-
Δηλαδή τώρα που η αυτοκίνηση οδεύει προς τα εκεί, θα παρατήσουν το forum όσοι την απεχθάνονται και θα ανταλλάσσουν εμπειρίες και απόψεις οι υπόλοιποι;;;
Αυτή δεν είναι η λογική σειρά των πραγμάτων;;;
Αν δεν σου αρέσει κάτι, δεν ασχολείσαι μαζί του.... Σωστά;;;;
-
κράτα μικρό καλάθι ότι θα επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση.
just saying
-
Με συνολικές επενδύσεις άνω του ενός τρισεκατομμύριου;;;;
Και με προγραμματισμό για πολλαπλάσια αυτού;;;;
-
Θα επικρατήσει λόγω ιδεολογικής εμμονής των γραβατωμένων στις Βρυξέλλες , και επειδή έχουν επενδύσει δις τα tech lobby. Δε θα τα πετάξουν στα σκουπίδια τα ηλεκτρικά, το προιόν τους θα επιβληθεί ως μοναδική "πράσινη" λύση ωστε να πουληθεί και να βγάλουν το κέρδος που έχουν προγραμματίσει.
-
Όπως ας πούμε κάποτε επέβαλαν τα βενζινοκίνητα από τα ατμοκίνητα;;;;
Τα lobby μου μέσα.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.
Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead... -
Ναι αλλά έχει τάμπλετ
-
Καιρό έχουμε να μαλώσουμε Χάρη....τι κάνεις;; όλα καλά;;;;
Οι μηχανικοί είναι για τα μπάζα.
-
O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.
Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche
-
Κουρασες βρε ντιεγκο.
Είσαι αντρακλας, οδηγαρα, πανέξυπνος, πανέμορφος, πάνσοφος.
Φτάνει όμως!!
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.
Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...Mε αυτονομια 100 χλμ κανεναν δεν ξεφτιλιζεις, απλα βαρας μια γρηγορη επιταχυνση για 500 μετρα και μετα συνεχιζεις με 110χλμ στη δεξια λωριδα για να μη σε μαζεψει η οδικη στη μεση της εθνικης.
Επισης με 50 κατι χιλιαρικα αγοραζεις αγοραζεις πχ μια bmw 330 e και εχεις και επιδοσεις και ποιοτητα και αυτονομια σοβαρη. Εκτος κι αν γουστα πλεον βγαζουμε με μια επιταχυνση ολη κι ολη (γιατι δε φτανει η μπαταρια για παραπανω) σε κανα φαναρι λες και ειμαστε στα λιμανακια. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.
Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...Mε αυτονομια 100 χλμ κανεναν δεν ξεφτιλιζεις, απλα βαρας μια γρηγορη επιταχυνση για 500 μετρα και μετα συνεχιζεις με 110χλμ στη δεξια λωριδα για να μη σε μαζεψει η οδικη στη μεση της εθνικης.
Επισης με 50 κατι χιλιαρικα αγοραζεις αγοραζεις πχ μια bmw 330 e και εχεις και επιδοσεις και ποιοτητα και αυτονομια σοβαρη. Εκτος κι αν γουστα πλεον βγαζουμε με μια επιταχυνση ολη κι ολη (γιατι δε φτανει η μπαταρια για παραπανω) σε κανα φαναρι λες και ειμαστε στα λιμανακια.Προφανώς κανείς και με κανένα αυτοκίνητο δεν θα βγει σε δημόσιο δρόμο να κάνει 100 χιλιόμετρα με τελικές. Σε θεωρητικό μόνο επίπεδο είναι μια δυνατότητα που υπάρχει. Εξάλλου δεν ανέφερα εγώ πρώτος το ξεζουμισμα και τα 100 Km αυτονομίας. Αυτό που είπα είναι ότι το Model 3 θα έχει πολύ πιο ψηλά τα όρια του από οτιδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας μπορείς να αγοράσεις στα λεφτά του. Κατανοητό;
Κατά τ' αλλά συγκρίνεις σε επιδόσεις την 330e με ένα Model 3 Performance. Που αν ξεκινήσουν μαζί από φανάρι, στο χιλιόμετρο θα τα χωρίζουν δύο ταχυδρομικοί κώδικες. Σωστός!
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.
Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...Mε αυτονομια 100 χλμ κανεναν δεν ξεφτιλιζεις, απλα βαρας μια γρηγορη επιταχυνση για 500 μετρα και μετα συνεχιζεις με 110χλμ στη δεξια λωριδα για να μη σε μαζεψει η οδικη στη μεση της εθνικης.
Επισης με 50 κατι χιλιαρικα αγοραζεις αγοραζεις πχ μια bmw 330 e και εχεις και επιδοσεις και ποιοτητα και αυτονομια σοβαρη. Εκτος κι αν γουστα πλεον βγαζουμε με μια επιταχυνση ολη κι ολη (γιατι δε φτανει η μπαταρια για παραπανω) σε κανα φαναρι λες και ειμαστε στα λιμανακια.Προφανώς κανείς και με κανένα αυτοκίνητο δεν θα βγει σε δημόσιο δρόμο να κάνει 100 χιλιόμετρα με τελικές. Σε θεωρητικό μόνο επίπεδο είναι μια δυνατότητα που υπάρχει. Εξάλλου δεν ανέφερα εγώ πρώτος το ξεζουμισμα και τα 100 Km αυτονομίας. Αυτό που είπα είναι ότι το Model 3 θα έχει πολύ πιο ψηλά τα όρια του από οτιδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας μπορείς να αγοράσεις στα λεφτά του. Κατανοητό;
Κατά τ' αλλά συγκρίνεις σε επιδόσεις την 330e με ένα Model 3 Performance. Που αν ξεκινήσουν μαζί από φανάρι, στο χιλιόμετρο θα τα χωρίζουν δύο ταχυδρομικοί κώδικες. Σωστός!
Δεν συγκρινω επιταχυνσεις. Συγκρινω τα "γουστα" που ανεφερες τα οποια με 0-100 σε 6 δευτερα και τιμονι bmw σε συνδυασμο με ανθρωπινη αυτονομια τα κανεις πολυ καλυτερα απο ενα ρομποτ χωρις καν ηχο που εχει απλα να καυχιεται οτι κανει τα 0-100 σε 3 δευτερα ξερω γω και ζυγιζει 2 τονους και βαλε.
Αν παντως ηθελα αμαξι να το στηνω στα φαναρια λες και ειμαστε στο ολυμπιακο χωριο καμια δεκαετια πισω και παλι δεν θα επαιρνα τεσλα. Αλλωστε δε νομιζω κανεις να παιρνει τετοια αυτοκινητα για τετοιους σκοπους. -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.
Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...Ξέρεις οι petrol heads δεν θεωρούν το 0-400 συγκίνηση.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.
Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche
Γνωμουλα για την Porsche taycan? Μην ασχολούμαστε μόνο με τα Tesla, αυτά έχουν δικό τους νήμα άλλωστε
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν παντως ηθελα αμαξι να το στηνω στα φαναρια λες και ειμαστε στο ολυμπιακο χωριο καμια δεκαετια πισω και παλι δεν θα επαιρνα τεσλα. Αλλωστε δε νομιζω κανεις να παιρνει τετοια αυτοκινητα για τετοιους σκοπους.
Λάθος. Παγκοσμίως πάρα πολλά Plaid πουλήθηκαν σε πλούσιους κοντράκηδες και παρκάρουν δίπλα σε 911 GT3 και McLaren.
Επίσης, πολλοί κάτοχοι Model 3 Performance στην Ελλάδα έχουν πολύ δυνατό βιογραφικό, με βελτιωμένο Punto GT στα 20 τους, σκαλισμένο S3 στα 30 τους και τώρα στα 40-50 τους, καραγουστάρουν τα γκάζια του. Βασικά ξεκαβαλήστε λίγο το καλάμι, που θεωρείτε τον εαυτό σας τους μοναδικούς υπέρμαχους της αυτοκίνησης και των γούστων της. -
Ένα τέτοιο θερμικό με συγκρίσιμες επιδόσεις που θα πηγαίνει συνεχώς μαλλιοκούβαρα στην εθνική, τι αυτονομία έχει;
Μήπως τελικά συγκρίνουμε πόσοι ταχυφορτιστες εγκαταστάθηκαν και ποιος θα μπει πρώτος στα ΣΕΑ;Νομίζω η αυτονομία είναι προνόμιο σε ένα ντιζελάκι ή άλλο οικονομικό συμβατικό που θα κινείται στα όρια ταχύτητας ή λίγο παραπάνω και θα πάει και θα γυρίσει με ένα ντεπόζιτο, παρά στις ρουφήχτρες καυσίμου υπερεπιδόσεων, που απλά ανεφοδιάζονται λίγο πιο εύκολα απ τα ηλεκτρικά.
Αυτό είναι μάλλον ελληνικό φαινόμενο/πρόβλημα, ότι όλα τα εναλλακτικά καύσιμα δεν έχουν υποστήριξη στα ταξίδια (εκτός απ το πετρογκάζ, που δεν νομίζω να αφορά σε υπερεπιδόσεις). -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.
Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche
Γνωμουλα για την Porsche taycan? Μην ασχολούμαστε μόνο με τα Tesla, αυτά έχουν δικό τους νήμα άλλωστε
Καταπληκτικό 🥰
Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω ένα -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.
Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche
Γνωμουλα για την Porsche taycan? Μην ασχολούμαστε μόνο με τα Tesla, αυτά έχουν δικό τους νήμα άλλωστε
Καταπληκτικό 🥰
Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω έναΔεν μας ενδιαφέρει η γνώμη σου, εσυ έχεις πουλήσει ήδη την ψυχή σου στους ηλεκτρικούς διαβόλους.
Την γνώμη του τελευταιου υπερασπιστή της καθαρόαιμης αυτοκίνησης θέλω να διαβάσω -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα τέτοιο θερμικό με συγκρίσιμες επιδόσεις που θα πηγαίνει συνεχώς μαλλιοκούβαρα στην εθνική, τι αυτονομία έχει;
Μήπως τελικά συγκρίνουμε πόσοι ταχυφορτιστες εγκαταστάθηκαν και ποιος θα μπει πρώτος στα ΣΕΑ;Νομίζω η αυτονομία είναι προνόμιο σε ένα ντιζελάκι ή άλλο οικονομικό συμβατικό που θα κινείται στα όρια ταχύτητας ή λίγο παραπάνω και θα πάει και θα γυρίσει με ένα ντεπόζιτο, παρά στις ρουφήχτρες καυσίμου υπερεπιδόσεων, που απλά ανεφοδιάζονται λίγο πιο εύκολα απ τα ηλεκτρικά.
Αυτό είναι μάλλον ελληνικό φαινόμενο/πρόβλημα, ότι όλα τα εναλλακτικά καύσιμα δεν έχουν υποστήριξη στα ταξίδια (εκτός απ το πετρογκάζ, που δεν νομίζω να αφορά σε υπερεπιδόσεις).Το ότι ένα Clio πετρέλαιο με 90 άλογα μπορεί να φύγει από την Αθήνα, να πηγαίνει με 140 και χωρίς να σταματήσει πουθενά, να φτάσει μετά την Καβάλα, είναι αναντίρρητο γεγονός. Το ότι έχεις δώσει 120 χιλιάρικα για ένα Plaid και δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο, επίσης.
Άρα όχι, στο ταξίδι δεν είναι το ίδιο. Ούτε ένα RS7 των 600 ίππων έχει τέτοιους περιορισμούς, κι ας χρειαστεί ένα φουλάρισμα για να φτάσει Καβάλα. Είναι ένας σαφής περιορισμός που θα κληθεί να ζήσει μαζί του ο κάτοχος του ηλεκτρικού.Όμως, θα πρέπει να έχουμε κάτι ακόμα στο μυαλό μας, που γενικώς δεν αναφέρεται. Ότι οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι τσάμπα. Και σε κόστος κίνησης αλλά και σε συντήρηση. Ένα Plaid έχει επιδόσεις Chiron. Περά από το ότι με μια Chiron αγοράζεις 25 Plaid, κάθε γκάζωμά της είναι γερά φράγκα σε συντήρηση. Αν την έχεις κάθε μέρα και της αλλάζεις τα φώτα όπως σε ένα Plaid, δε θες να ξέρεις τι θα πληρώνεις για να παραμένει αξιόμαχη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης