-
@babisstinson said in CITROEN C4 III mod 2021:
νομίζω ότι αυτό που συμφέρει κάποιον ιδιώτη είναι οι εξής παράγοντες:
Αυτά είναι πράγματι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα συμβόλαιο χρονομίσθωσης.
Όμως ο lessee θα πρέπει να γνωρίζει ότι ΔΕΝ του παρέχονται δωρεάν, αλλά του προσφέρονται με κόστος, το οποίο έχει ήδη ενσωματώσει ο lessor στο μίσθωμα. -
Εγώ πάντως αν πάω σε leasing θα πάω σε μικρό κουβαδάκι τύπου Aygo/C1 κλπ... Ίσα-ίσα για σούπερ μάρκετ και εργασία ως εναλλακτικό μεταφορικό μέσο του δικύκλου.
Δεν βρίσκω κανένα απολύτως λόγο να έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο όταν κάνω το χρόνο 1000 χιλιόμετρα και αυτά άνευ λόγου και αιτίας.
Και αυτό το σενάριο του leasing το πολύ για 10 χρόνια. Μετά, δεν ξέρω αν θα μου επιτραπεί να οδηγώ. Χλωμό το κόβω.
-
Μια χαρά είναι τα leasing σε μικρό σαν το aygo το παίρνεις και σε αυτόματο και το χώνεις σε κάθε στενό και δίπλα στα σκουπίδια. Δεν σε νοιάζει τίποτα.
Είσαι νέος άνθρωπος υπερβολικά νέος για να λες ότι θα οδηγείς τα επόμενα δέκα έτη και μετά δεν θα ξέρεις.
Εσύ βέβαια ξέρεις καλύτερα από τον καθένα. -
Δεν παίζει ρόλο η ηλικία, αλλά η υγεία ενός ανθρώπου.
-
@tkin73 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Όσο το λιζινγκ για 4 χρόνια κοστίζει στην καλύτερη το 70% της λιανικής τιμής δεν αξίζει για ιδιώτες (οι περισσότερες προσφορές πάντα είναι από 72 ως 85% ). Αν έπεφτε στο 60% θα άρχιζε να είχε νόημα.
Ακόμα και στις εταιρείες συμφέρει μόνο υπό το πρίσμα του να θέλει να έχει πάντα φρέσκο στόλο και ευχαριστημένο προσωπικό.
Για τις εταιρείες που κρατούν τα αμάξια 10 χρόνια φτάνοντας τα 400-500000 χλμ πάλι το λιζινγκ είναι ασύμφορο.Θα αναλύσω λίγο καλύτερα τους δικούς μου υπολογισμούς, για να καταλάβετε ότι προφανώς το ληζινγκ για 4 χρόνια ΔΕΝ φτάνει στο 70% της αξίας του αυτοκινήτου.
Το δικό μου C4 λοιπόν είχε τελική αξία λιανικής 27.000 ευρώ.
Σε αυτά υπολόγισα:
80Χ4 = 320 τέλη
250Χ4 = 1000 σέρβις αντιπροσωπείας (μέσο όρο)
600Χ4 = 2400 ασφάλεια μικτή Allianz με 500 ευρώ απαλλαγή.
8000 ευρώ απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου στα 4 χρόνια.
Δεν υπολογίζω αλλαγή ελαστικών η άλλες ζημιές (που δεν καλύπτονται από την εγγύηση) που μπορεί να προκύψουν.
Σύνολο κόστους ιδιοκτησίας στα 4 χρόνια μας κάνει 11.720 ευρώ
Η μίσθωση έχει 285 ευρώ/μηνα, οπότε για 4 χρόνια θαχρειαστούν
13.680.
Ολο αυτό μας κάνει επιβάρυνση στα 4 χρόνια περίπου 2000 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ το χρόνο.
Άρα με 500 ευρώ το χρόνο ΕΠΙΠΛΈΟΝ, έχεις το C4 με μίσθωση, τα χρήματα σου στην άκρη, κανένα άγχος αν το κάνεις η στο κάνουν ακορντεόν και μετά δεν πουλιέται ποτέ κλπ κλπ κλπ
Επαναλαμβάνω ότι συμφέρει ΑΝ πάμε με τη λογική της 4ετιας και όχι να κρατήσουμε ένα αυτοκίνητο περισσότερο.
Οι υπολογισμοί είναι ακριβείς και η αξία της απομειωσης με βάση αλλά μοντέλα της Citroen -
Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;
-
@dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:
Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;
Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
22447.61 αξια
για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω. -
Αυτό που πολλοί δεν καταλαβαίνουν και τονίστηκε κιόλας, είναι οτι το κέρδος των εταιρειών λίζινγκ προκύπτει από την χασούρα του χρήστη-καταναλωτή.
3-5 χιλιάρικα όπως αναφέρει ο φίλος σε ένα απλό C4. Not bad
-
Περίμενε λίγο...285 το μήνα μόνο; Προκαταβολή;
-
@gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:
@dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:
Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;
Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
22447.61 αξια
για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω.Το μίσθωμα ειναι κακό, καθώς βγαίνει ακριβότερο συνολικό ποσό για αυτοκίνητο μικρότερης αξίας από το δικό μου.
Να σημειωθεί εδώ ότι το δικό μου μίσθωμα ειναι χωρίς προκαταβολή και χωρίς εξαγορά. 4ετια κ αλλάζεις.
Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι 3000 παραπάνω στην 4ετια.
Επιβάρυνση 750 ευρώ το χρόνο η αλλιώς 62 ευρώ το μήνα.
62 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για να μην εκταμίευσεις 23-25-27.000
Εγώ το έκανα.
Και με τα 27.000 αγόρασα μια υπόγεια γκαρσονιέρα που μου αποδίδει 150 ευρώ/μηνα.
Κ χωρίς το άγχος να μη φύγει από STOP η Μαριγουλα κ στο κάνει μπλε μαρεν!
Φίλος πλήρωσε 35.000 για Αclass.
Ενα σκουπιδιαρικο του έκανε όλη τη δεξιά μεριά "κάμπριο"
Η ασφάλεια τον πλήρωσε.
Στα 5 χρόνια ήθελε να το πουλήσει.
Ήταν το πιο οικονομικό στο car.
Εκανε11 μήνες να φύγει γιατί όταν το πήγαιναν για έλεγχο έβλεπαν ότι το μισό αμάξι ήταν βαμμένο.
Για να μην παρεξηγηθώ: ούτε προσπαθώ να πείσω, ούτε κάποιο κέρδος έχω. Παραθέτω απλά το σκεπτικό και τα νούμερα με το οποίο κινήθηκα -
To leasing έχει ένα πλεονέκτημα για τον ιδιώτη που δεν έχει αναλυθεί.
Επειδή πρόκειται περί ενοικίασης και επειδή δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ το αμάξι , δεν έχεις λόγο να το δηλώσεις στην δήλωση, οπότε δεν έχεις τεκμήριο αγοράς και χρήσης, ο φόρος πολυτελείας αν υπάρχει είναι υπολογισμένος στο μίσθωμα και έτσι σαν επιλογή για κάποιον που θέλει ένα δίλιτρο και δεν θέλει τα θέματα του δίλιτρου, τότε είναι μία καλή επιλογή η ενοικίαση.Αν όμως δεν έχεις τέτοιο θέμα , τότε το πρόβλημα έρχεται στο πόσο συχνά αλλάζεις αμάξι. Αν αλλάζεις στα 4 χρόνια , τότε ίσως συμφέρει το λήζινγκ . Αν αλλάζεις στα 6-8 δεν συμφέρει.
Τέλος απομείωση 8000 για αμάξι 4ετίας με 80000 χλμ που καινούργιο έκανε 27000 , ούτε για πλάκα. Τουλάχιστον 10-12000 η απαξίωση και εδώ έχουμε και άλλους παράγοντες .
Να πουλήσεις μόνος σου ένα τέτοιο αμάξι , είναι χλωμό . Γιατί αν κάποιος έχει 20000 μετρητά , έχει πολλές επιλογές και το μεταχειρισμένο 4ετίας με τα 80000 χλμ και χωρίς εγγύηση είναι 6-7 επιλογή. Αντε να είναι ένα μπάνικο πρίμιουμ να το σκεφτεί .
Αλλά για ένα αμάξι της σειράς , δεν τα δίνει αυτά τα λεφτά.Αρα θα πας σε έμπορο . Ο έμπορος θα στο πάρει 12-13000 στην καλύτερη , για να το δώσει 15-17000 , ενώ αυτός μπορεί να δώσει και χρηματοδότηση .
Αν λοιπόν αλλάζεις στα 4 χρόνια αμάξι και δεν είσαι έμπορος και δη αυτοκινήτων , το λήζινγκ ακόμα και για ιδιώτη , είναι μονόδρομος.
Αν πας από τα 6 χρόνια και πάνω , τότε συμφέρει η αγορά , γιατί πλέον το αμάξι θα έχει 120000 χλμ και θα το βάλεις στα 8-10000 και τότε υπάρχει κόσμος που θα το πάρει με μετρητά.
-
@alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:
@gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:
@dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:
Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;
Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
22447.61 αξια
για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω.Το μίσθωμα ειναι κακό, καθώς βγαίνει ακριβότερο συνολικό ποσό για αυτοκίνητο μικρότερης αξίας από το δικό μου.
Να σημειωθεί εδώ ότι το δικό μου μίσθωμα ειναι χωρίς προκαταβολή και χωρίς εξαγορά. 4ετια κ αλλάζεις.
Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι 3000 παραπάνω στην 4ετια.
Επιβάρυνση 750 ευρώ το χρόνο η αλλιώς 62 ευρώ το μήνα.
62 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για να μην εκταμίευσεις 23-25-27.000
Εγώ το έκανα.
Και με τα 27.000 αγόρασα μια υπόγεια γκαρσονιέρα που μου αποδίδει 150 ευρώ/μηνα.
Κ χωρίς το άγχος να μη φύγει από STOP η Μαριγουλα κ στο κάνει μπλε μαρεν!
Φίλος πλήρωσε 35.000 για Αclass.
Ενα σκουπιδιαρικο του έκανε όλη τη δεξιά μεριά "κάμπριο"
Η ασφάλεια τον πλήρωσε.
Στα 5 χρόνια ήθελε να το πουλήσει.
Ήταν το πιο οικονομικό στο car.
Εκανε11 μήνες να φύγει γιατί όταν το πήγαιναν για έλεγχο έβλεπαν ότι το μισό αμάξι ήταν βαμμένο.
Για να μην παρεξηγηθώ: ούτε προσπαθώ να πείσω, ούτε κάποιο κέρδος έχω. Παραθέτω απλά το σκεπτικό και τα νούμερα με το οποίο κινήθηκαΜεγάλο δίκιο. Πολύ μεγάλο δίκιο.
Συνάδελφος αγόρασε πριν δύο χρόνια Focus. Έχει μπει συνεργείο/φανοποιείο δύο φορές από χοντρές ζημιές που του έχουν κάνει στην δουλειά, στο δρόμο που το αφήνει. Το έχω δει το αυτοκίνητο και χωρίς να είμαι επαγγελματίας του χώρου πολύ εύκολα κατάλαβα ότι έχει γίνει πολύ τσαπατσοδουλειά πάνω του.
Το παντρεύτηκε το Focus και κληρονόμησε και προβλήματα που έχουν προκύψει από τις τσαπατσοδουλειές.
Τώρα κλαίει γιατί δεν κράτησε το μικρό που είχε (ένα Corsa 15ετίας) και το έκανε ανταλλαγή για το Focus.
Το ίδιο έχουν πάθει πολλοί συνάδελφοί μου.
Φυσικά κάποιος που δεν κάνει καθημερινή χρήση καινούριου αυτοκινήτου μέσα στην Αθήνα με παρκαρίσματα όπου να'ναι αυτά δεν τα καταλαβαίνει.
-
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
To leasing έχει ένα πλεονέκτημα για τον ιδιώτη που δεν έχει αναλυθεί.
Επειδή πρόκειται περί ενοικίασης και επειδή δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ το αμάξι , δεν έχεις λόγο να το δηλώσεις στην δήλωση, οπότε δεν έχεις τεκμήριο αγοράς και χρήσης, ο φόρος πολυτελείας αν υπάρχει είναι υπολογισμένος στο μίσθωμα και έτσι σαν επιλογή για κάποιον που θέλει ένα δίλιτρο και δεν θέλει τα θέματα του δίλιτρου, τότε είναι μία καλή επιλογή η ενοικίαση.Αν όμως δεν έχεις τέτοιο θέμα , τότε το πρόβλημα έρχεται στο πόσο συχνά αλλάζεις αμάξι. Αν αλλάζεις στα 4 χρόνια , τότε ίσως συμφέρει το λήζινγκ . Αν αλλάζεις στα 6-8 δεν συμφέρει.
Τέλος απομείωση 8000 για αμάξι 4ετίας με 80000 χλμ που καινούργιο έκανε 27000 , ούτε για πλάκα. Τουλάχιστον 10-12000 η απαξίωση και εδώ έχουμε και άλλους παράγοντες .
Να πουλήσεις μόνος σου ένα τέτοιο αμάξι , είναι χλωμό . Γιατί αν κάποιος έχει 20000 μετρητά , έχει πολλές επιλογές και το μεταχειρισμένο 4ετίας με τα 80000 χλμ και χωρίς εγγύηση είναι 6-7 επιλογή. Αντε να είναι ένα μπάνικο πρίμιουμ να το σκεφτεί .
Αλλά για ένα αμάξι της σειράς , δεν τα δίνει αυτά τα λεφτά.Αρα θα πας σε έμπορο . Ο έμπορος θα στο πάρει 12-13000 στην καλύτερη , για να το δώσει 15-17000 , ενώ αυτός μπορεί να δώσει και χρηματοδότηση .
Αν λοιπόν αλλάζεις στα 4 χρόνια αμάξι και δεν είσαι έμπορος και δη αυτοκινήτων , το λήζινγκ ακόμα και για ιδιώτη , είναι μονόδρομος.
Αν πας από τα 6 χρόνια και πάνω , τότε συμφέρει η αγορά , γιατί πλέον το αμάξι θα έχει 120000 χλμ και θα το βάλεις στα 8-10000 και τότε υπάρχει κόσμος που θα το πάρει με μετρητά.
Συμφωνούμε απόλυτα criu
Τα 8.000 τα υπολόγισα σαν minimum
Πιθανόν να είναι αρκετά παραπάνω όπως λες.
Προϋπόθεση όλων αυτών η που συζητάμε η 4ετια.
Στα παραπάνω χρόνια αλλάζουν αρκετά οι ισορροπίες. -
@storm said in CITROEN C4 III mod 2021:
@alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:
@gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:
@dimsabas said in CITROEN C4 III mod 2021:
Δεν παίζει να χάσει μόνο οκτώ χιλιάρικα στην τετραετία. Η δόση είναι 285 ΜΕ το ΦΠΑ; Δεν έχει προκαταβολή;
Citroen C4 1.5 BlueHDi 130 S&S Business EAT8
22447.61 αξια
για εξαιρετικο πελατη ληζ και οχι τυχαρπαστο
5 μπροστα + 227.5 x47 = 15692.5 + 24% ΦΠΑ = 19458.70
αν το εξαγορασεις στη υπολειματικη, που οχι, (πλεον οι εξαγορες γινονται στην εμπορικη και θα ειναι παραπανω), θα πλερω επιπλεον 10550 με φπα.
συνολο 30000 στη τετραετια με δικο σου το αυτοκινητο. και μονο αν εισαι γαματος πελατης και σου κανουν τη χαρη για σκετη υπολλειματικη και αυτο σε ενα απο τα 30 που εχεις σε ληζινγκ.αρα επιπλεον 7500 για 4 ετη.
αν βγαλεις μικτη με απαλλαγη (οκ αν εισαι καλος πελατης ειναι μικροτερη) 500, σημαινει 700 το χρονο. και θες και 100 τελη και 200 σερβις. και 100 το χρονο λαστιχα.
αρα το ληζ κοστιζει 3000 επιπλεον. αν εισαι πρωταρης ή μετριος πελατης, τουλαχιστον 2 χιλιαρικα πανω.Το μίσθωμα ειναι κακό, καθώς βγαίνει ακριβότερο συνολικό ποσό για αυτοκίνητο μικρότερης αξίας από το δικό μου.
Να σημειωθεί εδώ ότι το δικό μου μίσθωμα ειναι χωρίς προκαταβολή και χωρίς εξαγορά. 4ετια κ αλλάζεις.
Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι είναι 3000 παραπάνω στην 4ετια.
Επιβάρυνση 750 ευρώ το χρόνο η αλλιώς 62 ευρώ το μήνα.
62 ευρώ το μήνα επιβάρυνση για να μην εκταμίευσεις 23-25-27.000
Εγώ το έκανα.
Και με τα 27.000 αγόρασα μια υπόγεια γκαρσονιέρα που μου αποδίδει 150 ευρώ/μηνα.
Κ χωρίς το άγχος να μη φύγει από STOP η Μαριγουλα κ στο κάνει μπλε μαρεν!
Φίλος πλήρωσε 35.000 για Αclass.
Ενα σκουπιδιαρικο του έκανε όλη τη δεξιά μεριά "κάμπριο"
Η ασφάλεια τον πλήρωσε.
Στα 5 χρόνια ήθελε να το πουλήσει.
Ήταν το πιο οικονομικό στο car.
Εκανε11 μήνες να φύγει γιατί όταν το πήγαιναν για έλεγχο έβλεπαν ότι το μισό αμάξι ήταν βαμμένο.
Για να μην παρεξηγηθώ: ούτε προσπαθώ να πείσω, ούτε κάποιο κέρδος έχω. Παραθέτω απλά το σκεπτικό και τα νούμερα με το οποίο κινήθηκαΜεγάλο δίκιο. Πολύ μεγάλο δίκιο.
Συνάδελφος αγόρασε πριν δύο χρόνια Focus. Έχει μπει συνεργείο/φανοποιείο δύο φορές από χοντρές ζημιές που του έχουν κάνει στην δουλειά, στο δρόμο που το αφήνει. Το έχω δει το αυτοκίνητο και χωρίς να είμαι επαγγελματίας του χώρου πολύ εύκολα κατάλαβα ότι έχει γίνει πολύ τσαπατσοδουλειά πάνω του.
Το παντρεύτηκε το Focus και κληρονόμησε και προβλήματα που έχουν προκύψει από τις τσαπατσοδουλειές.
Τώρα κλαίει γιατί δεν κράτησε το μικρό που είχε (ένα Corsa 15ετίας) και το έκανε ανταλλαγή για το Focus.
Το ίδιο έχουν πάθει πολλοί συνάδελφοί μου.
Φυσικά κάποιος που δεν κάνει καθημερινή χρήση καινούριου αυτοκινήτου μέσα στην Αθήνα με παρκαρίσματα όπου να'ναι αυτά δεν τα καταλαβαίνει.
Ξεκαθαρα είναι έτσι.
Δεν συζητάμε (όπως είπε και κάποιος φίλος παραπάνω) ότι οι χρονομισθωτικες κερδίζουν από τη "χασούρα" του κατόχου. Αυτό είναι δεδομένο. Η συζήτηση εδώ είναι ότι αν αυτή η "χασούρα" είναι διαχείρισιμη και μέσα στα πλαίσια του "πληρώνω αυτά κάθε μήνα και ξενοιαζω" -
αλεκαν για πες μου το ονομα του ληζ που σου εδωσε αμαξι 27000 με 285 το μηνα με φπα και παντα χωρις προκαταβολη. και ολα αυτα με πληρες πακετο σερβις-ασφαλειων. μηπως ξεχνας κατι? ή πολλα?
και δεν το κανω να σε μειωσω ή να σου τη πω ή wtf. απορια ειναι. -
@gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:
αλεκαν για πες μου το ονομα του ληζ που σου εδωσε αμαξι 27000 με 285 το μηνα με φπα και παντα χωρις προκαταβολη. και ολα αυτα με πληρες πακετο σερβις-ασφαλειων. μηπως ξεχνας κατι? ή πολλα?
και δεν το κανω να σε μειωσω ή να σου τη πω ή wtf. απορια ειναι.Gatoz να σου πω τι γίνεται - ούτε μάγκας, ούτε ξύπνιος έχω μπει εδώ μέσα να το παίξω στα 46 μου. Κανένα όφελος δεν έχω αν κάποιος από εδώ αγοράσει ή ληζαρει αυτοκίνητο.
Προφανώς και δεν ξεχνάω κάτι, και προφανώς οι μισθώσεις είναι πάντα με πλήρες πακέτο σέρβις και ασφαλειών (υποχρεωτικά).
Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε 38 αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη χρονομισθωτικη - κάποια εξ αυτών έχουν μεγάλη αξία/μίσθωμα (AMG A45S - RANGE ROVER HYBRID κλπ).
Ομολογουμένως η τιμή/προσφορά είναι εξαιρετικη και για αυτό το λόγο επέλεξα να μην αγοράσω.
Η θέση μου δεν δικαιολογεί εταιρικό αυτοκίνητο - όμως ζήτησα αυτήν την παροχή και μου κρατάνε τα χρήματα από το μισθό μου.
Δεν υπάρχει λόγος θεωρώ να το συνεχίσουμε περισσότερο. Όποιος θέλει να το αμφισβητήσει, μπορεί ελεύθερα να το κάνει. Δεν μπορώ και συγχρόνως δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι. -
Θα με ενδιέφερε και μένα, διότι ακούγεται πολύ συμφέρουσα πρόταση.
Με αυτό το μίσθωμα εγώ βλέπω πράγματι συμβόλαια, που όμως θέλουν επιπλέον + ~5.000€ μπροστά + ΦΠΑ + δέσμευση για προκαθορισμένα χλμ.ΥΓ: Ώπα, μιλάμε για εντελώς προσωποποιημένη προσφορά υπό συγκεκριμένες συνθήκες που ΔΕΝ είναι ο κανόνας και δεν αφορά κανέναν άλλο πλην του φίλου.
-
Πω πω αν ήταν έτσι όλοι θα είχαμε και ένα hot hatch για τα σαββατοκύριακα.
Ένα ι30n για τα ψώνια του σαββατοκύριακου......Ζωαρα!!!! -
@alekan said in CITROEN C4 III mod 2021:
@gatoz said in CITROEN C4 III mod 2021:
αλεκαν για πες μου το ονομα του ληζ που σου εδωσε αμαξι 27000 με 285 το μηνα με φπα και παντα χωρις προκαταβολη. και ολα αυτα με πληρες πακετο σερβις-ασφαλειων. μηπως ξεχνας κατι? ή πολλα?
και δεν το κανω να σε μειωσω ή να σου τη πω ή wtf. απορια ειναι.Gatoz να σου πω τι γίνεται - ούτε μάγκας, ούτε ξύπνιος έχω μπει εδώ μέσα να το παίξω στα 46 μου. Κανένα όφελος δεν έχω αν κάποιος από εδώ αγοράσει ή ληζαρει αυτοκίνητο.
Προφανώς και δεν ξεχνάω κάτι, και προφανώς οι μισθώσεις είναι πάντα με πλήρες πακέτο σέρβις και ασφαλειών (υποχρεωτικά).
Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε 38 αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη χρονομισθωτικη - κάποια εξ αυτών έχουν μεγάλη αξία/μίσθωμα (AMG A45S - RANGE ROVER HYBRID κλπ).
Ομολογουμένως η τιμή/προσφορά είναι εξαιρετικη και για αυτό το λόγο επέλεξα να μην αγοράσω.
Η θέση μου δεν δικαιολογεί εταιρικό αυτοκίνητο - όμως ζήτησα αυτήν την παροχή και μου κρατάνε τα χρήματα από το μισθό μου.
Δεν υπάρχει λόγος θεωρώ να το συνεχίσουμε περισσότερο. Όποιος θέλει να το αμφισβητήσει, μπορεί ελεύθερα να το κάνει. Δεν μπορώ και συγχρόνως δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι.οτι σου γραφει ο πολιστας, ημουν ξεκαθαρος, επειδη υπαρχουν παρεξηγησεις, οτι δεν σου τη λεω με καποιο τροπο, προς θεου.
να σημειωσω βεβαια στους υπολογισμους σου κατι που δεν το εχεις προσθεσει, για καθε χρονο χρησης θα εχεις ενα εισοδημα να προστιθεται ontop απο τα δικα σου σαν μισθωτες υπηρεσιες προς φορολογηση στον μεγιστο συντελεστη και μαλιστα χωρις να εχει γινει παρακρατηση φορου, προκυπτει απο τη χρηση του αυτοκινητου με καποιο συντελεστη επι της λτπφ, μονο τα φεβ και τα ηλεκτρικα δεν τον εχουν.
απλα για να σου συμπληρωσω, προφανως και εγω μιλαω για παροχες σε πελατες ληζ με τουλαχιστον αναλογο στολο με αυτον που αναφερεις, αν οχι μεγαλυτερο. και για να μιλησω και με ονοματα, ουτε η αβις, ουτε η εξεκιουτιβ, ουτε η ληζπλαν δινουν κατι τετοιο, οποτε σου ζητησα το ονομα για να μαθω. βλεπεις εδω και χρονια ασχολουμαι με το σπορ και ποτες δεν ετυχε να παρατηρησω διαφορες πανω απο 5% αναμεσα στις ληζ. -
Νομίζω ο alekan παρουσιάζει μία παροχή του εργοδότη του σαν εμπορικά διαθέσιμο πακέτο για οποιονδήποτε ιδιώτη.
(Ρωτάω, μήπως αυτό συνέβη;)
ΦΠΑ πληρώνει ο Άλεκ; Ή η προκαταβολή και το ΦΠΑ είναι παροχή του εργοδότη ως χάρη κι ανέλαβες εσύ μόνο το μηνιαίο μίσθωμα;Ιδιαίτερες περιπτώσεις υπάρχουν πολλές, κι εγώ π.χ. προχώρησα σε αγορά με 20.800€ οχήματος που στον κατάλογο είχε 25+ χιλιάρικα κι ακόμη και με προσφορά, λίγους μήνες πριν, κάποιος επιβαρυνθηκε μερικά ακόμη χιλιάρικα για να το πάρει... άλλο όμως οι προσωπικές περιπτώσεις κι άλλο το σύνηθες στην αγορά.
CITROEN C4 III mod 2021