-
Ο αποκλεισμός δημοσιογράφων γίνεται στην Ελλάδα.
Οπότε το τι γίνεται στις άλλες χώρες αφορά τις εκεί αντιπροσωπείες.
Πάντως είναι γνωστό ότι το εδώ μαγαζί ήταν πάντα πολύ καλό στο προμόσιον, είτε των καινούργιων είτε των μτχ, έχοντας πάντα τις κατάλληλες επαφές και προτάσεις και έτσι έχτισε την μεταπωλητική της αξία.Μαγκιά της, εμπορικές πρακτικές είναι αυτά, αλλά η λογοκρισία είναι απαράδεκτη...
Οσο για την επίπεδη Γη θα μπορούσαμε να αφήσουμε ένα υβριδικό Τογιότα να πάει ευθεία και αν πέσει σε ανηφόρα και ζοριστεί από την μικρή ισχύ θα μάθουμε τι συμβαίνει...
-
@mastoras78 said in Toyota C-HR 2016:
Ε καλά δε σε είπε ούτε καμπούρη.. ούτε teneke73... ούτε καν ξεγάνωτο !
(δεν άντεξα )
Πετάχτηκε ...ξελαφρωσε και άδειασε....
-
Η αγνοια ειναι ως κατασταση πηγη κινδυνων για οποιον διαθετει μονο αυτη ως συστεμ στατους.
-
Εγώ γι αυτό έχω σταματήσει να διαβάζω περιοδικά. Δεν βρίσκουν ποτέ κάτι αρνητικό! Όλα είναι τέλεια! Στη χειρότερη άντε να βάλουν ένα "θα προτιμούσαμε" που θα πρέπει να θεωρείται ακραία προσβολή από τις εταιρίες λογικά. Ελάχιστοι γράφουν κάτι που δεν τους αρέσει. Είναι σα να βλέπεις ειδήσεις στο σκάι και να περιμένεις να ακούσεις επικριτικά σχόλια για την κυβέρνηση.
@lap said in Toyota C-HR 2016:
Αυτό το καθορίζει ο ηλ εγκέφαλος του συστήματος υπολογιζοντας χιλιάδες παραμέτρους.
Εκατομμύρια πες καλύτερα...
-
@criuser said in Toyota C-HR 2016:
Ως προς το CH-R είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά αργό, που δυστυχώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι είναι πόρσε, ενώ τους λείπει το π.
Ετσι προκαλούν σε κόντρες και δεν μαθαίνουν από τις συνεχείς ήττες, θεωρώντας προφανώς το αμάξι τους κάτι σαν τον Ελ Σίντ, όπου το όντως σπορτίβικο σχήμα του θα τρομάξει τους άλλους.
Απο εκεί που τα "αρκετά αργά" C-HR πάνε με 100 km/h στην Εθνική και είναι υπό ερώτημα το αν "προσπερνάνε ΚΤΕΛ", τώρα "προκαλούν σε κόντρες";
Κοίτα να δεις τα C-HR... -
Παρεμπιπτόντως και για το σύστημα της Χόντα όταν δοκίμασε η φαμπιατου το hrv γράφει την ίδια παράγραφο με διαφορετικα νούμερα περιγράφοντας το 0-100 με φουλ και άδεια μπαταρία. Για κάποιο λόγο μυστήριο λόγο , χιχιχ, δεν μπόρεσα να βρω δοκιμή της με σύγχρονο υβριδικό της Τογιότα...
Εδώ μέσα έχουμε τρελαθεί στην αντικειμενικότητα για τα Τογιότα! Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια και δεν έχουμε πάρει ποτέ απάντηση! Ή απαντήσεις του τύπου δεν ασχολούμαι με νούμερα, τελικά ο νεοφαν της μάρκας απάντησε κάτι για 5 κάτι λίτρα και κάναμε συκώτι από τα γέλια.... -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:
@criuser said in Toyota C-HR 2016:
Ως προς το CH-R είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά αργό, που δυστυχώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι είναι πόρσε, ενώ τους λείπει το π.
Ετσι προκαλούν σε κόντρες και δεν μαθαίνουν από τις συνεχείς ήττες, θεωρώντας προφανώς το αμάξι τους κάτι σαν τον Ελ Σίντ, όπου το όντως σπορτίβικο σχήμα του θα τρομάξει τους άλλους.
Απο εκεί που τα "αρκετά αργά" C-HR πάνε με 100 km/h στην Εθνική και είναι υπό ερώτημα το αν "προσπερνάνε ΚΤΕΛ", τώρα "προκαλούν σε κόντρες";
Κοίτα να δεις τα C-HR...Το ότι τα chr τους παίζουν τα φώτα τα ΚΤΕΛ στην εθνική το έχουν δει όλοι! Αν δεις υβριδικό Τογιότα να τρέχει μάλλον κλεμμένο θα είναι! Αυτό κάτι λέει...
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:
@criuser said in Toyota C-HR 2016:
Ως προς το CH-R είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά αργό, που δυστυχώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι είναι πόρσε, ενώ τους λείπει το π.
Ετσι προκαλούν σε κόντρες και δεν μαθαίνουν από τις συνεχείς ήττες, θεωρώντας προφανώς το αμάξι τους κάτι σαν τον Ελ Σίντ, όπου το όντως σπορτίβικο σχήμα του θα τρομάξει τους άλλους.
Απο εκεί που τα "αρκετά αργά" C-HR πάνε με 100 km/h στην Εθνική και είναι υπό ερώτημα το αν "προσπερνάνε ΚΤΕΛ", τώρα "προκαλούν σε κόντρες";
Κοίτα να δεις τα C-HR...Υπάρχουν και αρκετοί που δεν έχουν γνώθι σαυτόν...
-
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:
@criuser said in Toyota C-HR 2016:
Ως προς το CH-R είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά αργό, που δυστυχώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι είναι πόρσε, ενώ τους λείπει το π.
Ετσι προκαλούν σε κόντρες και δεν μαθαίνουν από τις συνεχείς ήττες, θεωρώντας προφανώς το αμάξι τους κάτι σαν τον Ελ Σίντ, όπου το όντως σπορτίβικο σχήμα του θα τρομάξει τους άλλους.
Απο εκεί που τα "αρκετά αργά" C-HR πάνε με 100 km/h στην Εθνική και είναι υπό ερώτημα το αν "προσπερνάνε ΚΤΕΛ", τώρα "προκαλούν σε κόντρες";
Κοίτα να δεις τα C-HR...Το ότι τα chr τους παίζουν τα φώτα τα ΚΤΕΛ στην εθνική το έχουν δει όλοι! Αν δεις υβριδικό Τογιότα να τρέχει μάλλον κλεμμένο θα είναι! Αυτό κάτι λέει...
Παπατζα γ διαλογης. Πριν απαντησεις δες τι εγραψες.
-
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Δλδ το νιρο που είναι μοντέλο 6 μηνών ισχύει ότι αλλάζουν οι επιδόσεις ανάλογα με το επίπεδο μπαταρίας ενώ στα Τογιότα όχι; Το ίδιο ισχύει και στα τούρμπο υβριδικά σπορτατζ και τουσον των 230 αλόγων; Ότι και στο Νίρο ;
Τo τωρινό Niro μπορεί σχεδιαστικά και σαν πλατφόρμα να είναι φρέσκο,ομως ο υβριδικός του κινητήρας -με ελάχιστες βελτιώσεις- είναι περίπου 7ετίας (από το 16' αν δεν απατώμαι που κυκλοφόρησε η 1η γενιά).
-
@criuser said in Toyota C-HR 2016:
Ο αποκλεισμός δημοσιογράφων γίνεται στην Ελλάδα.
+αποκλεισμός πελατών...
-
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια
Αγια Παρασκευη - Χαλκίδα και επιστροφή Ραφήνα. Εθν οδό ταξίδι 120-140χαω, 4 ατομα.
-
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Παρεμπιπτόντως και για το σύστημα της Χόντα όταν δοκίμασε η φαμπιατου το hrv γράφει την ίδια παράγραφο με διαφορετικα νούμερα περιγράφοντας το 0-100 με φουλ και άδεια μπαταρία. Για κάποιο λόγο μυστήριο λόγο , χιχιχ, δεν μπόρεσα να βρω δοκιμή της με σύγχρονο υβριδικό της Τογιότα...
Εδώ μέσα έχουμε τρελαθεί στην αντικειμενικότητα για τα Τογιότα! Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια και δεν έχουμε πάρει ποτέ απάντηση! Ή απαντήσεις του τύπου δεν ασχολούμαι με νούμερα, τελικά ο νεοφαν της μάρκας απάντησε κάτι για 5 κάτι λίτρα και κάναμε συκώτι από τα γέλια....Προσωπικά το έχω γράψει πολλές φορές.
300 χιλ Αθηνα - Πήλιο , 4 ατομα (1 παιδι) , βαλιτσες aircondition , στα όρια και αντε 5-10 χιλ παραπανω , 4.7 λιτρα στο πηγαινε και 4.6 στο γύρνα με YC.
Το ξαναγράφω γιατι η "αντικειμενικότητα" πολλές φορές τυφλώνει και δεν διαβαζονται καποια ποστ (πλακιτσα). -
@fanis75 said in Toyota C-HR 2016:
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια
Αγια Παρασκευη - Χαλκίδα και επιστροφή Ραφήνα. Εθν οδό ταξίδι 120-140χαω, 4 ατομα.
Σχεδόν ίδια διαδρομή (Ν. Φιλοθέη-Χαλκίδα) με θερμικό tsi 1.0 με a.c. με 3 άτομα. Για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2016:
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια
Αγια Παρασκευη - Χαλκίδα και επιστροφή Ραφήνα. Εθν οδό ταξίδι 120-140χαω, 4 ατομα.
Καλά το 120-140(!) είναι δική σου κατάθεση. Εγώ βλέπω μέση ταχύτητα 54 χλμ . Το αν έπιασες 1 φορά στιγμιαία τα 140 δεν σημαίνει ότι πήγαινες και με 140
-
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2016:
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια
Αγια Παρασκευη - Χαλκίδα και επιστροφή Ραφήνα. Εθν οδό ταξίδι 120-140χαω, 4 ατομα.
Καλά το 120-140(!) είναι δική σου κατάθεση. Εγώ βλέπω μέση ταχύτητα 54 χλμ . Το αν έπιασες 1 φορά στιγμιαία τα 140 δεν σημαίνει ότι πήγαινες και με 140
Μην έχεις παροπίδες. Προφανώς η δεύτερη μέτρηση είναι γιατι καπου κόλλησε στη κίνηση. Εξού και ο μεγαλύτερος χρόνος σε EV Mode σε σχέση με την πρώτη διαδρομή.
-
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Καλά το 120-140(!) είναι δική σου κατάθεση. Εγώ βλέπω μέση ταχύτητα 54 χλμ . Το αν έπιασες 1 φορά στιγμιαία τα 140 δεν σημαίνει ότι πήγαινες και με 140
Ρωτάς κάτι σου απαντάμε και μετά το αμφισβητείς!εεε τότε τι ρωτάς ρε άνθρωπε;!;!;
Ελα να σε παρω μαζι βολτα να πειστεις!
Η ταχυτητα επιστροφής περιλαμβάνει 30’ κολλημενος στον Κηφισό και φυσικά την Μαραθωνος για να παω Ραφηνα απο Δ. Πλακεντίας.
-
@zaxosm said in Toyota C-HR 2016:
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2016:
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Έχουμε ρωτήσει 100 φορές πόσο καίνε τα ρημαδια στην εθνική στα νόμιμα όρια
Αγια Παρασκευη - Χαλκίδα και επιστροφή Ραφήνα. Εθν οδό ταξίδι 120-140χαω, 4 ατομα.
Καλά το 120-140(!) είναι δική σου κατάθεση. Εγώ βλέπω μέση ταχύτητα 54 χλμ . Το αν έπιασες 1 φορά στιγμιαία τα 140 δεν σημαίνει ότι πήγαινες και με 140
Μην έχεις παροπίδες. Προφανώς η δεύτερη μέτρηση είναι γιατι καπου κόλλησε στη κίνηση. Εξού και ο μεγαλύτερος χρόνος σε EV Mode σε σχέση με την πρώτη διαδρομή.
Για αυτό θέλω μια κατανάλωση με καθαρή εθνική και κίνηση στα νόμιμα όρια 120-130 χλμ σταθερά! Το να πας στην ...Χαλκίδα από την Αθήνα σημαίνει ότι κολλάς για ώρα στο μπες βγες σε μποτιλιάρισμα κάτι που βοηθά να πέφτει η κατανάλωση. Αθηνα Θεσσαλονίκη υβριδικός δεν έχει κάνει κανείς να μας δείξει αντίστοιχα νούμερα; Ή εκεί παίρνουν το ντίζελ?!
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2016:
@tkin73 said in Toyota C-HR 2016:
Καλά το 120-140(!) είναι δική σου κατάθεση. Εγώ βλέπω μέση ταχύτητα 54 χλμ . Το αν έπιασες 1 φορά στιγμιαία τα 140 δεν σημαίνει ότι πήγαινες και με 140
Ρωτάς κάτι σου απαντάμε και μετά το αμφισβητείς!εεε τότε τι ρωτάς ρε άνθρωπε;!;!;
Ελα να σε παρω μαζι βολτα να πειστεις!
Η ταχυτητα επιστροφής περιλαμβάνει 30’ κολλημενος στον Κηφισό και φυσικά την Μαραθωνος για να παω Ραφηνα απο Δ. Πλακεντίας.
Αυτό λέω ρε άνθρωπε ότι ήσουν κολλημένος στην κίνηση! Πέρα από την Χαλκίδα με το ρημαδι δεν έχεις πάει τόσο καιρό;
-
91 μοτ με στασεις , διοδια κτλπ.
Toyota C-HR 2016