-
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Το αν και πότε θα χαλάσει είναι άγνωστο. Μπορεί σε 1 χρόνο, μπορεί ποτέ.
Το ίδιο και η μπαταρία, υπάρχουν υβριδικά που έχουν περάσει την 15ετία με την ίδια μπαταρία.
Προφανώς όποιος αγοράζει υβριδικό οφείλει να γνωρίζει ότι η αλλαγή μπαταρίας ειναι ένα πιθανό κόστος, εαν κρατάει το αμάξι του υπεραιωνόβια. Οπότε ο γνωστός σου κακώς δεν ήξερε.
-
Η υβριδική μπαταρία στα συγχρονα υβριδικά Toyota έχει εργοστασιακή εγγύηση 11 χρόνια, άρα το προσδόκιμο ζωής της είναι τουλάχιστον 15 χρόνια. Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει δηλαδή...
Εξαλλου, σε περίπτωση που τυχόν πέσει η απόδοση της μπαταρίας ή χαλάσει μετά την εγγύηση, συνήθως επισκευάζεται και δεν χρειάζεται αναγκαστικά αντικατάσταση.
Πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία για επισκευή υβριδικών μπαταριών και στην Ελλάδα, πολλώ δε μάλλον σε 10-15 χρόνια από τώρα.
Ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Toyota έχει ελάχιστα καταπονημένα μηχανικά μέρη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζίνης/diesel με ίδια χιλιόμετρα, αφού τα μισά και πλέον χιλιόμετρα τα διανύει πλήρως ηλεκτρικά.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα Toyota/Lexus, που στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εδώ και αρκετό καιρό υβριδικά, παραμένουν κορυφαία σε αξιοπιστία.
Όλα τα υπολοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε... -
1.Επίσης, στο εξωτερικό, σε 8 χρόνια συνήθως ξεφορτώνονται τα αυτοκίνητα και παίρνουν καινούργια.Εδω;
2. Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
3.Ή και μετά τη ληξη.
Είναι μικρά γράμματα που θέλουν ψάξιμο. 4.Τέλος, άλλη η συμπεριφορά της εταιρείας ως προς την εγγύηση, όταν τα υβριδικά ήταν 1% των πωλήσεων και άλλη όταν είναι το 60% των πωλησεων.
Γιατί από εγγύηση και συμπεριφορά εταιρειών έχουμε χορτάσει όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα -
@nikosgrev said in Toyota Yaris Cross:
- Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
3.Ή και μετά τη ληξη.
- Οσο υπολείπεται μέχρι τα 11 χρόνια.
- 1 χρόνο εαν θυμαμαι σωστά, οπως ολα τα ανταλλακτικα σε ολα τα αυτοκίνητα.
- Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
-
@nikosgrev said in Toyota Yaris Cross:
1.Επίσης, στο εξωτερικό, σε 8 χρόνια συνήθως ξεφορτώνονται τα αυτοκίνητα και παίρνουν καινούργια.Εδω;
2. Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
3.Ή και μετά τη ληξη.
Είναι μικρά γράμματα που θέλουν ψάξιμο. 4.Τέλος, άλλη η συμπεριφορά της εταιρείας ως προς την εγγύηση, όταν τα υβριδικά ήταν 1% των πωλήσεων και άλλη όταν είναι το 60% των πωλησεων.
Γιατί από εγγύηση και συμπεριφορά εταιρειών έχουμε χορτάσει όλα αυτά τα χρόνια στην ΕλλάδαΑγαπητέ μου επειδή τον τελευταίο καιρό τυχαίνει για επαγγελματικούς λόγους να συναστρέφομαι με φανατικούς Toyota-κηδες. Που είναι πολύ ψαγμένοι. Και μου έχουν εξηγήσει πολλά για τη μπαταρία, το inverter και τις εγγυησεις της Toyota.
Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι αν εμπιστεύεσαι το γνωστό "δε σπάει δε χαλάει" όλα οκ. Αν σου κάτσει στραβή, υπάρχει ρίσκο για μεγάλα κόστη ή για εκπλήξεις.
Ενδεικτικά μου εξηγούσαν πχ για τη μπαταρία. Ότι αν πέσει π.χ. στο 80% κάποιο στοιχείο της εντός εγγύησης. Υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει ζημιά και στα υπόλοιπα στοιχεία. Δε σου βάζουν καινούργια μπαταρία. Την επισκευάζουν ώστε να δουλεύουν όλα τα στοιχεία στο 80% για να μη χαλάσει τελείως και προχωράς με το υπόλοιπο της εγγύησης που σου μένει και μπαταρία μειωμένης απόδοσης.
Επίσης όλες οι μπαταρίες και όλα τα inverter αν χαλάσουν εντός εγγύησης δεν αντικαθίστανται με καινούργια. Τα στέλνουν για επισκευή στο εξωτερικό και σου βάζουν ένα ανακατασκευασμένο ? Το δικό σου επισκευασμένο ? Δεν τα θυμάμαι όλα. Παραμένει η ίδια εγγύηση για όσο χρόνο απομένει μέχρι να λήξει.
Έχει προβλέψει για όλα η Toyotara, όποιος νομίζει ότι θα την πιάσει κώτσο και θα πληρώσει από την τσέπη της είναι γελασμένος
-
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Επίσης όλες οι μπαταρίες και όλα τα inverter αν χαλάσουν εντός εγγύησης δεν αντικαθίστανται με καινούργια. Τα στέλνουν για επισκευή στο εξωτερικό και σου βάζουν ένα ανακατασκευασμένο ? Το δικό σου επισκευασμένο ?
Όλες οι εταιρίες αυτο κανουν στα ανταλλακτικα που επισκευάζονται, πχ αυτοματα κιβωτια, κρεμαγιερα κλπ. Για παραδειγμα ενα αυτοματο κιβωτιο στην bmw - επισκευασμένο οχι καινουργιο - κοστίζει περι τις €5.000. Οποτε δεν κανει κατι διαφορετικό η τογιότα, τα refurbished ανταλλακτικά ειναι συνηθες πρακτική.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@nikosgrev said in Toyota Yaris Cross:
- Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
3.Ή και μετά τη ληξη.
- Οσο υπολείπεται μέχρι τα 11 χρόνια.
- 1 χρόνο εαν θυμαμαι σωστά, οπως ολα τα ανταλλακτικα σε ολα τα αυτοκίνητα.
Φανή νομίζω αδελφέ είναι 2 έτη όχι 1.
Θα το σιγουρεψω. Το πριους 3 Gen μου που αλλαχτηκε η μπαταρία εντός εγγύησης επέκτασης στα 11 έτη δλδ στο τιμολόγιο γράφει αντικατασταση μπαταρίας Hv full pack και όχι επισκευή της. Τώρα το τι έκαναν αυτοί το ξέρουν. - Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
-
@miata_4ever said in Toyota Yaris Cross:
Φανή νομίζω αδελφέ είναι 2 έτη όχι 1.
Ισως, δεν το ξέρω σίγουρα.
-
Η εγγύηση εντός Ευρώπης είναι υποχρεωτικά 2ετης βάσει οδηγίας που έχει ενσωματωθεί με νόμο σε όλα τα κράτη. Αυτό θα ισχύει κ για τις μπαταρίες αυτοκινητων
-
@miata_4ever said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@nikosgrev said in Toyota Yaris Cross:
- Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
3.Ή και μετά τη ληξη.
- Οσο υπολείπεται μέχρι τα 11 χρόνια.
- 1 χρόνο εαν θυμαμαι σωστά, οπως ολα τα ανταλλακτικα σε ολα τα αυτοκίνητα.
Φανή νομίζω αδελφέ είναι 2 έτη όχι 1.
Θα το σιγουρεψω. Το πριους 3 Gen μου που αλλαχτηκε η μπαταρία εντός εγγύησης επέκτασης στα 11 έτη δλδ στο τιμολόγιο γράφει αντικατασταση μπαταρίας Hv full pack και όχι επισκευή της. Τώρα το τι έκαναν αυτοί το ξέρουν.Δεν νομίζω οτι ενα εξουσιοδοτημένο θα έμπαινε σε διαδικασία επισκευής ενός ανταλλακτικού, που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση, πιο πιθανό θεωρώ να έκαναν αντικατάσταση.
Ίσως μαζί με την υβριδική μπαταρία να αλλάχτηκαν και άλλα συνοδευτικά αυτής ανταλλακτικά, γι'αυτο έγραψαν "full pack".
Στα ποσα χρόνια και χλμ αντικατάσταθηκε η μπαταρία;
Διαπιστώθηκε πρόβλημα κατόπιν Hybrid Health Check;
Το αυτοκινητο είχε δώσει ενδείξεις ότι δεν δουλεύει σωστά η μπαταρια του;
Το αυτοκίνητο ήταν α' χερι και συντηρείτο μέχρι τότε στο εξουσιοδοτημενο δικτυο;
Συγγνώμη για τον καταιγισμό ερωτήσεων, αλλά νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον να μάθουμε λεπτομέρειες, ώστε να σταματήσει η κίνδυνολογία. - Ποια εγγύηση δίνει η εταιρεία αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας μέσα στην εγγύηση,
-
Στα plug in η μπαταρια κοστιζει πολααα παραπανω.Οσο για τα Τεσλα αστα να πανε.Στα bmw το καθε μπεκ κοστιζει μεχρι και 550E 2200 η τετραδα και ειναι πολυ συχνο φαινομενο.Το 8αρι ΖF στη "πατρικη" Χ3 αλλαχθηκε εντος εγγυησης το κοστος θα ηταν +14Κ.Η λυση ειναι καρμπυλατερ και χειροκινητο κιβωτιο;
-
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
@nikosgrev said in Toyota Yaris Cross:
Ενδεικτικά μου εξηγούσαν πχ για τη μπαταρία. Ότι αν πέσει π.χ. στο 80% κάποιο στοιχείο της εντός εγγύησης. Υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει ζημιά και στα υπόλοιπα στοιχεία. Δε σου βάζουν καινούργια μπαταρία. Την επισκευάζουν ώστε να δουλεύουν όλα τα στοιχεία στο 80% για να μη χαλάσει τελείως και προχωράς με το υπόλοιπο της εγγύησης που σου μένει και μπαταρία μειωμένης απόδοσης.
Αυτό ίσχυε για τις παλιές μπαταρίες τώρα οι καινούργιες έχουν Κυλινδρικά στοιχεία για καλλίτερη κυκλοφορία αέρα καλλίτερη (αερό)ψύξη δηλ.
Κάθε στοιχείο εχει καλώδιο ελέγχου ώστε ο υπολογιστής να παίρνει στοιχεία και να τις κρατά σε ίδια φόρτιση (balance) , υπάρχουν βίντεο στο youtube που εχουν ανοίξει καινούργιες μπαταρίες μετράνε τα στοιχεία και εχουν όλα ακριβώς την ίδια τάση μεχρι δεκαδικού ψηφίου.Οι παλιές σε prius ΙΙ έφταναν πάνω απο 10 χρόνια και δεν είχαν ουτε φίλτρο στον ανεμιστήρα, οι καινούργιες άνετα πάνω απο 15 και χωρίς περιόδους μεγάλης ακινησίας και τα 20 τολμώ να πω.
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
@nikosgrev said in Toyota Yaris Cross:
Ενδεικτικά μου εξηγούσαν πχ για τη μπαταρία. Ότι αν πέσει π.χ. στο 80% κάποιο στοιχείο της εντός εγγύησης. Υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει ζημιά και στα υπόλοιπα στοιχεία. Δε σου βάζουν καινούργια μπαταρία. Την επισκευάζουν ώστε να δουλεύουν όλα τα στοιχεία στο 80% για να μη χαλάσει τελείως και προχωράς με το υπόλοιπο της εγγύησης που σου μένει και μπαταρία μειωμένης απόδοσης.
Αυτό ίσχυε για τις παλιές μπαταρίες τώρα οι καινούργιες έχουν
Κυλινδρικά στοιχεία για καλλίτερη κυκλοφορία αέρα καλλίτερη (αερό)ψύξη δηλ.
Κάθε στοιχείο εχει καλώδιο ελέγχου ώστε ο υπολογιστής να παίρνει στοιχεία και να τις κρατά σε ίδια φόρτιση (balance) , υπάρχουν βίντεο στο youtube που εχουν ανοίξει καινούργιες μπαταρίες μετράνε τα στοιχεία και εχουν όλα ακριβώς την ίδια τάση μεχρι δεκαδικού ψηφίου.Οι παλιές σε prius ΙΙ έφταναν πάνω απο 10 χρόνια και δεν είχαν ουτε φίλτρο στον ανεμιστήρα, οι καινούργιες άνετα πάνω απο 15 και χωρίς περιόδους μεγάλης ακινησίας και τα 20 τολμώ να πω.
Πότε βγήκαν αυτές οι καινούργιες μπαταρίες και πρόλαβες να τις δεις να φτάνουν 20ετία?
Να φτιάξετε "ταμείο μπαταριών" οι Toyotaίοι, να κολλάτε ένσημα και με τη "σύνταξη μπαταρίας" να έχετε λεφτά να τις αλλάζετε
-
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Η υβριδική μπαταρία στα συγχρονα υβριδικά Toyota έχει εργοστασιακή εγγύηση 11 χρόνια, άρα το προσδόκιμο ζωής της είναι τουλάχιστον 15 χρόνια. Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει δηλαδή...
Εξαλλου, σε περίπτωση που τυχόν πέσει η απόδοση της μπαταρίας ή χαλάσει μετά την εγγύηση, συνήθως επισκευάζεται και δεν χρειάζεται αναγκαστικά αντικατάσταση.
Πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία για επισκευή υβριδικών μπαταριών και στην Ελλάδα, πολλώ δε μάλλον σε 10-15 χρόνια από τώρα.
> Ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Toyota έχει ελάχιστα καταπονημένα μηχανικά μέρη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζίνης/diesel με ίδια χιλιόμετρα, αφού τα μισά και πλέον χιλιόμετρα τα διανύει πλήρως ηλεκτρικά.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα Toyota/Lexus, που στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εδώ και αρκετό καιρό υβριδικά, παραμένουν κορυφαία σε αξιοπιστία.
Όλα τα υπολοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε...Καλά τα υποστηρίζεις (αφού είσαι κάτοχος) αλλά δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν ο θερμικός δεν είναι καταπονημενος αφού τι να τον κάνεις αν δεν μπορείς να κινήσεις το όχημα χωρίς μπαταρία.
Αυτό με έκανε να επιλέξω και το ήπιο υβριδικό (εκτός του ότι οι χώροι στο CHR ήταν και είναι για βρικόλακες). Το ότι δεν κινείται το όχημα χωρίς μπαταρία. Ενώ στο ήπιο ( που λογικά το κόστος αντικατάστασης μπορεί να είναι και το μισό ποσό).
Αν δεν βάζεις στον κουμπαρά ένα μέρος από την εξοικονόμηση καυσίμου και τα τέλη ώστε να έχεις για ώρα ανάγκης αν και όταν μείνεις από μπαταρία δεν γίνεται εύκολο για όλους. Μερικοί μπορεί να τα έχουν έτσι και αλλιώς. Μερικοί είναι μεροδουλι μεροφαι.
-
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Η υβριδική μπαταρία στα συγχρονα υβριδικά Toyota έχει εργοστασιακή εγγύηση 11 χρόνια, άρα το προσδόκιμο ζωής της είναι τουλάχιστον 15 χρόνια. Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει δηλαδή...
Εξαλλου, σε περίπτωση που τυχόν πέσει η απόδοση της μπαταρίας ή χαλάσει μετά την εγγύηση, συνήθως επισκευάζεται και δεν χρειάζεται αναγκαστικά αντικατάσταση.
Πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία για επισκευή υβριδικών μπαταριών και στην Ελλάδα, πολλώ δε μάλλον σε 10-15 χρόνια από τώρα.
> Ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Toyota έχει ελάχιστα καταπονημένα μηχανικά μέρη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζίνης/diesel με ίδια χιλιόμετρα, αφού τα μισά και πλέον χιλιόμετρα τα διανύει πλήρως ηλεκτρικά.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα Toyota/Lexus, που στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εδώ και αρκετό καιρό υβριδικά, παραμένουν κορυφαία σε αξιοπιστία.
Όλα τα υπολοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε...Καλά τα υποστηρίζεις (αφού είσαι κάτοχος) αλλά δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν ο θερμικός δεν είναι καταπονημενος αφού τι να τον κάνεις αν δεν μπορείς να κινήσεις το όχημα χωρίς μπαταρία.
Αυτό με έκανε να επιλέξω και το ήπιο υβριδικό (εκτός του ότι οι χώροι στο CHR ήταν και είναι για βρικόλακες). Το ότι δεν κινείται το όχημα χωρίς μπαταρία. Ενώ στο ήπιο ( που λογικά τι κόστος αντικατάστασης μπορεί να είναι και το μισό ποσό).
Αν δεν βάζεις στον κουμπαρά ένα μέρος από την εξοικονόμηση καυσίμου και τα τέλη ώστε να έχεις για ώρα ανάγκης αν και όταν μείνεις από μπαταρία δεν γίνεται εύκολο για όλους. Μερικοί μπορεί να τα έχουν έτσι και αλλιώς. Μερικοί είναι μεροδουλι μεροφαι.
Αν θυμαμαι καλα νομιζω μου ειχαν πει 700 ή 800 ευρω για το xceed
-
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Η υβριδική μπαταρία στα συγχρονα υβριδικά Toyota έχει εργοστασιακή εγγύηση 11 χρόνια, άρα το προσδόκιμο ζωής της είναι τουλάχιστον 15 χρόνια. Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει δηλαδή...
Εξαλλου, σε περίπτωση που τυχόν πέσει η απόδοση της μπαταρίας ή χαλάσει μετά την εγγύηση, συνήθως επισκευάζεται και δεν χρειάζεται αναγκαστικά αντικατάσταση.
Πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία για επισκευή υβριδικών μπαταριών και στην Ελλάδα, πολλώ δε μάλλον σε 10-15 χρόνια από τώρα.
> Ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Toyota έχει ελάχιστα καταπονημένα μηχανικά μέρη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζίνης/diesel με ίδια χιλιόμετρα, αφού τα μισά και πλέον χιλιόμετρα τα διανύει πλήρως ηλεκτρικά.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα Toyota/Lexus, που στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εδώ και αρκετό καιρό υβριδικά, παραμένουν κορυφαία σε αξιοπιστία.
Όλα τα υπολοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε...Καλά τα υποστηρίζεις (αφού είσαι κάτοχος) αλλά δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν ο θερμικός δεν είναι καταπονημενος αφού τι να τον κάνεις αν δεν μπορείς να κινήσεις το όχημα χωρίς μπαταρία.
Αυτό με έκανε να επιλέξω και το ήπιο υβριδικό (εκτός του ότι οι χώροι στο CHR ήταν και είναι για βρικόλακες). Το ότι δεν κινείται το όχημα χωρίς μπαταρία. Ενώ στο ήπιο ( που λογικά το κόστος αντικατάστασης μπορεί να είναι και το μισό ποσό).
Αν δεν βάζεις στον κουμπαρά ένα μέρος από την εξοικονόμηση καυσίμου και τα τέλη ώστε να έχεις για ώρα ανάγκης αν και όταν μείνεις από μπαταρία δεν γίνεται εύκολο για όλους. Μερικοί μπορεί να τα έχουν έτσι και αλλιώς. Μερικοί είναι μεροδουλι μεροφαι.
Δεν έχω καμία ανάγκη να υποστηρίξω την άποψή μου ως ιδιοκτήτης, όχι απλά κάτοχος (κάτοχοι ειναι οσοι εχουν leasing, η συντριπτική πλειοψηφία στα plug-in, τυχαίο δεν νομιζω...), ούτε να πείσω κανέναν με αυτά που γράφω.
Συμφωνώ ότι δεν είναι για όλους τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά, τα οποία ασφαλώς δεν έχουν καμία σχέση (από άποψη τεχνολογίας, οικονομίας καυσίμου, άνεσης οδήγησης κλπ.) με τα ήπια υβριδικά.
Όπως τη βρίσκει ο καθένας βέβαια (και όσο αντέχει η τσέπη του)...
Υ.Γ. Τα σχόλια για "βρικόλακες" κλπ. (που έχεις ξαναγράψει) για το C-HR τα αντιπαρέρχομαι και σε παραπέμπω στα ρεκόρ πωλήσεων που σημειώνει το C-HR μέχρι σήμερα.
Δεν νομίζω οι εκατοντάδες χιλιάδες ίδιοκτητες του C-HR παγκοσμίως να μην έλεγξαν τους χώρους του πριν το αγοράσουν. -
Για όλους έχει η αγορά, ηλεκτρικά για τους προύχοντες (στο παρόν στάδιο), full hybrid για τους κατέχοντες, mild hybrid για τους απλά έχοντες, και θερμικά για τους μη προνοήσαντες...
Ο μοναδικός λόγος για να αγοράσει κάποιος θερμικό εν έτει 2023 και να δικαιολογήσει την αγορά του είναι η ενδεχόμενη χαμηλή τιμή του. Με την τσέπη του καθενός εξυπνάδες είναι περιττές.
Εάν αντιθέτως κάποιος δώσει 30-35χιλ ή και παραπάνω για θερμικό, μετατάσσεται στους μη προνοήσαντες και όχι στους μη κατέχοντες. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
Η υβριδική μπαταρία στα συγχρονα υβριδικά Toyota έχει εργοστασιακή εγγύηση 11 χρόνια, άρα το προσδόκιμο ζωής της είναι τουλάχιστον 15 χρόνια. Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει δηλαδή...
Εξαλλου, σε περίπτωση που τυχόν πέσει η απόδοση της μπαταρίας ή χαλάσει μετά την εγγύηση, συνήθως επισκευάζεται και δεν χρειάζεται αναγκαστικά αντικατάσταση.
Πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία για επισκευή υβριδικών μπαταριών και στην Ελλάδα, πολλώ δε μάλλον σε 10-15 χρόνια από τώρα.
> Ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Toyota έχει ελάχιστα καταπονημένα μηχανικά μέρη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζίνης/diesel με ίδια χιλιόμετρα, αφού τα μισά και πλέον χιλιόμετρα τα διανύει πλήρως ηλεκτρικά.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα Toyota/Lexus, που στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εδώ και αρκετό καιρό υβριδικά, παραμένουν κορυφαία σε αξιοπιστία.
Όλα τα υπολοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε...Καλά τα υποστηρίζεις (αφού είσαι κάτοχος) αλλά δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν ο θερμικός δεν είναι καταπονημενος αφού τι να τον κάνεις αν δεν μπορείς να κινήσεις το όχημα χωρίς μπαταρία.
Αυτό με έκανε να επιλέξω και το ήπιο υβριδικό (εκτός του ότι οι χώροι στο CHR ήταν και είναι για βρικόλακες). Το ότι δεν κινείται το όχημα χωρίς μπαταρία. Ενώ στο ήπιο ( που λογικά το κόστος αντικατάστασης μπορεί να είναι και το μισό ποσό).
Αν δεν βάζεις στον κουμπαρά ένα μέρος από την εξοικονόμηση καυσίμου και τα τέλη ώστε να έχεις για ώρα ανάγκης αν και όταν μείνεις από μπαταρία δεν γίνεται εύκολο για όλους. Μερικοί μπορεί να τα έχουν έτσι και αλλιώς. Μερικοί είναι μεροδουλι μεροφαι.
Δεν έχω καμία ανάγκη να υποστηρίξω την άποψή μου ως ιδιοκτήτης, όχι απλά κάτοχος (κάτοχοι ειναι οσοι εχουν leasing, η συντριπτική πλειοψηφία στα plug-in, τυχαίο δεν νομιζω...), ούτε να πείσω κανέναν με αυτά που γράφω.
Συμφωνώ ότι δεν είναι για όλους τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά, τα οποία ασφαλώς δεν έχουν καμία σχέση (από άποψη τεχνολογίας, οικονομίας καυσίμου, άνεσης οδήγησης κλπ.) με τα ήπια υβριδικά.
Όπως τη βρίσκει ο καθένας βέβαια (και όσο αντέχει η τσέπη του)...
Υ.Γ. Τα σχόλια για "βρικόλακες" κλπ. (που έχεις ξαναγράψει) για το C-HR τα αντιπαρέρχομαι και σε παραπέμπω στα ρεκόρ πωλήσεων που σημειώνει το C-HR μέχρι σήμερα.
Δεν νομίζω οι εκατοντάδες χιλιάδες ίδιοκτητες του C-HR παγκοσμίως να μην έλεγξαν τους χώρους του πριν το αγοράσουν.για κάποιο λόγο, έχετε την άποψη, ότι μόνο οι έχοντες αγοράζουν full Hybrid, ενώ οι απλά έχοντες (το γράφει από κάτω και ο mm), αγοράζουν mild hybrid απλά γιατί δεν μπορούν. Πιο πολύ δεν θα μπορούσατε να έχετε κάνει λάθος Τονίζω λοιπόν και πάλι ότι ήταν επιλογή μου το 2021 να πάρω ήπιο για να μην έχω προβλήματα με μπαταρίες (γιατί είχα ακούσει τα χειρότερα) και δεν πήρα CHR επειδή για μένα είναι τάφος στο πίσω μέρος .
Αντιπαρερχομαι και εγώ το τουλάχιστον υπεροπτικά " εγώ είμαι ιδιοκτήτης και έχων ", καλά κάνετε και έχετε και δεν μιλάμε για έχοντες και μη έχοντες αλλά για προσωπικές επιλογές.
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι να μην αγοράζεις Toyota, είναι δείγμα κατώτερου επιπέδου κλάσης ή οικονομικής δυνατότητας. Είναι τουλάχιστον αστείο.
-
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
...Δεν μπορώ να δεχτώ ότι να μην αγοράζεις Toyota, είναι δείγμα κατώτερου επιπέδου κλάσης ή οικονομικής δυνατότητας. Είναι τουλάχιστον αστείο.
Για το forum εδώ είναι. Επίσης δείγμα χαμηλού νοητικού επιπέδου ανάλογα με ποιος σου εξηγεί πόσο απίστευτα είναι τα Toyota.
-
@vagnar said in Toyota Yaris Cross:
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
...Δεν μπορώ να δεχτώ ότι να μην αγοράζεις Toyota, είναι δείγμα κατώτερου επιπέδου κλάσης ή οικονομικής δυνατότητας. Είναι τουλάχιστον αστείο.
Για το forum εδώ είναι. Επίσης δείγμα χαμηλού νοητικού επιπέδου ανάλογα με ποιος σου εξηγεί πόσο απίστευτα είναι τα Toyota.
ούτε αυτό δέχομαι. Καλά κάνουν και το πιστεύουν και δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα.
Αλλά ναι, μερικοί το παρακάνουμε με το νέο μας απόκτημα και δεν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές.
Toyota Yaris Cross