Πήγαινε για αρχή σε ένα συνεργείο που εξειδικεύεται στο υγραέριο να δουν τον εγκέφαλο μήπως δεν είναι προγραμματισμένος σωστά.
Best posts made by anestis-m
-
RE: Δέν δουλέυει στην Βενζίνα
-
RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο
@georgemit said in Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο:
@margm
Το αμάξι έχει μπει σε διαγνωστικό πρόσφατα, δε μου είπαν κάτι.
Διάβαζα χτες σε άλλο φόρουμ ότι για κάτι αντίστοιχο βρήκε κάποιος ότι ευθυνόταν μια βαλβίδα αναθυμιασεων του στροφαλοθαλάμου. Περνούσε κρύος αέρας κατά την κρύα εκκίνηση και γι αυτό το ρεταρισμα.
Πως το βλέπετε; μπορεί να στέκει;Δεν νομίζω. Εάν ήταν η βαλβίδα αναθυμιάσεων θα είχες αστάθεια στο ρελαντί ακόμα και με το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας
-
RE: Θόρυβος βουητο σε Vito 2001
Μπορεί να είναι όπως ειπώθηκε το ρουλεμάν του τροχού και θα προσθέσω εγώ κάποια βάση κινητήρα.
Latest posts made by anestis-m
-
RE: Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ
@groover1972 said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
@anestis-m said in Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ:
Γενικά όπως ειπώθηκε παραπάνω τα περισσότερα Opel από το 2003 κυρίως και μετά λειτουργούν με υψηλές θερμοκρασίες. Το δικό σου αν είδα καλά ο θερμοστάτης ανοίγει στους 103 βαθμούς! Να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης το δικό μου Ford Focus C-MAX 1,6 ανοίγει στους 82 βαθμούς.
αυτό το Cmax μόνο στο θέμα θερμοκρασίας ΔΕΝ είχε πρόβλημα ( και στην σταθερότητα, που οδηγικά ήταν στημένο για στροφές). Σε όλα τα άλλα...
Το δικό μου πάντως δεν βγάζει προβλήματα και έχει 270.000 χλμ.
-
RE: Ανέβασμα θερμοκρασίας Opel Astra j 1.4Τ
Γενικά όπως ειπώθηκε παραπάνω τα περισσότερα Opel από το 2003 κυρίως και μετά λειτουργούν με υψηλές θερμοκρασίες. Το δικό σου αν είδα καλά ο θερμοστάτης ανοίγει στους 103 βαθμούς! Να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης το δικό μου Ford Focus C-MAX 1,6 ανοίγει στους 82 βαθμούς.
-
RE: Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία
@jim2023 said in Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία:
Καλησπέρα. Γράφω πρωτη φορά εδώ.
Έχω ένα Peugeot 206 του 2005, με 90 ίππους. Το αγόρασα μεταχειρισμένo το 2011 με 57.000 χιλιόμετρα τα οποία ήταν γυρισμένα και το διαπίστωση πριν 2 χρόνια στα ΚΤΕΟ. Ενα χρόνο πριν το πάρω, είχε περάσει ΚΤΕΟ με 162.000!!!
Σήμερα, εχω 150.000 χιλιόμετρα άρα τα πραγματικά του ειναι τουλάχιστον 250.000
Από όταν το αγόρασα, η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 90 και 100, στα 100 άνοιγε το βεντιλατερ και έπεφτε και μου είχαν πει οτι αυτό κάνουν αυτά τα μοντέλο.
Στον πρόσφατο καύσωνα όμως, ανέβαζε με το κλιματιστικό 105 και αν δεν έκλεισα το κλΙματιστικό δυσκολευοτανε να πέσει ή έπεφτε πολυ λίγο ως τα 100. Να σημειώσω ότι έχω κάνει όλα τα σερβις, πρόσφατα άλλαξα και ιμάντες κλπ
Ο μηχανικός μου μ ου λέει ότι φταιει ο καύσωνας και μου προτείνει να αλλάξω ψυγειο γιατι αυτό που έχω βάλει 2 χρόνια πριν δεν ειναι λεει καλης ποιότητας χωρίς όμως να με διαβεβαιωνει ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
Εχει αντιμετωπισει κ αποιος κατι αντιστοιχο;Εννοείτε ότι πρώτα κοιτάς τον θερμοστάτη! Ντίζελ είναι ;
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@anestis-m said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cson said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cson said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Μια ερωτηση για επιλογη λιπαντικου. Οταν ο κατασκευαστης προτεινει Api SH και ανω ή ILSAC GF1 και ανω τα οποια ειναι πολυ παλιες προδιαγραφες(Σημερα εχουμε SM,SN, SP), και δινει διαφορα ιξωδη αναλογα τις θερμοκρασιες χωρις καποια αλλη πληροφορια προδιαγραφης, εστω οτι καταληγω σε 5w-40 που οτι κυκλοφορει σημερα σιγουρα υπερκαλυπτει αυτες τις προδιαγραφες σε API, εγω τι να επιλεξω μεταξυ acea A3-B4 και C3;;
Υπαρχουν και πολλες αλλες κατηγοριες acea για πιο συγχρονα μοντελα Α5-Β5, C2....Εξαρταται τον κινητηρα . Αν εχεις diesel και θες να προστατεψεις το dpf θα βαλεις C2/C3 . Aν εχεις βενζινης , θα βαλεις Α3/Β4 που ειναι η προδιαγραφη για κινητηρες βενζινης που "τρωνε ξυλο"
Και εγώ εκεί είχα καταλήξει , ότι τα Α3/Β4 είναι απλά λάδια με εξαιρετική λίπανση αλλά μολύνουν τα σύγχρονα αντιρρυπαντικα μεσα γιατί είναι full saps Παντως υπάρχει μεγάλη παρανόηση με αυτό το θέμα και ο καθένας βάζει κυριολεκτικά ότι θέλει . Δηλαδή πολλοί βάζουν mid ή low saps λάδια σε κινητήρες που δεν απαιτουν τετοια προδιαγραφή γιατί αυτά βρίσκουν ετοιμοπαραδοτα ή σε προσφορά . Εκτός εάν και αυτά παρέχουν εξαιρετική ποιότητα λιπανσης και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Aπο οσο ειχα συγκρινει , τα Α3/Β4 παρεχουν καλυτερη λιπανση, απο Α1/Β1 ή Α5/Β5 . Αλλά δεν ειναι "οικολογικα" , δλδ ουτε ριχνουν την καταναλωση , και ειναι και full saps συνηθως . Εγω παντως Α3/Β4 βαζω παντα σε ολα μου τα αμαξια. Βεβαια ετυχε και τα προτεινει και ο κατασκευαστης
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ένας κατασκευαστής που προτείνει A5 προδιαγραφή αν τον βάζεις συστηματικά A3 περισσότερο ζημιά θα τον κάνεις παρά καλό!
Ποιο δεν ισχυει? Οτι τα Α3 ειναι πιο ανθεκτικα απο τα Α5 ?
Δεν ειπα να βαζεις Α3 αν ο κατασκευαστης ζηταει Α5Άρα πως τα σύγκρινες; Από τα λεγόμενα σου έβαλες A5 σε κινητήρα που θέλει A3 αν κατάλαβα καλά με αυτό που έγραψες.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cson said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cson said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Μια ερωτηση για επιλογη λιπαντικου. Οταν ο κατασκευαστης προτεινει Api SH και ανω ή ILSAC GF1 και ανω τα οποια ειναι πολυ παλιες προδιαγραφες(Σημερα εχουμε SM,SN, SP), και δινει διαφορα ιξωδη αναλογα τις θερμοκρασιες χωρις καποια αλλη πληροφορια προδιαγραφης, εστω οτι καταληγω σε 5w-40 που οτι κυκλοφορει σημερα σιγουρα υπερκαλυπτει αυτες τις προδιαγραφες σε API, εγω τι να επιλεξω μεταξυ acea A3-B4 και C3;;
Υπαρχουν και πολλες αλλες κατηγοριες acea για πιο συγχρονα μοντελα Α5-Β5, C2....Εξαρταται τον κινητηρα . Αν εχεις diesel και θες να προστατεψεις το dpf θα βαλεις C2/C3 . Aν εχεις βενζινης , θα βαλεις Α3/Β4 που ειναι η προδιαγραφη για κινητηρες βενζινης που "τρωνε ξυλο"
Και εγώ εκεί είχα καταλήξει , ότι τα Α3/Β4 είναι απλά λάδια με εξαιρετική λίπανση αλλά μολύνουν τα σύγχρονα αντιρρυπαντικα μεσα γιατί είναι full saps Παντως υπάρχει μεγάλη παρανόηση με αυτό το θέμα και ο καθένας βάζει κυριολεκτικά ότι θέλει . Δηλαδή πολλοί βάζουν mid ή low saps λάδια σε κινητήρες που δεν απαιτουν τετοια προδιαγραφή γιατί αυτά βρίσκουν ετοιμοπαραδοτα ή σε προσφορά . Εκτός εάν και αυτά παρέχουν εξαιρετική ποιότητα λιπανσης και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Aπο οσο ειχα συγκρινει , τα Α3/Β4 παρεχουν καλυτερη λιπανση, απο Α1/Β1 ή Α5/Β5 . Αλλά δεν ειναι "οικολογικα" , δλδ ουτε ριχνουν την καταναλωση , και ειναι και full saps συνηθως . Εγω παντως Α3/Β4 βαζω παντα σε ολα μου τα αμαξια. Βεβαια ετυχε και τα προτεινει και ο κατασκευαστης
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ένας κατασκευαστής που προτείνει A5 προδιαγραφή αν τον βάζεις συστηματικά A3 περισσότερο ζημιά θα τον κάνεις παρά καλό!
-
RE: Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο
Χρειάζεται όντως ένα στρώσιμο στην αρχή. Πχ να μην πατάς απότομα και παρατεταμένα το φρένο αλλά να το κάνεις πιο ομαλά.
-
RE: Renault Clio 2004 1.4 16v πρόβλημα
Το έβαλες σε διαγνωστικό να δεις τι σφάλματα βγάζει;
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Συνήθως 6-7 βαθμούς είναι η διαφορά θερμοκρασίας από την αρχή του ανοίγματος μέχρι ν' ανοίξουν πλήρως.
Μην το ψάχνεις και πολύ όμως, δεν είναι μεγάλης ακρίβειας οι θερμοστάτες. Μια μεμβράνη έχουν μέσα που συστέλλεται και διαστέλλεται και ανοιγοκλείνει το κύκλωμα του ψυκτικού. Αν το αυτοκίνητο δουλεύει κοντά στους 90 βαθμούς είναι μια χαρά.Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι κοντά στους 90 δουλεύει ανάλογα την οδήγηση. Ο θερμοστάτης ανοίγει πλήρως στους 97 στο δικό μου( Ford Focus C-MAX 1.6 100PS).
Το έγραψα επειδή στο Ford Transit Courier Diesel 1.5l 100ps μοντέλο 2022 ανοίγει στους 83 και η θερμοκρασία είναι σχεδόν πάντα εκεί κοντά ( 82-83). -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ας πάρουμε ένα παράδειγμα ότι σε ένα μοτέρ ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82 βαθμούς. Ποια είναι η νορμάλ θερμοκρασία που πρέπει να δουλεύει; 86-89 είναι καλά;
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Επίσης καλό είναι όταν αλλάζεις λάδια πάντα να γίνεται με καινούργιο φίλτρο λαδιού.