Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 577
    • 578
    • 314 / 578
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    251
    11542
    667836
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gdelio last edited by gdelio

      Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών

      IMG_3921.png IMG_3922.png

      miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lap last edited by lap

        Εντωμεταξυ έχω δει τελευταία δύο τρία. Ίσως κάποιος είναι από εδώ μέσα. Ρε παιδιά μοιάζει απ' έξω με αυτά τα pick up τα αμερικανικά. Το είχα δει στην αντιπροσωπεία αλλά στον δρόμο είναι πολύ αρρενωπό.

        Like και ξανά like

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • miata_4ever
          miata_4ever @gdelio last edited by

          @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

          Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών

          IMG_3921.png IMG_3922.png

          Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
          Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
          οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
          Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!

          The answer to everything is a Miata..

          PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
          MIATA NB 1.6 LSD

          A G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • A
            a-ctive @miata_4ever last edited by

            @miata_4ever said in Toyota Corolla Cross:

            @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

            Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών

            IMG_3921.png IMG_3922.png

            Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
            Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
            οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
            Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!

            Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

            miata_4ever alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • miata_4ever
              miata_4ever @a-ctive last edited by

              @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

              @miata_4ever said in Toyota Corolla Cross:

              @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

              Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών

              IMG_3921.png IMG_3922.png

              Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
              Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
              οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
              Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!

              Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

              Αληθεια ;το μάθαμε και αυτό ψιλό κουφό μου φαίνεται πάντως

              The answer to everything is a Miata..

              PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
              MIATA NB 1.6 LSD

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • alexandros-k
                alexandros-k @a-ctive last edited by alexandros-k

                @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

                Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει

                Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by

                  Όλα τα μικρά turbo αυτό κάνουν, σε μικρές ταχύτητες αν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο σπρώχνουν κανονικά σαν να πατάς γκάζι, κάτι αρκετά ενοχλητικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • georgemit
                    georgemit last edited by georgemit

                    Και στα ατμοσφαιρικά γίνεται, όλα τσουλάνε στο ρελαντί, αυτό δε σημαίνει ότι αν κατεβάσεις ταχύτητα δε φρενάρουν. Κάτι άλλο θέλει να πει ο ιδιοκτήτης του φόκους. Αν η κατηφόρα είναι τεράστια, εννοείται μπορεί να μη σε κρατάει ούτε η 2α, όχι ότι δε φρενάρει όμως.

                    i30 1.5 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      atrias last edited by

                      Κάποιος από τους κατόχους ή όσους είναι σε αναμονή , έχει ρωτήσει κάτι σχετικά με τις λεγόμενες "συνδεμένες υπηρεσίες". Για πόσο καιρό είναι διαθέσιμες από την στιγμή της αγοράς; Κάτι είχε πάρει το μάτι μου στο προσπέκτους για 4 χρόνια. Μετά τι γίνεται; Επίσης με αναβαθμίσεις OTA καθώς και αναβαθμίσεις για τους χάρτες τι ισχύει;

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        a-ctive @alexandros-k last edited by

                        @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                        @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                        Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

                        Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει

                        Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?

                        Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.

                        gtsartsal realzeus A 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • gtsartsal
                          gtsartsal @a-ctive last edited by

                          @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                          @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                          @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                          Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

                          Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει

                          Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?

                          Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.

                          κάτι δεν εξηγείς ή κάτι δεν καταλαβαίνουμε...

                          Εννοείται πως αν έχεις μεγάλη σχέση σε μεγάλη κατηφόρα θα επιταχύνει.

                          Αλλά αν έχεις 3η και είσαι σε κατηφόρα και βάλεις 2α δεν θα κόψει;

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            a-ctive @gtsartsal last edited by a-ctive

                            @gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:

                            @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                            @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                            @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                            Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

                            Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει

                            Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?

                            Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.

                            κάτι δεν εξηγείς ή κάτι δεν καταλαβαίνουμε...

                            Εννοείται πως αν έχεις μεγάλη σχέση σε μεγάλη κατηφόρα θα επιταχύνει.

                            Αλλά αν έχεις 3η και είσαι σε κατηφόρα και βάλεις 2α δεν θα κόψει;

                            Οχι. Θα επιταχυνει

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              groover1972 @a-ctive last edited by

                              @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                              @gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:

                              @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                              @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                              @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                              Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

                              Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει

                              Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?

                              Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.

                              κάτι δεν εξηγείς ή κάτι δεν καταλαβαίνουμε...

                              Εννοείται πως αν έχεις μεγάλη σχέση σε μεγάλη κατηφόρα θα επιταχύνει.

                              Αλλά αν έχεις 3η και είσαι σε κατηφόρα και βάλεις 2α δεν θα κόψει;

                              Οχι. Θα επιταχυνει

                              μάλλον απίθανο μου φαίνεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-ctive last edited by

                                Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
                                I rest my case.

                                alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  groover1972 last edited by groover1972

                                  @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                  Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
                                  I rest my case.

                                  σορυ, αν μιλάμε για το κλασσικό 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο drive by wire μου φαίνεται λίγο ανάποδο να μην έχει την ιδιότητα του να φρενάρει ανάλογα το μέγεθος του δίσκου. Θα μιλούσαμε για κάτι παράδοξο.

                                  Εκτός και αν η Ford έκανε πάλι μαλακία.

                                  Αν δεν το λειτουργείς έτσι πάντως και σε κατηφόρα δουλεύεις μόνο τα φρένα (χωρίς μικρή σχέση μέσα), καλή επιτυχία με τις δισκοπλακες και τα τακάκια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alex-mix
                                    alex-mix @a-ctive last edited by

                                    @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                    Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
                                    I rest my case.

                                    Θελουμε βιντεο 😁😁😁😁

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 last edited by

                                      Μιλάμε για δίχρονο η τετράχρονο κινητήρα? 😂
                                      Κάτι λάθος παίζει στην κουβέντα...
                                      Δεν θυμάμαι κινητήρα που να μην έχει φρένο (κινητήρα).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-ctive @alex-mix last edited by

                                        @alex-mix said in Toyota Corolla Cross:

                                        @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                        Χαχα ειστε απιστευτοι. Οκ δεν ξερω το αυτοκινητο μου, ενω εσεις το ξερετε.
                                        I rest my case.

                                        Θελουμε βιντεο 😁😁😁😁

                                        Και βιντεο να ανεβασω παλι τα ιδια θα λετε 😄

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus @a-ctive last edited by realzeus

                                          @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                          @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                                          @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                          Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν φρενο απο τον κινητηρα. Πχ το focus με τον ecoboost. Ακομα και 1η να εχεις επιταχυνει στην κατηφορα.

                                          Μηπως εννοεις οταν πεφτουν πολυ οι στροφες? Πχ 1000-1500στρ . Εκει ψεκαζει βενζινη για να μην σβησει

                                          Αν εχει πχ 2α και 50 χλμ/ωρα, δεν επιβραδυνει αν αφησεις τελειως το γκαζι ?

                                          Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.

                                          Έχω οδηγήσει αρκετά αυτόν τον κινητήρα και λυπάμαι που το λέω, αλλά κάνεις λάθος. Δοκίμασε απλά να βάλεις νεκρά την επόμενη φορά και θα δεις την διαφορά. Απλά μάλλον το συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα που ίσως έχουν υψηλότερη συμπίεση και άρα μεγαλύτερο φρενάρισμα κινητήρα. Επίσης έχει αρκετό rev hang ο συγκεκριμένος κινητήρας, όπως πολλά μικρά τούρμπάκια. Αυτό γίνεται για λόγους εκπομπών καυσαερίων. Το να επιταχύνει όμως από ένα σημείο και μετά είναι λογικό, αν η συνισταμένη των δυνάμεων ξεπερνάει την δυνατότητα πέδησης του μοτέρ. Το ότι όμως δεν προσφέρει κανένα φρενάρισμα είναι τεχνικά αδύνατο, εκ κατασκευής μιας ΜΕΚ με κλειστή πεταλούδα γκαζιού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A
                                            a-ctive @a-ctive last edited by

                                            @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                            @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                                            @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                            Οχι, επιταχυνει κιολας. Μην το ψαχνετε και στις 5000 στροφες να ειναι δεν φρεναρει. Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα.

                                            "Σε κατηφορα ειναι σαν να εχεις νεκρα" εδωσα εμφαση μπας και καταλαβετε οτι το φρενο του κινητηρα δεν ειναι αρκετο για να μειωσει την ταχυτητα αλλα αντιθετος αν δεν πατησεις φρενο θα επιταχυνει συνεχως.
                                            Δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω. Οδηγηστε το και ξαναμιλαμε. ( αν και περιμενω απαντησεις του στυλ , το εχω οδηγησει 😢 )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 314 / 578
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr