-
Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών
-
Εντωμεταξυ έχω δει τελευταία δύο τρία. Ίσως κάποιος είναι από εδώ μέσα. Ρε παιδιά μοιάζει απ' έξω με αυτά τα pick up τα αμερικανικά. Το είχα δει στην αντιπροσωπεία αλλά στον δρόμο είναι πολύ αρρενωπό.
Like και ξανά like
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών
Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!! -
@miata_4ever said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών
Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@miata_4ever said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών
Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Αληθεια ;το μάθαμε και αυτό ψιλό κουφό μου φαίνεται πάντως
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει
Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?
-
Όλα τα μικρά turbo αυτό κάνουν, σε μικρές ταχύτητες αν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο σπρώχνουν κανονικά σαν να πατάς γκάζι, κάτι αρκετά ενοχλητικό.
-
Και στα ατμοσφαιρικά γίνεται, όλα τσουλάνε στο ρελαντί, αυτό δε σημαίνει ότι αν κατεβάσεις ταχύτητα δε φρενάρουν. Κάτι άλλο θέλει να πει ο ιδιοκτήτης του φόκους. Αν η κατηφόρα είναι τεράστια, εννοείται μπορεί να μη σε κρατάει ούτε η 2α, όχι ότι δε φρενάρει όμως.
-
Κάποιος από τους κατόχους ή όσους είναι σε αναμονή , έχει ρωτήσει κάτι σχετικά με τις λεγόμενες "συνδεμένες υπηρεσίες". Για πόσο καιρό είναι διαθέσιμες από την στιγμή της αγοράς; Κάτι είχε πάρει το μάτι μου στο προσπέκτους για 4 χρόνια. Μετά τι γίνεται; Επίσης με αναβαθμίσεις OTA καθώς και αναβαθμίσεις για τους χάρτες τι ισχύει;
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει
Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?
Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει
Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?
Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.
κάτι δεν εξηγείς ή κάτι δεν καταλαβαίνουμε...
Εννοείται πως αν έχεις μεγάλη σχέση σε μεγάλη κατηφόρα θα επιταχύνει.
Αλλά αν έχεις 3η και είσαι σε κατηφόρα και βάλεις 2α δεν θα κόψει;
-
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει
Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?
Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.
κάτι δεν εξηγείς ή κάτι δεν καταλαβαίνουμε...
Εννοείται πως αν έχεις μεγάλη σχέση σε μεγάλη κατηφόρα θα επιταχύνει.
Αλλά αν έχεις 3η και είσαι σε κατηφόρα και βάλεις 2α δεν θα κόψει;
Οχι. Θα επιταχυνει
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει
Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?
Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.
κάτι δεν εξηγείς ή κάτι δεν καταλαβαίνουμε...
Εννοείται πως αν έχεις μεγάλη σχέση σε μεγάλη κατηφόρα θα επιταχύνει.
Αλλά αν έχεις 3η και είσαι σε κατηφόρα και βάλεις 2α δεν θα κόψει;
Οχι. Θα επιταχυνει
μάλλον απίθανο μου φαίνεται.
-
Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
I rest my case. -
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
I rest my case.σορυ, αν μιλάμε για το κλασσικό 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο drive by wire μου φαίνεται λίγο ανάποδο να μην έχει την ιδιότητα του να φρενάρει ανάλογα το μέγεθος του δίσκου. Θα μιλούσαμε για κάτι παράδοξο.
Εκτός και αν η Ford έκανε πάλι μαλακία.
Αν δεν το λειτουργείς έτσι πάντως και σε κατηφόρα δουλεύεις μόνο τα φρένα (χωρίς μικρή σχέση μέσα), καλή επιτυχία με τις δισκοπλακες και τα τακάκια.
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
I rest my case.Θελουμε βιντεο
-
Μιλάμε για δίχρονο η τετράχρονο κινητήρα?
Κάτι λάθος παίζει στην κουβέντα...
Δεν θυμάμαι κινητήρα που να μην έχει φρένο (κινητήρα). -
@alex-mix said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
I rest my case.Θελουμε βιντεο
Και βιντεο να ανεβασω παλι τα ιδια θα λετε
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.
Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει
Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?
Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.
Έχω οδηγήσει αρκετά αυτόν τον κινητήρα και λυπάμαι που το λέω, αλλά κάνεις λάθος. Δοκίμασε απλά να βάλεις νεκρά την επόμενη φορά και θα δεις την διαφορά. Απλά μάλλον το συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα που ίσως έχουν υψηλότερη συμπίεση και άρα μεγαλύτερο φρενάρισμα κινητήρα. Επίσης έχει αρκετό rev hang ο συγκεκριμένος κινητήρας, όπως πολλά μικρά τούρμπάκια. Αυτό γίνεται για λόγους εκπομπών καυσαερίων. Το να επιταχύνει όμως από ένα σημείο και μετά είναι λογικό, αν η συνισταμένη των δυνάμεων ξεπερνάει την δυνατότητα πέδησης του μοτέρ. Το ότι όμως δεν προσφέρει κανένα φρενάρισμα είναι τεχνικά αδύνατο, εκ κατασκευής μιας ΜΕΚ με κλειστή πεταλούδα γκαζιού.
-
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@a-ctive said in Toyota Corolla Cross:
Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.
"Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα" εδωσα εμφαση μπας και καταλαβετε οτι το φρενο του κινητηρα δεν ειναι αρκετο για να μειωσει την ταχυτητα αλλα αντιθετος αν δεν πατησεις φρενο θα επιταχυνει συνεχως.
Δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω. Οδηγηστε το και ξαναμιλαμε. ( αν και περιμενω απαντησεις του στυλ , το εχω οδηγησει )
Toyota Corolla Cross