-
αρχείο σπάνια κρατάω, αλλά αυτά τα νούμερα τα βλέπω συχνά
-
Μπλε το ροκ , κόκκινο το mk8
-
Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάσηΤο μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες?
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
-
Καλά ταξίδια να έχεις...
Οι πραγματικοί πιεσάδες, αλλάζουμε ταχύτητες ταχύτατα με το δάχτυλο...
Τώρα όμως έχουμε αυτόματο, που στις 2000 στροφές είναι κάπου στα 130 χαω...
-
Ωραίος ο Άντυς.. Για εμένα το τ ροκ έχει το ιδανικό σουλούπι και χώρους. Ίσως το καλύτερο δρομίσιο για την κατηγορία των μπι σουβ
-
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Δεν επέλεξα τυχαία το T-Roc. Αλλά δε θέλω να το διαφημίσω κιόλας. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τα γούστα και τα κριτήριά του.
Οδήγησα και το Captur και το Q2 και το 2008. Πολύ κουπέ στυλ. Στενόχωρα, με μικρά παράθυρα και πολύ design-ιές. Δε γουστάρω τις design-ιές. Δίνω προτεραιότητα στην πρακτικότητα.
Μ' αρέσει που μπαίνω μέσα στο T-Roc, που έχει μεγάλα παράθυρα και γεμίζει με το φως της ημέρας το αυτοκίνητο.
Μ' αρέσει που βλέπω τον κόσμο γύρω μου όταν οδηγώ μέσα από τις γυάλινες επιφάνειες, κι όχι τις κολώνες και λαμαρίνες του αυτοκινήτου.
Μ' αρέσει που είναι τετραγωνισμένο και υπολογίζω εύκολα όλες τις γωνίες και το πλάτος/μήκος του αυτοκινήτου. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.
Γενικά μ' αρέσει το T-Roc γι' αυτό το πήρα!
Να χαίρεστε κι εσείς τα αυτοκίνητά σας, πάντα καλοτάξιδα και απροβλημάτιστα. -
Μιας και δε βλέπω να δοκιμάζω T-Roc (ελλείψη μικτής ασφάλειας στα δημοσιογραφικά), να ετοιμάσω μια Παρουσίαση Αναγνωστών; Αν ναι, βάλε και καμιά φωτογραφία όμως.
-
-
Αχαχαχχα dim ο γείτονας έχει ένα κολλητό τρίτης ηλικίας με κια Νίρο ξένες πινακίδες που δε κάνει φασαρία οπότε μάλλον ev. Να του πω να γράψει δύο αράδες να στις στείλω?
-
-
Βάλε φωτογραφία με ένα οποιοδήποτε vw. Δεν θα το καταλάβουν!
Βάλε του golf 4.
Να λέμε πάντως και τα καλά. Για την απόκτηση του vw t roc πληρώνεις φόρους στο κράτος.... Μουχαχαχα και ξανά μουχαχαχαχα
-
Ωραίες εντυπώσεις !
Καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο έχει ημιακαμπτο πίσω, σωστά ; -
-
Andy καλοτάξιδο, θα διαπιστώσεις κι εσυ αργότερα, πως το μοτεράκι είναι εξαιρετικά αθόρυβο και ταξίδι με πάνω από 160km/h αλλά και σε απότομες επιταχύνσεις είναι πολύ πιο εύηχο από τετρακύλινδρες υλοποιήσεις! Πρακτικά δεν έχει ποτέ το βουητό που έχουν τα περισσότερα μικρά τετρακύλινδρα….
-
-
Ωραίες εντυπώσεις !
Καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο έχει ημιακαμπτο πίσω, σωστά ;Ημιάκαμπτο έχει πίσω.
Και επειδή πολύ κουβέντα γίνεται γενικά στο forum για τη διαφορά ημιάκαμπτου και ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης.
Η δική μου εμπειρία, συγκρίνοντας το T-Roc με το Golf 1.5tsi που έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Είναι ότι η ανεξάρτητη ανάρτηση πλεονεκτεί στην άνεση των πίσω επιβατών κυρίως αν πας σε κάποιο πολύ τραχύ δρόμο, αν για παράδειγμα κινείσαι σε κάποιο πλακόστρωτο. Στην καθημερινή οδήγηση δε διαπίστωσα κάτι άλλο που να κάνει την τρελή διαφορά.
-
Andy καλοτάξιδο, θα διαπιστώσεις κι εσυ αργότερα, πως το μοτεράκι είναι εξαιρετικά αθόρυβο και ταξίδι με πάνω από 160km/h αλλά και σε απότομες επιταχύνσεις είναι πολύ πιο εύηχο από τετρακύλινδρες υλοποιήσεις! Πρακτικά δεν έχει ποτέ το βουητό που έχουν τα περισσότερα μικρά τετρακύλινδρα….
Ευχαριστώ. Μ' έτρωγε το πόδι μου στο γκάζι, ανεβάζει πολύ γρήγορα ταχύτητα το μοτέρ. Αλλά θα περιμένω να γράψω κάποια χιλιόμετρα ακόμα, δε θέλω να το ζορίσω...
-
Και εγώ έχω πολύ θετικές εντυπώσεις από το μοτέρ, και εμένα δεν με ενοχλεί ο θόρυβος του κινητήρα σε υψηλές στροφές, ίσα ίσα που έχει μια πολύ ωραία χροιά!
-
Η δική μου εμπειρία, συγκρίνοντας το T-Roc με το Golf 1.5tsi που έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Είναι ότι η ανεξάρτητη ανάρτηση πλεονεκτεί στην άνεση των πίσω επιβατών κυρίως αν πας σε κάποιο πολύ τραχύ δρόμο, αν για παράδειγμα κινείσαι σε κάποιο πλακόστρωτο. Στην καθημερινή οδήγηση δε διαπίστωσα κάτι άλλο που να κάνει την τρελή διαφορά.
Συμφωνώ. Ένας καλά ρυθμισμένος ημιάκαμπτος διαφοροποιείται τόσο λίγο από μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στην συνήθη οδήγηση που κάνει τις διαφορές αμελητέες ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς άλλες παραμέτρους (προφίλ και πιέσεις ελαστικών, ακαμψία αμαξώματος, σκληρότητα και σχεδιασμός καθισμάτων κτλ). Επίσης συμφωνώ ότι το τωρινό T-ROC είναι πρακτικότερη επιλογή στην κατηγορία τιμής του σε σχέση με το τωρινό Golf για την πλειονότητα των αγοραστών. Σε επίπεδο επιδόσεων και ποιότητας κύλισης το Golf μπορεί να είναι ελαφρά μπροστά πλήν όμως υστερεί τόσο πολύ στις υπόλοιπες παραμέτρους του που επί της ουσίας αυτο-ακυρώνει τα πλεονεκτήματα του. Το MK8 πρέπει να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της VW στην κατηγορία ιστορικά.
-
Δεν είναι τυχαίο που το T-Roc έχει εκτοπίσει το Golf πανευρωπαικά. Αν και μηχανολογικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο πιο υπερυψωμένο, είναι πιο κοντά στα δεδομένα της εποχής. Πιο μοντέρνο μέσα-έξω, με καλύτερη εργονομία και πιο πρακτικό. Γενικά είναι πιο κοντά στα θέλω των σημερινών αγοραστών.
Οπότε θα δυσκολευόμουνα να χαρακτηρίσω το Golf 8 αποτυχία. Απλώς, έτσι είναι η ζωή. Τίποτα δεν μένει στην κορυφή για πάντα. Κάποια στιγμή κάτι άλλο καλύτερο και πιο μοντέρνο θα το εκθρονίσει. Ο νέος βασιλιάς της vw είναι το T-Roc....
VW T-Roc