-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα καλά εσύ είσαι σαν να πήρες όλα τα μπλε και τα μωβ κτηματα στη Μονόπολη και εχτισες ξενοδοχεία !!!!
Χεχεχε
Αυτό ήταν τύχη πριν 1 χρόνο είδα διαφήμιση 100 ευρώ δώρο για σταθερή τιμή και λέω why not....
-
Καλά έκανες και μπράβο. Έτσι είναι στις επενδύσεις. Όποιος τις είδε κέρδισε. Μπράβο από εμένα.
Τώρα κοιτάω στα φωτοβολταϊκά εγώ με κάποια προγράμματα που βάζουν. Ήρθε και ένα τεράστιο fund να επενδύσει. Άντε να δούμε.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά έκανες και μπράβο. Έτσι είναι στις επενδύσεις. Όποιος τις είδε κέρδισε. Μπράβο από εμένα.
Τώρα κοιτάω στα φωτοβολταϊκά εγώ με κάποια προγράμματα που βάζουν. Ήρθε και ένα τεράστιο fund να επενδύσει. Άντε να δούμε.
Σε σπίτι ή χωράφι?
-
Όχι πρόγραμμα συμμετοχής στα χωράφια φωτοβολταϊκών. Ψάχνονται ακόμα. Να δω για συμμετοχή. Για το σπίτι έχει και άλλα που μηδενίζεις την κατανάλωση σου όχι όμως τα πάγια σου χωρίς να βάλεις φωτοβολταϊκο
Αλλά τι αν το κάνω δεν έχω κλειστό πάρκινγκ. Δεν μπορώ να πάρω ηλεκτρικό και να ήθελα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι πρόγραμμα συμμετοχής στα χωράφια φωτοβολταϊκών. Ψάχνονται ακόμα. Να δω για συμμετοχή. Για το σπίτι έχει και άλλα που μηδενίζεις την κατανάλωση σου όχι όμως τα πάγια σου χωρίς να βάλεις φωτοβολταϊκο
Αλλά τι αν το κάνω δεν έχω κλειστό πάρκινγκ. Δεν μπορώ να πάρω ηλεκτρικό και να ήθελα.
Και σε ανοιχτό πάρκινγκ σε πυλωτή κάνεις την δουλεία σου πάντως.
-
Σαφέστατα την κάνεις αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη την πυλωτη μου. Είμαι περίεργος με αυτά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σαφέστατα την κάνεις αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη την πυλωτη μου. Είμαι περίεργος με αυτά.
Ανοιχτό parking ΝΟΤ για ηλεκτρικό στην Ελλάδα (αλλά ίσως και σε πολλές άλλες χώρες).
Θα βάλεις το βράδυ τα καλώδια να φορτίζουν φόρα-παρτίδα;;
Δεν θα αφήνα σε ανοικτή πυλωτή ούτε 5εύρω μέσα στο αμάξι να φαίνεται.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραία. Πες μου τώρα ποιά η διαφορά του ενός ταξιδιού το χρόνο,με τα πέντε ή τα δέκα.
Τεράστια διαφορά - πάντα για Ελλάδα του σήμερα:
-
Το ταξίδι των 5 ωρών δεν σε ενοχλεί εαν το κάνεις 7 ώρες για μια φορά τον χρόνο. Σε ενοχλεί όμως εαν είναι κάθε μήνα.
-
Ο προγραμματισμός που απαιτεί ένα ταξίδι δεν ενοχλεί για 1 φορά, αλλά ενοχλεί όταν χρειάζεται να γίνεται συνέχεια.
-
Τα 10 ταξίδια ίσως αφορούν και απρογραμμάτιστα ταξίδια που με το ηλεκτρικό είναι δύσκολα.
-
Το να βρείς μια θέση φόρτισης πιασμένη ή να μην λειτουργεί ένας φορτιστης δεν ενοχλεί 1 φορά τον χρόνο. Εαν το κάνεις κάθε μήνα (ή κάθε ΣΚ) ενοχλεί.
Καθαρά προσωπικές απόψεις. Για εμένα ένα ηλεκτρικό αμάξι είναι ιδανικό. Κάνω ελάχιστα ταξίδια και αυτά δεν είναι μακρυνά (άρα δεν χρειάζεται να σταματήσω καν για φόρτιση!). Κινούμαι 90-95% στην πόλη όπου με 1 φόρτιση βγάζω 1 ίσως και 2 εβδομάδες. Για τον Κρούζερ ή τον γάτο που ταξιδεύουν κάθε ΣΚ σχεδόν και κάποιες φορές και αυθημερόν καθημερινές, είναι παντελώς άχρηστα! Ελπίζω να είναι κατανοητή τώρα η τεράστια διαφορά που κάνει η χρήση για την οποία προορίζεται.
Όλες σου οι απαντήσεις συνοψίζονται στην τελευταία μου πρόταση που σημαίνει ότι συμφωνούμε στο δε βαριέσαι.
Από την άλλη δεν γίνεται ιδανικό επειδή εσύ δεν ταξιδεύεις. Δεν γίνεται οι της ΝΤΠ να μας ζορίζουν/σπρώχνουν προς την Πανάκριβη ηλεκτροκίνηση και να μην μπορώ να κάνω ούτε τα μισά απο αυτά που μπορώ να κάνω και με ένα αυτοκίνητο των 13.000€. Τα αθόρυβα 0-100 ποσώς με ενδιαφέρουν. Επίσης με υποπτευουν οι παντελής απουσίες crash tests και οποιαδήποτε αναφορά σε οδηγική συμπεριφορά όπως 100-0 και ταρανδους. -
-
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι πρόγραμμα συμμετοχής στα χωράφια φωτοβολταϊκών. Ψάχνονται ακόμα. Να δω για συμμετοχή. Για το σπίτι έχει και άλλα που μηδενίζεις την κατανάλωση σου όχι όμως τα πάγια σου χωρίς να βάλεις φωτοβολταϊκο
Αλλά τι αν το κάνω δεν έχω κλειστό πάρκινγκ. Δεν μπορώ να πάρω ηλεκτρικό και να ήθελα.
Και σε ανοιχτό πάρκινγκ σε πυλωτή κάνεις την δουλεία σου πάντως.
Οι βΡομα την ακονίζουν ήδη!!!
Την φαλτσετα εννοώ...... -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από την άλλη δεν γίνεται ιδανικό επειδή εσύ δεν ταξιδεύεις. Δεν γίνεται οι της ΝΤΠ να μας ζορίζουν/σπρώχνουν προς την Πανάκριβη ηλεκτροκίνηση και να μην μπορώ να κάνω ούτε τα μισά απο αυτά που μπορώ να κάνω και με ένα αυτοκίνητο των 13.000€. Τα αθόρυβα 0-100 ποσώς με ενδιαφέρουν. Επίσης με υποπτευουν οι παντελής απουσίες crash tests και οποιαδήποτε αναφορά σε οδηγική συμπεριφορά όπως 100-0 και ταρανδους.
- Είπα ιδανικό για εμένα και ξεκαθάρισα ότι δεν είναι για όλους το ίδιο.
- Κανείς δεν μας ζορίζει (προς το παρόν).
- Τα ηλεκτρικά έχουν πλέον ίδια τιμή με τα θερμικά, άρα δεν τίθεται θέμα τιμής πλέον (αμάξι με €13.000 δεν υπάρχει πια, μόνο κατι κουβαδάκια).
- Φυσικά και μπορείς να κάνεις τα ίδια, απλά με άλλο τρόπο ή με άλλο χρόνο.
- Όλα στην ζωή μας αλλάζουν, δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση η αυτοκίνηση να μένει ίδια.
- Για τα crash test έχεις ένα δίκιο. Για την οδική συμπεριφορά όχι, είναι εξαιρετική λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους, μια δοκιμή θα σε πείσει.
-
Ποιό ηλεκτρικό μπορώ να πάρω με 20-25.000€;;;;;
Χαμηλότερο κέντρο βάρους VS πάρα πολύ βάρος συνολικά. Βλέπω κάτι νούμερα πάνω απο 2 τόνους και ζαλίζομαι! -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποιό ηλεκτρικό μπορώ να πάρω με 20-25.000€;;;;;
Χαμηλότερο κέντρο βάρους VS πάρα πολύ βάρος συνολικά. Βλέπω κάτι νούμερα πάνω απο 2 τόνους και ζαλίζομαι!-
Δεν ξέρω δεν το έχω ψάξει. Αυτό που έχω ψάξει όμως είναι ότι στο ίδιο μοντέλο το θερμικό με το ηελκτρικό έχουν σχεδόν ίδια τιμή (μετά την επιδότηση). Για παράδειγμα μια 4αρα με την i4 η ένα 208 ή ένα VW.
-
Ναι το βάρος ειναι μεγάλο, αλλά οι 2 τόννοι είναι για αμάξια που ήδη είναι στα 1600-1.700 κιλά ως θερμικά.
-
-
Ρε παιδιά δεν πάει έτσι η σύγκριση.
Μεταφορικό μέσο αγοράζει ο μεσος πολίτης, όχι Yacht αναψυχής.
Επειδή είναι πανάκριβο το ηλεκτρικό, ψάχνουμε να βρούμε ποιο συμβατικό έχει την μέγιστη τιμή, να το βάλουμε στη σύγκριση.
Και πάντα στα μεγαλύτερα κι ακριβότερα μοντέλα.
Η σύγκριση γίνεται στο ελάχιστο που κάνει τη δουλειά. Δηλαδή ένα π.χ. 209, corsa, c3 κλπ συμβατικό αυτόματο γύρω στις 20 χιλιάδες (πριν μήνες στις 17) και ότι απ αυτά βγαίνει και ηλεκτρικό πόσο κάνει;
Ή ένα Yaris Cross 22 χιλιάρικα, αντίστοιχο ηλεκτρικό πόσο κάνει; -
Έχουν οι Ινδοί κάτσε καλά ηλεκτρικά. Αλλά δεν τα φέρνει κάνεις εδώ.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε παιδιά δεν πάει έτσι η σύγκριση.
Μεταφορικό μέσο αγοράζει ο μεσος πολίτης, όχι Yacht αναψυχής.Γιατι δεν πάει έτσι? Πολίτες αγοράζουν και 3άρες και γκολφ, και αουδι και άλλα πιο ακριβά αμάξια. Οπότε μια χαρά ειναι η σύγκριση για αυτόν που θέλει μια 4αρα ή μια ΜΒ ή ένα Α4 ή ένα γκόλφ κλπ.
Ακόμα και το 208 το 130αρι έχει περί τα €28.000 και με €30.000 παίρνεις το ηλεκτρικό. Αντίχτοιχα και το 2008. Δεν θα κοιτάξουμε το πιο φτηνό με το πιο ακριβό, αλλά αντίστοιχα μοντέλα. Το Golf των 200 αλόγων με το ID.3 για παράδειγμα.
-
Πάντως η χρηστικότητα δεν ορίζεται στις άκρες της κατανομής αναγκών αλλά στο μέσο που βρίσκεται και η πλειονότητα των καταναλωτών. Στα άκρα βρίσκονται οι εξαιρέσεις που μπορεί να βολεύονται, αλλά με τις εξαιρέσεις θα βγάλουμε συμπέρασμα ή με τον μέσο;
Οπότε για να καταλήξω κάπου, έχω την εντύπωση ότι η χρηστικότητα των προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι περιορισμένη για την μεγάλη μεριδά (μην πω πλειονότητα) των καταναλωτών. Από εκεί και πέρα ότι βολεύει τον καθένα...
-
δεν εχω χρονο να διαβαζω σελιδες χαμενες αναγνωστικα απο καιρο.
ομως. εντυπωση μεγαλη μου εκανε μετα απο μια βδομαδα με τη μεγαλυτερης κατηγοριας εξαιρετικη βολβαρα xc60 η επιστροφη στο φεβ μου. αλλη πιγιοτητα κινησης, αλλη κατηγορια εντελως.
οπως μπηκαν με τις οποιες επιδοτησεις στις επιχειρησεις, θα κυριαρχησουν στην αγορα αργα ή γρηγορα τα ηλεκτρικα οχηματα. και καθως ωριμαζει η αγορα θα μεταβαλλονται και οι τιμες τους. προς τα κατω. -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
δεν εχω χρονο να διαβαζω σελιδες χαμενες αναγνωστικα απο καιρο.
ομως. εντυπωση μεγαλη μου εκανε μετα απο μια βδομαδα με τη μεγαλυτερης κατηγοριας εξαιρετικη βολβαρα xc60 η επιστροφη στο φεβ μου. αλλη πιγιοτητα κινησης, αλλη κατηγορια εντελως.
οπως μπηκαν με τις οποιες επιδοτησεις στις επιχειρησεις, θα κυριαρχησουν στην αγορα αργα ή γρηγορα τα ηλεκτρικα οχηματα. και καθως ωριμαζει η αγορα θα μεταβαλλονται και οι τιμες τους. προς τα κατω.Μέχρι να ωριμάσει η αγορά εμείς θα έχουμε σαπίσει απο την υπερβολική ωρίμανση και θα βλέπουμε τη ρίζα του ραδικιού........
-
@monopolis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα επίσης πολύ βασικό για να'χεις ηλεκτρικό είναι κι αν έχεις υποδομή/χώρο για φόρτιση στην οικία σου,εργασία σου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη,δε λέει να χάνεις χρόνο -και στο μέλλον και σημαντικό χρήμα- στους εξωτερικούς φορτιστές για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις,Πάρα πολύ σωστά!!! Για αυτό μίλησα για εμένα και ό,τι γενικά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και δεν κάνει για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας... Σαν κάτοχος ηλεκτρικού δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσο μένος απέναντι στα ηλεκτρικά... Ακούω συνέχεια από φίλους γνωστούς και ιντερνετ πως θα πας ταξίδι... ΔΕΝ πάω ταξίδια, πάω 1 φορά τον χρόνο σε νησί...αν χρειαστεί να πάω μια φορά τα 2-3 χρόνια θα κάνω 1-2-3 ώρες παραπάνω..... στο μεταξύ θα έχω κερδίσει καμια 20 χιλίαδες ευρώ από καύσιμα σέρβις σήματα κτλ
Δεν υπάρχει κανένα μένος. Απλά όταν ακούω παράλογα πράγματα και εξιδανικεύσεις δε μπορώ να μην απαντήσω. Φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι σε σένα μια φαίνεσαι συνειδητοποιημένος.
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι η όλη γοητεία και ελευθερία της αυτοκίνησης εχει να κάνει με τα ταξίδια και τις αποδράσεις ,την οδήγηση...
Αποκλειστικά εντός πόλης δε βλέπω ποιο το νόημα να κυκλοφορείς με 408 ίππους και τετρακίνηση .Δεν είναι και πολύ οικολογικό. -
Νέα έρευνα επιβεβαιώνει ότι κάθε χρόνο που περνάει, τα ηλεκτρικά γίνονται όλο και πιο αποδεκτά από το αγοραστικό κοινό.
https://cartalk.gr/ilektrika-ginontai-olo-kai-pio-elkystika-stous-amerikanous/
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης