Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 468
    • 469
    • 470
    • 471
    • 472
    • 906
    • 907
    • 470 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18136
    412504
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      όπως είπε και ο Κούμπιτσα ...😂

      Η Formula E είναι σαν να κάνεις σ*ξ με φουσκωτή κούκλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        Δηλαδή τώρα που η αυτοκίνηση οδεύει προς τα εκεί, θα παρατήσουν το forum όσοι την απεχθάνονται και θα ανταλλάσσουν εμπειρίες και απόψεις οι υπόλοιποι;;;

        Αυτή δεν είναι η λογική σειρά των πραγμάτων;;;

        Αν δεν σου αρέσει κάτι, δεν ασχολείσαι μαζί του.... Σωστά;;;;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          κράτα μικρό καλάθι ότι θα επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση.

          just saying

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Με συνολικές επενδύσεις άνω του ενός τρισεκατομμύριου;;;;

            Και με προγραμματισμό για πολλαπλάσια αυτού;;;;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • diego1960
              diego1960 last edited by diego1960

              Θα επικρατήσει λόγω ιδεολογικής εμμονής των γραβατωμένων στις Βρυξέλλες , και επειδή έχουν επενδύσει δις τα tech lobby. Δε θα τα πετάξουν στα σκουπίδια τα ηλεκτρικά, το προιόν τους θα επιβληθεί ως μοναδική "πράσινη" λύση ωστε να πουληθεί και να βγάλουν το κέρδος που έχουν προγραμματίσει.

              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lap last edited by lap

                Όπως ας πούμε κάποτε επέβαλαν τα βενζινοκίνητα από τα ατμοκίνητα;;;;

                Τα lobby μου μέσα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harisma23 @argyn last edited by harisma23

                  @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.

                  Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
                  Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
                  Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
                  Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...

                  D elteo argyn bassstarlet 4 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by

                    Ναι αλλά έχει τάμπλετ

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Καιρό έχουμε να μαλώσουμε Χάρη....τι κάνεις;; όλα καλά;;;;

                      Οι μηχανικοί είναι για τα μπάζα.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • diego1960
                        diego1960 last edited by diego1960

                        O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.

                        Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche 😉

                        Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Κουρασες βρε ντιεγκο.

                          Είσαι αντρακλας, οδηγαρα, πανέξυπνος, πανέμορφος, πάνσοφος.

                          Φτάνει όμως!!

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            driver-m @harisma23 last edited by

                            @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.

                            Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
                            Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
                            Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
                            Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...

                            Mε αυτονομια 100 χλμ κανεναν δεν ξεφτιλιζεις, απλα βαρας μια γρηγορη επιταχυνση για 500 μετρα και μετα συνεχιζεις με 110χλμ στη δεξια λωριδα για να μη σε μαζεψει η οδικη στη μεση της εθνικης.
                            Επισης με 50 κατι χιλιαρικα αγοραζεις αγοραζεις πχ μια bmw 330 e και εχεις και επιδοσεις και ποιοτητα και αυτονομια σοβαρη. Εκτος κι αν γουστα πλεον βγαζουμε με μια επιταχυνση ολη κι ολη (γιατι δε φτανει η μπαταρια για παραπανω) σε κανα φαναρι λες και ειμαστε στα λιμανακια.

                            H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harisma23 @driver-m last edited by harisma23

                              @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.

                              Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
                              Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
                              Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
                              Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...

                              Mε αυτονομια 100 χλμ κανεναν δεν ξεφτιλιζεις, απλα βαρας μια γρηγορη επιταχυνση για 500 μετρα και μετα συνεχιζεις με 110χλμ στη δεξια λωριδα για να μη σε μαζεψει η οδικη στη μεση της εθνικης.
                              Επισης με 50 κατι χιλιαρικα αγοραζεις αγοραζεις πχ μια bmw 330 e και εχεις και επιδοσεις και ποιοτητα και αυτονομια σοβαρη. Εκτος κι αν γουστα πλεον βγαζουμε με μια επιταχυνση ολη κι ολη (γιατι δε φτανει η μπαταρια για παραπανω) σε κανα φαναρι λες και ειμαστε στα λιμανακια.

                              Προφανώς κανείς και με κανένα αυτοκίνητο δεν θα βγει σε δημόσιο δρόμο να κάνει 100 χιλιόμετρα με τελικές. Σε θεωρητικό μόνο επίπεδο είναι μια δυνατότητα που υπάρχει. Εξάλλου δεν ανέφερα εγώ πρώτος το ξεζουμισμα και τα 100 Km αυτονομίας. Αυτό που είπα είναι ότι το Model 3 θα έχει πολύ πιο ψηλά τα όρια του από οτιδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας μπορείς να αγοράσεις στα λεφτά του. Κατανοητό;

                              Κατά τ' αλλά συγκρίνεις σε επιδόσεις την 330e με ένα Model 3 Performance. Που αν ξεκινήσουν μαζί από φανάρι, στο χιλιόμετρο θα τα χωρίζουν δύο ταχυδρομικοί κώδικες. Σωστός!🤣

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                driver-m @harisma23 last edited by

                                @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.

                                Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
                                Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
                                Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
                                Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...

                                Mε αυτονομια 100 χλμ κανεναν δεν ξεφτιλιζεις, απλα βαρας μια γρηγορη επιταχυνση για 500 μετρα και μετα συνεχιζεις με 110χλμ στη δεξια λωριδα για να μη σε μαζεψει η οδικη στη μεση της εθνικης.
                                Επισης με 50 κατι χιλιαρικα αγοραζεις αγοραζεις πχ μια bmw 330 e και εχεις και επιδοσεις και ποιοτητα και αυτονομια σοβαρη. Εκτος κι αν γουστα πλεον βγαζουμε με μια επιταχυνση ολη κι ολη (γιατι δε φτανει η μπαταρια για παραπανω) σε κανα φαναρι λες και ειμαστε στα λιμανακια.

                                Προφανώς κανείς και με κανένα αυτοκίνητο δεν θα βγει σε δημόσιο δρόμο να κάνει 100 χιλιόμετρα με τελικές. Σε θεωρητικό μόνο επίπεδο είναι μια δυνατότητα που υπάρχει. Εξάλλου δεν ανέφερα εγώ πρώτος το ξεζουμισμα και τα 100 Km αυτονομίας. Αυτό που είπα είναι ότι το Model 3 θα έχει πολύ πιο ψηλά τα όρια του από οτιδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας μπορείς να αγοράσεις στα λεφτά του. Κατανοητό;

                                Κατά τ' αλλά συγκρίνεις σε επιδόσεις την 330e με ένα Model 3 Performance. Που αν ξεκινήσουν μαζί από φανάρι, στο χιλιόμετρο θα τα χωρίζουν δύο ταχυδρομικοί κώδικες. Σωστός!🤣

                                Δεν συγκρινω επιταχυνσεις. Συγκρινω τα "γουστα" που ανεφερες τα οποια με 0-100 σε 6 δευτερα και τιμονι bmw σε συνδυασμο με ανθρωπινη αυτονομια τα κανεις πολυ καλυτερα απο ενα ρομποτ χωρις καν ηχο που εχει απλα να καυχιεται οτι κανει τα 0-100 σε 3 δευτερα ξερω γω και ζυγιζει 2 τονους και βαλε.
                                Αν παντως ηθελα αμαξι να το στηνω στα φαναρια λες και ειμαστε στο ολυμπιακο χωριο καμια δεκαετια πισω και παλι δεν θα επαιρνα τεσλα. Αλλωστε δε νομιζω κανεις να παιρνει τετοια αυτοκινητα για τετοιους σκοπους.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • elteo
                                  elteo @harisma23 last edited by

                                  @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.

                                  Υπάρχει βέβαια και η ανάποδη ανάγνωση:
                                  Με 50 χιλιάρικα όντως αγοράζεις ένα Model 3 Performance, το οποίο έχει ασύλληπτες επιδόσεις για τα λεφτά του, τις οποίες όντως αν αξιοποιήσεις πλήρως μπορεί να έχεις αυτονομία 100 αντί για 350 χιλιόμετρα (για εθνική μιλάμε).
                                  Από την άλλη με τα 50 χιλιάρικα σου, δεν μπορείς να αγοράσεις απολύτως κανένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας αμαξώματος που να πλησιάζει έστω σε επιδόσεις το Model 3.
                                  Ο τύπος λοιπόν που αγόρασε Model 3, μπορεί να ξεφτιλίσει το 99,9% των αυτοκινήτων που κινούνται στο δρόμο, αν αποφασίσει να κάνει το κέφι του, σε βάρος της αυτονομίας. Ο τύπος με το θερμικό πως θα βγάλει γούστα; Κάνοντας 800 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να γεμίσει; Μιλάμε για επίτευγμα που συγκινεί κάθε petrolhead...

                                  Ξέρεις οι petrol heads δεν θεωρούν το 0-400 συγκίνηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @diego1960 last edited by

                                    @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.

                                    Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche 😉

                                    Γνωμουλα για την Porsche taycan? Μην ασχολούμαστε μόνο με τα Tesla, αυτά έχουν δικό τους νήμα άλλωστε

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas @driver-m last edited by

                                      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Αν παντως ηθελα αμαξι να το στηνω στα φαναρια λες και ειμαστε στο ολυμπιακο χωριο καμια δεκαετια πισω και παλι δεν θα επαιρνα τεσλα. Αλλωστε δε νομιζω κανεις να παιρνει τετοια αυτοκινητα για τετοιους σκοπους.

                                      Λάθος. Παγκοσμίως πάρα πολλά Plaid πουλήθηκαν σε πλούσιους κοντράκηδες και παρκάρουν δίπλα σε 911 GT3 και McLaren.
                                      Επίσης, πολλοί κάτοχοι Model 3 Performance στην Ελλάδα έχουν πολύ δυνατό βιογραφικό, με βελτιωμένο Punto GT στα 20 τους, σκαλισμένο S3 στα 30 τους και τώρα στα 40-50 τους, καραγουστάρουν τα γκάζια του. Βασικά ξεκαβαλήστε λίγο το καλάμι, που θεωρείτε τον εαυτό σας τους μοναδικούς υπέρμαχους της αυτοκίνησης και των γούστων της.

                                      https://cartalk.gr/

                                      diego1960 D 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Ένα τέτοιο θερμικό με συγκρίσιμες επιδόσεις που θα πηγαίνει συνεχώς μαλλιοκούβαρα στην εθνική, τι αυτονομία έχει;
                                        Μήπως τελικά συγκρίνουμε πόσοι ταχυφορτιστες εγκαταστάθηκαν και ποιος θα μπει πρώτος στα ΣΕΑ;

                                        Νομίζω η αυτονομία είναι προνόμιο σε ένα ντιζελάκι ή άλλο οικονομικό συμβατικό που θα κινείται στα όρια ταχύτητας ή λίγο παραπάνω και θα πάει και θα γυρίσει με ένα ντεπόζιτο, παρά στις ρουφήχτρες καυσίμου υπερεπιδόσεων, που απλά ανεφοδιάζονται λίγο πιο εύκολα απ τα ηλεκτρικά.
                                        Αυτό είναι μάλλον ελληνικό φαινόμενο/πρόβλημα, ότι όλα τα εναλλακτικά καύσιμα δεν έχουν υποστήριξη στα ταξίδια (εκτός απ το πετρογκάζ, που δεν νομίζω να αφορά σε υπερεπιδόσεις).

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @dettol last edited by

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.

                                          Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche 😉

                                          Γνωμουλα για την Porsche taycan? Μην ασχολούμαστε μόνο με τα Tesla, αυτά έχουν δικό τους νήμα άλλωστε

                                          Καταπληκτικό 🥰
                                          Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω ένα

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @red_monster last edited by

                                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            O κάθε petrolhead θα αγοράσει ένα i30N αν γουστάρει, ένα MX-5, μια μεταχείρο Cayman, ενα Golf GTI, ένα Cupra δίλιτρο ή οτιδήποτε τέτοιο και θα γουστάρει την κάθε στροφοδιαδρομή. Δεν είναι ανάγκη να ψάχνει μαούνα τύπου 2+ τόνων σαν την M3 για να βγάλει γούστα.

                                            Είμαι σίγουρος οτι κανένας petrolhead δε συγκινείται με ήχο σκούπας από one-trick ponies τύπου "γκαζώνω στα φανάρια για να πω οτι κάτι έκανα". Ας κάτσει ο κάθε ηλεκτροκίνητος να τα βάζει με Porsche στο 0-100 και να πανηγυρίζει που φορτίζει "τσάμπα" στο σπίτι. Στο τέλος της ημέρας αυτός θα έχει ηλεκτρικό (άσχημο κιόλας) και ο άλλος Porsche 😉

                                            Γνωμουλα για την Porsche taycan? Μην ασχολούμαστε μόνο με τα Tesla, αυτά έχουν δικό τους νήμα άλλωστε

                                            Καταπληκτικό 🥰
                                            Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω ένα

                                            Δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη σου, εσυ έχεις πουλήσει ήδη την ψυχή σου στους ηλεκτρικούς διαβόλους. 😁
                                            Την γνώμη του τελευταιου υπερασπιστή της καθαρόαιμης αυτοκίνησης θέλω να διαβάσω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 470 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr