Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 82
    • Best 8
    • Groups 0

    alekan

    @alekan

    13
    Reputation
    10
    Profile views
    82
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    alekan Unfollow Follow

    Best posts made by alekan

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Καλημέρα σε όλους.

      Παρέλαβα πριν από 3 μέρες.

      Diesel Αυτόματο

      Εχει ήδη 260χλμ και μπορώ να αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιλογή μου.

      Άνετο, όμορφο, εντυπωσιακό μέσα και έξω.

      Στο δρόμο σου δίνει την αίσθηση ότι το οδηγείς χρόνια.

      Το ΕΑΤ8 λειτουργεί όπως πρέπει αν κ ειχα τις επιφυλάξεις μου λόγω του διπλοσυμπλεκτου που είχα πριν το οποίο θεωρώ κορυφαίο.

      Το τιμόνι ένα σχετικά ελαφρύ, χωρίς να δημιουργεί προβληματισμό. Λογικά συνηθίζεις μετά από λίγες μέρες.

      Ο diesel είναι πραγματικά διαμάντι. Πλούσια ροπή, εξαιρετικό τράβηγμα σα να έχει ήδη 'ανοίξει' Ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που κάνει κάποιος, θεωρώ ότι είναι ο κινητήρας που ταιριάζει σε αυτό το αυτοκίνητο. Όποιος δεν έχει παραγγείλει ακόμα αυτοκίνητο, τον συμβουλεύω να το ξανά σκεφτεί.

      Τι δε μου αρέσει: η ποιοτητα κατασκευής είναι εμφανώς βελτιωμένη, αλλά είναι 1-2 click κάτω από το Countryman που είχα και εμένα μου φαίνεται.

      Έχω ελαττωματικό μπροστά αριστερό φλας. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αλλάζει όλο το φανάρι. Η ανταπόκριση αντιπροσωπείας και Citroën Ελλάδος ήταν απίστευτα γρήγορη. Τετάρτη διέγνωσαν τη βλάβη, Πέμπτη έλαβαν την επιβεβαίωση από την εταιρεία ληζινγκ και από την εισαγωγική, Πέμπτη μεσημέρι παρέλαβαν το ανταλλακτικό, και σήμερα θα πάω να κάνω την αλλαγή. Σίγουρα δεν είναι ωραία εξέλιξη, αλλά δεν μπορώ να μη δωσω πόντους στην απίστευτη... ευρωπαϊκή θα έλεγα αντιμετώπιση ολων!

      Τέλος, η πίσω ορατότητα ναι... είναι λίγο περιορισμένη λόγω της.... φτερούγας. Αλλά οδηγείς μπροστά. Και όχι πίσω. Και θα το συνηθίσεις.

      Το αμάξι αξίζει. Ξεχάστε τα 'παλιά' Citroen....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Lap wrote:

      Για τη dacia λέω που έκανες σύγκριση με το duster vs c5. Αν δεις το duster είναι πολύ υψηλό

      A, νόμισα ότι έλεγες για τα Citroen.

      Είναι πολύ ψηλό το C5 Aircross, έχεις ανέβει ποτέ; Όπως και να έχει είναι από τα ψηλότερα στην κατηγορία σε ground clearance, δεν ξέρω τώρα αν είναι 1 εκατοστό πάνω - κάτω από το Duster.

      To ανέφερα για την υλοποίηση των αμορτισέρ, αποκλείεται να λειτουργήσει ισάξια με το C4, και ολόιδια να είναι, μιλάμε για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα σε σύλληψη και σχεδιασμό.

      Έχοντας οδηγήσει για περίπου 200χλμ το C5 aircross και έχοντας για 3 εβδομάδες ήδη το C4, μπορώ να πω ότι αφενός το 4 παρότι πιο οικονομικό, έχει εμφανώς καλύτερη ποιότητα υλικών (και αυτά που φαίνονται, αλλά και αυτά που δε φαίνονται) και αφετέρου η λειτουργία της ανάρτησης παρότι ίδια, στο 4 έχει τελείως άλλη συμπεριφορά.

      Και εξηγώ: μηδαμινό 'μουριασμα', ελάχιστη αίσθηση πλεύσης στα πολλά χλμ και πιο αθόρυβη στις ανωμαλίες.

      Έχω 1300χλμ στο αυτοκίνητο και παρότι τις πρώτες μέρες είχα λίγο προβλημάτιστει από το 'μαλθακο' της αίσθησης (προερχόμενος από Countryman), εντούτοις πλέον με έχει 'κερδίσει' τόσο με τη συμπεριφορά, όσο και με την ασφάλεια που σου δίνει.

      'Douze points' ξεκάθαρα στη Citroen

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      αλεκαν για πες μου το ονομα του ληζ που σου εδωσε αμαξι 27000 με 285 το μηνα με φπα και παντα χωρις προκαταβολη. και ολα αυτα με πληρες πακετο σερβις-ασφαλειων. μηπως ξεχνας κατι? ή πολλα?
      και δεν το κανω να σε μειωσω ή να σου τη πω ή wtf. απορια ειναι.

      Gatoz να σου πω τι γίνεται - ούτε μάγκας, ούτε ξύπνιος έχω μπει εδώ μέσα να το παίξω στα 46 μου. Κανένα όφελος δεν έχω αν κάποιος από εδώ αγοράσει ή ληζαρει αυτοκίνητο.
      Προφανώς και δεν ξεχνάω κάτι, και προφανώς οι μισθώσεις είναι πάντα με πλήρες πακέτο σέρβις και ασφαλειών (υποχρεωτικά).
      Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε 38 αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη χρονομισθωτικη - κάποια εξ αυτών έχουν μεγάλη αξία/μίσθωμα (AMG A45S - RANGE ROVER HYBRID κλπ).
      Ομολογουμένως η τιμή/προσφορά είναι εξαιρετικη και για αυτό το λόγο επέλεξα να μην αγοράσω.
      Η θέση μου δεν δικαιολογεί εταιρικό αυτοκίνητο - όμως ζήτησα αυτήν την παροχή και μου κρατάνε τα χρήματα από το μισθό μου.
      Δεν υπάρχει λόγος θεωρώ να το συνεχίσουμε περισσότερο. Όποιος θέλει να το αμφισβητήσει, μπορεί ελεύθερα να το κάνει. Δεν μπορώ και συγχρόνως δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Update C4
      Κλεισαμε 2 μήνες κλεισμένοι στο συνεργείο και ακόμα το πρόβλημα δεν έχει βρεθεί.
      Θυμίζω, ότι το αυτοκίνητο έκανε έναν θόρυβο στον μπροστινό άξονα κατά τη διαδικασία "φρενάρισματος +στριψιματος τιμονιού"
      Το θέμα έχει "ανέβει" από την αντιπροσωπεία στην εισαγωγική και από εκεί στο εργοστάσιο!
      Τελευταία ενημέρωση ότι ΜΆΛΛΟΝ πρόκειται για ελαττωματικά ημιαξονια (παρότι έχουν αλλαχτεί κάμποσα πράγματα στο αυτοκίνητο χωρίς αποτέλεσμα). Αυτά έχουν παραγγελθεί και αναμένονται σε 2 βδομάδες.
      Το εργοστάσιο δεν έχει αντιμετώπισει παρόμοιο ζήτημα με άλλο αυτοκίνητο πανευρωπαϊκά και για αυτό "ψάχνονται".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @yem said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Update C4
      Κλεισαμε 2 μήνες κλεισμένοι στο συνεργείο και ακόμα το πρόβλημα δεν έχει βρεθεί.
      Θυμίζω, ότι το αυτοκίνητο έκανε έναν θόρυβο στον μπροστινό άξονα κατά τη διαδικασία "φρενάρισματος +στριψιματος τιμονιού"
      Το θέμα έχει "ανέβει" από την αντιπροσωπεία στην εισαγωγική και από εκεί στο εργοστάσιο!
      Τελευταία ενημέρωση ότι ΜΆΛΛΟΝ πρόκειται για ελαττωματικά ημιαξονια (παρότι έχουν αλλαχτεί κάμποσα πράγματα στο αυτοκίνητο χωρίς αποτέλεσμα). Αυτά έχουν παραγγελθεί και αναμένονται σε 2 βδομάδες.
      Το εργοστάσιο δεν έχει αντιμετώπισει παρόμοιο ζήτημα με άλλο αυτοκίνητο πανευρωπαϊκά και για αυτό "ψάχνονται".

      😯
      Τι λες βρε φίλε , ακόμα παιδεύεσαι ? Αντε να είναι το τελευταίο που δοκιμάζουν και να λύσουν το πρόβλημα.
      Τουλάχιστον έχεις αυτοκίνητο αντικατάστασης ?

      Το καλό ας πούμε σενάριο, είναι ότι το αυτοκίνητο είναι leasing και έχω κανονικά αυτοκίνητο αντικατάστασης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;

      Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
      22447.61 αξια
      για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
      5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
      αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
      συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.

      αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
      αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
      αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω.

      Το μίσθωμα ειναι κακό, καθώς βγαίνει ακριβότερο συνολικό ποσό για αυτοκίνητο μικρότερης αξίας από το δικό μου.
      Να σημειωθεί εδώ ότι το δικό μου μίσθωμα ειναι χωρίς προκαταβολή και χωρίς εξαγορά. 4ετια κ αλλάζεις.
      Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι 3000 παραπάνω στην 4ετια.
      Επιβάρυνση 750 ευρώ το χρόνο η αλλιώς 62 ευρώ το μήνα.
      62 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για να μην εκταμίευσεις 23-25-27.000
      Εγώ το έκανα.
      Και με τα 27.000 αγόρασα μια υπόγεια γκαρσονιέρα που μου αποδίδει 150 ευρώ/μηνα.
      Κ χωρίς το άγχος να μη φύγει από STOP η Μαριγουλα κ στο κάνει μπλε μαρεν!
      Φίλος πλήρωσε 35.000 για Αclass.
      Ενα σκουπιδιαρικο του έκανε όλη τη δεξιά μεριά "κάμπριο"
      Η ασφάλεια τον πλήρωσε.
      Στα 5 χρόνια ήθελε να το πουλήσει.
      Ήταν το πιο οικονομικό στο car.
      Εκανε11 μήνες να φύγει γιατί όταν το πήγαιναν για έλεγχο έβλεπαν ότι το μισό αμάξι ήταν βαμμένο.
      Για να μην παρεξηγηθώ: ούτε προσπαθώ να πείσω, ούτε κάποιο κέρδος έχω. Παραθέτω απλά το σκεπτικό και τα νούμερα με το οποίο κινήθηκα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @polistas said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Θα με ενδιέφερε και μένα, διότι ακούγεται πολύ συμφέρουσα πρόταση.
      Με αυτό το μίσθωμα εγώ βλέπω πράγματι συμβόλαια, που όμως θέλουν επιπλέον + ~5.000€ μπροστά + ΦΠΑ + δέσμευση για προκαθορισμένα χλμ.

      ΥΓ: Ώπα, μιλάμε για εντελώς προσωποποιημένη προσφορά υπό συγκεκριμένες συνθήκες που ΔΕΝ είναι ο κανόνας και δεν αφορά κανέναν άλλο πλην του φίλου.

      Θεωρώ δεδομένο ότι η συγκεκριμένη προσφορά δεν είναι ο κανόνας.
      Όριο 80.000 χλμ στα 4 χρόνια
      Χωρίς προκαταβολή
      Χωρίς "εγγύηση" (συνήθως ζητούν 2 ως 3 μισθώματα τα οποία συμψηφιζονται με τα τελευταία μισθώματα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Όσο το λιζινγκ για 4 χρόνια κοστίζει στην καλύτερη το 70% της λιανικής τιμής δεν αξίζει για ιδιώτες (οι περισσότερες προσφορές πάντα είναι από 72 ως 85% ). Αν έπεφτε στο 60% θα άρχιζε να είχε νόημα.
      Ακόμα και στις εταιρείες συμφέρει μόνο υπό το πρίσμα του να θέλει να έχει πάντα φρέσκο στόλο και ευχαριστημένο προσωπικό.
      Για τις εταιρείες που κρατούν τα αμάξια 10 χρόνια φτάνοντας τα 400-500000 χλμ πάλι το λιζινγκ είναι ασύμφορο.

      Θα αναλύσω λίγο καλύτερα τους δικούς μου υπολογισμούς, για να καταλάβετε ότι προφανώς το ληζινγκ για 4 χρόνια ΔΕΝ φτάνει στο 70% της αξίας του αυτοκινήτου.
      Το δικό μου C4 λοιπόν είχε τελική αξία λιανικής 27.000 ευρώ.
      Σε αυτά υπολόγισα:
      80Χ4 = 320 τέλη
      250Χ4 = 1000 σέρβις αντιπροσωπείας (μέσο όρο)
      600Χ4 = 2400 ασφάλεια μικτή Allianz με 500 ευρώ απαλλαγή.
      8000 ευρώ απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου στα 4 χρόνια.
      Δεν υπολογίζω αλλαγή ελαστικών η άλλες ζημιές (που δεν καλύπτονται από την εγγύηση) που μπορεί να προκύψουν.
      Σύνολο κόστους ιδιοκτησίας στα 4 χρόνια μας κάνει 11.720 ευρώ
      Η μίσθωση έχει 285 ευρώ/μηνα, οπότε για 4 χρόνια θαχρειαστούν
      13.680.
      Ολο αυτό μας κάνει επιβάρυνση στα 4 χρόνια περίπου 2000 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ το χρόνο.
      Άρα με 500 ευρώ το χρόνο ΕΠΙΠΛΈΟΝ, έχεις το C4 με μίσθωση, τα χρήματα σου στην άκρη, κανένα άγχος αν το κάνεις η στο κάνουν ακορντεόν και μετά δεν πουλιέται ποτέ κλπ κλπ κλπ
      Επαναλαμβάνω ότι συμφέρει ΑΝ πάμε με τη λογική της 4ετιας και όχι να κρατήσουμε ένα αυτοκίνητο περισσότερο.
      Οι υπολογισμοί είναι ακριβείς και η αξία της απομειωσης με βάση αλλά μοντέλα της Citroen

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan

    Latest posts made by alekan

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @piliourits said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Νομίζω ο alekan παρουσιάζει μία παροχή του εργοδότη του σαν εμπορικά διαθέσιμο πακέτο για οποιονδήποτε ιδιώτη.
      (Ρωτάω, μήπως αυτό συνέβη;)
      ΦΠΑ πληρώνει ο Άλεκ; Ή η προκαταβολή και το ΦΠΑ είναι παροχή του εργοδότη ως χάρη κι ανέλαβες εσύ μόνο το μηνιαίο μίσθωμα;

      Ιδιαίτερες περιπτώσεις υπάρχουν πολλές, κι εγώ π.χ. προχώρησα σε αγορά με 20.800€ οχήματος που στον κατάλογο είχε 25+ χιλιάρικα κι ακόμη και με προσφορά, λίγους μήνες πριν, κάποιος επιβαρυνθηκε μερικά ακόμη χιλιάρικα για να το πάρει... άλλο όμως οι προσωπικές περιπτώσεις κι άλλο το σύνηθες στην αγορά.

      Δεν υπάρχει καμία παροχή. Το ΦΠΑ είναι μέσα στην τιμή και προκαταβολή δεν υπάρχει για να την πληρώσει οποιοσδήποτε.
      Δεν είπα ποτέ ότι η δική μου περίπτωση είναι αυτή που ισχύει για όποιον ιδιώτη πάει να ληζαρει ένα αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      αλεκαν για πες μου το ονομα του ληζ που σου εδωσε αμαξι 27000 με 285 το μηνα με φπα και παντα χωρις προκαταβολη. και ολα αυτα με πληρες πακετο σερβις-ασφαλειων. μηπως ξεχνας κατι? ή πολλα?
      και δεν το κανω να σε μειωσω ή να σου τη πω ή wtf. απορια ειναι.

      Gatoz να σου πω τι γίνεται - ούτε μάγκας, ούτε ξύπνιος έχω μπει εδώ μέσα να το παίξω στα 46 μου. Κανένα όφελος δεν έχω αν κάποιος από εδώ αγοράσει ή ληζαρει αυτοκίνητο.
      Προφανώς και δεν ξεχνάω κάτι, και προφανώς οι μισθώσεις είναι πάντα με πλήρες πακέτο σέρβις και ασφαλειών (υποχρεωτικά).
      Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε 38 αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη χρονομισθωτικη - κάποια εξ αυτών έχουν μεγάλη αξία/μίσθωμα (AMG A45S - RANGE ROVER HYBRID κλπ).
      Ομολογουμένως η τιμή/προσφορά είναι εξαιρετικη και για αυτό το λόγο επέλεξα να μην αγοράσω.
      Η θέση μου δεν δικαιολογεί εταιρικό αυτοκίνητο - όμως ζήτησα αυτήν την παροχή και μου κρατάνε τα χρήματα από το μισθό μου.
      Δεν υπάρχει λόγος θεωρώ να το συνεχίσουμε περισσότερο. Όποιος θέλει να το αμφισβητήσει, μπορεί ελεύθερα να το κάνει. Δεν μπορώ και συγχρόνως δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι.

      οτι σου γραφει ο πολιστας, ημουν ξεκαθαρος, επειδη υπαρχουν παρεξηγησεις, οτι δεν σου τη λεω με καποιο τροπο, προς θεου.
      να σημειωσω βεβαια στους υπολογισμους σου κατι που δεν το εχεις προσθεσει, για καθε χρονο χρησης θα εχεις ενα εισοδημα να προστιθεται ontop απο τα δικα σου σαν μισθωτες υπηρεσιες προς φορολογηση στον μεγιστο συντελεστη και μαλιστα χωρις να εχει γινει παρακρατηση φορου, προκυπτει απο τη χρηση του αυτοκινητου με καποιο συντελεστη επι της λτπφ, μονο τα φεβ και τα ηλεκτρικα δεν τον εχουν.
      απλα για να σου συμπληρωσω, προφανως και εγω μιλαω για παροχες σε πελατες ληζ με τουλαχιστον αναλογο στολο με αυτον που αναφερεις, αν οχι μεγαλυτερο. και για να μιλησω και με ονοματα, ουτε η αβις, ουτε η εξεκιουτιβ, ουτε η ληζπλαν δινουν κατι τετοιο, οποτε σου ζητησα το ονομα για να μαθω. βλεπεις εδω και χρονια ασχολουμαι με το σπορ και ποτες δεν ετυχε να παρατηρησω διαφορες πανω απο 5% αναμεσα στις ληζ.

      Καμία από τις εταιρείες που ανέφερες gatoz
      Όσον αφορά την επιβάρυνση στην εφορία, ισχύει αυτό που λες. Υπάρχει "παραθυράκι" να το αποφύγεις (ένας καλός λογιστής θα σου εξηγήσει) αλλά θέλει τη συγκατάθεση της εταιρείας.
      Ας σημειώσουμε κ κάτι άλλο μιας και ασχολείσαι με το σπορ: κάποιες εισαγωγικές, συνεργάζονται περισσότερο με κάποιες χρονομισθωτικες, με αποτέλεσμα να παίρνουν καλύτερες τιμές από την τιμή λιανικής που θα πάρει κάποιος από την αντιπροσωπεία. Οι χρονομισθωτικες συνήθως κρατούν αυτές τις προσφορές για πάρτη τους, και τιμολογουν τον πελάτη με βάση την τιμή λιανικής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η έκπτωση (δεν ξέρω πόση ήταν) έπεσε στο αυτοκίνητο, για αυτό και το μίσθωμα διαμορφώθηκε έτσι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @polistas said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Θα με ενδιέφερε και μένα, διότι ακούγεται πολύ συμφέρουσα πρόταση.
      Με αυτό το μίσθωμα εγώ βλέπω πράγματι συμβόλαια, που όμως θέλουν επιπλέον + ~5.000€ μπροστά + ΦΠΑ + δέσμευση για προκαθορισμένα χλμ.

      ΥΓ: Ώπα, μιλάμε για εντελώς προσωποποιημένη προσφορά υπό συγκεκριμένες συνθήκες που ΔΕΝ είναι ο κανόνας και δεν αφορά κανέναν άλλο πλην του φίλου.

      Θεωρώ δεδομένο ότι η συγκεκριμένη προσφορά δεν είναι ο κανόνας.
      Όριο 80.000 χλμ στα 4 χρόνια
      Χωρίς προκαταβολή
      Χωρίς "εγγύηση" (συνήθως ζητούν 2 ως 3 μισθώματα τα οποία συμψηφιζονται με τα τελευταία μισθώματα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      αλεκαν για πες μου το ονομα του ληζ που σου εδωσε αμαξι 27000 με 285 το μηνα με φπα και παντα χωρις προκαταβολη. και ολα αυτα με πληρες πακετο σερβις-ασφαλειων. μηπως ξεχνας κατι? ή πολλα?
      και δεν το κανω να σε μειωσω ή να σου τη πω ή wtf. απορια ειναι.

      Gatoz να σου πω τι γίνεται - ούτε μάγκας, ούτε ξύπνιος έχω μπει εδώ μέσα να το παίξω στα 46 μου. Κανένα όφελος δεν έχω αν κάποιος από εδώ αγοράσει ή ληζαρει αυτοκίνητο.
      Προφανώς και δεν ξεχνάω κάτι, και προφανώς οι μισθώσεις είναι πάντα με πλήρες πακέτο σέρβις και ασφαλειών (υποχρεωτικά).
      Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε 38 αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη χρονομισθωτικη - κάποια εξ αυτών έχουν μεγάλη αξία/μίσθωμα (AMG A45S - RANGE ROVER HYBRID κλπ).
      Ομολογουμένως η τιμή/προσφορά είναι εξαιρετικη και για αυτό το λόγο επέλεξα να μην αγοράσω.
      Η θέση μου δεν δικαιολογεί εταιρικό αυτοκίνητο - όμως ζήτησα αυτήν την παροχή και μου κρατάνε τα χρήματα από το μισθό μου.
      Δεν υπάρχει λόγος θεωρώ να το συνεχίσουμε περισσότερο. Όποιος θέλει να το αμφισβητήσει, μπορεί ελεύθερα να το κάνει. Δεν μπορώ και συγχρόνως δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @storm said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;

      Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
      22447.61 αξια
      για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
      5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
      αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
      συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.

      αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
      αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
      αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω.

      Το μίσθωμα ειναι κακό, καθώς βγαίνει ακριβότερο συνολικό ποσό για αυτοκίνητο μικρότερης αξίας από το δικό μου.
      Να σημειωθεί εδώ ότι το δικό μου μίσθωμα ειναι χωρίς προκαταβολή και χωρίς εξαγορά. 4ετια κ αλλάζεις.
      Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι 3000 παραπάνω στην 4ετια.
      Επιβάρυνση 750 ευρώ το χρόνο η αλλιώς 62 ευρώ το μήνα.
      62 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για να μην εκταμίευσεις 23-25-27.000
      Εγώ το έκανα.
      Και με τα 27.000 αγόρασα μια υπόγεια γκαρσονιέρα που μου αποδίδει 150 ευρώ/μηνα.
      Κ χωρίς το άγχος να μη φύγει από STOP η Μαριγουλα κ στο κάνει μπλε μαρεν!
      Φίλος πλήρωσε 35.000 για Αclass.
      Ενα σκουπιδιαρικο του έκανε όλη τη δεξιά μεριά "κάμπριο"
      Η ασφάλεια τον πλήρωσε.
      Στα 5 χρόνια ήθελε να το πουλήσει.
      Ήταν το πιο οικονομικό στο car.
      Εκανε11 μήνες να φύγει γιατί όταν το πήγαιναν για έλεγχο έβλεπαν ότι το μισό αμάξι ήταν βαμμένο.
      Για να μην παρεξηγηθώ: ούτε προσπαθώ να πείσω, ούτε κάποιο κέρδος έχω. Παραθέτω απλά το σκεπτικό και τα νούμερα με το οποίο κινήθηκα

      Μεγάλο δίκιο. Πολύ μεγάλο δίκιο.

      Συνάδελφος αγόρασε πριν δύο χρόνια Focus. Έχει μπει συνεργείο/φανοποιείο δύο φορές από χοντρές ζημιές που του έχουν κάνει στην δουλειά, στο δρόμο που το αφήνει. Το έχω δει το αυτοκίνητο και χωρίς να είμαι επαγγελματίας του χώρου πολύ εύκολα κατάλαβα ότι έχει γίνει πολύ τσαπατσοδουλειά πάνω του.

      Το παντρεύτηκε το Focus και κληρονόμησε και προβλήματα που έχουν προκύψει από τις τσαπατσοδουλειές.

      Τώρα κλαίει γιατί δεν κράτησε το μικρό που είχε (ένα Corsa 15ετίας) και το έκανε ανταλλαγή για το Focus.

      Το ίδιο έχουν πάθει πολλοί συνάδελφοί μου.

      Φυσικά κάποιος που δεν κάνει καθημερινή χρήση καινούριου αυτοκινήτου μέσα στην Αθήνα με παρκαρίσματα όπου να'ναι αυτά δεν τα καταλαβαίνει.

      Ξεκαθαρα είναι έτσι.
      Δεν συζητάμε (όπως είπε και κάποιος φίλος παραπάνω) ότι οι χρονομισθωτικες κερδίζουν από τη "χασούρα" του κατόχου. Αυτό είναι δεδομένο. Η συζήτηση εδώ είναι ότι αν αυτή η "χασούρα" είναι διαχείρισιμη και μέσα στα πλαίσια του "πληρώνω αυτά κάθε μήνα και ξενοιαζω"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      To leasing έχει ένα πλεονέκτημα για τον ιδιώτη που δεν έχει αναλυθεί.
      Επειδή πρόκειται περί ενοικίασης και επειδή δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ το αμάξι , δεν έχεις λόγο να το δηλώσεις στην δήλωση, οπότε δεν έχεις τεκμήριο αγοράς και χρήσης, ο φόρος πολυτελείας αν υπάρχει είναι υπολογισμένος στο μίσθωμα και έτσι σαν επιλογή για κάποιον που θέλει ένα δίλιτρο και δεν θέλει τα θέματα του δίλιτρου, τότε είναι μία καλή επιλογή η ενοικίαση.

      Αν όμως δεν έχεις τέτοιο θέμα , τότε το πρόβλημα έρχεται στο πόσο συχνά αλλάζεις αμάξι. Αν αλλάζεις στα 4 χρόνια , τότε ίσως συμφέρει το λήζινγκ . Αν αλλάζεις στα 6-8 δεν συμφέρει.

      Τέλος απομείωση 8000 για αμάξι 4ετίας με 80000 χλμ που καινούργιο έκανε 27000 , ούτε για πλάκα. Τουλάχιστον 10-12000 η απαξίωση και εδώ έχουμε και άλλους παράγοντες .

      Να πουλήσεις μόνος σου ένα τέτοιο αμάξι , είναι χλωμό . Γιατί αν κάποιος έχει 20000 μετρητά , έχει πολλές επιλογές και το μεταχειρισμένο 4ετίας με τα 80000 χλμ και χωρίς εγγύηση είναι 6-7 επιλογή. Αντε να είναι ένα μπάνικο πρίμιουμ να το σκεφτεί .
      Αλλά για ένα αμάξι της σειράς , δεν τα δίνει αυτά τα λεφτά.

      Αρα θα πας σε έμπορο . Ο έμπορος θα στο πάρει 12-13000 στην καλύτερη , για να το δώσει 15-17000 , ενώ αυτός μπορεί να δώσει και χρηματοδότηση .

      Αν λοιπόν αλλάζεις στα 4 χρόνια αμάξι και δεν είσαι έμπορος και δη αυτοκινήτων , το λήζινγκ ακόμα και για ιδιώτη , είναι μονόδρομος.

      Αν πας από τα 6 χρόνια και πάνω , τότε συμφέρει η αγορά , γιατί πλέον το αμάξι θα έχει 120000 χλμ και θα το βάλεις στα 8-10000 και τότε υπάρχει κόσμος που θα το πάρει με μετρητά.

      Συμφωνούμε απόλυτα criu
      Τα 8.000 τα υπολόγισα σαν minimum
      Πιθανόν να είναι αρκετά παραπάνω όπως λες.
      Προϋπόθεση όλων αυτών η που συζητάμε η 4ετια.
      Στα παραπάνω χρόνια αλλάζουν αρκετά οι ισορροπίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;

      Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
      22447.61 αξια
      για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
      5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
      αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
      συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.

      αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
      αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
      αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω.

      Το μίσθωμα ειναι κακό, καθώς βγαίνει ακριβότερο συνολικό ποσό για αυτοκίνητο μικρότερης αξίας από το δικό μου.
      Να σημειωθεί εδώ ότι το δικό μου μίσθωμα ειναι χωρίς προκαταβολή και χωρίς εξαγορά. 4ετια κ αλλάζεις.
      Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι 3000 παραπάνω στην 4ετια.
      Επιβάρυνση 750 ευρώ το χρόνο η αλλιώς 62 ευρώ το μήνα.
      62 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για να μην εκταμίευσεις 23-25-27.000
      Εγώ το έκανα.
      Και με τα 27.000 αγόρασα μια υπόγεια γκαρσονιέρα που μου αποδίδει 150 ευρώ/μηνα.
      Κ χωρίς το άγχος να μη φύγει από STOP η Μαριγουλα κ στο κάνει μπλε μαρεν!
      Φίλος πλήρωσε 35.000 για Αclass.
      Ενα σκουπιδιαρικο του έκανε όλη τη δεξιά μεριά "κάμπριο"
      Η ασφάλεια τον πλήρωσε.
      Στα 5 χρόνια ήθελε να το πουλήσει.
      Ήταν το πιο οικονομικό στο car.
      Εκανε11 μήνες να φύγει γιατί όταν το πήγαιναν για έλεγχο έβλεπαν ότι το μισό αμάξι ήταν βαμμένο.
      Για να μην παρεξηγηθώ: ούτε προσπαθώ να πείσω, ούτε κάποιο κέρδος έχω. Παραθέτω απλά το σκεπτικό και τα νούμερα με το οποίο κινήθηκα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Όσο το λιζινγκ για 4 χρόνια κοστίζει στην καλύτερη το 70% της λιανικής τιμής δεν αξίζει για ιδιώτες (οι περισσότερες προσφορές πάντα είναι από 72 ως 85% ). Αν έπεφτε στο 60% θα άρχιζε να είχε νόημα.
      Ακόμα και στις εταιρείες συμφέρει μόνο υπό το πρίσμα του να θέλει να έχει πάντα φρέσκο στόλο και ευχαριστημένο προσωπικό.
      Για τις εταιρείες που κρατούν τα αμάξια 10 χρόνια φτάνοντας τα 400-500000 χλμ πάλι το λιζινγκ είναι ασύμφορο.

      Θα αναλύσω λίγο καλύτερα τους δικούς μου υπολογισμούς, για να καταλάβετε ότι προφανώς το ληζινγκ για 4 χρόνια ΔΕΝ φτάνει στο 70% της αξίας του αυτοκινήτου.
      Το δικό μου C4 λοιπόν είχε τελική αξία λιανικής 27.000 ευρώ.
      Σε αυτά υπολόγισα:
      80Χ4 = 320 τέλη
      250Χ4 = 1000 σέρβις αντιπροσωπείας (μέσο όρο)
      600Χ4 = 2400 ασφάλεια μικτή Allianz με 500 ευρώ απαλλαγή.
      8000 ευρώ απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου στα 4 χρόνια.
      Δεν υπολογίζω αλλαγή ελαστικών η άλλες ζημιές (που δεν καλύπτονται από την εγγύηση) που μπορεί να προκύψουν.
      Σύνολο κόστους ιδιοκτησίας στα 4 χρόνια μας κάνει 11.720 ευρώ
      Η μίσθωση έχει 285 ευρώ/μηνα, οπότε για 4 χρόνια θαχρειαστούν
      13.680.
      Ολο αυτό μας κάνει επιβάρυνση στα 4 χρόνια περίπου 2000 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ το χρόνο.
      Άρα με 500 ευρώ το χρόνο ΕΠΙΠΛΈΟΝ, έχεις το C4 με μίσθωση, τα χρήματα σου στην άκρη, κανένα άγχος αν το κάνεις η στο κάνουν ακορντεόν και μετά δεν πουλιέται ποτέ κλπ κλπ κλπ
      Επαναλαμβάνω ότι συμφέρει ΑΝ πάμε με τη λογική της 4ετιας και όχι να κρατήσουμε ένα αυτοκίνητο περισσότερο.
      Οι υπολογισμοί είναι ακριβείς και η αξία της απομειωσης με βάση αλλά μοντέλα της Citroen

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @fanis75 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @storm said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.

      Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.

      Είναι εξαιρετικό για τους λόγους που αναφέρεις, απλά να γνωρίζεις ότι αυτή την "αποδέσμευση" θα την πληρώσεις αρκετά ακριβά. Αλλά ετσι είναι, κάτι πληρώνεις κάτι παίρνεις.

      Οχι απαραίτητα:
      Αν υπολογίσεις αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου αξίας 30.000 περίπου.
      Το κόστος χρήσης στην 4ετια με σήματα, σέρβις, κλπ.
      Το κόστος μιας ΜΙΚΤΗΣ ασφάλειας (για μένα έγκλημα οποίος αγοράζει αυτοκίνητο τέτοιας αξίας χωρίς μικτή)
      Το κόστος απόμείωσης της αξίας του αυτοκινήτου στην 4ετια (δηλαδή πόσα χρήματα θα χάσει το αμάξι σε 4 χρόνια).
      Όλα αυτά βγάζουν (πάνω - κάτω) το κόστος του ληζινγκ.
      Οπότε αν... Αν υποθέσουμε ότι κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο ανά 4 χρόνια (με αγορά), τα χρήματα που θα χάσει είναι σχεδόν ίδια με αυτά που θα δώσει για το ληζινγκ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @storm said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το leasing το σκέφτομαι σοβαρά. Πολύ σοβαρά, για συγκεκριμένους λόγους.

      Θέλω να αποδεσμευτώ από την ιδιοκτησία. Δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Μόνο έννοιες και άγχος.

      Πίστεψε με, η ψυχολογία σου όταν δεν έχεις τα "χρήματα στο δρόμο" είναι τελείως αλλιώς!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alekan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr