-
Ετσι είναι .
Το πως θα χαρακτηρίσουν οι άλλοι κάποιον που πληρώνει φύκια για μεταξωτές κορδέλες , είναι άλλου είδους θέμα...Χορηγοί λοιπόν οι αγοραστές της βαγκ...
Με την σύγχρονη έννοια βέβαια..
Του 70άρη με την 30άρα...
-
υ, είναι δεν είναι ζημιάρικα τα vw και τα audi είναι αυτοκινητάρες. Και για τις αυτοκινητάρες, όπως και για τις ωραίες γκόμενες θα πληρώσεις κάτι παραπάνω. Έτσι είναι η ζωή, τι να κάνουμε τώρα. Όποιος θέλει ένα απλούστερο, πιο αξιόπιστο και οικονομικότερο μεταφορικό μέσο φυσικά υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα-νοικοκυρές εκεί έξω...
Υπάρχουν μοντέλα που τα ξεβρακώνουν σε πολυτέλεια (τα Lexus, ας πούμε) που είναι και γκόμενες και νοικοκυρές.
-
andya3,
αφού τελικά είναι αναξιόπιστα τα vw γιατί να μην πάω στις πραγματικές γκομενάρες εξ Ιταλίας ή Γαλλίας -ακόμη και μερικές Ιαπωνίας-?
Αν εννοείς οτι είναι γκόμενες στην εμφάνιση,ιταλοί και γάλλοι νομιζω οτι εχουν το πάνω χέρι εκεί.Αν συγκρίνεις στην οδήγηση,μόνο κάποια ακριβά Audi το παλεύουν.Στις συνήθεις κατηγορίες γάλλοι,ιταλοί, γιαπωνέζοι κι ίσως και κάποιοι κορεάτες π.χ. i30Ν, ειναι ένα ή περισσότερα βήματα μπροστά. -
παντως, οκ μου σκορπισανε ολα σχεδον
αλλα ας πουμε το τιγκ ηταν αμαξαρα. οπως το τουραν 'μεταφορες ο παντελης', απο χωρους τπτ κοντα του. ή το τι ες άι οταν δουλευε με εκανε μαγκα το 2006. και τα πασσατ εξαιρετικα. μην απαξιωνουμε το πακετο. αν εδινε αλλα επιπλεον 6 χρονια εγγυηση θα επαιρνα στο χαλαρο. -
-
Μονο ως τρολια μπορω να εκλαβω τετοιες υπερπλουστευσεις
Τωρα βεβαια εξαρταται και τι θεωρει ο καθενας γκομενα...δλδ οκ για καποιους ειναι γκομενα αν απλα ξερω γω δεν εχει μουστακικαλα να ειμαστε, κλεφτες θα γινουν οι μαστορες?
-
Εντάξει παιδιά, τα Γιαπωνέζικα, Ιταλικά, Γαλλικά κλπ είναι καλύτερα και πιο όμορφα από τα vw, ότι πείτε. Δεν με ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς να υπερασπίσω τη vw, δεν έχω μετοχές. Και σε τελική ανάλυση όλα σχετικά είναι, εξαρτάται από τα θέλω, τις γνώσεις και τις εμπειρίες του καθενός.
Και μια σχετική ιστορία για να χαλαρώσει το κλίμα. Παλαιότερα κυκλοφορούσα πολύ με ταξί, αυτό δικαιολογούσαν σαν έξοδο οι εταιρείες, τα leasing δεν είχαν διαδοθεί ακόμα. Υπήρχαν πολλά Toyota και συζητούσα με τους οδηγούς να περνάει η ώρα. Οι περισσότεροι έλεγαν τα γνωστά κλισέ, τα ευρωπαικά αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, μόνο Toyota και Nissan αξίζουν. Οι περισσότεροι επίσης παραδεχόντουσαν ότι τα αυτοκίνητά τους καίνε λάδια και ανάβει η μηχανή και πρέπει να συμπληρώνουν κάθε λίγο και λιγάκι λάδια και αντιψυκτικό. Δεν το θεωρούσαν βλάβη όμως "αφού συμπληρώνω υγρά και πάει κανονικά το αυτοκίνητο ρε μεγάλε, σκυλιά τα Toyota". Είπαμε όλα σχετικά είναι και όπως το βλέπει ο καθένας. -
Πέρασα από αντιπροσωπεία που συστεγάζει skoda και VW για να δω το kamiq αλλά με την ευκαιρία είδα και το t-roc. Πήρα προσφορά κ για τα 2. Είπα οκ στις παπατζες που άκουσα από τον πωλητή αλλά το ποτήρι ξεχείλισε όταν μου είπε ότι ο 1000αρης της vw είναι διαμάντι και είναι ο καλύτερος της αγοράς. Εκεί με έχασε εντελώς. Κάτοχος 3 μοντέλων vw group είμαι κ ξέρω. Τώρα πάω για captur ή vitara ή c4 c cross. Τέλος οι Γερμανοί για μένα.
-
Όντως ο 1.0 tsi είναι διαμάντι επιδόσεων και οικονομίας. Σε βαθμό που να αναρωτιέσαι.
-
Πέρασα από αντιπροσωπεία που συστεγάζει skoda και VW για να δω το kamiq αλλά με την ευκαιρία είδα και το t-roc. Πήρα προσφορά κ για τα 2. Είπα οκ στις παπατζες που άκουσα από τον πωλητή αλλά το ποτήρι ξεχείλισε όταν μου είπε ότι ο 1000αρης της vw είναι διαμάντι και είναι ο καλύτερος της αγοράς. Εκεί με έχασε εντελώς. Κάτοχος 3 μοντέλων vw group είμαι κ ξέρω. Τώρα πάω για captur ή vitara ή c4 c cross. Τέλος οι Γερμανοί για μένα.
Τα αυτοκίνητα πώς σου φάνηκαν? Ένα άτυπο συγκριτικό μεταξύ τους; Επίσης, τι προσφορές πήρες αν επιτρέπεται; Ενδιαφέρεται φίλος για το Kamiq.
-
Σε τελική ανάλυση αγαπητοί μου, είναι δεν είναι ζημιάρικα τα vw και τα audi είναι αυτοκινητάρες. Και για τις αυτοκινητάρες, όπως και για τις ωραίες γκόμενες θα πληρώσεις κάτι παραπάνω. Έτσι είναι η ζωή, τι να κάνουμε τώρα. Όποιος θέλει ένα απλούστερο, πιο αξιόπιστο και οικονομικότερο μεταφορικό μέσο φυσικά υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα-νοικοκυρές εκεί έξω...
Αυτοκινητάρες είναι σχεδόν όλα τα audi. Αν και έχουν ρίξει την ποιότητα και αυτά. Μπηκαμε όταν κοιτάγαμε για την γυναίκα το A1 που είναι πανέμορφο μέσα εξω και πανακριβο για μικρό. Ε απογοητεύτηκα πλήρως από τα πλαστικά μέσα. Κατσε ρε φιλε AUDI είναι και το πληρώνω γιατι είναι τόσο χάλια τα πλαστικά?????? Μα όλα σκληρά??? τεσπα μπορεί να είμαι παραξενος αλλά δεν δικαιολογεί την premium τιμή του μέσα. Σε A3 που έχει φίλος είναι πολύ ποιοτικό μέσα και θεωρω ότι δικαιολογεί την τιμή του πχ.
Για τα VW θα έλεγα ότι κάποια είναι καλά αυτοκίνητα (όχι αυτοκινητάρες) και κάποια δεν είναι τίποτα το ιδιαιτερο. Βασικά υπάρχουν αυτοκίνητα σε ίδια χρήματα που τα θεωρώ καλύτερα πολλες φορές. Και δεν μιλάω για την εγγυηση ξανα για να μην θεωρηθώ hater. Ασε που εγω νομίζω ότι πηγαίνοντας σε seat ή skoda παίρνεις σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο με VW με καλύτερες τιμές.
-
Κόλλησε και η Audi πλαστικούρα;
Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και τα σκληρά τους πλαστικά πλέον, δεν είναι της αντίστοιχης ποιότητας των παλαιότερων. Αν κοιτάξεις ή χτυπήσεις για παράδειγμα τα σκληρά πλαστικά ενός Golf 7ης γενιάς και μετά ενός Golf 6ης, 5ης ή ακόμη και 4ης γενιάς, νομίζω δεν είναι η ίδια ποιότητα.
-
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κόλλησε και η Audi πλαστικούρα;
Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και τα σκληρά τους πλαστικά πλέον, δεν είναι της αντίστοιχης ποιότητας των παλαιότερων. Αν κοιτάξεις ή χτυπήσεις για παράδειγμα τα σκληρά πλαστικά ενός Golf 7ης γενιάς και μετά ενός Golf 6ης, 5ης ή ακόμη και 4ης γενιάς, νομίζω δεν είναι η ίδια ποιότητα.
Μπορεί να είναι έτσι αλλά όταν χρυσοπληρώνεις ένα audi και παντου χτυπάς και βλέπεις σε ποιοτικό αλλά σκληρο πλαστικό....... ε δεν λες ότι αξίζει τα έξτρα χρήματα. Αυτο το premium feel δεν στο δίνει και ας είναι ποιο ποιοτικο σκληρο πλαστικο.
Εγω Ford εχω ρε φίλε δεν περιμένω μέσα να είναι τα πλαστικά φοβερα. Αλλά σε audi ε ρε φίλε το βρίσκω απαράδεχτο με αυτές τις τιμες. Τι σκατα premium πουλάνε αν δεν το αισθάνεσαι premium?
-
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κόλλησε και η Audi πλαστικούρα;
Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και τα σκληρά τους πλαστικά πλέον, δεν είναι της αντίστοιχης ποιότητας των παλαιότερων. Αν κοιτάξεις ή χτυπήσεις για παράδειγμα τα σκληρά πλαστικά ενός Golf 7ης γενιάς και μετά ενός Golf 6ης, 5ης ή ακόμη και 4ης γενιάς, νομίζω δεν είναι η ίδια ποιότητα.
Μπορεί να είναι έτσι αλλά όταν χρυσοπληρώνεις ένα audi και παντου χτυπάς και βλέπεις σε ποιοτικό αλλά σκληρο πλαστικό....... ε δεν λες ότι αξίζει τα έξτρα χρήματα. Αυτο το premium feel δεν στο δίνει και ας είναι ποιο ποιοτικο σκληρο πλαστικο.
Εγω Ford εχω ρε φίλε δεν περιμένω μέσα να είναι τα πλαστικά φοβερα. Αλλά σε audi ε ρε φίλε το βρίσκω απαράδεχτο με αυτές τις τιμες. Τι σκατα premium πουλάνε αν δεν το αισθάνεσαι premium?
Ουσιαστικά συμφωνούμε.
Απλά παράλειψα να διευκρινίσω ότι τα πιο καινούγια σκληρά πλαστικά που βάζουν είναι χειρότερης ποιότητας από τα παλαιότερα. -
@katafractos17 said in VW T-Roc:
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κόλλησε και η Audi πλαστικούρα;
Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και τα σκληρά τους πλαστικά πλέον, δεν είναι της αντίστοιχης ποιότητας των παλαιότερων. Αν κοιτάξεις ή χτυπήσεις για παράδειγμα τα σκληρά πλαστικά ενός Golf 7ης γενιάς και μετά ενός Golf 6ης, 5ης ή ακόμη και 4ης γενιάς, νομίζω δεν είναι η ίδια ποιότητα.
Μπορεί να είναι έτσι αλλά όταν χρυσοπληρώνεις ένα audi και παντου χτυπάς και βλέπεις σε ποιοτικό αλλά σκληρο πλαστικό....... ε δεν λες ότι αξίζει τα έξτρα χρήματα. Αυτο το premium feel δεν στο δίνει και ας είναι ποιο ποιοτικο σκληρο πλαστικο.
Εγω Ford εχω ρε φίλε δεν περιμένω μέσα να είναι τα πλαστικά φοβερα. Αλλά σε audi ε ρε φίλε το βρίσκω απαράδεχτο με αυτές τις τιμες. Τι σκατα premium πουλάνε αν δεν το αισθάνεσαι premium?
Ουσιαστικά συμφωνούμε.
Απλά παράλειψα να διευκρινίσω ότι τα πιο καινούγια σκληρά πλαστικά που βάζουν είναι χειρότερης ποιότητας από τα παλαιότερα.νομιζα το αντίθετο έλεγες. Παντως συμφωνούμε ότι premium feel δεν δίνουν χειρότερα ή καλύτερα.
-
@katafractos17 said in VW T-Roc:
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κόλλησε και η Audi πλαστικούρα;
Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και τα σκληρά τους πλαστικά πλέον, δεν είναι της αντίστοιχης ποιότητας των παλαιότερων. Αν κοιτάξεις ή χτυπήσεις για παράδειγμα τα σκληρά πλαστικά ενός Golf 7ης γενιάς και μετά ενός Golf 6ης, 5ης ή ακόμη και 4ης γενιάς, νομίζω δεν είναι η ίδια ποιότητα.
Μπορεί να είναι έτσι αλλά όταν χρυσοπληρώνεις ένα audi και παντου χτυπάς και βλέπεις σε ποιοτικό αλλά σκληρο πλαστικό....... ε δεν λες ότι αξίζει τα έξτρα χρήματα. Αυτο το premium feel δεν στο δίνει και ας είναι ποιο ποιοτικο σκληρο πλαστικο.
Εγω Ford εχω ρε φίλε δεν περιμένω μέσα να είναι τα πλαστικά φοβερα. Αλλά σε audi ε ρε φίλε το βρίσκω απαράδεχτο με αυτές τις τιμες. Τι σκατα premium πουλάνε αν δεν το αισθάνεσαι premium?
Ουσιαστικά συμφωνούμε.
Απλά παράλειψα να διευκρινίσω ότι τα πιο καινούγια σκληρά πλαστικά που βάζουν είναι χειρότερης ποιότητας από τα παλαιότερα.νομιζα το αντίθετο έλεγες. Παντως συμφωνούμε ότι premium feel δεν δίνουν χειρότερα ή καλύτερα.
Εννοείται.
-
Είναι δίκαια η κριτική για τα πλαστικά. Και στα vw και στα audi έχει πέσει η ποιότητα. Στο δικό μου το Α3 που είναι 15ετίας είναι καλύτερα από το καινούργιο. Εδώ είναι φάουλ οι Γερμανοί και δεν χωρούν δικαιολογίες. Δεν σημαίνει βέβαια ότι ξαφνικά βγάζουν κακά αυτοκίνητα επειδή έπεσε η ποιότητα στα πλαστικά, αλλά ότι οι τσιπιές τους κάνουν άσχημη εντύπωση, το σωστό να λέγεται.
-
Ο 1.0 116hp σε t roc που έχω οδηγήσει και σύγκρινα με το δικό μου 2008 1.2 100 μου φάνηκε λιγότερο ικανός στο γενικό σύνολο. Και σε εμένα αλλά και στον ιδιοκτήτη του t roc. Τα +200 κυβικά κάνουν μικρή διαφορά νομίζω. Αν μπορώ να τον περιγράψω θα έλεγα ότι έχει πιο γραμμικό άνοιγμα από αυτό το μπαμ που κάνει ο puretech.
Τώρα περάστηκε megaspeed stage 1 στο t roc και δυναμομετρήθηκε στα 147 από 122 που είχε στην αρχή.
Εμφανώς καλύτερα η κατάσταση τώρα με το remapping. -
Το 2008 και το T-Roc είναι κατά τη γνώμη μου τα καλύτερα στην κατηγορία τους. Μια ερώτηση - απορία. Ο φίλος σου που ανέβασε το 1.000αράκι το 3-κύλινδρο στα 147 άλογα, ίδια ιπποδύναμη περίπου με τον 1.5 tsi που έχει 500cc και 1 κύλινδρο παραπάνω, άλλη τουρμπίνα κλπ δεν ανησυχεί για το αυτοκίνητό του? Αναρωτιέμαι πραγματικά.
-
Το 2008 και το T-Roc είναι κατά τη γνώμη μου τα καλύτερα στην κατηγορία τους. Μια ερώτηση - απορία. Ο φίλος σου που ανέβασε το 1.000αράκι το 3-κύλινδρο στα 147 άλογα, ίδια ιπποδύναμη περίπου με τον 1.5 tsi που έχει 500cc και 1 κύλινδρο παραπάνω, άλλη τουρμπίνα κλπ δεν ανησυχεί για το αυτοκίνητό του? Αναρωτιέμαι πραγματικά.
Φαντάζομαι είναι safe λόγω του ότι το πρόγραμμα είναι από μεγάλη εταιρία και απλά το περνάει και κάνει μικροδιορθωσεις ο αντιπρόσωπος. Ανέβασε λίγο πίεση στην τουρμπίνα. Η τουρμπίνα αναλώσιμο είναι οπότε κάποια στιγμή θα τα χρειαστεί. Ίσως να γίνει νωρίτερα λόγω του ότι ανέβηκε λίγο η πίεση (δεν θυμάμαι νούμερα). Με λίγα λόγια πάει και άλλο φαντάζομαι αλλά εκεί θα ήταν στο τέρμα από πιέσεις, αέρα, μπεκ και τα λοιπά.
Ο puretech 1.2 με τα 100 σε σχέση με τα 130 είναι ακριβώς ο ίδιος. Λόγω ρύπων τα έχουν και λίγο πνιγμένα από το εργοστάσιο πιστεύω καθαρά safe.
VW T-Roc