-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως είναι λίγο εκνευριστικό να δίνεις αρκετα χρήματα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να φορτώνεσαι ένα εγχειρίδιο περιορισμών για την ορθή χρήση της μπαταρίας του, σαν να έχεις πάρει κάτι ευπαθές…
Το "σαν" απλά μεγαλώνει την πρόταση. Έχεις πάρει κάτι ευπαθες και πρέπει να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το "σαν" απλά μεγαλώνει την πρόταση. Έχεις πάρει κάτι ευπαθες και πρέπει να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη.
Ευπάθές όχι, κάθε άλλο. Ευμετάβλητο όμως ώς προς την αυτονομία, ναι είναι και μάλιστα πολύ. Οπως έχουμε πει, σήμερα τα ηλεκτρικά οχήματα είναι για συγκεκριμένη χρήση...δεν κάνουν για όλους.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το "σαν" απλά μεγαλώνει την πρόταση. Έχεις πάρει κάτι ευπαθες και πρέπει να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη.
Ευπάθές όχι, κάθε άλλο. Ευμετάβλητο όμως ώς προς την αυτονομία, ναι είναι και μάλιστα πολύ. Οπως έχουμε πει, σήμερα τα ηλεκτρικά οχήματα είναι για συγκεκριμένη χρήση...δεν κάνουν για όλους.
Εντάξει,βάλε όποια λέξη θες με αρνητική έννοια ως προς τη χρηστικότητα.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εντάξει,βάλε όποια λέξη θες με αρνητική έννοια ως προς τη χρηστικότητα.
Η χρηστικότητα είναι αυτή που είναι, δεν αλλάζει. Το λάθος είναι που ορισμένοι νομίζουν ότι έχουν άλη χρηστικότητα. Τα ηελκτρικά αυτοκίνητα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ για την χρήση που έχουν φιταχτεί (σήμερα)....η λάθος χρήση δεν τα κάνει μη χρηστικά. Εαν πάρω ανοιχτήρι μπύρας για να αννοίξω το κρασί δεν μου φταίει το ανοιχτήρι!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εντάξει,βάλε όποια λέξη θες με αρνητική έννοια ως προς τη χρηστικότητα.
Η χρηστικότητα είναι αυτή που είναι, δεν αλλάζει. Το λάθος είναι που ορισμένοι νομίζουν ότι έχουν άλη χρηστικότητα. Τα ηελκτρικά αυτοκίνητα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ για την χρήση που έχουν φιταχτεί (σήμερα)....η λάθος χρήση δεν τα κάνει μη χρηστικά. Εαν πάρω ανοιχτήρι μπύρας για να αννοίξω το κρασί δεν μου φταίει το ανοιχτήρι!
Λίγο ατυχές το παράδειγμα σου. Επί του θέματος μου λες αν πάρω μπαλαντεζα για να κάνω ταξίδια χειμώνα καλοκαίρι,δεν μου φταίει η μπαλαντεζα,αλλά φταίει το νεφρό που πούλησα για να πάρω την μπαλαντεζα......
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λίγο ατυχές το παράδειγμα σου. Επί του θέματος μου λες αν πάρω μπαλαντεζα για να κάνω ταξίδια χειμώνα καλοκαίρι,δεν μου φταίει η μπαλαντεζα,αλλά φταίει το νεφρό που πούλησα για να πάρω την μπαλαντεζα......
Όχι, δεν σου λέω αυτό!! Σου λέω ότι εαν πάρεις ηλεκτρικό - σήμερα στην Ελλάδα - για να κάνεις ταξίδια, τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή! Εαν κάνεις πολλά ταξίδια το ηλεκτρικό δεν κάνει για εσένα. Εαν κάνεις 1 ταξίδι τον χρόνο (όπως πολλοί από εμάς), τότε μια χαρά σου κάνει. Οπότε είναι θέμα χρήσης και σωστής επιλογής "εργαλείου".
-
Το θέμα είναι ότι σκάνε, με αρκετά μεγάλη συχνότητα (βλ. πρόσφατο θέμα με HYUNDAI/KIA).
Επίσης δεν είναι μόνο θέμα χρήσης, όταν διαβάζεις αυτές τις ειδήσεις
..και άλλα τόσα κουλα (στην Αγγλία π.χ με τον νέο νόμο οι κάτοχοι ηλεκτρικών που φορτίζουν σε δημόσιο χώρο πρέπει να έχουν προειδοποιητικά σήματα για να τα καλώδια, για να μην πέφτει κανείς επάνω, και άλλα τέτοια..) που δυσκολεύουν και κάνουν περισσότερη πολύπλοκη τη ζωή σου.
-
Υπομονή σε λίγα χρόνια θα έχουμε επαγωγικές (ασύρματες) φορτίσεις και θα είναι όλα πολύ πιο εύκολα. Δυστυχώς τα ηλεκτρικά ήρθαν για να μείνουν...οπότε θα τα λουστούμε.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λίγο ατυχές το παράδειγμα σου. Επί του θέματος μου λες αν πάρω μπαλαντεζα για να κάνω ταξίδια χειμώνα καλοκαίρι,δεν μου φταίει η μπαλαντεζα,αλλά φταίει το νεφρό που πούλησα για να πάρω την μπαλαντεζα......
Όχι, δεν σου λέω αυτό!! Σου λέω ότι εαν πάρεις ηλεκτρικό - σήμερα στην Ελλάδα - για να κάνεις ταξίδια, τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή! Εαν κάνεις πολλά ταξίδια το ηλεκτρικό δεν κάνει για εσένα. Εαν κάνεις 1 ταξίδι τον χρόνο (όπως πολλοί από εμάς), τότε μια χαρά σου κάνει. Οπότε είναι θέμα χρήσης και σωστής επιλογής "εργαλείου".
Ωραία. Πες μου τώρα ποιά η διαφορά του ενός ταξιδιού το χρόνο,με τα πέντε ή τα δέκα. Αν μπορεί να με πάει μία φορά απο την Αθήνα στην Κομοτηνή,στη Φλώρινα ή στην Αλεξανδρούπολη,τότε μπορεί και κάθε μέρα.
Το θέμα προφανώς είναι ότι τραβώντας τα πάνδεινα μια φορά λες δεν βαριέσαι,ενώ το συχνότερο μαρτύριο σε κάνει να σιχτιριαζεις την ώρα και τη στιγμή που έδωσες ένα σκασμό λεφτά για το ΣΜ. -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραία. Πες μου τώρα ποιά η διαφορά του ενός ταξιδιού το χρόνο,με τα πέντε ή τα δέκα.
Τεράστια διαφορά - πάντα για Ελλάδα του σήμερα:
-
Το ταξίδι των 5 ωρών δεν σε ενοχλεί εαν το κάνεις 7 ώρες για μια φορά τον χρόνο. Σε ενοχλεί όμως εαν είναι κάθε μήνα.
-
Ο προγραμματισμός που απαιτεί ένα ταξίδι δεν ενοχλεί για 1 φορά, αλλά ενοχλεί όταν χρειάζεται να γίνεται συνέχεια.
-
Τα 10 ταξίδια ίσως αφορούν και απρογραμμάτιστα ταξίδια που με το ηλεκτρικό είναι δύσκολα.
-
Το να βρείς μια θέση φόρτισης πιασμένη ή να μην λειτουργεί ένας φορτιστης δεν ενοχλεί 1 φορά τον χρόνο. Εαν το κάνεις κάθε μήνα (ή κάθε ΣΚ) ενοχλεί.
Καθαρά προσωπικές απόψεις. Για εμένα ένα ηλεκτρικό αμάξι είναι ιδανικό. Κάνω ελάχιστα ταξίδια και αυτά δεν είναι μακρυνά (άρα δεν χρειάζεται να σταματήσω καν για φόρτιση!). Κινούμαι 90-95% στην πόλη όπου με 1 φόρτιση βγάζω 1 ίσως και 2 εβδομάδες. Για τον Κρούζερ ή τον γάτο που ταξιδεύουν κάθε ΣΚ σχεδόν και κάποιες φορές και αυθημερόν καθημερινές, είναι παντελώς άχρηστα! Ελπίζω να είναι κατανοητή τώρα η τεράστια διαφορά που κάνει η χρήση για την οποία προορίζεται.
-
-
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις, -
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
-
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Αφού δεν τα χρειάζεσαι τα ταξίδια και τις μακρινές μετακινήσεις είσαι τυχερός.
Κι εγώ αν είχα χώρο φόρτισης και ζούσα έτσι, θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
Όσον αφορά όμως αυτά που γλυτώνεις, αν τα αφαιρέσεις απ την τιμή αγοράς, δεν θα είναι και τόσο τεράστια η διαφορά. Εξαρτάται πάντα απ το σενάριο χρήσης. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Αφού δεν τα χρειάζεσαι τα ταξίδια και τις μακρινές μετακινήσεις είσαι τυχερός.
Κι εγώ αν είχα χώρο φόρτισης και ζούσα έτσι, θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
Όσον αφορά όμως αυτά που γλυτώνεις, αν τα αφαιρέσεις απ την τιμή αγοράς, δεν θα είναι και τόσο τεράστια η διαφορά. Εξαρτάται πάντα απ το σενάριο χρήσης.Δεν έχει διαφορά η τιμή κτήσης είναι σχεδόν ίδια μετα την επιδότηση 2 χιλιάδες λιγότερα το ηλεκτρικό βγαίνει. πάντα μιλάω σε βενζίνη full extra vs ηλεκτρικό full extra.
-
Τελικά μέσα στην πόλη πόσα χλμ σου βγάζει;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικά μέσα στην πόλη πόσα χλμ σου βγάζει;
Έχω Volvo xc40 p6 μέσα στην πόλη βγάζει 200 χιλιόμετρα χοντρικά από το 80% στο 40%. δεν το αφήνω να πέσει πιο κάτω.
-
200 χλμ στην πόλη ούτε ταρίφας. Πάρα πολλά!!!!!
Άρα μια χαρά είναι για μια νορμάλ χρηση
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
200 χλμ στην πόλη ούτε ταρίφας. Πάρα πολλά!!!!!
Άρα μια χαρά είναι για μια νορμάλ χρηση
Έχω και σταθερή τιμή στην ΔΕΗ 0,06 στο νυχτερινό και βγαίνει τσάμπα.
-
Μα καλά εσύ είσαι σαν να πήρες όλα τα μπλε και τα μωβ κτηματα στη Μονόπολη και εχτισες ξενοδοχεία !!!!
Χεχεχε
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης