Καλησπέρα .Έχω το GT PLUS AT. Πολύ ποιοτικό όλα όσα έχουν αναφερθεί με βρίσκουν σύμφωνο. Το acc σε καμπές της εθνικής αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στη μεσαία λωρίδα το ανιχνεύει και δυστυχώς …κόβει . Θεωρώ ότι δεν είναι smooth η λειτουργία του. Έχω κάνει περιπου 4000 χλμ. Μέση κατανάλωση περιπου 8,2-8,5 lt. Σε ταξίδι με νευρική οδήγηση ( πολλές Αυξομειώσεις)μωτ 150-160 (πήγαινα και 180-185 4/4,5 χιλ στροφεσ Μαξ) έκαψε 12lt μέσο όρο. Στην επιστροφή σταθερά 130-140 περιπου 9. Χωρίς ac. Ουσιαστικά στην πολη εκμεταλλεύεται τη λειτουργία diesel (sic) και είναι πολύ οικονομικό σε σχέση με κυβισμό κατηγορία αυτόματο. Στις μεσαίες στροφές βουίζει υπό πίεση και ψηλότερα μετά τις 4,5 δείχνει τη δύναμη που έχει ΑΛΛΑ λόγω νεότητας δεν το δουλεύω καθόλου εκεί μέχρι να φτάσω τα 10 χιλιάδες χλμ. ( καθαρά δίκη μου αντίληψη ). Έχω ανοίξει σε ψηλες στροφες μόνο πέντε έξι φορές χωρίς να το διατηρώ καθόλου. Στα υπόλοιπα ναι είναι πλήρες , στο δρόμο αξιοπρεπέστατο σε υψηλές ταχύτητες ( στροφεσΜΟΝΟ)νιώθω ,καθαρά ψυχολογικά , μια ανασφάλεια στην αίσθηση του τιμονιού, που είναι δικό μου πρόβλημα γιατί είχα μάθει μια ζωή σε σεντάν που καθόμουν χαμηλά, BMW/ALFA ROMEO. Το Navi είναι απογοήτευση δεν έχει δυνατότητα να δείχνει κίνηση κλπ ούτε και πληρώνοντας ….. Όταν το πηρα δεν υπηρχαν ετοιμοπαράδοτα με Bose , ο ήχος ………….επιεικώς. Χάλια , αν έχει κανεις καμία ιδεα πρόταση παρακαλω……να βοηθήσετε. Android auto και CarPlay μόνο με καλώδιο. Οι sensors για το πάρκινγκ έχω την αίσθηση ότι έχουν αργή απόκριση στα οποια αντικείμενα. Δεν έχω βρει, μάλλον δεν έχει shortcuts πχ για ιστορικό κλήσεων όποτε μπαίνω σε μενού…..Το ιντερφεης του κινητού είναι παράξενο πχ έχω την επαφή «ΓΙΩΡΓΟΣ» . Μπορεί να τον πάρω τηλέφωνο δυο φορές . Συμβαίνει συνέχεια στη λίστα κλήσεων μια φορά να το έχει ως «ΓΙΩΡΓΟΣ» και στην επόμενη ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ…… Πολλές φορές και οχι στα ίδια ονόματα με κάποιο πατερν. Δε με νοιάζει είναι χαζό όμως. iPhone έχω δεν ξέρω για android. Εκνευριστικό πολύ το φτωχό trip computer χωρίς καμία συνολική απεικόνιση διαδρομής. Μόνο κατανάλωση και αν προλάβεις να δεις διάρκεια. Εντελώς αστείο και αδυνατώ να καταλάβω ποιοι και γιατί έχουν επιλέξει τέτοιου είδους παραμετροποίησεις. Αυτα με τις μιζέριες το αμάξι ως αμάξι είναι υπερπλήρες . Αν σε όσα γράφω έχω κάνει λάθη επειδή αγνοώ κάτι μακάρι να με βοηθήσετε να το ανακαλύψω. Θα το ξανααγοραζα σιγουρα και ανυπομονώ να φτάσω τα 10χιλ χλμ για να για απολαύσω καλύτερα.
Best posts made by akylas
-
RE: Mazda CX-30
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα Καλή χρονιά σε όλους. Ταξίδεψα Βόρεια Ελλάδα τις γιορτές . Αμπελόκηποι Αθήνας Κέντρο Θεσσαλονίκης καθαρός χρόνοσ οδήγησης 4:30 ώρες μεση κατανάλωση 10λιτρα . 4 άτομα γεμάτο πορτ παγκαζ. Όσα μου είπατε για το acc λειτουργουν όμως στο δικό μου τρόπο οδήγησης έχω ενστάσεις στην λειτουργια που δε θέλω να αναλύσω και σας κουράσω. Ταξίδεψα σήμερα το δρόμο προς ΣΈΡΡΕΣ από Θεσσαλονίκη 4 ενήλικες άδειο πορτπαγκαζ πολύ μικροτερη κατανάλωση γύρω στα 9 ίσως και λιγότερα ένδειξη αυτοκίνητου. Η ταχύτητα στο ανοικτό κομμάτι υψηλή πλέον των 140 σταθερα. Φεύγοντας από Θεσσαλονίκη υπάρχει έντονη παρατεταμένη ανηφόρα όπου και εκεί πρέπει να δουλεύεις με κατεβάσματα 5η και 4η σε αρκετά κομμάτια για να μην πέφτει από τα 140-160. Η έλλειψη ροπής στις 2+ μέχρι τις 4 είναι ο λόγος. Η διαδικασία με τα κατεβάσματα είναι ευχάριστη όταν την ελέγχεις εσύ. Όταν παλεύει το acc με τις αυξομειώσεις βασανίζεται και είναι νευρικό για τα γούστα μου. Με το χρόνο το βρίσκεις . Όλα τα υπόλοιπα πολύ ευχάριστα ΑΝΕΤΑ και διασκέδαστικα με την έννοια της συμμετοχής. Για αυτό που να αναφέρθηκε για τα λάδια έχω να πω πως κι εγώ είμαι της ίδιας φιλοσοφίας. Έχω επισκεφτεί ήδη δύο φορές το μηχανικό μου για να τα αλλάξουμε ΑΛΛΑ και τις δύο φορές με έδιωξε λέγοντας μου μετά τις 5χιλ. Θα μαθω σύντομα και την προσέγγιση του σε όσα γράφτηκαν για προδιαγραφές και θα μεταφέρω τα σχόλια του. Όταν με το καλό γυρίσω θα έχω περάσει τα 5χιλ χλμ οπότε θα σας πω τι θα βάλουμε. Το πορτ παγκαζ παρότι με αγχωνει όπως το βλέπω, τελικά έχει βάθος και χώρεσε μια μικρή και μια μεσαία βαλίτσα και ακόμα τρία σακ βουαγιαζ καθώς και τρία backpacks και μια τσάντα υπολογιστή μεγάλη.
Καλή χρονιά και πάλι -
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα. Έχω το GT PLUS 10/2021 auto. Τις καταναλώσεις που έχετε εμένα είναι 1 με 1,5 lt παραπάνω στις ίδιες Μ.ω.τ. Επίσης έχω μέση ένδειξη 8.5 (30.000χλμ περίπου) αλλά πάντα αυτό που βάζω στο βενζινάδικο, γέμισμα και υπολογισμός κατανάλωσης με βάση τα χλμ που έκανα η πραγματική κατανάλωση είναι 8,8-9lt. Άρα μάλλον, έχει απόκλιση το trip, όπως στα πιο πολλά αυτοκίνητο. Το acc δεν κόβει στις στροφές αν προσπερνάς και υπάρχει όχημα στη μεσαία αλλά έχεις φλας αναμμένο. Συνήθως δεν έχω και κόβει…..
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα. Γύρισα απο το ταξίδι στη Β.Ελλάδα. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό όσο το μαθαίνω. Κάτω από τα 140 χλμ είναι συγκλονιστικά οικονομικό. Είναι παντού ανετο και πολύ ήσυχο. Έχω την εντύπωση ότι με την ΕΚΟ που έβαλα στη ΛΑΡΙΣΑ απέδιδε πολύ καλύτερα από ότι με τη ΒΡ που βάζω μόνιμα στην Αθήνα, πάντα στο ίδιο βενζινάδικο. Στα 1380 χλμ έκαψε συνολικά κατά μ.ο. περιπου 9 λίτρα. Στην εθνική οδό δεν πήγα ποτέ κάτω από 130 σταθερά. Ο καθαρός χρόνος οδηγήσης ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -ΑΘΗΝΑ ήταν και τις δυο φορές 4,5 ώρες σπίτι -ξενοδοχείο σπίτι. Του αρέσει να κινείται με μια ταχύτητα κάτω και να διατηρείς ψηλές σχετικά στροφές στον κινητήρα ειδικά στα παρατεταμένα ανηφορικά κομμάτια. Έβαζα σχεδόν πάντα 5η , χωρις να ξεπερνάω τις 4,5 χιλ στροφες. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποβοηθά αρκετές φορές , φαίνεται χρήσιμο και μελετημένο. Όταν περάσω τα 10.000θα κάνω ταξίδια και με υψηλότερες μοτ και θα συγκρίνω . Δείχνει ότι μετά τα 20/30 χιλ χλμ όταν αρχίζει να ξεσφίγγει ο κινητηρας θα είναι πολύ καλό. Έφυγα από ΑΘΗΝΑ με 8,8 λ/100χλμ έφτασα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με 9,5 ,στις εκεί μετακινήσεις έπεσε στα 8,8 μέχρι να ξεκινήσω την επιστροφή και έφτασα ΑΘΗΝΑ με 8,9. Όλα τα παραπάνω ακριβώς μου τα επιβεβαίωσε και η «μάνικα” του βενζινάδικου.
Latest posts made by akylas
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα. Έχω το GT PLUS 10/2021 auto. Τις καταναλώσεις που έχετε εμένα είναι 1 με 1,5 lt παραπάνω στις ίδιες Μ.ω.τ. Επίσης έχω μέση ένδειξη 8.5 (30.000χλμ περίπου) αλλά πάντα αυτό που βάζω στο βενζινάδικο, γέμισμα και υπολογισμός κατανάλωσης με βάση τα χλμ που έκανα η πραγματική κατανάλωση είναι 8,8-9lt. Άρα μάλλον, έχει απόκλιση το trip, όπως στα πιο πολλά αυτοκίνητο. Το acc δεν κόβει στις στροφές αν προσπερνάς και υπάρχει όχημα στη μεσαία αλλά έχεις φλας αναμμένο. Συνήθως δεν έχω και κόβει…..
-
RE: Mazda CX-30
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Πάντως για ένα αμάξι βενζίνα, στα κιλά του, καινούργιο / άστρωτο, με ταχύτητες +- 140 χλμ/, με 5η και όχι με 6 κτλ η κατανάλωση 9 φαίνεται λογική. Από την στιγμή που +- 1λιτρο είναι λογική, σε εμένα τουλάχιστον μένει το υπόλοιπο κομμάτι του νήματος ... 'Άνετο ταξίδι, ήσυχο και διασκεδαστικό.
Έτσι ακριβώς , 5η έβαζα για να κρατά χωρίς ζόρι 155-175στις ανηφόρες ΜΑΡΤΙΝΟ Άγιοι Θεόδωροι και να το φχαριστιεμαι.
-
RE: Mazda CX-30
Καλό μεσημέρι. Η ταχύτητα του ταξιδιού μου ήταν μίνιμουμ 140, εκτος από ένα κομμάτι 90 χλμ που ήταν μίνιμουμ 130 αλλά πάντα παραπανω. Κινούμουν σταθερά πολυ παραπάνω και θεωρώ ότι η κατανάλωση ήταν πολυ καλή. Η συνολική εμπειρία της οδήγησης ήταν πολυ καλή και κυρίως δεν οδηγάω με στόχο τη μικρή κατανάλωση. Αν πηγαίνεις μέχρι 140 τα νούμερα είναι πολυ μικρότερα. Το μέτρο σύγκρισης μου είναι καλύτερα από το μαζντα αυτοκίνητα.
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα. Γύρισα απο το ταξίδι στη Β.Ελλάδα. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό όσο το μαθαίνω. Κάτω από τα 140 χλμ είναι συγκλονιστικά οικονομικό. Είναι παντού ανετο και πολύ ήσυχο. Έχω την εντύπωση ότι με την ΕΚΟ που έβαλα στη ΛΑΡΙΣΑ απέδιδε πολύ καλύτερα από ότι με τη ΒΡ που βάζω μόνιμα στην Αθήνα, πάντα στο ίδιο βενζινάδικο. Στα 1380 χλμ έκαψε συνολικά κατά μ.ο. περιπου 9 λίτρα. Στην εθνική οδό δεν πήγα ποτέ κάτω από 130 σταθερά. Ο καθαρός χρόνος οδηγήσης ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -ΑΘΗΝΑ ήταν και τις δυο φορές 4,5 ώρες σπίτι -ξενοδοχείο σπίτι. Του αρέσει να κινείται με μια ταχύτητα κάτω και να διατηρείς ψηλές σχετικά στροφές στον κινητήρα ειδικά στα παρατεταμένα ανηφορικά κομμάτια. Έβαζα σχεδόν πάντα 5η , χωρις να ξεπερνάω τις 4,5 χιλ στροφες. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποβοηθά αρκετές φορές , φαίνεται χρήσιμο και μελετημένο. Όταν περάσω τα 10.000θα κάνω ταξίδια και με υψηλότερες μοτ και θα συγκρίνω . Δείχνει ότι μετά τα 20/30 χιλ χλμ όταν αρχίζει να ξεσφίγγει ο κινητηρας θα είναι πολύ καλό. Έφυγα από ΑΘΗΝΑ με 8,8 λ/100χλμ έφτασα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με 9,5 ,στις εκεί μετακινήσεις έπεσε στα 8,8 μέχρι να ξεκινήσω την επιστροφή και έφτασα ΑΘΗΝΑ με 8,9. Όλα τα παραπάνω ακριβώς μου τα επιβεβαίωσε και η «μάνικα” του βενζινάδικου.
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα Καλή χρονιά σε όλους. Ταξίδεψα Βόρεια Ελλάδα τις γιορτές . Αμπελόκηποι Αθήνας Κέντρο Θεσσαλονίκης καθαρός χρόνοσ οδήγησης 4:30 ώρες μεση κατανάλωση 10λιτρα . 4 άτομα γεμάτο πορτ παγκαζ. Όσα μου είπατε για το acc λειτουργουν όμως στο δικό μου τρόπο οδήγησης έχω ενστάσεις στην λειτουργια που δε θέλω να αναλύσω και σας κουράσω. Ταξίδεψα σήμερα το δρόμο προς ΣΈΡΡΕΣ από Θεσσαλονίκη 4 ενήλικες άδειο πορτπαγκαζ πολύ μικροτερη κατανάλωση γύρω στα 9 ίσως και λιγότερα ένδειξη αυτοκίνητου. Η ταχύτητα στο ανοικτό κομμάτι υψηλή πλέον των 140 σταθερα. Φεύγοντας από Θεσσαλονίκη υπάρχει έντονη παρατεταμένη ανηφόρα όπου και εκεί πρέπει να δουλεύεις με κατεβάσματα 5η και 4η σε αρκετά κομμάτια για να μην πέφτει από τα 140-160. Η έλλειψη ροπής στις 2+ μέχρι τις 4 είναι ο λόγος. Η διαδικασία με τα κατεβάσματα είναι ευχάριστη όταν την ελέγχεις εσύ. Όταν παλεύει το acc με τις αυξομειώσεις βασανίζεται και είναι νευρικό για τα γούστα μου. Με το χρόνο το βρίσκεις . Όλα τα υπόλοιπα πολύ ευχάριστα ΑΝΕΤΑ και διασκέδαστικα με την έννοια της συμμετοχής. Για αυτό που να αναφέρθηκε για τα λάδια έχω να πω πως κι εγώ είμαι της ίδιας φιλοσοφίας. Έχω επισκεφτεί ήδη δύο φορές το μηχανικό μου για να τα αλλάξουμε ΑΛΛΑ και τις δύο φορές με έδιωξε λέγοντας μου μετά τις 5χιλ. Θα μαθω σύντομα και την προσέγγιση του σε όσα γράφτηκαν για προδιαγραφές και θα μεταφέρω τα σχόλια του. Όταν με το καλό γυρίσω θα έχω περάσει τα 5χιλ χλμ οπότε θα σας πω τι θα βάλουμε. Το πορτ παγκαζ παρότι με αγχωνει όπως το βλέπω, τελικά έχει βάθος και χώρεσε μια μικρή και μια μεσαία βαλίτσα και ακόμα τρία σακ βουαγιαζ καθώς και τρία backpacks και μια τσάντα υπολογιστή μεγάλη.
Καλή χρονιά και πάλι -
RE: Mazda CX-30
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Σχετικά με το navigation, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν είναι διαθέσιμο από το κράτος το Traffic Message Channel (TMC). Είναι σύστημα μετάδοσης πληροφοριών κίνησης από τα δεδομένα της περιφέρειας, τα οποία ήδη τροφοδοτούν τις φωτεινές επιγραφές π.χ. στην Συγγρού.
Πάντως περιλαμβάνει τις κάμερες ταχύτητες
Σχετικά με την κατανάλωση, σε ταξίδι με ταχύτητες 130-140 και πλήρες φορτίο έχω δει 6,6lt
Σε επαρχειακό δίκτυο και λίγο εθνική με πυκνή ροή, έχω δεί έως 4,3lt με πλήρες φορτίο
Καλά Χριστούγεννα!
Γεια σου και χρόνια πολλά. Μάλλον έχεις το χειροκίνητο; -
RE: Mazda CX-30
Καλημέρα . Ευχαριστώ για τις βοήθειες. Στον ήχο έχω δει τις ρυθμίσεις , δε με ικανοποιεί, μόνο κάτι σε αναβάθμιση θα μου έκανε. Έχοντας πολύ επιφανειακά δει στο εξωτερικό δε νομίζω να υπάρχει κάτι η να ασχολείται κανείς με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προσφέροντας κάποια ωραία αναβάθμιση υλοποίηση. Αυτό με τη ρύθμιση του acc ακούγεται λογικό
. Όσων αφορά τις παρατήρησεισ για χώρους κλπ, συμφωνώ με όσα έχουν γραφτεί , είναι θέμα επιλογής. ΟΜΩΣ για το Νάβι είναι χαζομάρα γιατί θα έπρεπε να υπήρχε κάποια λύση έστω με έξτρα κόστος που να δείχνει την κυκλοφορία ζωντανά. Ο μόνος λόγος που το ανέφερα είναι γιατί έχω δει σε Μερσεντές αουντι ( ως έξτρα πακέτο στην αουντι αρκετά ακριβό) ότι δουλεύει και νομίζω στη Μερσεντές μάλλον παίρνει από τη Google(?) στο εργοστασιακό Νάβι. Μακάρι να μπει κάτι στο μέλλον είναι θέμα εμπορικό κλπ. Δεν έχω κανένα θέμα με την οδική συμπεριφορά. Στα πολλά πολλά χλμ είναι λογικό ως πιο ψηλό αμάξι και με λάστιχα με μεγάλο προφίλ να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα .Έχω το GT PLUS AT. Πολύ ποιοτικό όλα όσα έχουν αναφερθεί με βρίσκουν σύμφωνο. Το acc σε καμπές της εθνικής αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στη μεσαία λωρίδα το ανιχνεύει και δυστυχώς …κόβει . Θεωρώ ότι δεν είναι smooth η λειτουργία του. Έχω κάνει περιπου 4000 χλμ. Μέση κατανάλωση περιπου 8,2-8,5 lt. Σε ταξίδι με νευρική οδήγηση ( πολλές Αυξομειώσεις)μωτ 150-160 (πήγαινα και 180-185 4/4,5 χιλ στροφεσ Μαξ) έκαψε 12lt μέσο όρο. Στην επιστροφή σταθερά 130-140 περιπου 9. Χωρίς ac. Ουσιαστικά στην πολη εκμεταλλεύεται τη λειτουργία diesel (sic) και είναι πολύ οικονομικό σε σχέση με κυβισμό κατηγορία αυτόματο. Στις μεσαίες στροφές βουίζει υπό πίεση και ψηλότερα μετά τις 4,5 δείχνει τη δύναμη που έχει ΑΛΛΑ λόγω νεότητας δεν το δουλεύω καθόλου εκεί μέχρι να φτάσω τα 10 χιλιάδες χλμ. ( καθαρά δίκη μου αντίληψη ). Έχω ανοίξει σε ψηλες στροφες μόνο πέντε έξι φορές χωρίς να το διατηρώ καθόλου. Στα υπόλοιπα ναι είναι πλήρες , στο δρόμο αξιοπρεπέστατο σε υψηλές ταχύτητες ( στροφεσΜΟΝΟ)νιώθω ,καθαρά ψυχολογικά , μια ανασφάλεια στην αίσθηση του τιμονιού, που είναι δικό μου πρόβλημα γιατί είχα μάθει μια ζωή σε σεντάν που καθόμουν χαμηλά, BMW/ALFA ROMEO. Το Navi είναι απογοήτευση δεν έχει δυνατότητα να δείχνει κίνηση κλπ ούτε και πληρώνοντας ….. Όταν το πηρα δεν υπηρχαν ετοιμοπαράδοτα με Bose , ο ήχος ………….επιεικώς. Χάλια , αν έχει κανεις καμία ιδεα πρόταση παρακαλω……να βοηθήσετε. Android auto και CarPlay μόνο με καλώδιο. Οι sensors για το πάρκινγκ έχω την αίσθηση ότι έχουν αργή απόκριση στα οποια αντικείμενα. Δεν έχω βρει, μάλλον δεν έχει shortcuts πχ για ιστορικό κλήσεων όποτε μπαίνω σε μενού…..Το ιντερφεης του κινητού είναι παράξενο πχ έχω την επαφή «ΓΙΩΡΓΟΣ» . Μπορεί να τον πάρω τηλέφωνο δυο φορές . Συμβαίνει συνέχεια στη λίστα κλήσεων μια φορά να το έχει ως «ΓΙΩΡΓΟΣ» και στην επόμενη ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ…… Πολλές φορές και οχι στα ίδια ονόματα με κάποιο πατερν. Δε με νοιάζει είναι χαζό όμως. iPhone έχω δεν ξέρω για android. Εκνευριστικό πολύ το φτωχό trip computer χωρίς καμία συνολική απεικόνιση διαδρομής. Μόνο κατανάλωση και αν προλάβεις να δεις διάρκεια. Εντελώς αστείο και αδυνατώ να καταλάβω ποιοι και γιατί έχουν επιλέξει τέτοιου είδους παραμετροποίησεις. Αυτα με τις μιζέριες το αμάξι ως αμάξι είναι υπερπλήρες . Αν σε όσα γράφω έχω κάνει λάθη επειδή αγνοώ κάτι μακάρι να με βοηθήσετε να το ανακαλύψω. Θα το ξανααγοραζα σιγουρα και ανυπομονώ να φτάσω τα 10χιλ χλμ για να για απολαύσω καλύτερα.
-
RE: Δακτύλιος
Καλημερα . Σε mild hybrid με ρύπους πλέον των 120, μοντέλο 2021 μου εξέδωσε κανονικά την άδεια εξαίρεσης . Στην άδεια αναγράφει αμόλυβδη - υβριδικό
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα. Μετά την αναβάθμιση του site έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο τοπικ; Έκανα προσπάθεια για να το εντοπίσω .