-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.
Και εγώ σε ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτηρια βγαινω εκτός
μονο σε αυτοκίνητο πήρα επιδότηση
σε φβ δεν πήρα εγώ, αλλα ο πεθερός μου
το pvstegi, επειδη τους ενδιεφερε να το χρησιμοποιησει αρκετος κοσμος, ακομα και σε "υψηλα" εισοδηματα, επιδοτουσε σε τεραστιο ποσοστο την μπαταρια.
-
εγω πάντως ξέρω ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτήρια το καρπώνονται οι φοροδιαφεύγοντες και μια ευπαθης ομαδα Ρωμα(ίων) οπως πάντα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.
Και εγώ σε ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτηρια βγαινω εκτός
μονο σε αυτοκίνητο πήρα επιδότηση
σε φβ δεν πήρα εγώ, αλλα ο πεθερός μου
το pvstegi, επειδη τους ενδιεφερε να το χρησιμοποιησει αρκετος κοσμος, ακομα και σε "υψηλα" εισοδηματα, επιδοτουσε σε τεραστιο ποσοστο την μπαταρια.
ναι αλλα στα πάνελ πήγαινε σε ποσοστό με εισοδηματικά
-
Οποίος νομίζει ότι τα ΚΗ είναι επίδομα …
Θα με λέτε πάλι απότομο -
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.
Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.
Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.
Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.
Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.
Γιατί είναι 30-50% οικονομικότερο σε αγορά και χρήση από οποιοδήποτε αντίστοιχης κατηγορίας ιχ ;
Η κοπτοραπτική σου είναι απίστευτη ! -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.
Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.
Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.
Γιατί είναι 30-50% οικονομικότερο σε αγορά και χρήση από οποιοδήποτε αντίστοιχης κατηγορίας ιχ ;
Η κοπτοραπτική σου είναι απίστευτη !Γιατί πρέπει όλοι να ενδιαφερόμαστε για αντίστοιχης κατηγορίας ΙΧ ?
Δηλαδή ενώ όλοι παίρνουν Β σουβ, εμείς θα πάμε σε D sedan, επειδή αυτό βγάζει η τέσλα ?
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος
Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.
https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview
40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Μόνο αν ισχύσει ότι ίσχυε παλιά με την απόσυρση που έπαιρνες το αμάξι στην τιμή της έκπτωσης θα έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά για τους ιδιώτες.
Και εκεί ναι τα φτηνά ηλεκτρικά θα μπουν στην συζήτηση για πολλούς.
Να θυμίσω ότι στην Γαλλία κατά πάσα πιθανότητα στο λήζινγκ την προκαταβολή που ήταν επιδότηση, την έπαιρναν από το κράτος οι εταιρείες αμέσως με την παραγγελία.
Γιατί είναι 30-50% οικονομικότερο σε αγορά και χρήση από οποιοδήποτε αντίστοιχης κατηγορίας ιχ ;
Η κοπτοραπτική σου είναι απίστευτη !Γιατί πρέπει όλοι να ενδιαφερόμαστε για αντίστοιχης κατηγορίας ΙΧ ?
Δηλαδή ενώ όλοι παίρνουν Β σουβ, εμείς θα πάμε σε D sedan, επειδή αυτό βγάζει η τέσλα ?
Με τι συγκρίνεις τα πορτοκάλια Αργολίδας τύπου Μέρλιν ; Με ακτινίδια Άρτας ; Με μήλα ;
Εντωμεταξύ η τεσλα έχει και suv, αλλά ούτε αυτό εξυπηρετεί το αφήγημα σου. Είσαι ο άρχοντας της μονταζιέρας ! -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος
Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.
https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview
40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.
πω ρε συ. Τι σκατα μαθηματικα κανατε; Με δεσμες περασες.
40970 και ΤΕΛΟΣ. Βαζεις 250 προκαταβολη και αφαιρουνται απο τα 40970. Εκτος αν εσυ οταν πουλας σπιτια τους παιρνεις προκαταβολη και μετα τους ζητας και ολοκληρη την τιμη που τους ειπες οτι κοστιζειΓια πες μου τωρα, απο τα 40970 εως τα 55χιλιαρικα, ποσο "μακρια" εισαι; Αν και βασει των μαθηματικων σου, θα μου πεις "500 ευρω"
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
Πάμε να πούμε και την αλήθεια τώρα:
- €590 έχει ο φορτιστής
- Δεν έχει καλοεξοπλισμένη έκδοση, η έκδοση ειναι μια και με φουλ εξοπλισμό.
- Εαν πάρεις και κάποια από τα έτοιμα που έρχονται τσιμπήσεις και την έκπτωση ριφεραλ, πάμε κάτω από €40.000.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος
Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.
https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview
40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.
Τον φορτιστή με τα 5 k ή με τα 15 k ?
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
Πάμε να πούμε και την αλήθεια τώρα:
- €590 έχει ο φορτιστής
- Δεν έχει καλοεξοπλισμένη έκδοση, η έκδοση ειναι μια και με φουλ εξοπλισμό.
- Εαν πάρεις και κάποια από τα έτοιμα που έρχονται τσιμπήσεις και την έκπτωση ριφεραλ, πάμε κάτω από €40.000.
Και άλλο ένα 1,5 k η εγκατάσταση του φορτιστή, τα γράφουμε όλα !
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Το νόμισμα παίζει ρόλο.Τα καλύτερα έρχονται ….
-
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί τι περίμενες να πάρει ένας ιδιώτης ένα Τέσλα, να εκταμιεύσει κάπου 55-60000 με τον φορτιστή και να περιμένει να πάρει πίσω την επιδότηση, χωρίς κανένα κίνητρο και να έχει και το άγχος της μεταπώλησης αν πάει κάτι στραβά.
Τι εγινε; ο φορτιστης απο τα 5 χιλιαρικα ανεβηκε στα 15-20 χιλιαρικα; Βλεπω απο πρωτοχρονια και μετα, τα τεσλα, βασει των υπολογισμων σου παντα, να ξεπαιρνουν τα 70 χιλιαρικα.
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Δεν ξέρω τις τιμές ακριβώς, αλλά αν θυμάμαι καλά το Τέσλα ξεκινάει ΧΩΡΙΣ την επιδότηση και με κάποιο 1000 άρικο που είπατε ότι χρεώνει κάπου στα 45000. Το 5000 δεδομένο φτάσαμε στα 50000, βάλε και κάποια πιο εξοπλισμένη έκδοση, δίπλα είναι τα 55000...
βρε, δεν βγαζεις τιμη για μεζονετα, οπου χρεωνεις οτι γουσταρεις και βαρια-βαρια Για αυτοκινητο λες τιμες εδω που υπαρχει συγκεκριμενος τιμοκαταλογος
Πες λοιπόν πόσο κάνει, όχι όμως προσφορές και πινακιδωμένα.
https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview
40970+250 λέει ότι ξεκινάει δηλαδή 41220. Βάλε και τον φορτιστή όπως πρέπει να γίνει και δεν είμαι τόσο μακριά από αυτά που έγραψα.
πω ρε συ. Τι σκατα μαθηματικα κανατε; Με δεσμες περασες.
40970 και ΤΕΛΟΣ. Βαζεις 250 προκαταβολη και αφαιρουνται απο τα 40970. Εκτος αν εσυ οταν πουλας σπιτια τους παιρνεις προκαταβολη και μετα τους ζητας και ολοκληρη την τιμη που τους ειπες οτι κοστιζειΓια πες μου τωρα, απο τα 40970 εως τα 55χιλιαρικα, ποσο "μακρια" εισαι; Αν και βασει των μαθηματικων σου, θα μου πεις "500 ευρω"
Ένα C3 air cross δρόμος!
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και άλλο ένα 1,5 k η εγκατάσταση του φορτιστή, τα γράφουμε όλα !
Εξαρτάται, μπορεί να ειναι 1.5Κ, ή 500 Ευρώ ή 3.5Κ ή €100.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης