Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 305
    • 920
    • 921
    • 303 / 921
    Περί αυτοκίνησης
    163
    18413
    418478
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t last edited by

      2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

      Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

      Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

      Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

      Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

      Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • cirus
        cirus @super-t last edited by cirus

        @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

        Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

        Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

        Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

        Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

        Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

        οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα

        καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο

        πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.

        για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο

        συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.

        Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)

        Cirus the virus

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • storm
          storm last edited by

          Εγώ πάντως την τελική ταχύτητα την θέλω και για άλλους λόγους και όχι για να ταξιδεύω σταθερά π.χ. με 180km/h. Ο κόφτης στα 160km/h μου θυμίζει τα προβλήματα που είχα στα ταξίδια με το Pajero που είχε τελική 155km/h. Αυτά δεν ξεχνιούνται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t @cirus last edited by

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

            Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

            Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

            Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

            Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

            Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

            οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα

            καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο

            πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.

            για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο

            συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.

            Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)

            Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • cirus
              cirus @super-t last edited by

              @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

              Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

              Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

              Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

              Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

              Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

              οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα

              καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο

              πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.

              για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο

              συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.

              Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)

              Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.

              ε πες το βρε αδερφε!!!

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz last edited by

                φευ....
                η μιτσουμπα εχει και αυτη κοφτη στα 170.
                οχι οτι παει παραπανω.
                το γκεικο οχι, παει το κωλο του.
                περι πριζας, πραγματι εχω φορτιστη στην εταιρεια μεν, αλλα μια χαρα κανει τη δουλεια η σουκο στη πυλωτη στο σπιτι. το ιδιο και η σουκο στη βεραντα στο χωριο.
                το θεμα βαρος χαμηλα. λοιπον. η μιτσουμπα που δεν εχει καθολου αυτο που λεμε δυναμικα χαρακτηριστικα, σκεψου κατι σαν αιδοιο χοντρης, στριβει σαν να κανει τακ μεν, αλλα στριβει ευκολα και με ασφαλεια με πολλα χιλιομετρα και βοηθαει στο ξεκουραστο του 'παω εκδρομαρα με την οικογενεια'. μπορει να μην πλασαρεται αλλα ήδη κινειται αγχολυτικα γρηγορα.
                και ειναι ενα αμαξι 4.70 με τετρακουνα και πενταβαρο.
                το οποιο το εφτασα σε συγκεκριμενη διαδρομη στα 18lt/100 μεν, βουναρα, αλλα η μεση μεχρι τωρα με ελαχιστη φορτιση, max 5-7 φορες με 35km τη φορα γιατι ειναι ασυμβατο το βυσμα με τους φορτιστες μου οποτε πρεπει να βγαλω το δικο του τεραστιο, καλωδιο ε, στα 2200km ειναι στα 8.2.
                καποιοι εντοπιοι του φορουμ μπορουν να σας διαβεβαιωσουν για την ταχυτητα κινησης, που δεν ειναι η δικη σας, και γενικοτερα το αντιτιουντ οδηγησης.
                ναι, πολλα τα 58 που κοστιζει αλλα πλεον ειναι λιγο....
                εξηγαω.
                το 3008 σε εκδοση gt με πετρελαιο αυτοματο και μολις 130 εχει καπου στα 47. στα 52 παιρνεις 300. ε? τι λετε?

                #milf-a-man

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @gatoz last edited by

                  @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  φευ....
                  η μιτσουμπα εχει και αυτη κοφτη στα 170.
                  οχι οτι παει παραπανω.
                  το γκεικο οχι, παει το κωλο του.
                  περι πριζας, πραγματι εχω φορτιστη στην εταιρεια μεν, αλλα μια χαρα κανει τη δουλεια η σουκο στη πυλωτη στο σπιτι. το ιδιο και η σουκο στη βεραντα στο χωριο.
                  το θεμα βαρος χαμηλα. λοιπον. η μιτσουμπα που δεν εχει καθολου αυτο που λεμε δυναμικα χαρακτηριστικα, σκεψου κατι σαν αιδοιο χοντρης, στριβει σαν να κανει τακ μεν, αλλα στριβει ευκολα και με ασφαλεια με πολλα χιλιομετρα και βοηθαει στο ξεκουραστο του 'παω εκδρομαρα με την οικογενεια'. μπορει να μην πλασαρεται αλλα ήδη κινειται αγχολυτικα γρηγορα.
                  και ειναι ενα αμαξι 4.70 με τετρακουνα και πενταβαρο.
                  το οποιο το εφτασα σε συγκεκριμενη διαδρομη στα 18lt/100 μεν, βουναρα, αλλα η μεση μεχρι τωρα με ελαχιστη φορτιση, max 5-7 φορες με 35km τη φορα γιατι ειναι ασυμβατο το βυσμα με τους φορτιστες μου οποτε πρεπει να βγαλω το δικο του τεραστιο, καλωδιο ε, στα 2200km ειναι στα 8.2.
                  καποιοι εντοπιοι του φορουμ μπορουν να σας διαβεβαιωσουν για την ταχυτητα κινησης, που δεν ειναι η δικη σας, και γενικοτερα το αντιτιουντ οδηγησης.
                  ναι, πολλα τα 58 που κοστιζει αλλα πλεον ειναι λιγο....
                  εξηγαω.
                  το 3008 σε εκδοση gt με πετρελαιο αυτοματο και μολις 130 εχει καπου στα 47. στα 52 παιρνεις 300. ε? τι λετε?

                  Λέμε ότι για Leasing είναι φοβερό

                  η συζήτηση πιο πάνω αφορούσε καθαρά ηλεκτρικά όχι φευ. Αυτά έχουν και θερμικό κινητήρα και δεν χρειαζεσαι στάσεις για ταξίδι. τελείως διαφορετικό πράγμα από τα ηλεκτρικά.

                  καλή η χοντρή αλλά ακριβή. και το 3008 σε εκδοση GT σε πετρέλαιο πανάκριβο είναι επίσης

                  λιζινγ και ξερο ψωμί βέβαια. Για να περάσω έξοδα και γω τέτοιο θα έπαιρνα. Αλλά μόνο για leasing

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • alexandros-s
                    alexandros-s last edited by

                    Συγνώμη που ίσως αλλάζω το θέμα, αλλά υπάρχει κάτι γύρω μας που βγάζει μάτι:
                    Βλέπουμε κάτι ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρές διαστάσεις. Κάτι αυτοκίνητα που θυμίζουν αστεία μοντέλα της δεκαετίας του '60, από αυτά τα vintage που αγοράζουν κάποιοι για να κάνουν το χούι τους.
                    Πρώτ' απ' όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι γελοία. Και δεν αγοράζονται από κάποιους που δεν έχουν την οικονομική άνεση, αλλά από κάποιους που θεωρούν ότι είναι πιο κουλ. Είναι τελείως αστείο να βλέπεις έναν γιγαντόσωμο άνθρωπο μέσα σε ένα πολύ μικρό όχημα. Το πιο αστείο είναι ότι αυτός ο άνθρωπος είναι στην πραγματικότητα μικρόσωμος, αλλά δείχνει τεράστιος μπροστά στο ποδήλατο αυτοκίνητό του.΄
                    Και πάμε και στο πιο σημαντικό: τι σόι ασφάλεια έχουν αυτά τα κουτάκια; Αν έρθει ένα κανονικό όχημα και τα χτυπήσει με 30km/h τι προστασία παρέχουν στον οδηγό; Για επιβάτες ούτε λόγος, αφού δε χωράει τίποτα εκεί μέσα. Αν τα χτυπήσει φορτηγό... κλάφτα Χαράλαμπε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Γεροντίστικη γκρίνια περί παθητικής ασφάλειας, εργονομίας χειριστηρίων και λοιπά τέτοια απαρχαιωμενα...
                      Αφού θα έχουν ραντάρ τα ταπεράκια και θα φτεναρουν αυτόματα, δεν νοιάζεται ο οδηγός για τέτοιες λεπτομέρειες και μένει απερίσπαστος στην οθόνη του...

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin last edited by

                        https://www.carandmotor.gr/nea/se-apergia-peinas-oi-idioktites-tesla

                        Λευτεριά στους κατόχους Tesla!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Youtube Video

                          Ίσως σώσει την εταιρία η walmart. Εάν το καταφέρουν τότε όντως αυτό είναι το μέλλον των αυτοκινήτων.

                          Τεράστιων διαστάσεων χώροι, μικρος κύκλος στροφής, μεγάλη μπαταρία, μικρό
                          μηκος που χωρα παντού, μπορεί να φαίνεται μεγάλο στο μάτι αλλα δεν είναι, και όπως φαίνεται στα βίντεο με μια απίστευτη θέση οδήγηση.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Εδώ στη φωτογραφία είναι το εσωτερικό της επιβατικής έκδοσης. Ναι έτσι λένε θα πωλείται με αυτό το εσωτερικό. Sci-Fi όχημα.

                            alt text
                            alt text

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tgd last edited by

                              Δηλαδή χωρίς ντουλαπάκι και με τις αποσκευές χύμα μπροστά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Νομίζω έχει χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα. Έχει ένα κενό αν παρατηρήσεις. Ντουλαπάκια έχει στις πόρτες.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • yem
                                  yem last edited by

                                  Εμ πηγές και πήρες ηλεκτρικό πατίνι στο παιδί, δεν του επερνες καλύτερα ένα παπί να το πηγαίνει με την πινακίδα μέχρι το φροντιστήριο?
                                  Και το παιδί φυσικά πρέπει να μάθει από νωρίς να λέει δικαιολογίες, το κράνος το είχα εκεί τα, ακουστικά δεν τα χρησιμοποιώ, το όριο ταχύτητας δεν ήταν αυτό κτλ κτλ κτλ.
                                  Πάντα θα φταίνε οι άλλοι...
                                  https://www.larissanet.gr/2022/09/03/thyella-gia-prostimo-120-evro-se-paidi-pou-odigouse-patini-to-xespasma-tou-patera-tou/

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • gtsartsal
                                    gtsartsal @yem last edited by

                                    @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Εμ πηγές και πήρες ηλεκτρικό πατίνι στο παιδί, δεν του επερνες καλύτερα ένα παπί να το πηγαίνει με την πινακίδα μέχρι το φροντιστήριο?
                                    Και το παιδί φυσικά πρέπει να μάθει από νωρίς να λέει δικαιολογίες, το κράνος το είχα εκεί τα, ακουστικά δεν τα χρησιμοποιώ, το όριο ταχύτητας δεν ήταν αυτό κτλ κτλ κτλ.
                                    Πάντα θα φταίνε οι άλλοι...
                                    https://www.larissanet.gr/2022/09/03/thyella-gia-prostimo-120-evro-se-paidi-pou-odigouse-patini-to-xespasma-tou-patera-tou/

                                    Απίστευτες παπαριες και από τον μπαμπά δυστυχώς....

                                    Το κέρδισε το πατίνι... δεν το αγόρασε.... με ηλεκτρικό ποδήλατο πήγαινε... αλλά το κράνος ήταν αλλου....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Youtube Video

                                      Φτάσαμε στα υδρόψυκτα καλώδια φόρτισης...

                                      Moments before detonation...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas @antonakis last edited by

                                        @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Youtube Video

                                        Φτάσαμε στα υδρόψυκτα καλώδια φόρτισης...

                                        Α, μου φαίνεται ότι δε διαβάζεις το δίπλα θέμα, ε;
                                        3 days ago

                                        Αν οι Κινέζοι πραγματοποιήσουν έστω τα μισά από όσα υπόσχονται, η Ευρώπη είναι τελειωμένη!

                                        https://cartalk.gr/fortisi-apo-0-80-8-nai-tha-einai-diathesimi-treis-mines/

                                        https://cartalk.gr/

                                        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Ετσι είναι, οπότε θα απαγορεύσει τα ηλεκτρικά, λόγω της Ουκρανίας.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • antonakis
                                            antonakis @dimsabas last edited by

                                            @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Youtube Video

                                            Φτάσαμε στα υδρόψυκτα καλώδια φόρτισης...

                                            Α, μου φαίνεται ότι δε διαβάζεις το δίπλα θέμα, ε;
                                            3 days ago

                                            Αν οι Κινέζοι πραγματοποιήσουν έστω τα μισά από όσα υπόσχονται, η Ευρώπη είναι τελειωμένη!

                                            https://cartalk.gr/fortisi-apo-0-80-8-nai-tha-einai-diathesimi-treis-mines/

                                            Το διαβάζω, αλλά λιγότερο λόγω μπέμπη ... οπότε κάτι χάνω.

                                            Στο έχουμε ξανά πει όμως, τα link με τα άρθρα καλύτερα με μπαίνουν και σε ανάλογα θέματα, ώστε νά μπορεί νά γίνεται και καλύτερη συζήτηση.
                                            Άλλωστε όταν θέλω νά δω τα άρθρα σου, πρώτα μπαίνω στο site σου 😉

                                            Moments before detonation...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 920
                                            • 921
                                            • 303 / 921
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr