-
Πάντως για ένα αμάξι βενζίνα, στα κιλά του, καινούργιο / άστρωτο, με ταχύτητες +- 140 χλμ/, με 5η και όχι με 6 κτλ η κατανάλωση 9 φαίνεται λογική. Από την στιγμή που +- 1λιτρο είναι λογική, σε εμένα τουλάχιστον μένει το υπόλοιπο κομμάτι του νήματος ... 'Άνετο ταξίδι, ήσυχο και διασκεδαστικό.
-
Χαχαχα
Η καλύτερη ατάκα της νέας χρονιάς από τον γάτο
Σε ελεύθερη μετάφραση :-Δες την κατανάλωση που έχω με χαμηλό μ.ο ταχύτητας.
-Ο μ.ο ταχύτητας σου πέφτει από τις επισκέψεις στα συνεργεία!!!
Που τα σκέφτεσαι; Πραγματικά ευφάνταστο!!!
-
Συμπέρασμα 1ον: όλοι έχουμε καταλάβει πως ο Γάτος το πάει κάφρικα το κάθε εργαλείο, ειδικά όταν πρόκειται για πραγματικό "εργαλείο".
Συμπέρασμα 2ον: όντως όπως έχω ξαναγράψει, κι εγώ και άλλοι, παρ' όλο που κι εγώ κάνω το λάθος, ΔΕΝ έχει νόημα να συγκρίνουμε δύο άλλοι άνθρωποι, με άλλο φορτίο, άλλη αεροδυναμική, μια άλλη μέρα υποδιαφορετικές συνθήκες, με μεγάλες διαφορές στον τρόπο που επιταχύνουν-φρενάρουν-προσπερνούν (ή δεν), με εφοδιασμό από άλλο πρατήριο κλπ κλπ. ποια ήταν η κατανάλωση.
Παράδειγμα αν έπαιρνε ο γάτος να οδηγήσει το δικό μας με τα 5λτ ντίζελ κατανάλωση, πέρα απ' το ότι δεν θα του άρεσε, πιστεύω θα πατούσε τα 6μιση-7 λίτρα στις ίδιες διαδρομές... το Μάζντα το ψηλό έκαψε 9 στο φίλο, το Μάζντα6 το χαμηλό το δικό μου με τον πρώτο Skyactive, ξεκίνησα γκ@υλωμένος όταν το πρωτοπήρα στα 8.6λτ μέση κατανάλωση χαμηλότερης απ της ελληνικής ποιότητας βενζίνης (με 365 μέρες το χρόνο αιρκοντίσιο σε ακραίες θερμοκρασίες) κι όταν αναγκαστικά πήγαινα ταξιδάκι με 120χαω στις ευθείες γιατί είχε φλομώσει ο τόπος στη κάμερα, είχα 7.4λτ... αν αμολούσαμε ένα γάτο εκεί με ματσούντα θα ήταν τουλάχιστον 30% πάνω σε κατανάλωση και 1 ελληνικό μισθό το μήνα σε κλήσεις κάμερας (όπως έκαναν πολλοί ντόπιοι).
Είναι μετά και τα υβριδικά, που κάποιοι γάτοι θα σταματούσαν να το παρκάρουν να πάρουν ταξί, αντί να πάνε βόλτα στο Πήλιο χωρίς να προσπεράσουν ποτέ κανένα (αφού δεν θα μπορούσαν έτσι κι αλλιώς) για να καταφέρει να κάψει όσο ένα ντήζελ. -
Καλό μεσημέρι. Η ταχύτητα του ταξιδιού μου ήταν μίνιμουμ 140, εκτος από ένα κομμάτι 90 χλμ που ήταν μίνιμουμ 130 αλλά πάντα παραπανω. Κινούμουν σταθερά πολυ παραπάνω και θεωρώ ότι η κατανάλωση ήταν πολυ καλή. Η συνολική εμπειρία της οδήγησης ήταν πολυ καλή και κυρίως δεν οδηγάω με στόχο τη μικρή κατανάλωση. Αν πηγαίνεις μέχρι 140 τα νούμερα είναι πολυ μικρότερα. Το μέτρο σύγκρισης μου είναι καλύτερα από το μαζντα αυτοκίνητα.
-
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Πάντως για ένα αμάξι βενζίνα, στα κιλά του, καινούργιο / άστρωτο, με ταχύτητες +- 140 χλμ/, με 5η και όχι με 6 κτλ η κατανάλωση 9 φαίνεται λογική. Από την στιγμή που +- 1λιτρο είναι λογική, σε εμένα τουλάχιστον μένει το υπόλοιπο κομμάτι του νήματος ... 'Άνετο ταξίδι, ήσυχο και διασκεδαστικό.
Έτσι ακριβώς , 5η έβαζα για να κρατά χωρίς ζόρι 155-175στις ανηφόρες ΜΑΡΤΙΝΟ Άγιοι Θεόδωροι και να το φχαριστιεμαι.
-
Εγώ από την άλλη έχω σπάσει ρεκόρ χαμηλών καταναλώσεων αυτές τις μέρες που κινούμαι στα ορεινά της Ηπείρου...Πρώτη φορά πέφτω κάτω από 6 -6.5 εύκολα και μάλιστα με τετρακίνητο αυτοκίνητο...
Το 500Χ καίει παντού 1.5 Lt παραπάνω με τις ίδιες ταχύτητες.
Με τις ταχύτητες που λέει ο φίλος το Α5 έκαιγε γύρω στο 8.5 με 9.5
Όντως είναι πολύ ήσυχο το ταξίδι .Δεν έχει καθόλου αεροδυναμικός θορύβους.Επισης το cruise control δε τα πάει καλά στις ανηφόρες. -
Με το Scross diesel 4x4 στην εθνική οδό έκαιγα 7,5 - 7,8 λίτρα πετρέλαιο. Με το ALTEA XL 1.8 TSI 10.5 - 12 λίτρα αμόλυβδη, με το ίδιο αυτοκίνητο μετά την αλλαγή τούρμπο, μπεκ, προγράμματος , κτλ, 13 - 14 λίτρα σουπερ αμόλυβδη !!! όλα με ταχύτητες ‘’ότι κινείτε τρώγετε’’.
Προχθές Θεσσαλονίκη - Καβάλα με το υβριδικό JAZZ, οδηγώντας η κόρη μου και η γυναίκα μου, με ταχύτητα χασμουρητού 4,8 λίτρα. Στην επιστροφή επειδή βιαζόμουν, πάλι με ταχύτητα ‘’ότι κινείτε τρώγετε’’ ένα ολοστρόγγυλο 7,5 λίτρα -
Το "ότι κινείται, τρώγεται" δεν μπαίνει στην ίδια πρόταση με το "υβριδικό Jazz" !
-
Αισίως έφτασα τα 2.300Κμ με ένα κατέβα - ανέβα Θεσσαλονίκη Αθήνα (e skyactiv X AWD).
Με ACC στο μεγαλύτερο διάστημα του ταξιδιού και ταχύτητα 135Κμ (διακύμανση 110-150Κμ) κατανάλωσε 7,5l/100Km.
Η ένδειξη στο καντράν γράφει 6,7l/100Km !!!
Αυτό με δύο άτομα και αποσκευές.Η απόκληση στο ταχύμετρο είναι 3Κm, το παράξενο όμως είναι ότι αυτή η απόκληση είναι σταθερή είτε πας 100Km είτε 150Km.
Θα τολμήσω να πω ότι το αυτοκίνητο είναι μία μεταφορική κάψουλα
λόγω της εξαιρετικής ηχομόνωσης και ποιότητας κύλισης.Η προοδευτικότητα της ανάρτησης δεν φτάνει αυτήν ενός Subaru Forester αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Με παραξενεύει λίγο το ότι δεν γέρνει(καλό) στις στροφές και με χαλάει το ότι κατά την εκκίνηση και με το καλοριφέρ στο AUTO αρχίζει να βγάζει αμέσως κρύο αέρα χωρίς να περιμένει να ζεσταθεί για να παροχετεύσει τον ζητούμενο ζεστό αέρα (λεπτομέρεια?).
σημ. ακόμη ψάχνω ρεζέρβα
Αυτά για την ώρα....
-
@gatoz said in Mazda CX-30:
@criuser said in Mazda CX-30:
Χωρίς να θέλω να σας στενοχωρήσω , είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ αυτή η κατανάλωση.
Δεν θα την συγκρίνω με το αυτόματο ντίζελ 3 αιρκρός που έχω τώρα που είμαι στα 5,5 λίτρα σε ανάλογο ταξίδι, άντε 6 το πολύ, δηλαδή 85 ευρώ καύσιμο πήγαινε - έλα τα 1000 χλμ , σε σχέση με τα 155 που είναι τα 9 λίτρα, αλλά θα το συγκρίνω με το προηγούμενο αμάξι μου. C5 σεντάν του 2009 , δίλιτρη με 5τάχυτο κιβώτιο , που ήταν στα τελευταία του, αφού ήταν κινητήρας της δεκαετίας του 90, 1500+ κιλά άδεια, που σε τέτοιες διαδρομές ήταν γύρω στα 8 λίτρα η κατανάλωση . Οπότε ατμοσφαιρικό , τάχα υβριδικό , έστω και λίγο ψηλό όπως το μάζντα , αλλά υποτίθεται με νέο κινητήρα το 2021 , η κατανάλωση αυτή είναι απλά ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ.χαχαχαχ
τοτε να εξηγησεις με ποιο τροπο η νεωτερη γενια κινητηρων της σε πεντε σου σε εκδοση φεβ μου εχει μεση καταναλωση 9.5 λιτρα την ωρα που επισημα εχει 1.3?
πως το σε τριο 110 της αδελφης μου, οταν δεν ειναι συνεργειο ουτε δυο ετων αμαξι, καιει καπου στα 8.5 με ταχυτητες κουτσου σαλιγκαριου?
του γιου μου το ταπεινο κορσα με τον 1.5 101 οταν δεν μενει απο αντ μπλου προβλημα που μενουν τα μισα επισης ουτε 2 ετων, πως εχει φτασει 7?
το αναλογο 208 στην πολη να το καταλαβω που εχει φτασει τα 7, αν και επισης ο μο ταχυτητας του πεφτει απο τις στασεις σε συνεργειο για 'αδιαγνωστα ηλεκτρονικα προβληματα', 3 μηνων αμαξι....εχεις επενδυσει σε CAC 40? χαχαχ
ΑρΕς
ειπαμε οι φιλοι με τα ματσουντα με εχουν στη μπουκα γιατι δεν αντεχω τα διαφημιστικα ζουμ-ζουμ λες και ειμαστε πρωτη δημοτικου και τραγουδαμε το πιασιαρικο της κολυνος, αλλα επιμενω οτι ειναι ποιημα μηχανολογιας οι κατασκευες τους και οχι φαφλαταδικα οπως τα φρανσεζ,Είπαμε , ότι τα γαλλικά είναι ζωντανά αμάξια και θέλουν τον τρόπο τους.
Ασε που δεν έχετε μετανοήσει ακόμα... -
@ivank said in Mazda CX-30:
Με παραξενεύει λίγο το ότι δεν γέρνει(καλό) στις στροφές και με χαλάει το ότι κατά την εκκίνηση και με το καλοριφέρ στο AUTO αρχίζει να βγάζει αμέσως κρύο αέρα χωρίς να περιμένει να ζεσταθεί για να παροχετεύσει τον ζητούμενο ζεστό αέρα (λεπτομέρεια?).
Πράγματι στην αρχή το κλιματισμός βγάζει κρύο αέρα αλλά ο ανεμιστήρας είναι στην πρώτη σκάλα και κατευθύνει τον αέρα στο παρμπριζ.
Επίσης με την παρακάτω διαδικασία, συγχρονίζεις θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι με τον κλιματισμό. Δηλαδή μέχρι η καμπίνα να είναι στην θερμοκρασία που έχεις ορίσει, το αυτοκίνητο ενεργοποιεί αυτόματα το θερμαινόμενο τιμόνι και κάθισμα οδηγού -αν κάθεται και συνοδηγός ενεργοποιεί και αυτό. Κατόπιν απενεργοποιεί θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι
-
Παρατηρεί κανείς άλλος εκεί γύρω στις 2500σαλ μία αλλαγή στη χροιά του κινητήρα σαν μικροσυντονισμό? Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει όλες τις φορές.
Επίσης παρατηρώ ότι ο εξωτερικός καθρέπτης του οδηγού ψιλοκουνιεται πάνω απο τα 100χαω ... -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Παρατηρεί κανείς άλλος εκεί γύρω στις 2500σαλ μία αλλαγή στη χροιά του κινητήρα σαν μικροσυντονισμό? Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει όλες τις φορές.
Επίσης παρατηρώ ότι ο εξωτερικός καθρέπτης του οδηγού ψιλοκουνιεται πάνω απο τα 100χαω ...Ολοι οι κινητηρες εχουν ενα σημειο που συντονιζονται και πρεπει να μην το δουλευεις σε εκεινες τις στροφες.
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Παρατηρεί κανείς άλλος εκεί γύρω στις 2500σαλ μία αλλαγή στη χροιά του κινητήρα σαν μικροσυντονισμό? Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει όλες τις φορές.
Επίσης παρατηρώ ότι ο εξωτερικός καθρέπτης του οδηγού ψιλοκουνιεται πάνω απο τα 100χαω ...Δεν παρατήρησα για την ώρα κάτι αλλά θα δώσω μεγαλύτερη προσοχή.
Αυτό που δυστυχώς εντόπισα είναι ένας συντονισμός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου που πιθανώς προέρχεται από το νίκελ που διατρέχει το ταμπλό κάτω από τα χειριστήρια του AC και πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
-
Ιαπωνικό δεν είναι; το έχουν στο dna τους.
Η λύση είναι μία.
Σπρευ σιλικόνης. Και τελείωσε!Στο δικό μου ιαπωνικό έχω περάσει όπου ετριζε και δεν κάνει κιχ, Ούτε λιμουζίνα με 60.000 ευρώ δεν το φτάνει. Χωρίς το σπρευ ετριζε στο πρώτο έτος σε δύο τρία σημεία. Κουδουνιστρα θα ήταν μέχρι σήμερα. Αλλά με το σπρέι όπως είπα δεν ακούγεται.....κιχ.
-
Lap μη συγκρίνεις τα ασύγκριτα. Τα Mazda έχουν κορυφαία ποιότητα εσωτερικού, καμία σχέση με Suzuki ή άλλους Ιάπωνες.
Κωστή μήπως αυτό που παρατηρείς είναι η αλλαγή στην λειτουργία από SPCCI στην συμβατική; Έχει κάποιο γράφημα στο ταμπλώ που να δείχνει την λειτουργία του κινητήρα;
-
Εννοείται. Τα Σουζούκι είναι τα πιο φθηνιαρικα ιαπωνικά, αλλά Παρ όλα αυτά σε ένα τόσο φθηνιαρικο με το κόλπο αυτό δεν έχεις ίχνος τριγμού. Άρα μπορεί να το κάνει και ο φίλος πιο πάνω.
Πλέον η Σουζούκι κοντραρει και στην αξιοπιστία την Μάζντα αλλά γενικότερα η Μάζντα είναι η bmw της Ιαπωνίας. το γνωρίζουμε όλοι αυτό, είναι η αλήθεια!
Σωστά!!! Έχει δύο modes λειτουργίας ο κινητήρας!!!
-
@realzeus said in Mazda CX-30:
Lap μη συγκρίνεις τα ασύγκριτα. Τα Mazda έχουν κορυφαία ποιότητα εσωτερικού, καμία σχέση με Suzuki ή άλλους Ιάπωνες.
Κωστή μήπως αυτό που παρατηρείς είναι η αλλαγή στην λειτουργία από SPCCI στην συμβατική; Έχει κάποιο γράφημα στο ταμπλώ που να δείχνει την λειτουργία του κινητήρα;
Αυτο σκέφτηκα και εγώ αρχικά ,αλλά όχι δεν αλλάζει λειτουργία σε εκείνες τις στροφές το SSpci ,έχει ένδειξη.
-
@realzeus said in Mazda CX-30:
Lap μη συγκρίνεις τα ασύγκριτα. Τα Mazda έχουν κορυφαία ποιότητα εσωτερικού, καμία σχέση με Suzuki ή άλλους Ιάπωνες.
Κωστή μήπως αυτό που παρατηρείς είναι η αλλαγή στην λειτουργία από SPCCI στην συμβατική; Έχει κάποιο γράφημα στο ταμπλώ που να δείχνει την λειτουργία του κινητήρα;
χαχαχ.... το ες βεβαια που ειχα ειχε ελαχιστους τριγμοι....
για να μην νοιωθετε περιεργα με το κριτς-κρτας, στο φεβ ειχα απο τη πρωτη μερα ενα παρα πολυ σπαστικο χρατσ-χρουτσακλας ακριβως στη κολωνα του οδηγου, μεσα στο αυτι μου. ας πουμε τα σκριτσι-κλακ δεν με ενοχλουν, εχει τετοια μπολικα ειδικα στη κεντρικη οθονη, γιατι δεν ειναι στο αυτι, αλλα αυτο μου τη καρφωνε. σημερα επιασα τον θορυβο και τον σταματησα.... ειχα παει να παρω ενα καλο πληκτρολογιο και πηρα ενα hp omen. το εβαλα στο γραφειο, μαπα, και γυρισα πισω στο παλιο πιστο αλιενγουεαρ. καθως το πηγαινα αποθηκη, βλεπω απο κατω κατι ωραιες ελαστικες ταπες, περιπου 2 εκατοστα βαθος. τις ξηλωσα, πηγα στο 3008 και με αυτες σφηνωσα το κατω μερος του πλαστικου της κολωνας με το κατω πλαστικο καλυμα του καθισματος. σιωπη στο αυτι....
και λετε εσεις για ενα συντονισμο.... χαχαχ. ολοι εχουν και οι πλεον πρεμιοι αλλα ολοι θεωρουν υποτιμητικο να το πουνε. -
@gatoz said in Mazda CX-30:
παρα πολυ σπαστικο χρατσ-χρουτσακλας ακριβως στη κολωνα του οδηγου, μεσα στο αυτι μου. ας πουμε τα σκριτσι-κλακ δεν με ενοχλουν, εχει τετοια μπολικα ειδικα στη κεντρικη οθονη, γιατι δεν ειναι στο αυτι, αλλα αυτο μου τη καρφωνε. σημερα επιασα τον θορυβο και τον σταματησα.... ειχα παει να παρω ενα καλο πληκτρολογιο και πηρα ενα hp omen. το εβαλα στο γραφειο, μαπα, και γυρισα πισω στο παλιο πιστο αλιενγουεαρ. καθως το πηγαινα αποθηκη, βλεπω απο κατω κατι ωραιες ελαστικες ταπες, περιπου 2 εκατο
Το δικό μου το s έχει ακόμα αρκετούς τριγμούς. Κυρίως παράθυρα και πόρτα. Τριγμούς και χτύπημα στις λακούβες. Κατά τα άλλα βέβαια....
Mazda CX-30