-
Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημα -
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημαλ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?
-
@alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημαλ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?
Έχει γίνει αλλαγή αισθητήρα λ με καινούργιο, ο μηχανικός είπε ο ότι ο καταλύτης είναι εντάξει , το επόμενο στάδιο να δούμε αντλία βενζίνης (αλλάχτηκε πριν περίπου 10 χρόνια ).
-
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημαλ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?
Έχει γίνει αλλαγή αισθητήρα λ με καινούργιο, ο μηχανικός είπε ο ότι ο καταλύτης είναι εντάξει , το επόμενο στάδιο να δούμε αντλία βενζίνης (αλλάχτηκε πριν περίπου 10 χρόνια ).
Οταν ανοιγεις διακόπτη ακουγεται η αντλια;
-
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει? -
@otokomae said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Peugeot 308 (2009/150 ps/ 5FX)
Ανάβει το check του κινητήρα και ανάβει depollution fault .
Αλλαγή :βαλβίδα κάνιστρου,μεταβλητού,βαλβίδα τούρμπο , πολλαπλασιαστές,μπουζί ,αντλία λαδιού ,ελατηρίων στα πιστόνια , αλλαγή φλάντζας κεφαλής , καπάκι βαλβίδων , τόρνο στους κύλινδρους και επιφάνεια κεφαλής ,αλλαγή φλάντζας κεφαλής ,βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ,σετ χρονισμού,οδηγοί βαλβίδων , καθαρισμός μπεκ,μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων 170bar μετά την αλλαγή όταν ξεκινάει κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει (παίζουν οι στροφές και τρέμει το αυτοκίνητο) εάν πατάω γκάζι για ένα λεπτό σε υψηλές στροφές επανέρχεται σε κανονική λειτουργείς , κατά την διαδρομή εάν ξεπεράσει τις 2500 στροφές κάνει κοψίματα και εάν επιμείνω να δίνω γκάζι μπαίνει σε safe mode (ανάβει depollution fault) , εάν αφήσω το γκάζι όταν ξεκινάει να το κάνει επανέρχεται σε κανονική λειτουργία και το ξανά κάνει όταν περάσω της 2500 στροφές , προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη , αλλά δυστυχώς συνεχίζει το πρόβλημαλ., αντλιες βενζινης , καταλυτης ειναι οκ ?
Έχει γίνει αλλαγή αισθητήρα λ με καινούργιο, ο μηχανικός είπε ο ότι ο καταλύτης είναι εντάξει , το επόμενο στάδιο να δούμε αντλία βενζίνης (αλλάχτηκε πριν περίπου 10 χρόνια ).
Οταν ανοιγεις διακόπτη ακουγεται η αντλια;
Ναι κανονικά . Ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (πρωινές ώρες ) με το ξεκίνημα ρεταρει ο κινητήρας (παίζουν οι στροφές) .το τούρμπο λειτουργεί .
-
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
-
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
-
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
-
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
edit
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
-
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
-
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
Μίλησα με το συνεργείο που έκανε το τεστ , το μηχάνημα που διαθέτει GDI test bench υψηλής πίεσης (έως 200 bar) και επιμένει ότι λειτουργούν κανονικά (ελέγχθηκαν δύο φορές ) -
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;
-
@groover1972 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;
Πολλαπλασιαστές/μπουζι καινουρια (Ο κάθε πολλαπλασιαστής κάθεται απευθείας πάνω στο μπουζί και παίρνει σήμα από την ECU χωρίς ενδιάμεσα καλώδια υψηλής τάσης)
-
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@groover1972 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;
Πολλαπλασιαστές/μπουζι καινουρια (Ο κάθε πολλαπλασιαστής κάθεται απευθείας πάνω στο μπουζί και παίρνει σήμα από την ECU χωρίς ενδιάμεσα καλώδια υψηλής τάσης)
Εγκέφαλο κοίταξες αν λειτουργεί σωστά?
-
Αντλια υψηλής κοιτα, αφου λες οτι τα μπεκ δουλεουν σωστα
-
@anestis-m said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@groover1972 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@ilias-a said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Ειναι αμεσου ψεκασμου?
Τι κωδικο βλαβης βγαζει?Είναι άμεσου ψεκασμού , τα μπεκ καθαρίστηκαν πριν 20 ημέρες και ξανά ελέγχθηκαν εχθες λειτουργούν κανονικά . Βγάζει miss fire στους κυλίνδρους(μπαίνει σε safe mode ανάβει βιντιρατερ και κόβει εντελώς το γκάζι)
Δοκιμαστε καινουρια μπεκ ή απο αλλο αυτοκινητο που δουλευει σωστα. Στα 100 bar που δουλευουν αυτα, κανενα μηχανημα δε σηκωνει αυτη την πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα για να κανει τον κυκλο λειτουργιας του ο εξομοιωτης.
Παιδεύομαι πάνω απο 6 μήνες , το κόστος έχει ξεπεράσει τα 1500 ευρώ , για να αλλάξω τα μπεκ στην καλύτερη περίπτωση είναι 400-500 ευρώ (Bosch) . Το κακό είναι ότι δεν έχει βρεθεί ένας αντίστοιχος κινητήρας για να μπορέσουμε να κάνουμε δοκιμές .
Αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις, το τσεκαρισμα αυτων των μπεκ με πιεση 10-13 bar που σηκωνει ο εξομοιωτης ειναι κοροιδια. Πιθανη βλαβη σου αναφερω με δεδομενα που εχω απο πληκτρολογιο.
Καλα σίγουρα , κάθε άποψη και βοήθεια δεκτή .
Πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια;
Πολλαπλασιαστές/μπουζι καινουρια (Ο κάθε πολλαπλασιαστής κάθεται απευθείας πάνω στο μπουζί και παίρνει σήμα από την ECU χωρίς ενδιάμεσα καλώδια υψηλής τάσης)
Εγκέφαλο κοίταξες αν λειτουργεί σωστά?
Ναι έχουμε αποκλείσει εγκέφαλο .
-
@alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Αντλια υψηλής κοιτα, αφου λες οτι τα μπεκ δουλεουν σωστα
Οχι , είναι το επόμενο στάδιο (τα μπεκ καθαρίστηκαν και ελέγχθηκαν δυο φορές )
-
@katas1979 said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
@alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:
Αντλια υψηλής κοιτα, αφου λες οτι τα μπεκ δουλεουν σωστα
Οχι , είναι το επόμενο στάδιο (τα μπεκ καθαρίστηκαν και ελέγχθηκαν δυο φορές )
Tι οχι?
-
Το διαγνωστικό είναι της Peugeot? Δοκίμασε με το δικό του διαγνωστικό πολλές φορές τα universal διαγνωστικα σου παρουσιάζουν τις βλάβες πληρώς αλλοιωμένες.
Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα