Πήγαινε για αρχή σε ένα συνεργείο που εξειδικεύεται στο υγραέριο να δουν τον εγκέφαλο μήπως δεν είναι προγραμματισμένος σωστά.
Best posts made by anestis-m
-
RE: Δέν δουλέυει στην Βενζίνα
-
RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο
@georgemit said in Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο:
@margm
Το αμάξι έχει μπει σε διαγνωστικό πρόσφατα, δε μου είπαν κάτι.
Διάβαζα χτες σε άλλο φόρουμ ότι για κάτι αντίστοιχο βρήκε κάποιος ότι ευθυνόταν μια βαλβίδα αναθυμιασεων του στροφαλοθαλάμου. Περνούσε κρύος αέρας κατά την κρύα εκκίνηση και γι αυτό το ρεταρισμα.
Πως το βλέπετε; μπορεί να στέκει;Δεν νομίζω. Εάν ήταν η βαλβίδα αναθυμιάσεων θα είχες αστάθεια στο ρελαντί ακόμα και με το μοτέρ σε θερμοκρασία λειτουργίας
-
RE: Θόρυβος βουητο σε Vito 2001
Μπορεί να είναι όπως ειπώθηκε το ρουλεμάν του τροχού και θα προσθέσω εγώ κάποια βάση κινητήρα.
-
RE: Περίεργος θόρυβος σε Κινητήρα 1.3CDTI
@ilias-a said in Περίεργος θόρυβος σε Κινητήρα 1.3CDTI:
Καμια φορα απο υπερβολικη σιγουρια και ειδικα μεσα απο τον υπολογιστη η μαλακια σε αυτο που πουμε γινετε ευκολα. Πας σε ενα συνεργειο βγαζει τον ιμαντα και το βαζει μπροστα, μου εχει τυχει μια φορα τετοιο θορυβο να κανει και η αντλια νερου.
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Ενημέρωσα την συνάδελφο να πάει σε συνεργείο μήπως δεν είναι τελικά η καδένα και γλυτώσει τόσα έξοδα ! -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@mikrotsiknias said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Καλημέρα, παρακαλώ τη γνώση σας. Σε προσφάτως αποκτηθέν μεταχειρισμένο Opel Astra 1.6 Diesel (μοντέλο 2018 δηλαδή Astra K) το βιβλιαράκι γράφει ότι το κατάλληλο λάδι είναι "SAE 5W-30, ποιότητα λαδιού dexos2 ή αντίστοιχης ποιότητας ACEA A3/B4 , ACEA C3". Όμως σε δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία που επισκέφθηκα μου είπαν ότι ο κατασκευαστής προτείνει πλέον "0W-20, OV0401547-A20".
Έχει κάποιος το ίδιο αυτοκίνητο για να προτείνει κάποιο λάδι 0W-20 με την προδιαγραφή "OV0401547-A20";
Ερώτηση 2η:
Δεν βλέπω να έχει και πολλά διαθέσιμα στην αγορά. Για παράδειγμα το https://www.skroutz.gr/s/42344854/Castrol-Ladi-Aytokinitou-Edge-Titanium-C5-0W-20-gia-kinitires-Diesel-5lt.html ταιριάζει;Ναι σωστά όντως παίρνει 0w-20. Μπορείς να δεις και στον παρακάτω σύνδεσμο :
https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/product-finder.html?page=recommendedProducts&id=108812 -
RE: Συστημα ISG (Idle Stop & Go)
@emmmapaou said in Συστημα ISG (Idle Stop & Go):
Καλημέρα σας , έχω ένα hyundai i20 του '20 και ενώ δεν είχα θέμα , πριν δυο μέρες όταν σταμάτησα στο φανάρι και μπήκε σε αδράνεια το αυτοκίνητο από το isg όταν πήγα να βάλω ταχύτητα και πήγε να πάρει μπρος το αυτοκίνητο έσβησε και δεν ξαναπήρε . Ευτηχώς για καλή μου τύχη είχα powerbank μπαταρίας και το έβαλα μπρος , στην υπόλοιπη για διαδρομή μου έβγαλα το isg και δεν είχα κανένα θέμα. Αυτό μπορεί να έγινε επειδή είχα χαμηλή στάθμη μπαταρίας και όταν πήγε να πάρει μπρος την έφαγε όλη? Τις επόμενες 2 μέρες με το που έβγαζα μπρος , απενεργοποιούσα το isg και δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τι μπορεί να φταίει ?
Ευχαριστώ εκ το πρότερονΚαλό είναι να πας σε ένα συνεργείο να δουν την κατάσταση της μπαταρίας.
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
@manos-em said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλημέρα σας. Ψάχνοντας κι εγώ τι να κάνω με το αυτοκίνητό μου (μοντέλο 2009, χειροκίνητο με 230χιλιάδες χλμ) και ρωτώντας δεξιά και αριστερά, μόνο 2 μηχανικοί μου ανέφεραν να κάνουμε μία δοκιμή με κάποιο καθαριστικό κινητήρα, καθώς δεν έχεις να χάσεις κάτι.
Έφτασα σε αυτό το τόπικ κι έχοντας διαβάσει όσα περισσότερα μπορούσα εδώ, έχω κάποιες απορίες, γιατί η πολύ πληροφορία με έχει μπερδέψει. Η διαδικασία που γράφει ο @evolander 2-3 σελίδες πίσω έχει διαφορά με τα ποστ του @sphinxgr, γιατί θεώρω ότι είναι πιο τεχνικά θέματα αυτά και δεν τα κατέχω είναι η αλήθεια.Οπότε η πρώτη μου απορία είναι αν υπάρχει κάποιος από Θεσσαλονίκη που έχει ακολουθήσει αυτή τη διαδικασία και μπορώ να απευθυνθώ εκεί, καθώς ο μηχανικός που το πηγαίνω συνέχεια δεν πιστεύει οτι βοηθούν τετοια πράγματα;
2ον, αν κατάλαβα σωστά αυτό το υγρό, μόνο τηλεφωνικά από το μαγαζί στην Αθήνα, σωστά;; (καθώς στο site δεν το εμφανίζει)
3ον, πριν από περίπου 2 χρόνια μου άλλαξε τα λάδια σε 10W-40 από 5W-30, καθώς το καλοκαίρι όταν το έβαζα μπροστά κρύο, το αμάξι έκανε ένα θόρυβο (από τότε έκανα περίπου 20-25χιλιάδες χλμ, με σερβίς 1 φορά το χρόνο). Η απορία μου εδώ είναι αν αυτό θα δουλέψει με 10W-40, ή θα πρέπει πρώτα να γίνει κάποια αλλαγή. Κι επειτα αν το λάδι που θα μπει είναι 5W-30 ή 0-20.
Κάπου εδώ να αναφέρω ότι υπάρχει πρόβλημα συμπίεσης στον 3ο κύλινδρο (άλλαξα και μπουζί στις 15χιλιάδες χλμ), κι η κατανάλωση το τελευταίο δίμηνο αυξήθηκε από τα 6-6,5 λίτρα στα 7,5-8. Θα υπάρξει βελτίωση σε αυτά τα θέματα;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Υγ: Πάντως διαβάζοντας σχόλια άλλων παθόντων, κάνω τον σταυρό μου που έχω φτάσει 230χιλιάδες με αυτό το αμάξι (το πήρα μεταχειρισμένο στις 165χιλιάδες από Γερμανία), χωρίς να κάνω ακόμα κάτι σπουδαίο από πλευράς επισκευής και χωρίς να το έχω μόνο για να πηγαινοέρχομαι στη δουλεια.
Δεν έχω το αυτοκίνητο οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι τεράστιο λάθος που σε έβαλε λάδι 10W-40(!!!!) σε κινητήρα που μπαίνει αποκλειστικά 0W-20!
-
Κατάσταση των Μπουζί
Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί μετά από 26.000χλμ ( νικελίου).
Με βάση την εικόνα είναι σε καλή κατάσταση το μοτέρ;
Αυτοκίνητο: Ford Focus C-MAX 1.6 100PS με 283.000χλμ.
Ευχαριστώ! -
RE: Πρόσθετο καυσίμου
Τα περισσότερα πρόσθετα έχω την εντύπωση ότι είναι καλό να τα βάζεις ανά 6μηνο περίπου σε φάση συντήρησης. Με λίγα λόγια είναι για πρόληψη. Εάν έχεις θέματα με την λειτουργία του κινητήρα δεν νομίζω ότι βοηθάνε ιδιαίτερα. Μόνο το πρόσθετο για την βελτίωση των οκτανίων είδα πραγματικά μεγάλη διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα.
Εγώ γράφω την δική μου εμπειρία άλλος μπορείς να έχει διαφορετική -
RE: Πρόσθετο καυσίμου
@chdi-5008 said in Πρόσθετο καυσίμου:
 και Motor Oil( Shell).
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@spi_duster said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@driver-m said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@spi_duster said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Στο νταστερ μεχρι και 18000 στην μερκ μεχρι και 20000. Στον ασσο θα φτασω τα 27 με 28. Γιατι? Γιατι προβλεπεται. Ευχαριστω οσους ενδιαφερονται για την ασφαλεια του οχηματος μα θα ακολουθησω την προδιαγραφη του κατασκευαστη. Μεγα λαθος θα μου πειτε μα ετσι θα κανω. Εδω θα μαατε να σας τα πω αν κατι παει στραβα. Επισης βενζινη 98αρα και καθε 5000 προσθετα καθαρισμου κινητηρα και κυκλωματος ψεκασμου.
Aλλο ρωτησα. Μεχρι ποσα χλμ εχεις κρατησει συνολικα καποιο αυτοκινητο? Γιατι αν τα αλλαζεις στις 100.000 χλμ ε προφανως και δεν θα δεις σοβαρα προβληματα. Θα τα δει ο επομενος.
Επισης, προσθετα καθαρισμου κινητηρα γιατι βαζεις? Το προτεινει ο κατασκευαστης καπου?
Αντε να σου απαντήσω και σε αυτο . Κατω απο 250000 δεν εχω διωξει ακομη αυτοκινητο. Το νταστερ ειναι στα 250000 με καινουργια αμορτισερ, δισκοφρενα γιατί σκοπεύω να το κρατησω για πολλά χλμ ακομη. Εισαι οκ τωρα?
Η αλήθεια είναι ότι για λόγους ''ψυχολογικούς'' τα αλλάζω κάθε 8000χλμ. περίπου. Αλλά και η δική σου πρακτική να ακολουθείς κατά γράμμα τις συστάσεις του κατασκευαστή στα 20.000-30.000χλμ ( προφανώς) δεν είναι λάθος ειδικά αν κυκλοφορείς εκτός πόλης(αν τα κάνεις εντός πόλης είναι λάθος!).
Πάντως σε εταιρικό αυτοκίνητο ένα Ford Transit Courier 1.5 diesel το οποίο έκανε πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο και αυτά πολλές φορές εκτός πόλης κάναμε σέρβις κάθε 20.000χλμ όπως ορίζει ο κατασκευαστής, μερικές φορές στα 22.000χλμ. Το αυτοκίνητο έφτασε μέχρι στιγμής τα 350.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα!