-
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
-
Εγώ πάντως την τελική ταχύτητα την θέλω και για άλλους λόγους και όχι για να ταξιδεύω σταθερά π.χ. με 180km/h. Ο κόφτης στα 160km/h μου θυμίζει τα προβλήματα που είχα στα ταξίδια με το Pajero που είχε τελική 155km/h. Αυτά δεν ξεχνιούνται.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
ε πες το βρε αδερφε!!!
-
φευ....
η μιτσουμπα εχει και αυτη κοφτη στα 170.
οχι οτι παει παραπανω.
το γκεικο οχι, παει το κωλο του.
περι πριζας, πραγματι εχω φορτιστη στην εταιρεια μεν, αλλα μια χαρα κανει τη δουλεια η σουκο στη πυλωτη στο σπιτι. το ιδιο και η σουκο στη βεραντα στο χωριο.
το θεμα βαρος χαμηλα. λοιπον. η μιτσουμπα που δεν εχει καθολου αυτο που λεμε δυναμικα χαρακτηριστικα, σκεψου κατι σαν αιδοιο χοντρης, στριβει σαν να κανει τακ μεν, αλλα στριβει ευκολα και με ασφαλεια με πολλα χιλιομετρα και βοηθαει στο ξεκουραστο του 'παω εκδρομαρα με την οικογενεια'. μπορει να μην πλασαρεται αλλα ήδη κινειται αγχολυτικα γρηγορα.
και ειναι ενα αμαξι 4.70 με τετρακουνα και πενταβαρο.
το οποιο το εφτασα σε συγκεκριμενη διαδρομη στα 18lt/100 μεν, βουναρα, αλλα η μεση μεχρι τωρα με ελαχιστη φορτιση, max 5-7 φορες με 35km τη φορα γιατι ειναι ασυμβατο το βυσμα με τους φορτιστες μου οποτε πρεπει να βγαλω το δικο του τεραστιο, καλωδιο ε, στα 2200km ειναι στα 8.2.
καποιοι εντοπιοι του φορουμ μπορουν να σας διαβεβαιωσουν για την ταχυτητα κινησης, που δεν ειναι η δικη σας, και γενικοτερα το αντιτιουντ οδηγησης.
ναι, πολλα τα 58 που κοστιζει αλλα πλεον ειναι λιγο....
εξηγαω.
το 3008 σε εκδοση gt με πετρελαιο αυτοματο και μολις 130 εχει καπου στα 47. στα 52 παιρνεις 300. ε? τι λετε? -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
φευ....
η μιτσουμπα εχει και αυτη κοφτη στα 170.
οχι οτι παει παραπανω.
το γκεικο οχι, παει το κωλο του.
περι πριζας, πραγματι εχω φορτιστη στην εταιρεια μεν, αλλα μια χαρα κανει τη δουλεια η σουκο στη πυλωτη στο σπιτι. το ιδιο και η σουκο στη βεραντα στο χωριο.
το θεμα βαρος χαμηλα. λοιπον. η μιτσουμπα που δεν εχει καθολου αυτο που λεμε δυναμικα χαρακτηριστικα, σκεψου κατι σαν αιδοιο χοντρης, στριβει σαν να κανει τακ μεν, αλλα στριβει ευκολα και με ασφαλεια με πολλα χιλιομετρα και βοηθαει στο ξεκουραστο του 'παω εκδρομαρα με την οικογενεια'. μπορει να μην πλασαρεται αλλα ήδη κινειται αγχολυτικα γρηγορα.
και ειναι ενα αμαξι 4.70 με τετρακουνα και πενταβαρο.
το οποιο το εφτασα σε συγκεκριμενη διαδρομη στα 18lt/100 μεν, βουναρα, αλλα η μεση μεχρι τωρα με ελαχιστη φορτιση, max 5-7 φορες με 35km τη φορα γιατι ειναι ασυμβατο το βυσμα με τους φορτιστες μου οποτε πρεπει να βγαλω το δικο του τεραστιο, καλωδιο ε, στα 2200km ειναι στα 8.2.
καποιοι εντοπιοι του φορουμ μπορουν να σας διαβεβαιωσουν για την ταχυτητα κινησης, που δεν ειναι η δικη σας, και γενικοτερα το αντιτιουντ οδηγησης.
ναι, πολλα τα 58 που κοστιζει αλλα πλεον ειναι λιγο....
εξηγαω.
το 3008 σε εκδοση gt με πετρελαιο αυτοματο και μολις 130 εχει καπου στα 47. στα 52 παιρνεις 300. ε? τι λετε?Λέμε ότι για Leasing είναι φοβερό
η συζήτηση πιο πάνω αφορούσε καθαρά ηλεκτρικά όχι φευ. Αυτά έχουν και θερμικό κινητήρα και δεν χρειαζεσαι στάσεις για ταξίδι. τελείως διαφορετικό πράγμα από τα ηλεκτρικά.
καλή η χοντρή αλλά ακριβή. και το 3008 σε εκδοση GT σε πετρέλαιο πανάκριβο είναι επίσης
λιζινγ και ξερο ψωμί βέβαια. Για να περάσω έξοδα και γω τέτοιο θα έπαιρνα. Αλλά μόνο για leasing
-
Συγνώμη που ίσως αλλάζω το θέμα, αλλά υπάρχει κάτι γύρω μας που βγάζει μάτι:
Βλέπουμε κάτι ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρές διαστάσεις. Κάτι αυτοκίνητα που θυμίζουν αστεία μοντέλα της δεκαετίας του '60, από αυτά τα vintage που αγοράζουν κάποιοι για να κάνουν το χούι τους.
Πρώτ' απ' όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι γελοία. Και δεν αγοράζονται από κάποιους που δεν έχουν την οικονομική άνεση, αλλά από κάποιους που θεωρούν ότι είναι πιο κουλ. Είναι τελείως αστείο να βλέπεις έναν γιγαντόσωμο άνθρωπο μέσα σε ένα πολύ μικρό όχημα. Το πιο αστείο είναι ότι αυτός ο άνθρωπος είναι στην πραγματικότητα μικρόσωμος, αλλά δείχνει τεράστιος μπροστά στοποδήλατοαυτοκίνητό του.΄
Και πάμε και στο πιο σημαντικό: τι σόι ασφάλεια έχουν αυτά τα κουτάκια; Αν έρθει ένα κανονικό όχημα και τα χτυπήσει με 30km/h τι προστασία παρέχουν στον οδηγό; Για επιβάτες ούτε λόγος, αφού δε χωράει τίποτα εκεί μέσα. Αν τα χτυπήσει φορτηγό... κλάφτα Χαράλαμπε! -
Γεροντίστικη γκρίνια περί παθητικής ασφάλειας, εργονομίας χειριστηρίων και λοιπά τέτοια απαρχαιωμενα...
Αφού θα έχουν ραντάρ τα ταπεράκια και θα φτεναρουν αυτόματα, δεν νοιάζεται ο οδηγός για τέτοιες λεπτομέρειες και μένει απερίσπαστος στην οθόνη του... -
https://www.carandmotor.gr/nea/se-apergia-peinas-oi-idioktites-tesla
Λευτεριά στους κατόχους Tesla!
-
Ίσως σώσει την εταιρία η walmart. Εάν το καταφέρουν τότε όντως αυτό είναι το μέλλον των αυτοκινήτων.
Τεράστιων διαστάσεων χώροι, μικρος κύκλος στροφής, μεγάλη μπαταρία, μικρό
μηκος που χωρα παντού, μπορεί να φαίνεται μεγάλο στο μάτι αλλα δεν είναι, και όπως φαίνεται στα βίντεο με μια απίστευτη θέση οδήγηση. -
Εδώ στη φωτογραφία είναι το εσωτερικό της επιβατικής έκδοσης. Ναι έτσι λένε θα πωλείται με αυτό το εσωτερικό. Sci-Fi όχημα.
-
Δηλαδή χωρίς ντουλαπάκι και με τις αποσκευές χύμα μπροστά;
-
Νομίζω έχει χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα. Έχει ένα κενό αν παρατηρήσεις. Ντουλαπάκια έχει στις πόρτες.
-
Εμ πηγές και πήρες ηλεκτρικό πατίνι στο παιδί, δεν του επερνες καλύτερα ένα παπί να το πηγαίνει με την πινακίδα μέχρι το φροντιστήριο?
Και το παιδί φυσικά πρέπει να μάθει από νωρίς να λέει δικαιολογίες, το κράνος το είχα εκεί τα, ακουστικά δεν τα χρησιμοποιώ, το όριο ταχύτητας δεν ήταν αυτό κτλ κτλ κτλ.
Πάντα θα φταίνε οι άλλοι...
https://www.larissanet.gr/2022/09/03/thyella-gia-prostimo-120-evro-se-paidi-pou-odigouse-patini-to-xespasma-tou-patera-tou/ -
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εμ πηγές και πήρες ηλεκτρικό πατίνι στο παιδί, δεν του επερνες καλύτερα ένα παπί να το πηγαίνει με την πινακίδα μέχρι το φροντιστήριο?
Και το παιδί φυσικά πρέπει να μάθει από νωρίς να λέει δικαιολογίες, το κράνος το είχα εκεί τα, ακουστικά δεν τα χρησιμοποιώ, το όριο ταχύτητας δεν ήταν αυτό κτλ κτλ κτλ.
Πάντα θα φταίνε οι άλλοι...
https://www.larissanet.gr/2022/09/03/thyella-gia-prostimo-120-evro-se-paidi-pou-odigouse-patini-to-xespasma-tou-patera-tou/Απίστευτες παπαριες και από τον μπαμπά δυστυχώς....
Το κέρδισε το πατίνι... δεν το αγόρασε.... με ηλεκτρικό ποδήλατο πήγαινε... αλλά το κράνος ήταν αλλου....
-
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φτάσαμε στα υδρόψυκτα καλώδια φόρτισης...
Α, μου φαίνεται ότι δε διαβάζεις το δίπλα θέμα, ε;
3 days agoΑν οι Κινέζοι πραγματοποιήσουν έστω τα μισά από όσα υπόσχονται, η Ευρώπη είναι τελειωμένη!
https://cartalk.gr/fortisi-apo-0-80-8-nai-tha-einai-diathesimi-treis-mines/
-
Ετσι είναι, οπότε θα απαγορεύσει τα ηλεκτρικά, λόγω της Ουκρανίας.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φτάσαμε στα υδρόψυκτα καλώδια φόρτισης...
Α, μου φαίνεται ότι δε διαβάζεις το δίπλα θέμα, ε;
3 days agoΑν οι Κινέζοι πραγματοποιήσουν έστω τα μισά από όσα υπόσχονται, η Ευρώπη είναι τελειωμένη!
https://cartalk.gr/fortisi-apo-0-80-8-nai-tha-einai-diathesimi-treis-mines/
Το διαβάζω, αλλά λιγότερο λόγω μπέμπη ... οπότε κάτι χάνω.
Στο έχουμε ξανά πει όμως, τα link με τα άρθρα καλύτερα με μπαίνουν και σε ανάλογα θέματα, ώστε νά μπορεί νά γίνεται και καλύτερη συζήτηση.
Άλλωστε όταν θέλω νά δω τα άρθρα σου, πρώτα μπαίνω στο site σου
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης