Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 776
    • 777
    • 778
    • 779
    • 780
    • 897
    • 898
    • 778 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408084
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nmsm2 @andya3 last edited by

      @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?

      Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.

      Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.

      εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.

      Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.

      Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.

      Οπως τα λες ειναι.

      Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.

      Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.

      Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας

      Έτσι είναι. Δεν κατακρίνω τους ανθρώπους που αξιοποιούν την επιδότηση και παίρνουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καλά κάνουν. Κατακρίνω την κρατική πολιτική στο θέμα. Τι νόημα έχει να επιδοτείς την Tesla και τους Κινέζους, συνεταίρος τους είναι το Ελληνικό κράτος?

      Επιδότηση στα ηλεκτρικά, με την έννοια ότι μπορεί να προκαλέσει ανάπτυξη και να βοηθήσει το περιβάλλον, νοείται μόνο αν απευθύνεται σε επαγγελματικές ομάδες, που το αυτοκίνητο είναι εργαλείο δουλειάς. Να επιδοτήσει τους ταξιτζήδες, τα φορτηγά για τις μεταφορές, τα ΜΜΜ.

      Όχι όπως κάνει τώρα, που δεν συμφέρει κανέναν, γι' αυτό δεν ανταποκρίνονται π.χ. οι ταξιτζήδες. Με σοβαρά ποσά και κίνητρα. Έτσι θ' αναπτυχθεί και η νέα τεχνολογία στη χώρα, θα δημιουργηθούν συνεργεία ηλεκτρικών, θα εκπαιδευτούν τεχνικοί. Θα γίνουν επενδύσεις σε σταθμούς φόρτισης με προβλεπόμενο τζίρο με βάση το πλήθος των επαγγελματικών οχημάτων. Γενικά θα έρθει κάποια ανάπτυξη, θα κυκλοφορήσει το χρήμα.

      Αυτά που γίνονται τώρα με τις επιδοτήσεις είναι εξυπηρέτηση συμφερόντων και αρπαχτές. Και είναι και θνησιγενές, αργά ή γρήγορα θα σταματήσουν οι επιδοτήσεις όπως και στη Γερμανία και πάπαλα τα ηλεκτρικά αν δεν φτηνύνουν σημαντικά.

      Συμφωνώ οι επιδοτήσεις στις τιμές των προϊόντων εξυπηρετούν μόνο την κερδοσκοπία σε βάρος του καταναλωτή. Οι εταιρείες παράγουν με συγκεκριμένο κόστος, διατηρούν ψηλά τις τιμές των προϊόντων τα οποία γίνονται ελκυστικά αποκλειστικά μέσω της επιδότησης. Στρέβλωση, γιατί δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός, το ελληνικό δημόσιο πετά χρήματα στις εταιρείες παραγωγής και οι τελευταίες δεν έχουν κίνητρο να μειώσουν την τιμή διότι ο κόσμος έστω και με την επιδότηση αγοράζει τα προϊόντα τους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα έπρεπε να επιδοτούνται αυτή τη στιγμή από το ελληνικό κράτος, ενισχύοντας κινεζικές και όχι μόνο εταιρείες με χρήματα του έλληνα φορολογουμένου (δηλαδή μισθωτού ιδιωτικού και δημόσιου τομέα κατά κύριο λόγο). Δεν πρόκειται να γίνει μαζική η ηλεκτροκίνηση με την επιδότηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρά μόνο όταν ωριμάσει η τεχνολογία και γίνει φθηνή και επαρκής για τον μέσο αγοραστή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dettol @cirus last edited by

        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.

        Και εγώ σε ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτηρια βγαινω εκτός

        μονο σε αυτοκίνητο πήρα επιδότηση

        σε φβ δεν πήρα εγώ, αλλα ο πεθερός μου

        το pvstegi, επειδη τους ενδιεφερε να το χρησιμοποιησει αρκετος κοσμος, ακομα και σε "υψηλα" εισοδηματα, επιδοτουσε σε τεραστιο ποσοστο την μπαταρια.

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus last edited by

          εγω πάντως ξέρω ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτήρια το καρπώνονται οι φοροδιαφεύγοντες και μια ευπαθης ομαδα Ρωμα(ίων) οπως πάντα

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • cirus
            cirus @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.

            Και εγώ σε ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτηρια βγαινω εκτός

            μονο σε αυτοκίνητο πήρα επιδότηση

            σε φβ δεν πήρα εγώ, αλλα ο πεθερός μου

            το pvstegi, επειδη τους ενδιεφερε να το χρησιμοποιησει αρκετος κοσμος, ακομα και σε "υψηλα" εισοδηματα, επιδοτουσε σε τεραστιο ποσοστο την μπαταρια.

            ναι αλλα στα πάνελ πήγαινε σε ποσοστό με εισοδηματικά

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster last edited by red_monster

              Οποίος νομίζει ότι τα ΚΗ είναι επίδομα …
              Θα με λέτε πάλι απότομο

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser @PaNick 0 last edited by

                @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?

                Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.

                Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.

                εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.

                Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.

                Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.

                Οπως τα λες ειναι.

                Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.

                Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.

                Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας

                Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.

                Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.

                Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @criuser last edited by dettol

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                  Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                  Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                  C A I 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                  • R
                    red_monster @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?

                    Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.

                    Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.

                    εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.

                    Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.

                    Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.

                    Οπως τα λες ειναι.

                    Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.

                    Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.

                    Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας

                    Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                    Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.

                    Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.

                    Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.

                    Γιατί είναι 30-50% οικονομικότερο σε αγορά και χρήση από οποιοδήποτε αντίστοιχης κατηγορίας ιχ ;
                    Η κοπτοραπτική σου είναι απίστευτη !

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      criuser @dettol last edited by

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                      Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                      Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                      Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      D fanis75 I 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @red_monster last edited by

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?

                        Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.

                        Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.

                        εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.

                        Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.

                        Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.

                        Οπως τα λες ειναι.

                        Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.

                        Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.

                        Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας

                        Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                        Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.

                        Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.

                        Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.

                        Γιατί είναι 30-50% οικονομικότερο σε αγορά και χρήση από οποιοδήποτε αντίστοιχης κατηγορίας ιχ ;
                        Η κοπτοραπτική σου είναι απίστευτη !

                        Γιατί πρέπει όλοι να ενδιαφερόμαστε για αντίστοιχης κατηγορίας ΙΧ ?

                        Δηλαδή ενώ όλοι παίρνουν Β σουβ, εμείς θα πάμε σε D sedan, επειδή αυτό βγάζει η τέσλα ?

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @criuser last edited by dettol

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                          Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                          Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                          Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                          βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια 🙂 Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser @dettol last edited by

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                            Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                            Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                            Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                            βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια 🙂 Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος

                            Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.

                            https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

                            40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster @criuser last edited by

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?

                              Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.

                              Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.

                              εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.

                              Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.

                              Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.

                              Οπως τα λες ειναι.

                              Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.

                              Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.

                              Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας

                              Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                              Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.

                              Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.

                              Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.

                              Γιατί είναι 30-50% οικονομικότερο σε αγορά και χρήση από οποιοδήποτε αντίστοιχης κατηγορίας ιχ ;
                              Η κοπτοραπτική σου είναι απίστευτη !

                              Γιατί πρέπει όλοι να ενδιαφερόμαστε για αντίστοιχης κατηγορίας ΙΧ ?

                              Δηλαδή ενώ όλοι παίρνουν Β σουβ, εμείς θα πάμε σε D sedan, επειδή αυτό βγάζει η τέσλα ?

                              Με τι συγκρίνεις τα πορτοκάλια Αργολίδας τύπου Μέρλιν ; Με ακτινίδια Άρτας ; Με μήλα ;
                              Εντωμεταξύ η τεσλα έχει και suv, αλλά ούτε αυτό εξυπηρετεί το αφήγημα σου. Είσαι ο άρχοντας της μονταζιέρας ! 😀

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @criuser last edited by dettol

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                                Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                                Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                                Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                                βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια 🙂 Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος

                                Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.

                                https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

                                40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.

                                πω ρε συ. Τι σκατα μαθηματικα κανατε; Με δεσμες περασες.
                                40970 και ΤΕΛΟΣ. Βαζεις 250 προκαταβολη και αφαιρουνται απο τα 40970. Εκτος αν εσυ οταν πουλας σπιτια τους παιρνεις προκαταβολη και μετα τους ζητας και ολοκληρη την τιμη που τους ειπες οτι κοστιζει 🙂

                                Για πες μου τωρα, απο τα 40970 εως τα 55χιλιαρικα, ποσο "μακρια" εισαι; Αν και βασει των μαθηματικων σου, θα μου πεις "500 ευρω" 🙂

                                A C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                                  Πάμε να πούμε και την αλήθεια τώρα:

                                  1. €590 έχει ο φορτιστής
                                  2. Δεν έχει καλοεξοπλισμένη έκδοση, η έκδοση ειναι μια και με φουλ εξοπλισμό.
                                  3. Εαν πάρεις και κάποια από τα έτοιμα που έρχονται τσιμπήσεις και την έκπτωση ριφεραλ, πάμε κάτω από €40.000.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  R I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • R
                                    red_monster @criuser last edited by

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                                    Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                                    Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                                    Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                                    βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια 🙂 Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος

                                    Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.

                                    https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

                                    40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.

                                    Τον φορτιστή με τα 5 k ή με τα 15 k ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster @fanis75 last edited by red_monster

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                                      Πάμε να πούμε και την αλήθεια τώρα:

                                      1. €590 έχει ο φορτιστής
                                      2. Δεν έχει καλοεξοπλισμένη έκδοση, η έκδοση ειναι μια και με φουλ εξοπλισμό.
                                      3. Εαν πάρεις και κάποια από τα έτοιμα που έρχονται τσιμπήσεις και την έκπτωση ριφεραλ, πάμε κάτω από €40.000.

                                      Και άλλο ένα 1,5 k η εγκατάσταση του φορτιστή, τα γράφουμε όλα !

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        antonmone @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                                        Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                                        Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                                        Το νόμισμα παίζει ρόλο.Τα καλύτερα έρχονται ….

                                        IMG_6799.jpeg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • George 0
                                          George 0 last edited by

                                          Πεντακόσιες εκατόν τριάντα πέντε χιλιάδες:

                                          Youtube Video

                                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            antonmone @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.

                                            Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.

                                            Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

                                            Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...😁

                                            βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια 🙂 Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος

                                            Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.

                                            https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

                                            40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.

                                            πω ρε συ. Τι σκατα μαθηματικα κανατε; Με δεσμες περασες.
                                            40970 και ΤΕΛΟΣ. Βαζεις 250 προκαταβολη και αφαιρουνται απο τα 40970. Εκτος αν εσυ οταν πουλας σπιτια τους παιρνεις προκαταβολη και μετα τους ζητας και ολοκληρη την τιμη που τους ειπες οτι κοστιζει 🙂

                                            Για πες μου τωρα, απο τα 40970 εως τα 55χιλιαρικα, ποσο "μακρια" εισαι; Αν και βασει των μαθηματικων σου, θα μου πεις "500 ευρω" 🙂

                                            Ένα C3 air cross δρόμος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 776
                                            • 777
                                            • 778
                                            • 779
                                            • 780
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 778 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr