-
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Δεν υπάρχει κανένα μένος. Απλά όταν ακούω παράλογα πράγματα και εξιδανικεύσεις δε μπορώ να μην απαντήσω. Φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι σε σένα μια φαίνεσαι συνειδητοποιημένος.
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι η όλη γοητεία και ελευθερία της αυτοκίνησης εχει να κάνει με τα ταξίδια και τις αποδράσεις ,την οδήγηση...
Αποκλειστικά εντός πόλης δε βλέπω ποιο το νόημα να κυκλοφορείς με 408 ίππους και τετρακίνηση .Δεν είναι και πολύ οικολογικό.Προσωπικά δεν το πήρα για οικολογικούς λόγους αν και ξεκάθαρα είναι πολύ καλύτερο από ΜΕΚ στο οικολογικό αποτύπωμα. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για την γοητεία για έναν βασικό λόγο. Το αυτοκίνητο για όσους το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση για να πας δουλεία και περνάς 1-2 ώρες ,εκεί θες να βγάλει τα λεφτά του.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποιό ηλεκτρικό μπορώ να πάρω με 20-25.000€;;;;;
Χαμηλότερο κέντρο βάρους VS πάρα πολύ βάρος συνολικά. Βλέπω κάτι νούμερα πάνω απο 2 τόνους και ζαλίζομαι!FIAT 500e μετά την επιδότηση 21.000 με τις νέες ανεβασμένες τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατι σε ενοχλούν τα πολλά κιλά.
-
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Δεν υπάρχει κανένα μένος. Απλά όταν ακούω παράλογα πράγματα και εξιδανικεύσεις δε μπορώ να μην απαντήσω. Φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι σε σένα μια φαίνεσαι συνειδητοποιημένος.
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι η όλη γοητεία και ελευθερία της αυτοκίνησης εχει να κάνει με τα ταξίδια και τις αποδράσεις ,την οδήγηση...
Αποκλειστικά εντός πόλης δε βλέπω ποιο το νόημα να κυκλοφορείς με 408 ίππους και τετρακίνηση .Δεν είναι και πολύ οικολογικό.Προσωπικά δεν το πήρα για οικολογικούς λόγους αν και ξεκάθαρα είναι πολύ καλύτερο από ΜΕΚ στο οικολογικό αποτύπωμα. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για την γοητεία για έναν βασικό λόγο. Το αυτοκίνητο για όσους το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση για να πας δουλεία και περνάς 1-2 ώρες ,εκεί θες να βγάλει τα λεφτά του.
Διαφωνώ.Αυτο που γράφεις για τη καθημερινότητα προφανώς και ισχύει στη προσωπική σου περίπτωση και αντιμετώπιση της αυτοκίνησης.Για μένα η αυτοκίνηση είναι συνδεδεμένη με τα ταξιδια.Επισης όπως έγραψα και παραπάνω για τη καθημερινότητα για να πας δουλειά προφανώς και δε χρειάζονται 400 άλογα.
-
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Δεν υπάρχει κανένα μένος. Απλά όταν ακούω παράλογα πράγματα και εξιδανικεύσεις δε μπορώ να μην απαντήσω. Φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι σε σένα μια φαίνεσαι συνειδητοποιημένος.
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι η όλη γοητεία και ελευθερία της αυτοκίνησης εχει να κάνει με τα ταξίδια και τις αποδράσεις ,την οδήγηση...
Αποκλειστικά εντός πόλης δε βλέπω ποιο το νόημα να κυκλοφορείς με 408 ίππους και τετρακίνηση .Δεν είναι και πολύ οικολογικό.Προσωπικά δεν το πήρα για οικολογικούς λόγους αν και ξεκάθαρα είναι πολύ καλύτερο από ΜΕΚ στο οικολογικό αποτύπωμα. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για την γοητεία για έναν βασικό λόγο. Το αυτοκίνητο για όσους το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση για να πας δουλεία και περνάς 1-2 ώρες ,εκεί θες να βγάλει τα λεφτά του.
Διαφωνώ. Αυτο που γράφεις για τη καθημερινότητα προφανώς και ισχύει στη προσωπική σου περίπτωση και αντιμετώπιση της αυτοκίνησης.Για μένα η αυτοκίνηση είναι συνδεδεμένη με τα ταξιδια. Επισης όπως έγραψα και παραπάνω για τη καθημερινότητα για να πας δουλειά προφανώς και δε χρειάζονται 400 άλογα.
Άμα πιάσουμε όμως την καθημερινότητα, η αλήθεια είναι ότι η καθημερινότητα του 99% του πληθυσμού ΔΕΝ περιλαμβάνει ταξίδια, αλλά διαδρομές μετ' επιστροφής που καλύπτουν πολύ άνετα οι αυτονομίες των ηλεκτρικών.
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί εγώ βλέπω ότι η πλειοψηφία τα κάνει τα ταξιδακια της .Οι εθνικές σε κάθε τριήμερο Πάσχα ,αργιες είναι σχεδόν ασφυκτικά γεμάτες τα τελευταία χρόνια ,να μη πω τώρα για το καλοκαίρι όπου οι "ηπειρωτικοι" προορισμοί είναι επίσης ασφυκτικά γεμάτοι και κερδίζουν συνεχώς έδαφος λόγω κόστους ακτοπλοϊκών. Εγώ έγραψα βεβαια ότι δεν έχει νόημα να πάρεις 400 άλογα τετρακίνητο και να το κινείς μέσα στη πόλη αποκλειστικά.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από την άλλη δεν γίνεται ιδανικό επειδή εσύ δεν ταξιδεύεις. Δεν γίνεται οι της ΝΤΠ να μας ζορίζουν/σπρώχνουν προς την Πανάκριβη ηλεκτροκίνηση και να μην μπορώ να κάνω ούτε τα μισά απο αυτά που μπορώ να κάνω και με ένα αυτοκίνητο των 13.000€.
Υπάρχουν υπερβολές, τερατώδεις υπερβολές και το ποστ σου. Κατ΄αρχάς τα μισά από αυτά που δεν μπορείς να κάνεις με ηλεκτρικό και μπορείς να κάνεις με συμβατικό συνοψίζονται στο εξής ένα: Μεγάλα ταξίδια χωρίς στάσεις. Επιπροσθέτως, το συμβατικό δεν μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από αυτά που κάνει το ηλεκτρικό, ακόμη και στα ίδια λεφτά. Του λείπουν η δύναμη, οι επιδόσεις, η ευκολία οδήγησης, η ησυχία, το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης κ.α.
-
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί εγώ βλέπω ότι η πλειοψηφία τα κάνει τα ταξιδακια της .Οι εθνικές σε κάθε τριήμερο Πάσχα ,αργιες είναι σχεδόν ασφυκτικά γεμάτες τα τελευταία χρόνια ,να μη πω τώρα για το καλοκαίρι όπου οι "ηπειρωτικοι" προορισμοί είναι επίσης ασφυκτικά γεμάτοι και κερδίζουν συνεχώς έδαφος λόγω κόστους ακτοπλοϊκών. Εγώ έγραψα βεβαια ότι δεν έχει νόημα να πάρεις 400 άλογα τετρακίνητο και να το κινείς μέσα στη πόλη αποκλειστικά.
Ακριβώς έτσι είναι, γιατί στο προηγούμενο ποστ σου αναφερόσουν στους περιορισμούς της καθημερινότητας και πάνω σε αυτό σου απάντησα ότι η καθημερινότητα δεν είναι τα ταξίδια. Για την καθημερινότητα είναι η καλύτερη επιλογή το ηλεκτρικό.
-
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποιό ηλεκτρικό μπορώ να πάρω με 20-25.000€;;;;;
Χαμηλότερο κέντρο βάρους VS πάρα πολύ βάρος συνολικά. Βλέπω κάτι νούμερα πάνω απο 2 τόνους και ζαλίζομαι!FIAT 500e μετά την επιδότηση 21.000 με τις νέες ανεβασμένες τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατι σε ενοχλούν τα πολλά κιλά.
Το 500αρι για την οικογένεια! Μαστα........
Ο πανμεγιστος εχθρός της αυτοκίνησης είναι το βάρος. Μόνο αρνητικά προσφέρει και τίποτα άλλο. -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από την άλλη δεν γίνεται ιδανικό επειδή εσύ δεν ταξιδεύεις. Δεν γίνεται οι της ΝΤΠ να μας ζορίζουν/σπρώχνουν προς την Πανάκριβη ηλεκτροκίνηση και να μην μπορώ να κάνω ούτε τα μισά απο αυτά που μπορώ να κάνω και με ένα αυτοκίνητο των 13.000€.
Υπάρχουν υπερβολές, τερατώδεις υπερβολές και το ποστ σου. Κατ΄αρχάς τα μισά από αυτά που δεν μπορείς να κάνεις με ηλεκτρικό και μπορείς να κάνεις με συμβατικό συνοψίζονται στο εξής ένα: Μεγάλα ταξίδια χωρίς στάσεις. Επιπροσθέτως, το συμβατικό δεν μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από αυτά που κάνει το ηλεκτρικό, ακόμη και στα ίδια λεφτά. Του λείπουν η δύναμη, οι επιδόσεις, η ευκολία οδήγησης, η ησυχία, το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης κ.α.
Την να την κάνω την δύναμη και τις επιδόσεις όταν πρέπει να πηγαίνω με 100χλμ για να μη μείνω καραβοφαναρο;;;
Το χαμηλό κόστος χρήσης είναι αμφίβολο ακόμη. -
Γενικά (και όχι αναφορικά με τους προηγούμενους στους οποίους απάντησα) αποφεύγω να γράφω συχνά σε αυτό το thread. Δεν είμαι ούτε υπέρμαχος ούτε πολέμιος της ηλεκτροκίνησης. Επειδή όμως έχω οδηγήσω καλό ηλεκτρικό, μπορώ να πω ότι η ηλεκτροκίνηση έχει πολλά να προσφέρει, μόλις επιλυθούν τα αλληλένδετα θέματα της αυτονομίας και της ταχείας φόρτισης.
Από εκεί και πέρα, το θέμα έχει γεμίσει "γενίτσαρους" οι οποίοι φαίνεται ότι θεωρούν ιερό χρέος την απαξίωση της ηλεκτροκίνησης και φαίνεται να μεταφέρουν αυτοκινητιστικά και κοινωνικά (είναι ακριβή ακόμη η ηλεκτροκίνηση) συμπλέγματα, επιτιθέμενοι με μένος και συχνά χωρίς λογική. Γενικά ταυτίζομαι με τη θέση του Φάνη, η οποία είναι απόλυτα ψύχραιμη και λογική και λέει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ιδανική σε όποιου το προφίλ χρήσης ταιριάζει, ενώ για τους άλλους δεν κάνει (επί του παρόντος).
-
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί εγώ βλέπω ότι η πλειοψηφία τα κάνει τα ταξιδακια της .Οι εθνικές σε κάθε τριήμερο Πάσχα ,αργιες είναι σχεδόν ασφυκτικά γεμάτες τα τελευταία χρόνια ,
Σωστά. Αλλά όπως λες τα 3ήμερα (πόσα είναι αυτά??) και κυρίως σε κοντινούς προορισμούς εξοχικών...εκεί είσαι μια χαρά με το ηλεκτρικό. Και εγώ πάω συχνά πυκνά Χαλκίδα, αλλά αυτό δεν το θεωρώ ταξίδι. Μιλάω για ταξίδια 400-500χλμ+ που όντως το ηλεκτρικό έχει πρόβλημα αυτονομίας. Υπάρχει ιδιοκτήτης (τα γράφει στο ΦΒ) που κάνει κάθε εβδομάδα Αθήνα-Βόλος με το ηλεκτρικό χωρίς κανένα θέμα.
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Την να την κάνω την δύναμη και τις επιδόσεις όταν πρέπει να πηγαίνω με 100χλμ για να μη μείνω καραβοφαναρο;;;
Ανάλογα το αμάξι. Στο τελευτείο τεύχος του περιοδικού έχει συγκριτικά Taycan vs I4 και μιλάνε ότι ακόμα και με γρήγορη οδήγηση και αναβάσεις, η αυτονομια είναι κοντά στα 400χλμ. Οπότε μια χαρά πας ταξίδι μέχρι τον Βόλο χωρίς στάση και γρήγορα (εντός ορίων 140χαω) και εαν θες πιο μακριά φορτίζεις εκεί.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Την να την κάνω την δύναμη και τις επιδόσεις όταν πρέπει να πηγαίνω με 100χλμ για να μη μείνω καραβοφαναρο;;;
Το χαμηλό κόστος χρήσης είναι αμφίβολο ακόμη.Συνεχίζεις να το βλέπεις αποσπασματικά, Η δύναμη και οι επιδόσεις πάντα είναι χρήσιμες να υπάρχουν για μια δύσκολη στιγμή και μπορούν να σε ξελασπώσουν από δύσκολες καταστάσεις.
Από εκεί και πέρα, τα 100 Km/h όντως είναι πολύ χαμηλή ταχύτητα, αλλά δεν χρειάζονται όλοι οι ηλεκτροκίνητοι να την τηρήσουν. Εμένα π.χ. το εξοχικό είναι σε τέτοια απόσταση που με ένα Tesla Model 3 LR, θα μπορούσα να πάω όλη τη διαδρομή τάπα και να μην με περάσει κανείς (πλην γάτου ).
Όσο για το χαμηλό κόστος χρήσης καθόλου αμφίβολο δεν είναι! Αν φορτίζεις στο σπίτι, επί του παρόντος έχεις κόστος περί τα 2 Ευρώ τα 100 Km, με το πετρέλαιο να βρίσκεται στα 10 και τη βενζίνη πάνω από τα 15 (ενδεικτικά κόστη). Ακόμη και εκτός σπιτιού να φορτίσεις, το κόστος είναι από τζάμπα ως αντίστοιχο του πετρελαίου. Πάντα με δεδομένο ότι το ενεργειακό κόστος και η εξέλιξη του στο μέλλον είναι άγνωστη, οπότε κρίνουμε με τα τωρινά δεδομένα. Αλλά η διαφορά είναι τεράστια και αδύνατο να εκμηδενιστεί, με δεδομένο ότι το ρεύμα είναι ένα βασικό αγαθό. Μοναδική περίπτωση, αν μέσω των έξυπνων δικτύων στο μέλλον (και με πρόφαση μελλοντικές ενεργειακές ελλείψεις) μπορεί να γίνει ξεχωριστή τιμολόγηση στο ρεύμα της φόρτισης. Αλλά τώρα μπαίνουμε σε θεωρίες και σενάρια, χωρίς βάσεις.
-
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί εγώ βλέπω ότι η πλειοψηφία τα κάνει τα ταξιδακια της .Οι εθνικές σε κάθε τριήμερο Πάσχα ,αργιες είναι σχεδόν ασφυκτικά γεμάτες τα τελευταία χρόνια ,να μη πω τώρα για το καλοκαίρι όπου οι "ηπειρωτικοι" προορισμοί είναι επίσης ασφυκτικά γεμάτοι και κερδίζουν συνεχώς έδαφος λόγω κόστους ακτοπλοϊκών. Εγώ έγραψα βεβαια ότι δεν έχει νόημα να πάρεις 400 άλογα τετρακίνητο και να το κινείς μέσα στη πόλη αποκλειστικά.
Δεν χρειάζεται να κοιτάξεις τα 3ημερα. Κοιτάς το car.gr και τα χιλιόμετρα που κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνικών μεταχειρισμένων της τελευταίας (μνημονιακής) 10ετίας και εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι και ταξίδια μεγάλα κάνουν οι πολίτες και τακτικά.
Αυτό που κάνει επίσης εντύπωση είναι η μεγάλη χρήση του αυτοκινήτου. Πολλά χιλιόμετρα. Πάρα πολλά. Που προφανώς μέσα σε αστικά κέντρα δεν μαζεύονται με τίποτα.
Αν κάποιοι δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα ή ταξιδεύουν ελάχιστα, αυτοί μάλλον είναι λίγοι ή μένουν σε περιοχές που εκ' των πραγμάτων δεν μπορούν να κάνουν πολλά χιλιόμετρα π.χ. νησιά.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν χρειάζεται να κοιτάξεις τα 3ημερα. Κοιτάς το car.gr και τα χιλιόμετρα που κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνικών μεταχειρισμένων της τελευταίας (μνημονιακής) 10ετίας και εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι και ταξίδια μεγάλα κάνουν οι πολίτες και τακτικά.
Αυτό που κάνει επίσης εντύπωση είναι η μεγάλη χρήση του αυτοκινήτου. Πολλά χιλιόμετρα. Πάρα πολλά. Που προφανώς μέσα σε αστικά κέντρα δεν μαζεύονται με τίποτα.
Αν κάποιοι δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα ή ταξιδεύουν ελάχιστα, αυτοί μάλλον είναι λίγοι ή μένουν σε περιοχές που εκ' των πραγμάτων δεν μπορούν να κάνουν πολλά χιλιόμετρα π.χ. νησιά.
Για άλλη μια φορά κάνεις λάθος!
Αν θυμάμαι καλά τα νούμερα, ο μέσος όρος ετησίων χιλιομέτρων για τα ΙΧ έπεσε από τα 17Κ προ κρίσης στα 12Κ. 12.000 Km ανά χρόνο σημαίνει σχεδόν 34 χιλιόμετρα ανά μέρα, που εύκολα γίνονται για τις καθημερινές μετακινήσεις μιας οικογένειας στην Αθήνα, η οποία έχει το 50% και βάλε των αυτοκινήτων της χώρας. -
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Δεν υπάρχει κανένα μένος. Απλά όταν ακούω παράλογα πράγματα και εξιδανικεύσεις δε μπορώ να μην απαντήσω. Φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι σε σένα μια φαίνεσαι συνειδητοποιημένος.
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι η όλη γοητεία και ελευθερία της αυτοκίνησης εχει να κάνει με τα ταξίδια και τις αποδράσεις ,την οδήγηση...
Αποκλειστικά εντός πόλης δε βλέπω ποιο το νόημα να κυκλοφορείς με 408 ίππους και τετρακίνηση .Δεν είναι και πολύ οικολογικό.Προσωπικά δεν το πήρα για οικολογικούς λόγους αν και ξεκάθαρα είναι πολύ καλύτερο από ΜΕΚ στο οικολογικό αποτύπωμα. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για την γοητεία για έναν βασικό λόγο. Το αυτοκίνητο για όσους το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση για να πας δουλεία και περνάς 1-2 ώρες ,εκεί θες να βγάλει τα λεφτά του.
Διαφωνώ.Αυτο που γράφεις για τη καθημερινότητα προφανώς και ισχύει στη προσωπική σου περίπτωση και αντιμετώπιση της αυτοκίνησης.Για μένα η αυτοκίνηση είναι συνδεδεμένη με τα ταξιδια.Επισης όπως έγραψα και παραπάνω για τη καθημερινότητα για να πας δουλειά προφανώς και δε χρειάζονται 400 άλογα.
Προφανώς και δεν χρειάζομαι για αυτό πήρα με 230 και έχω και καλύτερη αυτονομία και στοίχησε και 12 χιλιάδες λιγότερα. θα συμφωνήσω οτι πάει ανάλογα με τις ανάγκες του καθε ενός και όχι γενικά.
-
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Δεν υπάρχει κανένα μένος. Απλά όταν ακούω παράλογα πράγματα και εξιδανικεύσεις δε μπορώ να μην απαντήσω. Φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι σε σένα μια φαίνεσαι συνειδητοποιημένος.
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι η όλη γοητεία και ελευθερία της αυτοκίνησης εχει να κάνει με τα ταξίδια και τις αποδράσεις ,την οδήγηση...
Αποκλειστικά εντός πόλης δε βλέπω ποιο το νόημα να κυκλοφορείς με 408 ίππους και τετρακίνηση .Δεν είναι και πολύ οικολογικό.Προσωπικά δεν το πήρα για οικολογικούς λόγους αν και ξεκάθαρα είναι πολύ καλύτερο από ΜΕΚ στο οικολογικό αποτύπωμα. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για την γοητεία για έναν βασικό λόγο. Το αυτοκίνητο για όσους το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση για να πας δουλεία και περνάς 1-2 ώρες ,εκεί θες να βγάλει τα λεφτά του.
Διαφωνώ.Αυτο που γράφεις για τη καθημερινότητα προφανώς και ισχύει στη προσωπική σου περίπτωση και αντιμετώπιση της αυτοκίνησης.Για μένα η αυτοκίνηση είναι συνδεδεμένη με τα ταξιδια.Επισης όπως έγραψα και παραπάνω για τη καθημερινότητα για να πας δουλειά προφανώς και δε χρειάζονται 400 άλογα.
οπου και ερχονται τα φεβ να ειναι η λυση για σημερα και μια 10ετια οπως το κοβω....
σχεδον μηδενικο καθημερινο κοστος στη ρουτινα και ελαχιστα αυξημενο μονο για την εξορμηση με συνολικο προσημο μεγαλη οικονομια.
οπου γουσταρεις, οποτε γουσταρεις. και γκαζια μαλιστα με πολλες δεκαδες προθυμα αλογα και ροπες. -
Μόνο 10ετια, βάλε 20 ετία να είσαι μέσα.
Τα φηβ ξεσκίζουν τα ντίζελ σε όλα τα σημεία που αυτά υπερείχαν
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποιό ηλεκτρικό μπορώ να πάρω με 20-25.000€;;;;;
Χαμηλότερο κέντρο βάρους VS πάρα πολύ βάρος συνολικά. Βλέπω κάτι νούμερα πάνω απο 2 τόνους και ζαλίζομαι!FIAT 500e μετά την επιδότηση 21.000 με τις νέες ανεβασμένες τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατι σε ενοχλούν τα πολλά κιλά.
Το 500αρι για την οικογένεια! Μαστα........
Ο πανμεγιστος εχθρός της αυτοκίνησης είναι το βάρος. Μόνο αρνητικά προσφέρει και τίποτα άλλο.Δεν έγραψες για οικογένεια....πάρε τότε SKODA ΕΝΥΑQ IV με 30.000 και τα 5.000 έξτρα τα βγάζεις σε 2 χρόνια απο σέρβις σήμα και βενζίνες.... επίσης επειδή έχω 2.2 τόνους ηλεκτρικό ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι κακό μου κάνει το βάρος. αν θες εξήγησε του μου γιατι ειλικρινά δεν βλέπω τπτ κακό.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kostis20 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί εγώ βλέπω ότι η πλειοψηφία τα κάνει τα ταξιδακια της .Οι εθνικές σε κάθε τριήμερο Πάσχα ,αργιες είναι σχεδόν ασφυκτικά γεμάτες τα τελευταία χρόνια ,να μη πω τώρα για το καλοκαίρι όπου οι "ηπειρωτικοι" προορισμοί είναι επίσης ασφυκτικά γεμάτοι και κερδίζουν συνεχώς έδαφος λόγω κόστους ακτοπλοϊκών. Εγώ έγραψα βεβαια ότι δεν έχει νόημα να πάρεις 400 άλογα τετρακίνητο και να το κινείς μέσα στη πόλη αποκλειστικά.
Ακριβώς έτσι είναι, γιατί στο προηγούμενο ποστ σου αναφερόσουν στους περιορισμούς της καθημερινότητας και πάνω σε αυτό σου απάντησα ότι η καθημερινότητα δεν είναι τα ταξίδια. Για την καθημερινότητα είναι η καλύτερη επιλογή το ηλεκτρικό.
Αναφέρομαι στη καθημερινότητα του φίλου monopolis στη πρώτη πρόταση .Στη δεύτερη αναφέρομαι στο οτι δε χρειάζεσαι 400 άλογα αν κάνεις αποκλειστικά χρήση πόλης όπως ο φίλος monopolis.
Οπότε αυτά που γραφω για τις εκδρομές και διακοπές προφανώς και ισχύουν .Τα βλέπω με τα ματια μου . -
Εφ'όσον κάποιος έχει δικό του, κλειστό ή σε μονοκατοικία χώρο φόρτισης, προς το παρόν το Κοna ΕV (από 26.500 με μέση αυτον. 305χλμ. και 435 αστική),είναι για μένα ίσως το ιδανικό EV για την Ελλάδα (ούτε πολύ μεγάλο,ούτε πολύ μικρό). Με 5.000 επιπλέον παίρνεις και με τη μεγάλη αυτονομία (484 μέση,660 αστική).
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης