Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
-
Καλησπέρα.Εχουμε στην οικογένεια ένα Renault Clio 1.4 3ης γενιάς,μοντέλο 2006.
Όσοι γνωρίζουν,το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ψηφιακή οθόνη για χιλιόμετρα,ώρα,καύσιμο και θερμοκρασία αντιψυκτικού(και έχει και trip computer).
Η μέτρηση της θερμοκρασίας έχει ως εξής...είναι 8 γραμμές...καμία γραμμή=μέχρι 60 βαθμούς,2 γραμμές=70 βαθμοί,4 γραμμές=90 βαθμοί,6 γραμμές=110 βαθμοί,8 γραμμές=130 βαθμοί.
Αρχές Σεπτέμβρη άρχισε να κάνει κάτι κουλά...ενώ ξεκίναγε κανονικά χωρίς γραμμές,πήγαινε 2 γραμμές,πήγαινε 4 γραμμές και μετά έπεφτε στις 2 γραμμές για μερικά δευτερόλεπτα και ξαναανεβαινε 4 γραμμές.Αυτο το έκανε κάθε 2 χιλιόμετρα περίπου.Απο 4 πήγαινε 2 και ξανά 4.Δηλαδη σε διαδρομή 20 χιλιόμετρων μπορεί να το έκανε και 10 φορές(!).
Αλλάξαμε βαλβίδα θερμοκρασίας(OEM,όχι γνήσια)πριν κάνα μηνα.Ενω πάλι ξεκίναγε κανονικά και πήγαινε στις 2 γραμμές,κολλαγε εκεί σε πορεία.Μονο στα φανάρια και γενικά στο ρελαντί ανέβαινε πάλι 4.Μετα όμως από κάνα χιλιόμετρο,ξαναπέφτε στις 2 και έμενε εκεί και μόνο αν σταματαγες πήγαινε 4 γραμμές πάλι.
Πριν λίγες μέρες αλλάξαμε όλο το θερμοστάτη.Βαλαμε έναν OEM Dayco(δεν βρήκαμε γνήσιο),επειδή υποθέσαμε ότι κόλλησε ανοιχτός.Μαζι με θερμοστάτη αλλάξαμε παραφλου βεβαίως και έγινε και εξαερωση.Τι κάνει όμως τώρα;Ξεκινάει κανονικά,πάει 2 γραμμές,πάει 4 γραμμές αλλά μετά από λίγο ανεβαίνει 6 γραμμές για μερικά δευτερόλεπτα(τότε μπαίνει και το βεντιλατερ)και ξαναπέφτει στις 4.Σε διαδρομή πήγαινε έλα 30 χιλιόμετρα,το έκανε και τις τρεις φορές στα πρώτα 6 χιλιόμετρα.Την πρώτη φορά το ξανακάνει μετά από 10 χιλιόμετρα(από 4 6 και ξανά 4),την δεύτερη δεν το έκανε καθόλου και την τρίτη το έκανε στο τέλος της συνολικής διαδρομής,δηλαδή μετά από 24 χιλιόμετρα(αφού μιλάμε για διαδρομή 30 χιλιόμετρα και το έκανε πρώτη φορά στα 6 χιλιόμετρα).Επειδή νόμιζα ότι μπορεί να ήταν θέμα εξαέρωσης(είχε γίνει η κλασσική, ρελαντί μέχρι να ανοίξει το βεντιλατερ),εξαερωσα το θερμοστάτη και το καλοριφέρ από τους διακόπτες τους με ανοιχτή τάπα δοχείου διαστολής και όταν τελείωσα συμπλήρωσα παραφλου και το άφησα ρελαντί μέχρι να ανοίξει το βεντιλατερ.Δεν άλλαξε τίποτα όμως.Παραφλου δεν χάνει,τα κολάρα είναι εντάξει,καλοριφέρ έχω, αντλία νερού άλλαξα πριν ένα χρόνο και 7000 χιλιόμετρα.Στο συνεργείο που το έλεγξαν είπαν ότι όλα είναι εντάξει μηχανικά και μάλλον έχει πρόβλημα η οθόνη στο καντράν.Τι γνώμη έχετε για όλο αυτό?Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα. -
Ναι πολλές φορές σπάνε οι ηλεκτρικές κολλήσεις στις πλακέτες στο καντράν από την έκθεση στον ήλιο και τα χρόνια. Είχα το ίδιο πρόβλημα με δείκτη σε μπάρες για βενζίνη. Ψαχτο στο γκουγκλάρισμα και μπορεί να βρεις οδηγίες για επισκευή.
-
για αρχη θα εβαζα ειτε ενα οργανο θερμοκρασιας εξτρα ωστε να ειμαι σιγουρος.πιο γρηγορα και οικονομικα θα εβαζα obd bluetooth ανταπτορα την αναλογη εφαρμογη στο κινητο και θα ελεγχα τη θερμοκρασια live.εαν εκει παιρνεις τιμες οκ τοτε καντραν.εγω θα κοιταζα και αντλια νερου δεδομενου τα σκαμπανεβασματα που σε κανει αν και λες οτι την αλλαξες.
-
@george-0 said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Ναι πολλές φορές σπάνε οι ηλεκτρικές κολλήσεις στις πλακέτες στο καντράν από την έκθεση στον ήλιο και τα χρόνια. Είχα το ίδιο πρόβλημα με δείκτη σε μπάρες για βενζίνη. Ψαχτο στο γκουγκλάρισμα και μπορεί να βρεις οδηγίες για επισκευή.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρόβλημα στο δείκτη της βενζίνης(είναι στην ίδια οθόνη).0 γραμμές άδειο(με ρεζέρβα),4 γραμμές μισό,8 γραμμές γεμάτο.Ενω παλιά έφτανε ρεζέρβα, βαραγε το ηχητικό σινιάλο και έβγαζε αρκετά χιλιόμετρα,πριν 5 χρόνια άρχισε ξαφνικά να βαράει λαμπάκι στην πρώτη γραμμή(πριν τη ρεζέρβα)και μετά από 1 χιλιόμετρο έσβηνε(και βάζαμε βενζίνη με μπετονακι για να ξαναπάρει μπροστα).Από τότε,μόλις φτάσει στη δεύτερη γραμμή, συμπληρώνουμε βενζίνη κατευθείαν!
Οπότε ναι,ίσως φταίει το καντράν... -
@miata_4ever said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
για αρχη θα εβαζα ειτε ενα οργανο θερμοκρασιας εξτρα ωστε να ειμαι σιγουρος.πιο γρηγορα και οικονομικα θα εβαζα obd bluetooth ανταπτορα την αναλογη εφαρμογη στο κινητο και θα ελεγχα τη θερμοκρασια live.εαν εκει παιρνεις τιμες οκ τοτε καντραν.εγω θα κοιταζα και αντλια νερου δεδομενου τα σκαμπανεβασματα που σε κανει αν και λες οτι την αλλαξες.
Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό obd Bluetooth ανταπτορα και κάποια καλή εφαρμογή για να παρακολουθώ τη θερμοκρασία?
Η αντλία νερού στο συγκεκριμένο αλλάζεται κάθε 5 χρόνια η 90000 χιλιόμετρα μαζί με το σετ χρονισμού.Περυσι το Δεκέμβριο τα άλλαξα όλα και έχουν κάνει 7000 από τότε...
Όργανο θερμοκρασίας έξτρα πως μπαίνει? -
@nolimit14 said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@miata_4ever said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
για αρχη θα εβαζα ειτε ενα οργανο θερμοκρασιας εξτρα ωστε να ειμαι σιγουρος.πιο γρηγορα και οικονομικα θα εβαζα obd bluetooth ανταπτορα την αναλογη εφαρμογη στο κινητο και θα ελεγχα τη θερμοκρασια live.εαν εκει παιρνεις τιμες οκ τοτε καντραν.εγω θα κοιταζα και αντλια νερου δεδομενου τα σκαμπανεβασματα που σε κανει αν και λες οτι την αλλαξες.
Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό obd Bluetooth ανταπτορα και κάποια καλή εφαρμογή για να παρακολουθώ τη θερμοκρασία?
Η αντλία νερού στο συγκεκριμένο αλλάζεται κάθε 5 χρόνια η 90000 χιλιόμετρα μαζί με το σετ χρονισμού.Περυσι το Δεκέμβριο τα άλλαξα όλα και έχουν κάνει 7000 από τότε...
Όργανο θερμοκρασίας έξτρα πως μπαίνει?https://magicstore.gr/auto-moto/διαγνωστικό-
%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85-elm-327-obd-2-%CE%BC%CE%B5-bluetooth-1000049368?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI5tnzvaCtigMVEY2DBx3rrjFuEAQYAiABEgLLq_D_BwEπαρε ενα τετοιο θα σου κανει τη δουλεια δε θες κατι τρελο.μετα κατεβασε μια εφαρμογη στο κινητο σου obd2 check ELM θα βρεις ευκολα και ακολουθας τις οδηγιες.το να βαλεις οργανο θελει τεχνικο δε μπορεις μονος σου
- topic:timeago_later,16 days
-
Τελικώς επειδή το πρόβλημα συνεχίζονταν, βάλαμε διαγνωστικό με live μετρήσεις.Εφτανε μέχρι 105 βαθμούς μέχρι που έμπαινε το βεντιλατερ και έπεφτε για λίγο.Διαγνωση:Ελαττωματικός θερμοστάτης(κολλημένος κλειστός).Βάλαμε έναν καινούριο της Vernet και από τότε όλα οκ!
Ευτυχώς το λάδι και η φλάντζα κεφαλής δεν έπαθαν κάτι(επειδή δούλευε αρκετές μέρες στους 105 βαθμούς).
Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε! -
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
-
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 μοντέλο 2004 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82β και πλήρως στους 97.
-
@anestis-m said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 μοντέλο 2004 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82β και πλήρως στους 97.
Εννοει πιο καινουρια αμαξια . Του 2004 δεν το λες και πολυ καινουριο
-
@anestis-m said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 μοντέλο 2004 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82β και πλήρως στους 97.
Άλλο που ανοίγει ο θερμοστάτης άλλο που παίρνει το βεντιλατερ.
Ανοίγει ο θερμοστάτης σημαίνει ότι τα νερά αρχίζουν να κυκλοφορούν στο κύκλωμα.
Αφού ο θερμοστάτης σου ανοίγει πλήρως στους 97, το βεντιλατερ σου θα ξεκινάει γύρω στους 105 σαν το fiesta, άσχετα από το αν το οργανακι δείχνει 90. Έβλεπα την πραγματική θερμοκρασία από το κρυφό μενού. -
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@anestis-m said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
@georgemit said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Οι 105 βαθμοί δεν είναι πολλοί, όλα τα καινούρια, σχετικά, εκεί δουλεύουν. Στο fiesta του 09 που είχα το βεντιλατερ έπαιρνε στους 104.
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 μοντέλο 2004 ο θερμοστάτης ανοίγει στους 82β και πλήρως στους 97.
Άλλο που ανοίγει ο θερμοστάτης άλλο που παίρνει το βεντιλατερ.
Ανοίγει ο θερμοστάτης σημαίνει ότι τα νερά αρχίζουν να κυκλοφορούν στο κύκλωμα.
Αφού ο θερμοστάτης σου ανοίγει πλήρως στους 97, το βεντιλατερ σου θα ξεκινάει γύρω στους 105 σαν το fiesta, άσχετα από το αν το οργανακι δείχνει 90. Έβλεπα την πραγματική θερμοκρασία από το κρυφό μενού.Το βεντιλατερ ανοίγει και στο ρελαντί ακόμα και θερμοκρασία 88-90 βαθμούς απ'ότι είδα στο διαγνωστικό. Πάνω από 95 δεν είδα ποτέ ούτε το καλοκαίρι.