Πήγαινε για αρχή σε ένα συνεργείο που εξειδικεύεται στο υγραέριο να δουν τον εγκέφαλο μήπως δεν είναι προγραμματισμένος σωστά.
Best posts made by anestis-m
-
RE: Δέν δουλέυει στην Βενζίνα
-
RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο
@georgemit said in Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο:
@margm
Το αμάξι έχει μπει σε διαγνωστικό πρόσφατα, δε μου είπαν κάτι.
Διάβαζα χτες σε άλλο φόρουμ ότι για κάτι αντίστοιχο βρήκε κάποιος ότι ευθυνόταν μια βαλβίδα αναθυμιασεων του στροφαλοθαλάμου. Περνούσε κρύος αέρας κατά την κρύα εκκίνηση και γι αυτό το ρεταρισμα.
Πως το βλέπετε; μπορεί να στέκει;Δεν νομίζω. Εάν ήταν η βαλβίδα αναθυμιάσεων θα είχες αστάθεια στο ρελαντί ακόμα και με το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας
-
RE: Θόρυβος βουητο σε Vito 2001
Μπορεί να είναι όπως ειπώθηκε το ρουλεμάν του τροχού και θα προσθέσω εγώ κάποια βάση κινητήρα.
-
RE: Περίεργος θόρυβος σε Κινητήρα 1.3CDTI
@ilias-a said in Περίεργος θόρυβος σε Κινητήρα 1.3CDTI:
Καμια φορα απο υπερβολικη σιγουρια και ειδικα μεσα απο τον υπολογιστη η μαλακια σε αυτο που πουμε γινετε ευκολα. Πας σε ενα συνεργειο βγαζει τον ιμαντα και το βαζει μπροστα, μου εχει τυχει μια φορα τετοιο θορυβο να κανει και η αντλια νερου.
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Ενημέρωσα την συνάδελφο να πάει σε συνεργείο μήπως δεν είναι τελικά η καδένα και γλυτώσει τόσα έξοδα ! -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@mikrotsiknias said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Καλημέρα, παρακαλώ τη γνώση σας. Σε προσφάτως αποκτηθέν μεταχειρισμένο Opel Astra 1.6 Diesel (μοντέλο 2018 δηλαδή Astra K) το βιβλιαράκι γράφει ότι το κατάλληλο λάδι είναι "SAE 5W-30, ποιότητα λαδιού dexos2 ή αντίστοιχης ποιότητας ACEA A3/B4 , ACEA C3". Όμως σε δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία που επισκέφθηκα μου είπαν ότι ο κατασκευαστής προτείνει πλέον "0W-20, OV0401547-A20".
Έχει κάποιος το ίδιο αυτοκίνητο για να προτείνει κάποιο λάδι 0W-20 με την προδιαγραφή "OV0401547-A20";
Ερώτηση 2η:
Δεν βλέπω να έχει και πολλά διαθέσιμα στην αγορά. Για παράδειγμα το https://www.skroutz.gr/s/42344854/Castrol-Ladi-Aytokinitou-Edge-Titanium-C5-0W-20-gia-kinitires-Diesel-5lt.html ταιριάζει;Ναι σωστά όντως παίρνει 0w-20. Μπορείς να δεις και στον παρακάτω σύνδεσμο :
https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/product-finder.html?page=recommendedProducts&id=108812 -
RE: Συστημα ISG (Idle Stop & Go)
@emmmapaou said in Συστημα ISG (Idle Stop & Go):
Καλημέρα σας , έχω ένα hyundai i20 του '20 και ενώ δεν είχα θέμα , πριν δυο μέρες όταν σταμάτησα στο φανάρι και μπήκε σε αδράνεια το αυτοκίνητο από το isg όταν πήγα να βάλω ταχύτητα και πήγε να πάρει μπρος το αυτοκίνητο έσβησε και δεν ξαναπήρε . Ευτηχώς για καλή μου τύχη είχα powerbank μπαταρίας και το έβαλα μπρος , στην υπόλοιπη για διαδρομή μου έβγαλα το isg και δεν είχα κανένα θέμα. Αυτό μπορεί να έγινε επειδή είχα χαμηλή στάθμη μπαταρίας και όταν πήγε να πάρει μπρος την έφαγε όλη? Τις επόμενες 2 μέρες με το που έβγαζα μπρος , απενεργοποιούσα το isg και δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τι μπορεί να φταίει ?
Ευχαριστώ εκ το πρότερονΚαλό είναι να πας σε ένα συνεργείο να δουν την κατάσταση της μπαταρίας.
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
@manos-em said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλημέρα σας. Ψάχνοντας κι εγώ τι να κάνω με το αυτοκίνητό μου (μοντέλο 2009, χειροκίνητο με 230χιλιάδες χλμ) και ρωτώντας δεξιά και αριστερά, μόνο 2 μηχανικοί μου ανέφεραν να κάνουμε μία δοκιμή με κάποιο καθαριστικό κινητήρα, καθώς δεν έχεις να χάσεις κάτι.
Έφτασα σε αυτό το τόπικ κι έχοντας διαβάσει όσα περισσότερα μπορούσα εδώ, έχω κάποιες απορίες, γιατί η πολύ πληροφορία με έχει μπερδέψει. Η διαδικασία που γράφει ο @evolander 2-3 σελίδες πίσω έχει διαφορά με τα ποστ του @sphinxgr, γιατί θεώρω ότι είναι πιο τεχνικά θέματα αυτά και δεν τα κατέχω είναι η αλήθεια.Οπότε η πρώτη μου απορία είναι αν υπάρχει κάποιος από Θεσσαλονίκη που έχει ακολουθήσει αυτή τη διαδικασία και μπορώ να απευθυνθώ εκεί, καθώς ο μηχανικός που το πηγαίνω συνέχεια δεν πιστεύει οτι βοηθούν τετοια πράγματα;
2ον, αν κατάλαβα σωστά αυτό το υγρό, μόνο τηλεφωνικά από το μαγαζί στην Αθήνα, σωστά;; (καθώς στο site δεν το εμφανίζει)
3ον, πριν από περίπου 2 χρόνια μου άλλαξε τα λάδια σε 10W-40 από 5W-30, καθώς το καλοκαίρι όταν το έβαζα μπροστά κρύο, το αμάξι έκανε ένα θόρυβο (από τότε έκανα περίπου 20-25χιλιάδες χλμ, με σερβίς 1 φορά το χρόνο). Η απορία μου εδώ είναι αν αυτό θα δουλέψει με 10W-40, ή θα πρέπει πρώτα να γίνει κάποια αλλαγή. Κι επειτα αν το λάδι που θα μπει είναι 5W-30 ή 0-20.
Κάπου εδώ να αναφέρω ότι υπάρχει πρόβλημα συμπίεσης στον 3ο κύλινδρο (άλλαξα και μπουζί στις 15χιλιάδες χλμ), κι η κατανάλωση το τελευταίο δίμηνο αυξήθηκε από τα 6-6,5 λίτρα στα 7,5-8. Θα υπάρξει βελτίωση σε αυτά τα θέματα;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Υγ: Πάντως διαβάζοντας σχόλια άλλων παθόντων, κάνω τον σταυρό μου που έχω φτάσει 230χιλιάδες με αυτό το αμάξι (το πήρα μεταχειρισμένο στις 165χιλιάδες από Γερμανία), χωρίς να κάνω ακόμα κάτι σπουδαίο από πλευράς επισκευής και χωρίς να το έχω μόνο για να πηγαινοέρχομαι στη δουλεια.
Δεν έχω το αυτοκίνητο οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι τεράστιο λάθος που σε έβαλε λάδι 10W-40(!!!!) σε κινητήρα που μπαίνει αποκλειστικά 0W-20!
-
Κατάσταση των Μπουζί
Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί μετά από 26.000χλμ ( νικελίου).
Με βάση την εικόνα είναι σε καλή κατάσταση το μοτέρ;
Αυτοκίνητο: Ford Focus C-MAX 1.6 100PS με 283.000χλμ.
Ευχαριστώ! -
RE: Πρόσθετο καυσίμου
Τα περισσότερα πρόσθετα έχω την εντύπωση ότι είναι καλό να τα βάζεις ανά 6μηνο περίπου σε φάση συντήρησης. Με λίγα λόγια είναι για πρόληψη. Εάν έχεις θέματα με την λειτουργία του κινητήρα δεν νομίζω ότι βοηθάνε ιδιαίτερα. Μόνο το πρόσθετο για την βελτίωση των οκτανίων είδα πραγματικά μεγάλη διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα.
Εγώ γράφω την δική μου εμπειρία άλλος μπορείς να έχει διαφορετική
Latest posts made by anestis-m
-
RE: Πρόσθετο καυσίμου
Τα περισσότερα πρόσθετα έχω την εντύπωση ότι είναι καλό να τα βάζεις ανά 6μηνο περίπου σε φάση συντήρησης. Με λίγα λόγια είναι για πρόληψη. Εάν έχεις θέματα με την λειτουργία του κινητήρα δεν νομίζω ότι βοηθάνε ιδιαίτερα. Μόνο το πρόσθετο για την βελτίωση των οκτανίων είδα πραγματικά μεγάλη διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα.
Εγώ γράφω την δική μου εμπειρία άλλος μπορείς να έχει διαφορετική -
RE: Αγορα λαδιou & ανταλλακτικων
@otso said in Αγορα λαδιou & ανταλακτικων:
https://onparts.gr/index.php?route=common/home
Ελλαδα πολυ καλο , το αλλο ειναι εξωτερικο εμφανιζεται με πολλα ονοματα και εχεις μεγαλυτερα μεταφορικα , χρονο καθως και προβλημα στην συννενοηση
Το 2020 που είχα παραγγείλει από Autodoc και είχα ένα θέμα με λάδι που πήρα, στην εξυπηρέτηση πελατών είχαν Έλληνες υπαλλήλους και η επιστροφή των χρημάτων έγινε μέσα σε λίγες ώρες. Για την ακρίβεια έκαναν πίστωση στο λογαριασμό και πήρα άλλο λάδι.
Τώρα δεν γνωρίσω εάν έχει αλλάξει κάτι. -
Κατάσταση των Μπουζί
Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί μετά από 26.000χλμ ( νικελίου).
Με βάση την εικόνα είναι σε καλή κατάσταση το μοτέρ;
Αυτοκίνητο: Ford Focus C-MAX 1.6 100PS με 283.000χλμ.
Ευχαριστώ! -
RE: Πρόβλημα με θερμοκρασία
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@anestis-m said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 μοντέλο 2004 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82β και πλήρως στους 97.
Άλλο που ανοίγει ο θερμοστάτης άλλο που παίρνει το βεντιλατερ.
Ανοίγει ο θερμοστάτης σημαίνει ότι τα νερά αρχίζουν να κυκλοφορούν στο κύκλωμα.
Αφού ο θερμοστάτης σου ανοίγει πλήρως στους 97, το βεντιλατερ σου θα ξεκινάει γύρω στους 105 σαν το fiesta, άσχετα από το αν το οργανακι δείχνει 90. Έβλεπα την πραγματική θερμοκρασία από το κρυφό μενού.Το βεντιλατερ ανοίγει και στο ρελαντί ακόμα και θερμοκρασία 88-90 βαθμούς απ'ότι είδα στο διαγνωστικό. Πάνω από 95 δεν είδα ποτέ ούτε το καλοκαίρι.
-
RE: Πρόβλημα με θερμοκρασία
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 μοντέλο 2004 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82β και πλήρως στους 97.
-
RE: Πλούσιο μείγμα
@gol said in Πλούσιο μείγμα:
Χαίρετε.Δοκιμασε απο αλλο πρατήριο καυσιμο.
Δοκιμασε και 100αρα.Αν χρησιμοποιειται το torque pro εχε υποψιν οτι δεν ειναι πάντοτε ακριβες.
Δες το έτσι καλύτερα το μειγμα.
Καλησπέρα, χρησιμοποιώ το FORScan Lite και ένα Konnwei K818. Και τα δύο δείχνουν τα ίδια! Θα δω και αυτό που έδειξες!
-
Πλούσιο μείγμα
Γειά σας, έχω ένα Ford Focus C-MAX μοντέλο 2004 με κινητήρα 1,6 100ps με 280.000χλμ.
Τώρα τελευταία παρατήρησα ότι έχει πολύ πλούσιο μείγμα ( στο διαγνωστικό με βγάζει fuel trims LongF: -25% με -32% ! , το short παίζει από -3% μέχρι +15). Σφάλμα ακόμα δεν έβγαλε. Τι μπορεί να είναι; -
RE: Mercedes vito 110cdi
@panteleimon said in Mercedes vito 110cdi:
Καλησπέρα έχω το αυτοκίνητο του τίτλου και δεν δουλεύει η μεσαία σκάλα των φωτων ενώ η μεγάλη σκάλα και οι ψείρες ανάβουν κανονικά(οι λάμπες είναι καινούριες)
Αντιμετώπισε κάποιος το ίδιο πρόβλημα?Τσέκαρε μήπως κάηκε καμία ασφάλεια
-
RE: Συστημα ISG (Idle Stop & Go)
@emmmapaou said in Συστημα ISG (Idle Stop & Go):
Καλημέρα σας , έχω ένα hyundai i20 του '20 και ενώ δεν είχα θέμα , πριν δυο μέρες όταν σταμάτησα στο φανάρι και μπήκε σε αδράνεια το αυτοκίνητο από το isg όταν πήγα να βάλω ταχύτητα και πήγε να πάρει μπρος το αυτοκίνητο έσβησε και δεν ξαναπήρε . Ευτηχώς για καλή μου τύχη είχα powerbank μπαταρίας και το έβαλα μπρος , στην υπόλοιπη για διαδρομή μου έβγαλα το isg και δεν είχα κανένα θέμα. Αυτό μπορεί να έγινε επειδή είχα χαμηλή στάθμη μπαταρίας και όταν πήγε να πάρει μπρος την έφαγε όλη? Τις επόμενες 2 μέρες με το που έβγαζα μπρος , απενεργοποιούσα το isg και δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τι μπορεί να φταίει ?
Ευχαριστώ εκ το πρότερονΚαλό είναι να πας σε ένα συνεργείο να δουν την κατάσταση της μπαταρίας.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@mikrotsiknias said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Καλημέρα, παρακαλώ τη γνώση σας. Σε προσφάτως αποκτηθέν μεταχειρισμένο Opel Astra 1.6 Diesel (μοντέλο 2018 δηλαδή Astra K) το βιβλιαράκι γράφει ότι το κατάλληλο λάδι είναι "SAE 5W-30, ποιότητα λαδιού dexos2 ή αντίστοιχης ποιότητας ACEA A3/B4 , ACEA C3". Όμως σε δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία που επισκέφθηκα μου είπαν ότι ο κατασκευαστής προτείνει πλέον "0W-20, OV0401547-A20".
Έχει κάποιος το ίδιο αυτοκίνητο για να προτείνει κάποιο λάδι 0W-20 με την προδιαγραφή "OV0401547-A20";
Ερώτηση 2η:
Δεν βλέπω να έχει και πολλά διαθέσιμα στην αγορά. Για παράδειγμα το https://www.skroutz.gr/s/42344854/Castrol-Ladi-Aytokinitou-Edge-Titanium-C5-0W-20-gia-kinitires-Diesel-5lt.html ταιριάζει;Ναι σωστά όντως παίρνει 0w-20. Μπορείς να δεις και στον παρακάτω σύνδεσμο :
https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/product-finder.html?page=recommendedProducts&id=108812