-
@harisma23 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@cirus said in CITROEN C4 III mod 2021:
Εαν ειναι leasing δεν έγινε και τίποτα. Δεν είναι αγορασμένο ευτυχώς. Κάθε χρόνο δεν δικαιούσαι άλλο? αν ναι πάρε κάτι άλλο του χρόνου
Ρε συ, πολύ το χόντρυνες. Τα leasing πλέον ανανεώνονται συνήθως ανά τετραετία. Τριετία minimum και πενταετία maximum, αλλά ο γενικός κανόνας είναι πλέον η τετραετία.
Δεν εχω ιδέα απο leasing είμαι τελείως ασχετος. Νόμιζα πληρώνεις και παίρνεις κάθε χρονο άλλο αμάξι. βασικά οι εταιρείες δεν το κάνουν αυτό?
-
Καλή φάση το leasing.
-
@harisma23 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@cirus said in CITROEN C4 III mod 2021:
Εαν ειναι leasing δεν έγινε και τίποτα. Δεν είναι αγορασμένο ευτυχώς. Κάθε χρόνο δεν δικαιούσαι άλλο? αν ναι πάρε κάτι άλλο του χρόνου
Ρε συ, πολύ το χόντρυνες. Τα leasing πλέον ανανεώνονται συνήθως ανά τετραετία. Τριετία minimum και πενταετία maximum, αλλά ο γενικός κανόνας είναι πλέον η τετραετία.
Σωστά, 4 χρόνια είναι
-
@lap said in CITROEN C4 III mod 2021:
Τι έχουν αλλάξει μεχρι στιγμής για κάνε μια επανάληψη.
Αλήθεια δε γνωρίζω ακριβώς - το σίγουρο είναι πάντως δισκοπλακες και top mount
-
@storm said in CITROEN C4 III mod 2021:
Καλή φάση το leasing.
Στο εξωτερικό (από όσο γνωρίζω) είναι πολύ διαδεδομένο και στους ιδιώτες. Με ενα μηνιαίο έξοδο έχεις τα πάντα.
-
Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.
Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.
-
@storm said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.
Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.
Είναι εξαιρετικό για τους λόγους που αναφέρεις, απλά να γνωρίζεις ότι αυτή την "αποδέσμευση" θα την πληρώσεις αρκετά ακριβά. Αλλά ετσι είναι, κάτι πληρώνεις κάτι παίρνεις.
-
Έχει μάθει κανείς ποια είναι η έκπτωση για το C4 με την τρέχουσα προσφορά της Citroen (Deal now έως 30 Σεπ);
-
@αντρεας72 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Έχει μάθει κανείς ποια είναι η έκπτωση για το C4 με την τρέχουσα προσφορά της Citroen (Deal now έως 30 Σεπ);
€1.000 μου είπαν εμένα από την Ωμέγα πριν 1 εβδομάδα.
-
Τιμή δηλαδή για feel pack αυτόματο βενζίνη?
24700 μου βγάζει ο διαμορφωτής πάντως. -
Αν είναι εφικτό, αφαιρέστε το " mod" από τον τίτλο ή κάντε το "model" καθώς παραπέμπει γενικότερα στο mod-ification και το ότι γλιτώνουμε τα δύο γράμματα "el" δεν αξίζει τον κόπο.
-
@gianniss07 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Τιμή δηλαδή για feel pack αυτόματο βενζίνη?
24700 μου βγάζει ο διαμορφωτής πάντως.Νομίζω ότι ο διαμορφωτής δεν συνυπολογίζει την έκπτωση. Άρα πρέπει να αφαιρέσεις το χιλιάρικο.
Να επισημανω πάντως ότι στη Θεσσαλονίκη μου είπαν 500ε. Απλώς ρώτησα κι εδώ, γιατί ένιωσα ότι κάτι δεν πάει καλα -
Σήμερα το πρωί ρώτησα και εγώ και μου είπαν ότι η έκπτωση πλέον είναι 500 ευρώ…
-
@storm said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.
Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.
Πίστεψε με, η ψυχολογία σου όταν δεν έχεις τα "χρήματα στο δρόμο" είναι τελείως αλλιώς!!
-
@fanis75 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@storm said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.
Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.
Είναι εξαιρετικό για τους λόγους που αναφέρεις, απλά να γνωρίζεις ότι αυτή την "αποδέσμευση" θα την πληρώσεις αρκετά ακριβά. Αλλά ετσι είναι, κάτι πληρώνεις κάτι παίρνεις.
Οχι απαραίτητα:
Αν υπολογίσεις αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου αξίας 30.000 περίπου.
Το κόστος χρήσης στην 4ετια με σήματα, σέρβις, κλπ.
Το κόστος μιας ΜΙΚΤΗΣ ασφάλειας (για μένα έγκλημα οποίος αγοράζει αυτοκίνητο τέτοιας αξίας χωρίς μικτή)
Το κόστος απόμείωσης της αξίας του αυτοκινήτου στην 4ετια (δηλαδή πόσα χρήματα θα χάσει το αμάξι σε 4 χρόνια).
Όλα αυτά βγάζουν (πάνω - κάτω) το κόστος του ληζινγκ.
Οπότε αν... Αν υποθέσουμε ότι κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο ανά 4 χρόνια (με αγορά), τα χρήματα που θα χάσει είναι σχεδόν ίδια με αυτά που θα δώσει για το ληζινγκ -
@alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:
@fanis75 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@storm said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.
Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.
Είναι εξαιρετικό για τους λόγους που αναφέρεις, απλά να γνωρίζεις ότι αυτή την "αποδέσμευση" θα την πληρώσεις αρκετά ακριβά. Αλλά ετσι είναι, κάτι πληρώνεις κάτι παίρνεις.
Οχι απαραίτητα:
Αν υπολογίσεις αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου αξίας 30.000 περίπου.
Το κόστος χρήσης στην 4ετια με σήματα, σέρβις, κλπ.
Το κόστος μιας ΜΙΚΤΗΣ ασφάλειας (για μένα έγκλημα οποίος αγοράζει αυτοκίνητο τέτοιας αξίας χωρίς μικτή)
Το κόστος απόμείωσης της αξίας του αυτοκινήτου στην 4ετια (δηλαδή πόσα χρήματα θα χάσει το αμάξι σε 4 χρόνια).
Όλα αυτά βγάζουν (πάνω - κάτω) το κόστος του ληζινγκ.
Οπότε αν... Αν υποθέσουμε ότι κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο ανά 4 χρόνια (με αγορά), τα χρήματα που θα χάσει είναι σχεδόν ίδια με αυτά που θα δώσει για το ληζινγκΤους ίδιους υπολογισμούς έκανα και εγώ και η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη. Δηλαδή σε αυτοκίνητο €25.000 με το leasing θα μου κόστιζε από €3.000 έως €5.000 επιπλέον. Κάποιος μπορεί να πει μικρό ποσό για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, για εμένα δεν αξίζει. Αλλά και σε πιο μικρό (π.χ Swift που κοιτάω τώρα) η διαφορά είναι μεγάλη.
-
@alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:
Όλα αυτά βγάζουν (πάνω - κάτω) το κόστος του ληζινγκ.
Αποκλείεται, διότι κάπου εκεί κρύβεται και το κέρδος του lessor. Ουσιαστικά με το leasing (εφόσον δεν απολαμβάνεις την φορολογική ωφέλεια που έχουν οι εταιρείες) είσαι αιμοδότης της κερδοφορίας των εταιρειών leasing.
-
Επίσης γιατί να κρατήσεις ένα αυτοκίνητο 3 ή 4 χρόνια κι όχι 5-6 και παραπάνω;
Ειδικά τα καινούρια αυτοκίνητα, που έχουν ελάχιστα ή καθόλου τέλη και 5ετη εγγύηση, κοστίζουν μόνο το καύσιμο και μια καλή ασφάλιση. 100-200€ τα ετήσια σέρβις, 300-400€ καλή ετήσια ασφάλιση, κάποια μικροαναλώσιμα και φθορά ελαστικών, κάτω από 800€ το χρόνο σύνολο + καύσιμα.
Το λίζινγκ σε ιδιώτη, η μόνη περίπτωση να βγάλει τα λεφτά του είναι να του πίνεις το αίμα, να κάνεις 35-40 χιλιάδες χλμ το χρόνο. Ή να θες για ένα διάστημα να κάψεις λεφτά οδηγώντας όχημα που δεν θα μπορούσες να αγοράσεις ποτέ, αλλά αυτά παλιά επί ΠΑΣΟΚ... -
Όσο το λιζινγκ για 4 χρόνια κοστίζει στην καλύτερη το 70% της λιανικής τιμής δεν αξίζει για ιδιώτες (οι περισσότερες προσφορές πάντα είναι από 72 ως 85% ). Αν έπεφτε στο 60% θα άρχιζε να είχε νόημα.
Ακόμα και στις εταιρείες συμφέρει μόνο υπό το πρίσμα του να θέλει να έχει πάντα φρέσκο στόλο και ευχαριστημένο προσωπικό.
Για τις εταιρείες που κρατούν τα αμάξια 10 χρόνια φτάνοντας τα 400-500000 χλμ πάλι το λιζινγκ είναι ασύμφορο. -
Επειδή κοιτάω κι εγώ για Leasing, ιδιωτικά, νομίζω ότι αυτό που συμφέρει κάποιον ιδιώτη είναι οι εξής παράγοντες:
- Χαμηλότερη προκαταβολή για την αγορά/πρώτη μίσθωση, που ενισχύει την ρευστότητα που μπορεί κάποιος να χρειάζεται. Για ένα αυτοκίνητο πχ των 30-35Κ, αλλιώς είναι να δώσεις πχ 15-17Κ προκαταβολή, αλλιώς να δώσεις 7-8Κ. Είναι μεγάλη διαφορά.
- Ο προγραμματισμός εξόδων για την μετακίνησή σου για Χ χρονικό διάστημα. Ξέρεις ότι θα πληρώσεις τόσα, ότι κι αν γίνει, ότι ζημιά κι αν εμφανιστεί (ειδικά πχ αν πάρει κάποιο αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση)
- Η "ξεγνοιασιά" του σε 4 χρόνια αν έχει πάθει κάποια χοντρή ζημιά το αυτοκίνητο, τρακαρίσματα κλπ, να μπορεί να πει πάρτε το πίσω θέλω άλλο καινούριο.
- Η επιλογή του να έχεις καινούριο αυτοκίνητο συχνά (κάθε 3-4 χρόνια), χωρίς να χρειάζεται να προβαίνεις σε αγοραπωλησίες.
Θα προσθέσω και αυτό που έγραψε ο piliourits, να αποκτήσεις για ένα διάστημα ένα όχημα που δεν θα μπορούσες να αγοράσεις εύκολα.
CITROEN C4 III mod 2021