Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 471
    • 472
    • 473
    • 474
    • 475
    • 899
    • 900
    • 473 / 900
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17981
    406125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jammamon last edited by

      έχει καμιά σημασία που δεν έχουν πολλά μηχανικά μέρη;

      αν ο ηλεκτροκινητήρας είναι χρέπι και τα παράθυρα πέφτουν επειδή η VW θέλει να βγάλει λεφτά από τον οδηγό όπως κάνει στα συμβατικά, τότε απολύτως λογικό το βλέπω.

      παρεμπιπτόντως, το γεγονός ότι τα υβριδικά βγαίνουν πιο αξιόπιστα από όλα τα υπόλοιπα οφείλεται στάνταρ στο ότι οι μόνες εταιρείες είναι η Toyota, Lexus, Honda.

      ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • ntinaras
        ntinaras @jammamon last edited by

        @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        έχει καμιά σημασία που δεν έχουν πολλά μηχανικά μέρη;

        αν ο ηλεκτροκινητήρας είναι χρέπι και τα παράθυρα πέφτουν επειδή η VW θέλει να βγάλει λεφτά από τον οδηγό όπως κάνει στα συμβατικά, τότε απολύτως λογικό το βλέπω.

        παρεμπιπτόντως, το γεγονός ότι τα υβριδικά βγαίνουν πιο αξιόπιστα από όλα τα υπόλοιπα οφείλεται στάνταρ στο ότι οι μόνες εταιρείες είναι η Toyota, Lexus, Honda.

        Εχει διαφορα να εχουν κακα πλαστικα, να τριζει , και να πεφτουν τα παραθυρα με το να μην δουλευει καν το αυτοκινητο.

        Γιατι αυτο το εχουμε δει και σε πολλα συμβατικα δεκαετιες τωρα. Κυριως απο ιαπωνια.
        Τριζει το corolla, αλλα δεν μηχανικα προβληματα μηδεν. Αρα παει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          driver-m last edited by driver-m

          Παντως τα τεσλα στις πρωτες θεσεις στις λιστες αναξιοπιστιας ειναι στο μουρικα.
          Kαι γενικα η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι τουλαχιστον φτωχη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            Johnny 0 last edited by

            Ο Musk τα βάλε με τους Εβραίους... Καλά θα παει και αυτό...

            Είναι απλά ένας ιδιοφυης επιχειρηματίας, που έχει πολύ καλή γνώση του μάρκετινγκ και κυρίως του τρόπου που κινείται το χρημα. Ότι δηλαδή ήταν ο Jobs, είναι ο Bezos και άλλοι. Δεν ανακατεύονται σε κάτι για αυτό καθεαυτό το αντικείμενο (αυτά είναι για εμάς τους χαζούς ice vs electric και να τρωγομαστε), αλλά σαν business. Π.χ ο Bezos δεν έτρεφε κάποια ιδιαίτερη αγάπη για τα βιβλία, είδε από μακριά το μπαμ του ίντερνετ και άρπαξε την ευκαιρία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • katafractos17
              katafractos17 last edited by

              Η BMW iX κατάφερε να διανύσει 979 χλμ με μια φόρτιση χρησιμοποιώντας μπαταρία της Our Next Energy (ONE)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • yem
                yem last edited by

                **710 κιλά ** η μπαταρία ? 😓

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  super-t last edited by

                  This post is deleted!
                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taxidiwtis @super-t last edited by

                    @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Με 65 % μεγαλύτερη μπαταρία (185 kWh η νέα σε σχέση με τις 112 kWh της κανονικής) κατάφεραν και κάνα 75 % μεγαλύτερη απόσταση (979 km σε σχέση με τα 560 km του κανονικού). Μειώθηκε και η κατανάλωση κατά 1 kWh/100 km. Εντυπωσιακό; 🤔

                    Το εντυπωσιακό ειναι ότι κατάφεραν να έχει ενεργειακό περιεχόμενο 185 kwh, ενω ταυτόχρονα χωράει στη θέση της original

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taxidiwtis @yem last edited by taxidiwtis

                      @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      **710 κιλά ** η μπαταρία ? 😓

                      Πάντως ακόμη και με 710 kg μπαταρία η bmw ix είναι π.χ ίδιο βάρος με βενζινοκινητο Range Rover
                      (2600 )

                      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elteo
                        elteo @taxidiwtis last edited by

                        @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        **710 κιλά ** η μπαταρία ? 😓

                        Πάντως ακόμη και με 710 kg μπαταρία η bmw ix είναι π.χ ίδιο βάρος με βενζινοκινητο Range Rover
                        (2600 )

                        οπότε τι? με τους «πράσινους ελέφαντες» θα πάμε μπροστά?

                        D T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @elteo last edited by

                          @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          **710 κιλά ** η μπαταρία ? 😓

                          Πάντως ακόμη και με 710 kg μπαταρία η bmw ix είναι π.χ ίδιο βάρος με βενζινοκινητο Range Rover
                          (2600 )

                          οπότε τι? με τους «πράσινους ελέφαντες» θα πάμε μπροστά?

                          Η είδηση αυτή δεν έχει πρακτικά καμμία σημασία αυτήν τη στιγμή. Μιλάμε για μια εταιρεία η οποία πειραματίζεται και σκοπός της είναι να πουλήσει το προϊόν-πατέντες ης στους μεγάλους παίκτες.
                          Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ μπαταρία έχει αυτά τα specs δεν σημαίνει ότι θα βγουν αυτοκίνητα παραγωγής με αυτήν.
                          Μπορεί πχ, ΑΝ φτάσει σε στάδιο παραγωγής, να είναι μπαταρία 50-80kwh αλλά με μικρότερο μέγεθος και βάρος από τις ήδη υπάρχουσες. Ακόμα και αν έχει το ίδιο βάρος-διαστάσεις με υπάρχουσες, αλλά χρησιμοποεί λιγότερα μεγάλα (όπως αναφέρει το άρθρο) και αυτό βελτίωση είναι!

                          Μην στέκεστε στις λεπτομέρειες του κάθε σταδίου R&D , βλέπετε τον απώτερο σκοπό που είναι μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, με κατανάλωση λιγότερων πόρων και πιο φτηνή παραγωγή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Εάν έχει διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα τότε η μπαταρία θα έχει το μισό βάρος που σημαίνει πως με 80kwh θα κάνει περισσότερα χιλιόμετρα

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @lap last edited by

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Εάν έχει διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα τότε η μπαταρία θα έχει το μισό βάρος που σημαίνει πως με 80kwh θα κάνει περισσότερα χιλιόμετρα

                              Διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα νομίζω ότι σημαίνει πως οι πχ 80 kWh θα αποθηκεύονται σε μπαταρία μισού (σε σχέση με τις υπάρχουσες) βάρους ή/και διαστάσεων.
                              Τα km/kwh αφορούν καθαρά το αμάξι και ποσο ενεργοβόρο είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Ναι αλλά πρέπει να κινήσει μια μάζα. Οπότε η καταναλωση πέφτει.

                                Εάν δηλαδή από τα 16kwh/100 χλμ πέσει στις 10, τότε με 80kwh βγάζει 800 χλμ θεωρητικής αυτονομίας.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  https://www.whatcar.com/news/mg-5-long-term-test/n24559

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @lap last edited by

                                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Ναι αλλά πρέπει να κινήσει μια μάζα. Οπότε η καταναλωση πέφτει.

                                    Εάν δηλαδή από τα 16kwh/100 χλμ πέσει στις 10, τότε με 80kwh βγάζει 800 χλμ θεωρητικής αυτονομίας.

                                    Αν μειωθεί τόσο πολύ το βάρος του οχήματος, επειδή μειώθηκε το βάρος της μπαταρίας, αλλά παρέμεινε ίδια η χωρητικότητα της, ναι θα γίνει έτσι όπως τα λες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      taxidiwtis @elteo last edited by

                                      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      **710 κιλά ** η μπαταρία ? 😓

                                      Πάντως ακόμη και με 710 kg μπαταρία η bmw ix είναι π.χ ίδιο βάρος με βενζινοκινητο Range Rover
                                      (2600 )

                                      οπότε τι? με τους «πράσινους ελέφαντες» θα πάμε μπροστά?

                                      Το βάρος όντως είναι πρόβλημα , πρόβλημα που δεν εμφανίστηκε ξαφνικά με τα ηλεκτρικά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        Johnny 0 last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          Johnny 0 last edited by Johnny 0

                                          Σε λειτουργία ο πρώτος (μικρός σε σχέση με το γαλλικό που ετοιμάζεται) fusion reactor στην Ιαπωνία:

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            Johnny 0 last edited by

                                            Youtube Video

                                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 899
                                            • 900
                                            • 473 / 900
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr