Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    32
    905
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      katas1979 last edited by

      Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
      Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
      Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημα

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k @katas1979 last edited by

        @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

        Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
        Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
        Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημα

        λ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          katas1979 @alexandros-k last edited by

          @alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

          @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

          Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
          Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
          Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημα

          λ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?

          Έχει γίνει αλλαγή αισθητήρα λ με καινούργιο, ο μηχανικός είπε ο ότι ο καταλύτης είναι εντάξει , το επόμενο στάδιο να δούμε αντλία βενζίνης (αλλάχτηκε πριν περίπου 10 χρόνια ).

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            otokomae @katas1979 last edited by

            @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

            @alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

            @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

            Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
            Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
            Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημα

            λ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?

            Έχει γίνει αλλαγή αισθητήρα λ με καινούργιο, ο μηχανικός είπε ο ότι ο καταλύτης είναι εντάξει , το επόμενο στάδιο να δούμε αντλία βενζίνης (αλλάχτηκε πριν περίπου 10 χρόνια ).

            Οταν ανοιγεις διακόπτη ακουγεται η αντλια;

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Ειναι αμεσου ψεκασμου?
              Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                katas1979 @otokomae last edited by

                @otokomae said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                @alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
                Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
                Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημα

                λ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?

                Έχει γίνει αλλαγή αισθητήρα λ με καινούργιο, ο μηχανικός είπε ο ότι ο καταλύτης είναι εντάξει , το επόμενο στάδιο να δούμε αντλία βενζίνης (αλλάχτηκε πριν περίπου 10 χρόνια ).

                Οταν ανοιγεις διακόπτη ακουγεται η αντλια;

                Ναι κανονικά . Ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (πρωινές ώρες ) με το ξεκίνημα ρεταρει ο κινητήρας (παίζουν οι στροφές) .το τούρμπο λειτουργεί .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  katas1979 @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                  Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                  Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                  Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a @katas1979 last edited by

                    @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                    @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                    Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                    Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                    Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                    Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      katas1979 @ilias-a last edited by

                      @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                      @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                      @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                      Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                      Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                      Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                      Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                      Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                      IMG_3925.jpeg

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @katas1979 last edited by A d P

                        @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                        @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                        @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                        @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                        Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                        Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                        Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                        Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                        Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                        edit

                        Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          katas1979 @ilias-a last edited by

                          @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                          @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                          @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                          @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                          @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                          Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                          Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                          Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                          Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                          Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                          IMG_3925.jpeg

                          Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                          Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .

                          K G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            katas1979 @katas1979 last edited by

                            @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                            @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                            @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                            @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                            @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                            @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                            Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                            Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                            Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                            Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                            Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                            IMG_3925.jpeg

                            Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                            Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
                            Μίλησα με το συνεργείο που έκανε το τεστ , το μηχάνημα που διαθέτει GDI test bench υψηλής πίεσης (έως 200 bar) και επιμένει ότι λειτουργούν κανονικά (ελέγχθηκαν δύο φορές )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              groover1972 @katas1979 last edited by

                              @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                              @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                              @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                              @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                              @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                              @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                              Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                              Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                              Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                              Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                              Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                              IMG_3925.jpeg

                              Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                              Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .

                              Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;

                              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                katas1979 @groover1972 last edited by

                                @groover1972 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                                Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                                Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                                Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                                Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                                IMG_3925.jpeg

                                Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                                Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .

                                Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;

                                Πολλαπλασιαστές/μπουζι καινουρια (Ο κάθε πολλαπλασιαστής κάθεται απευθείας πάνω στο μπουζί και παίρνει σήμα από την ECU χωρίς ενδιάμεσα καλώδια υψηλής τάσης)

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  anestis-m @katas1979 last edited by

                                  @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @groover1972 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                  Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                                  Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                                  Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                                  Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                                  Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                                  IMG_3925.jpeg

                                  Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                                  Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .

                                  Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;

                                  Πολλαπλασιαστές/μπουζι καινουρια (Ο κάθε πολλαπλασιαστής κάθεται απευθείας πάνω στο μπουζί και παίρνει σήμα από την ECU χωρίς ενδιάμεσα καλώδια υψηλής τάσης)

                                  Εγκέφαλο κοίταξες αν λειτουργεί σωστά?

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Αντλια υψηλής κοιτα, αφου λες οτι τα μπεκ δουλεουν σωστα

                                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      katas1979 @anestis-m last edited by

                                      @anestis-m said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @groover1972 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      @ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                      Ειναι αμεσου ψεκασμου?
                                      Τι κωδικο βλαβης βγαζει?

                                      Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)

                                      Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.

                                      Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .

                                      IMG_3925.jpeg

                                      Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.

                                      Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .

                                      Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;

                                      Πολλαπλασιαστές/μπουζι καινουρια (Ο κάθε πολλαπλασιαστής κάθεται απευθείας πάνω στο μπουζί και παίρνει σήμα από την ECU χωρίς ενδιάμεσα καλώδια υψηλής τάσης)

                                      Εγκέφαλο κοίταξες αν λειτουργεί σωστά?

                                      Ναι έχουμε αποκλείσει εγκέφαλο .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        katas1979 @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                        Αντλια υψηλής κοιτα, αφου λες οτι τα μπεκ δουλεουν σωστα

                                        Οχι , είναι το επόμενο στάδιο (τα μπεκ καθαρίστηκαν και ελέγχθηκαν δυο φορές )

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @katas1979 last edited by

                                          @katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                          @alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

                                          Αντλια υψηλής κοιτα, αφου λες οτι τα μπεκ δουλεουν σωστα

                                          Οχι , είναι το επόμενο στάδιο (τα μπεκ καθαρίστηκαν και ελέγχθηκαν δυο φορές )

                                          Tι οχι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Το διαγνωστικό είναι της Peugeot? Δοκίμασε με το δικό του διαγνωστικό πολλές φορές τα universal διαγνωστικα σου παρουσιάζουν τις βλάβες πληρώς αλλοιωμένες.

                                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr