WLTPΣε αυτόν τον κύκλο, το Yaris Cross καταναλώνει 6,1 l/100km.
Ο κύκλος όμως αυτός δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα, γιατί στην πράξη ξεκινώντας από στάση κανείς, επιταχύνει μία φορά (η πιο ενεργοβόρα φάση) και διανύει έως και 10πλάσια απόσταση έως ότου ακινητοποιηθεί ξανά. Άρα, μήπως αυτό το 6,1 τελικά αδικεί τις επιδόσεις του Yaris Cross και γενικότερα των υβριδικών, διογκώνοντας την "αδυναμία" τους που είναι η κατανάλωση σε πορεία στον ανοιχτό δρόμο;Θεωρητικά βέβαια όλα αυτά, αλλά δεν ξέρω εάν υπάρχουν παρατηρήσεις από κατόχους άλλων υβριδικών.
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros90 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εξετάζουμε τις ανάγκες μας και γιατί όχι το yaris cross 1.5 125 βενζίνη να μην είναι τόσο άκυρη επιλογή τελικά για πολλους. Γιατι στην τελική δεν είμαστε όλοι στο κέντρο για δακτύλιο.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών βρίσκεται στην Αθήνα σε συνθήκες μόνιμου μποτιλιαρίσματος. Επίσης αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να συναντά κανείς και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Το πιο εύκολο για την επιλογή είναι να μετρήσει την μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης του, αν αυτή είναι άνω των 80kph η υβριδική μετάδοση δεν έχει νόημα σε διαφορετική περίπτωση όμως έχει, εγώ το 2020 είχα μέση ταχύτητα 30kph, ένα μόνιμο πρώτη δεύτερα.Καλά για να έχεις μέση ταχύτητα πάνω από 80 χλμ πρέπει να ζεις στα 500μ από εθνική οδό , περιφερειακούς κοκ ή διαφορετικά να πηγαίνεις σταθερα με 160 στις εθνικές! Μην λέμε ότι να ναι για να στείλουμε όλους στα υβριδικά!
Εθνική Αθήνα Θεσσαλονίκη να πηγαίνεις με 120-130 συνεχώς από το σταματά ξεκινά μόνο στα διόδια είναι ζήτημα αν θα περάσεις τα 100 χλμ . 2-3 λεπτά αναμονή σε κάθε διόδιο ρίχνουν 2-3 χλμ τον μο που μετά θες 25-30 χλμ σταθερής πορεία με 120 για κάθε 1χλμ που έχασες!Έχω epass, όταν βγαίνω Εθνική έχω μέση 100kph. Νομιζω έχει λογική αυτό που είπα, αν το κάνουμε 70 είμαστε οκ? Τον Αύγουστο που κάνω ταξίδια από 30 φτάνω τα 70 μέση.
Σήμερα που επέστρεφα από ταξίδι Θεσσαλονίκη παπιγκος έκανα αυτό το τεστ στον δρόμο. Είχα μια μέση ταχύτητα στο πήγαινε Εγνατία και στον επαρχιακό φουλ φουρκέτες κομμάτι Καλπάκι παπιγκο 66 χλμ μετά από 370 χλμ ( με μπόλικη ώρα μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και χαμηλή ταχύτητα στο ανέβα κατέβα στον παπιγκο) . Στην επιστροφή ξαναμπαινοντας Εγνατία είχα το 66 και στην συνέχεια κινουμουν διαρκώς με 130-140. Για να κερδίζω 1 χλμ μο έπρεπε να κάνω ~20χλμ. Καταλαβαίνεις πόση διαφορά είναι 10χλμ μο! Χρειάζεσαι ~200 χλμ με 130-140 για να ανέβεις.
Παρεμπιπτόντως με αυτές τις ταχύτητες για τα +700 χλμ που έκανα κάποια με μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και κάποια με χαμηλές ταχύτητες ανέβα κατέβα στα 1000μ υψόμετρο έγραψα ένα στρογγυλό 5λτ κατανάλωση με πετρέλαιο με το scross -
Εντωμεταξύ λέει στο link μέση ταχύτητα (για το extra high) 94 km/h
-
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros90 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εξετάζουμε τις ανάγκες μας και γιατί όχι το yaris cross 1.5 125 βενζίνη να μην είναι τόσο άκυρη επιλογή τελικά για πολλους. Γιατι στην τελική δεν είμαστε όλοι στο κέντρο για δακτύλιο.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών βρίσκεται στην Αθήνα σε συνθήκες μόνιμου μποτιλιαρίσματος. Επίσης αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να συναντά κανείς και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Το πιο εύκολο για την επιλογή είναι να μετρήσει την μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης του, αν αυτή είναι άνω των 80kph η υβριδική μετάδοση δεν έχει νόημα σε διαφορετική περίπτωση όμως έχει, εγώ το 2020 είχα μέση ταχύτητα 30kph, ένα μόνιμο πρώτη δεύτερα.Καλά για να έχεις μέση ταχύτητα πάνω από 80 χλμ πρέπει να ζεις στα 500μ από εθνική οδό , περιφερειακούς κοκ ή διαφορετικά να πηγαίνεις σταθερα με 160 στις εθνικές! Μην λέμε ότι να ναι για να στείλουμε όλους στα υβριδικά!
Εθνική Αθήνα Θεσσαλονίκη να πηγαίνεις με 120-130 συνεχώς από το σταματά ξεκινά μόνο στα διόδια είναι ζήτημα αν θα περάσεις τα 100 χλμ . 2-3 λεπτά αναμονή σε κάθε διόδιο ρίχνουν 2-3 χλμ τον μο που μετά θες 25-30 χλμ σταθερής πορεία με 120 για κάθε 1χλμ που έχασες!Έχω epass, όταν βγαίνω Εθνική έχω μέση 100kph. Νομιζω έχει λογική αυτό που είπα, αν το κάνουμε 70 είμαστε οκ? Τον Αύγουστο που κάνω ταξίδια από 30 φτάνω τα 70 μέση.
Σήμερα που επέστρεφα από ταξίδι Θεσσαλονίκη παπιγκος έκανα αυτό το τεστ στον δρόμο. Είχα μια μέση ταχύτητα στο πήγαινε Εγνατία και στον επαρχιακό φουλ φουρκέτες κομμάτι Καλπάκι παπιγκο 66 χλμ μετά από 370 χλμ ( με μπόλικη ώρα μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και χαμηλή ταχύτητα στο ανέβα κατέβα στον παπιγκο) . Στην επιστροφή ξαναμπαινοντας Εγνατία είχα το 66 και στην συνέχεια κινουμουν διαρκώς με 130-140. Για να κερδίζω 1 χλμ μο έπρεπε να κάνω ~20χλμ. Καταλαβαίνεις πόση διαφορά είναι 10χλμ μο! Χρειάζεσαι ~200 χλμ με 130-140 για να ανέβεις.
Παρεμπιπτόντως με αυτές τις ταχύτητες για τα +700 χλμ που έκανα κάποια με μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και κάποια με χαμηλές ταχύτητες ανέβα κατέβα στα 1000μ υψόμετρο έγραψα ένα στρογγυλό 5λτ κατανάλωση με πετρέλαιο με το scrossΑπίστευτο!
Αντε τώρα υβριδικό να πιάσει αυτή την κατανάλωση. -
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros90 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εξετάζουμε τις ανάγκες μας και γιατί όχι το yaris cross 1.5 125 βενζίνη να μην είναι τόσο άκυρη επιλογή τελικά για πολλους. Γιατι στην τελική δεν είμαστε όλοι στο κέντρο για δακτύλιο.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών βρίσκεται στην Αθήνα σε συνθήκες μόνιμου μποτιλιαρίσματος. Επίσης αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να συναντά κανείς και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Το πιο εύκολο για την επιλογή είναι να μετρήσει την μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης του, αν αυτή είναι άνω των 80kph η υβριδική μετάδοση δεν έχει νόημα σε διαφορετική περίπτωση όμως έχει, εγώ το 2020 είχα μέση ταχύτητα 30kph, ένα μόνιμο πρώτη δεύτερα.Καλά για να έχεις μέση ταχύτητα πάνω από 80 χλμ πρέπει να ζεις στα 500μ από εθνική οδό , περιφερειακούς κοκ ή διαφορετικά να πηγαίνεις σταθερα με 160 στις εθνικές! Μην λέμε ότι να ναι για να στείλουμε όλους στα υβριδικά!
Εθνική Αθήνα Θεσσαλονίκη να πηγαίνεις με 120-130 συνεχώς από το σταματά ξεκινά μόνο στα διόδια είναι ζήτημα αν θα περάσεις τα 100 χλμ . 2-3 λεπτά αναμονή σε κάθε διόδιο ρίχνουν 2-3 χλμ τον μο που μετά θες 25-30 χλμ σταθερής πορεία με 120 για κάθε 1χλμ που έχασες!Έχω epass, όταν βγαίνω Εθνική έχω μέση 100kph. Νομιζω έχει λογική αυτό που είπα, αν το κάνουμε 70 είμαστε οκ? Τον Αύγουστο που κάνω ταξίδια από 30 φτάνω τα 70 μέση.
Σήμερα που επέστρεφα από ταξίδι Θεσσαλονίκη παπιγκος έκανα αυτό το τεστ στον δρόμο. Είχα μια μέση ταχύτητα στο πήγαινε Εγνατία και στον επαρχιακό φουλ φουρκέτες κομμάτι Καλπάκι παπιγκο 66 χλμ μετά από 370 χλμ ( με μπόλικη ώρα μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και χαμηλή ταχύτητα στο ανέβα κατέβα στον παπιγκο) . Στην επιστροφή ξαναμπαινοντας Εγνατία είχα το 66 και στην συνέχεια κινουμουν διαρκώς με 130-140. Για να κερδίζω 1 χλμ μο έπρεπε να κάνω ~20χλμ. Καταλαβαίνεις πόση διαφορά είναι 10χλμ μο! Χρειάζεσαι ~200 χλμ με 130-140 για να ανέβεις.
Παρεμπιπτόντως με αυτές τις ταχύτητες για τα +700 χλμ που έκανα κάποια με μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και κάποια με χαμηλές ταχύτητες ανέβα κατέβα στα 1000μ υψόμετρο έγραψα ένα στρογγυλό 5λτ κατανάλωση με πετρέλαιο με το scrossΑπίστευτο!
Αντε τώρα υβριδικό να πιάσει αυτή την κατανάλωση.Και είναι οι καταναλώσεις που έχω σε όλα τα ταξίδια μου τα τελευταία χρόνια με το αμάξι κινούμενοςε αυτές τις ταχύτητες εθνική και επαρχιακούς δύσκολους προορισμούς ( Κύθηρα, Πήλιο, Ζαγοροχώρια, Μεσσηνία, ορεινή Ξάνθη, Αράχωβα) δεν έχω ξεπεράσει τα 5.3 λτ.
Φυσικά στο πήγαινε έλα Καλπάκι παπιγκο αναζήτησα ένα ωραίο αυτόματο από το να ανεβεκατεβαζω διαρκώς 2α-3η στις φουρκέτες και στο μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα όπως και το υβριδικό εκεί. -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Μου αρέσει που έχει τίτλο κατανάλωση με 130 και στα 9 από τα 12 λεπτά του βίντεο πηγαίνει με 60 και γράφει 5.5 λτ και στα 3 λεπτά στην αρχή που πάει με 130 νομίζω γράφει 6.7....τελος πάντων τα έχουμε ξαναπεί τα υβριδικά της Τογιότα δεν τα παίρνεις για να κάνεις ταξίδι εκεί με 130-140 καίνε 1-1.5 λτ παραπάνω από ένα οικονομικό ντίζελ και με την διαφορά στην τιμή γίνεται 2-2.5 λτ. Αν κίνησε όμως σε αστικά κέντρα με την βαρειά κίνηση εκεί αποζημιωνεσαι και από το 4αρι που θα δεις και από το αυτόματο.
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
για τα +700 χλμ που έκανα κάποια με μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και κάποια με χαμηλές ταχύτητες ανέβα κατέβα στα 1000μ υψόμετρο έγραψα ένα στρογγυλό 5λτ κατανάλωση με πετρέλαιο με το scross
Απίστευτο!
Αντε τώρα υβριδικό να πιάσει αυτή την κατανάλωση.Θα αστειεύεσαι, λες να δυσκολευτεί το Yaris cross σε αντίστοιχη διαδρομή; 4λιτρα μπορεί να σου δώσει ανάλογα με τις συνθήκες.
-
Κατευθείαν για best seller πάει το cross. Θα συντριψει τα πάντα νομίζω στην κατηγορία.
Εγω συνεχίζω να το βρίσκω κακασχημο (μέσα έξω) αλλα δεν παίζει κανεναν ρόλο τι πιστεύει ενας παραξενος σαν εμένα.
Το ότι στα B-suv ΄που είναι η κατηγορία του θα είναι πρώτο σε πωλήσεις το έχω σιγουράκι. Αυτο που αναρωτιέμαι μόνο είναι αν θα καταφέρει να περάσει και το best seller της Ελλάδος σε όλες τις κατηγορίες που είναι το απλό yaris.
Εσείς τι λέτε θα το περάσει?
-
@andreas72 said in Toyota Yaris Cross:
Σε σχέση με την κατανάλωση των υβριδικών σε πορεία στην εθνική, (extra high κύκλος οδήγησης κατά WLTP) κάνω τις εξής σκέψεις.
Κατά το τεστ, για την εκτέλεση του παραπάνω κύκλου, το αυτοκίνητο ξεκινά από στάση, επιταχύνει μέχρι τα 131km/h max και κινείται με μία ταχύτητα γύρω στα 120km/h για 8Km περίπου πριν ακινητοποιηθεί.Ο extra high κύκλος έχει μέση ταχύτητα 94kph, σε αυτές τις ταχύτητες εκμεταλλεύεται κάνεις μερικώς έως ελάχιστα την ηλεκτρική υποβοήθηση, πηγαίνει δηλαδή όπως με ένα συμβατικό αφού ο κινητήρας καύσης είναι σχεδόν πάντα σε λειτουργία. Με τέτοια ταχύτητα κίνησης θα δει κανείς γύρω στα 4,5λ στο cross τα οποία βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με τα 6 του τεστ που είναι τουλάχιστον ατυχές.
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Κατευθείαν για best seller πάει το cross. Θα συντριψει τα πάντα νομίζω στην κατηγορία.
Εγω συνεχίζω να το βρίσκω κακασχημο (μέσα έξω) αλλα δεν παίζει κανεναν ρόλο τι πιστεύει ενας παραξενος σαν εμένα.
Το ότι στα B-suv ΄που είναι η κατηγορία του θα είναι πρώτο σε πωλήσεις το έχω σιγουράκι. Αυτο που αναρωτιέμαι μόνο είναι αν θα καταφέρει να περάσει και το best seller της Ελλάδος σε όλες τις κατηγορίες που είναι το απλό yaris.
Εσείς τι λέτε θα το περάσει?
Εγώ πιστεύω ότι θα το περάσει και με σεβαστή διαφορά!! Ανεξάρτητα αν μας αρέσει σχεδιαστικά ή όχι, το αμάξι κατάφερε να γίνει μοναδικό στο είδος του συνεπώς θα σπάσει ταμία. B suv, Υβριδικό, αυτόματο, ικανοποιητικό σε χώρους και μέγεθος, με προφανώς καλή αξιοπιστία σε σχετικά για την εποχή λογική τιμή.
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@tkin73 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@alexandros90 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εξετάζουμε τις ανάγκες μας και γιατί όχι το yaris cross 1.5 125 βενζίνη να μην είναι τόσο άκυρη επιλογή τελικά για πολλους. Γιατι στην τελική δεν είμαστε όλοι στο κέντρο για δακτύλιο.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών βρίσκεται στην Αθήνα σε συνθήκες μόνιμου μποτιλιαρίσματος. Επίσης αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να συναντά κανείς και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Το πιο εύκολο για την επιλογή είναι να μετρήσει την μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης του, αν αυτή είναι άνω των 80kph η υβριδική μετάδοση δεν έχει νόημα σε διαφορετική περίπτωση όμως έχει, εγώ το 2020 είχα μέση ταχύτητα 30kph, ένα μόνιμο πρώτη δεύτερα.Καλά για να έχεις μέση ταχύτητα πάνω από 80 χλμ πρέπει να ζεις στα 500μ από εθνική οδό , περιφερειακούς κοκ ή διαφορετικά να πηγαίνεις σταθερα με 160 στις εθνικές! Μην λέμε ότι να ναι για να στείλουμε όλους στα υβριδικά!
Εθνική Αθήνα Θεσσαλονίκη να πηγαίνεις με 120-130 συνεχώς από το σταματά ξεκινά μόνο στα διόδια είναι ζήτημα αν θα περάσεις τα 100 χλμ . 2-3 λεπτά αναμονή σε κάθε διόδιο ρίχνουν 2-3 χλμ τον μο που μετά θες 25-30 χλμ σταθερής πορεία με 120 για κάθε 1χλμ που έχασες!Έχω epass, όταν βγαίνω Εθνική έχω μέση 100kph. Νομιζω έχει λογική αυτό που είπα, αν το κάνουμε 70 είμαστε οκ? Τον Αύγουστο που κάνω ταξίδια από 30 φτάνω τα 70 μέση.
Σήμερα που επέστρεφα από ταξίδι Θεσσαλονίκη παπιγκος έκανα αυτό το τεστ στον δρόμο. Είχα μια μέση ταχύτητα στο πήγαινε Εγνατία και στον επαρχιακό φουλ φουρκέτες κομμάτι Καλπάκι παπιγκο 66 χλμ μετά από 370 χλμ ( με μπόλικη ώρα μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και χαμηλή ταχύτητα στο ανέβα κατέβα στον παπιγκο) . Στην επιστροφή ξαναμπαινοντας Εγνατία είχα το 66 και στην συνέχεια κινουμουν διαρκώς με 130-140. Για να κερδίζω 1 χλμ μο έπρεπε να κάνω ~20χλμ. Καταλαβαίνεις πόση διαφορά είναι 10χλμ μο! Χρειάζεσαι ~200 χλμ με 130-140 για να ανέβεις.
Παρεμπιπτόντως με αυτές τις ταχύτητες για τα +700 χλμ που έκανα κάποια με μποτιλιάρισμα στα Γιάννενα και κάποια με χαμηλές ταχύτητες ανέβα κατέβα στα 1000μ υψόμετρο έγραψα ένα στρογγυλό 5λτ κατανάλωση με πετρέλαιο με το scrossΑπίστευτο!
Αντε τώρα υβριδικό να πιάσει αυτή την κατανάλωση.Και γω που έχω 5.2 (5.4 αντλία) με αυτόματο ντηζελ, το έκανα σε 604χλμ ταξίδι από Βόλο, Λάρισα, Κοζάνη, λουτρά Αριδαίας, Έδεσσα, ανάβαση Νυμφαίο κι επιστροφή απ τον ίδιο όλο στροφές κι εναλλαγή υψομετρικού δρόμο, νομίζω 64-66 μέση ωριαία, δεν παίζεται το ντίζελ σε τέτοια διαδρομή, ακόμη λιγότερη κατανάλωση από αυτοκινητοδρομο με 130 πάει.
Δε νομίζω πως ένα υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ θα έκαιγε παραπάνω, αλλά και διάφορα τιμής καυσίμου υπάρχει, και τις επιδόσεις για να κινείται στον ίδιο ρυθμό δεν έχει. Και στη περίπτωση του Suzuki μιλάμε και για C suv...
-
Το υβριδικό που συγκρίνεται με ένα ντίζελ 30 κιλών ροπής είναι το δίλιτρο.
Με το δίλιτρο υβριδικο της toyota δεν έχει καμία τύχη νομίζω κάποιο ντίζελ με 30 κιλά ροπής ούτε σε επιδόσεις ενώ σε κατανάλωση είναι πολύ κοντά στα ταξίδια και πολύ καλύτερο σε περιαστικές και αστικές μετακινήσεις.
Το ότι το κόστος μετακίνησης είναι διαφορετικό είναι λόγω της στρέβλωσης της ελληνικής αγοράς στις τιμές των καυσίμων συγκριτικά με την ευρωπαϊκή.
Πολύ απλά όσοι χρησιμοποιούν βενζίνη πληρώνουν τα χρηματοδοτικά κενά του κράτους σε φόρους.
Όπως επίσης και των επιβαρύνσεων του διλιτρου μοτέρ.
Toyota Yaris Cross