-
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
Επιβεβαίωση λέγεται.
Ως προς τα ηλεκτρικά,όχι ως προς τα diesel.
Το άρθρο αναφέρει πτωση των πωλήσεων των phev ως προς τα ηλεκτρικά. Δεν γυρίζει ο κόσμος πίσω στο diesel. Κάνει το επόμενο βήμα. Κυρίως στα εταιρικά οχήματα και αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιων πολιτικών προώθησηςΓενικά είπαμε, το πρώτο στάδιο είναι αντικατάσταση των μεγάλων diesel suv με τα phev. Όταν γίνει αυτό, τότε το επόμενο στάδιο είναι με τα ηλεκτρικά.
Η μόνη ένσταση που υπάρχει είναι στα βιοκαύσιμα διότι γίνονται και εκεί επενδύσεις. Αλλά και πάλι αυτά θα εξυπηρετούν τα phev
Κρατώ ένα μικρό καλάθι για κάποιες περιπτώσεις που κάποιες τεχνολογικές λύσεις όντως δώσουν νέα ζωή στο diesel
-
@criuser said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:
@harisma23 said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:
@fanis75 said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:
Πολλά φρου φρου και ομορφιά αλλά με την εργονομία είναι τσακωμένοι χρόνια τώρα!
Ακόμη γελάω όταν το θυμάμαι συγκριτικό προ 30ετίας (πάνω κάτω) στο L' Automobile μεταξύ γαλλικού και γερμανικού μικρομεσαίου, όπου στα αρνητικά του δεύτερου αναφερόταν και η κακή εργονομία της κόρνας!
Η οποία ήταν στη μέση του τιμονιού (εκεί δηλαδή που βολεύει κάθε λογικό άνθρωπο) ενώ το γαλλικό την είχε πάνω στο μοχλοδιακόπτη, με αποτέλεσμα σε κορνάρισμα πανικού, να ανάβεις προβολείς, να βγάζεις φλας και να πλένεις το παρμπρίζ ταυτόχρονα!!!Το παρμπρίζ το πλένεις με το δεξί διακόπτη.
Το κορνάρισμα ήταν στον αριστερό.
Επίσης τα γαλλικά εδώ και χρόνια έχουν αυτόματα φώτα και καθαριστήρες.Να θυμηθώ τις μπεμβέ που είχαν τα αλάρμ, χαμηλά μπροστά από το χειρόφρενο και μιλάνε για εργονομία ?
κατσε-κατσε
το παρπριζ λοιπον λες το πλενεις.
με τον δεξι μοχλοδιακοπτη.
ναι.
στο γκεικο λοιπον τραβας τον μαχλοδιακοπτη επιμονα και σηκωνει υαλοκαθαριστηρες και ψεκαζει νερο απο μπεκ που ειναι μεσα στα μπρατσα.
ας το δουμε αυτο- τα σωληνακια που πανε στα μπρατσα κρατιουνται πανω τους με κατι πλαστικα κλιπσακια. εαν σπασουν, συμβαινει συχνοτατα, πρεπει να αλλαξει μπρατσο. στα 180. μολις. αλλιως βλεπεις ενα σωληνακι να κοπανιεται στο παρπριζ.
- ριχνει λοιπον νερο και καθαριζει. ποσο νερο ριχνει? παιρνει μολις 1.5 λιτρο για μπρος και πισω. δηλαδη ισα να υγρανει την περιοχη σαν κλειτοριδοτριψιμο. χειμωνα με υγρασια στο δρομο βγαζεις μονο αθηνα χαλκιδα και οχι επιστροφη.
- εριξε, οτι εριξε. το ψεκαζει λοιπον και οπως περναει ο τζαμοκαθαριστηρας το απομακρυνει προς το πανω μερος του παρπριζ. το σκουπισμα ειναι μονο μια σκουπισια. δεν ανοιγει μετα απο λιγο και για να ξανανανοιξει πρεπει να ΞΑΝΑψεκασεις. δηλαδη να στειλεις περισσοτερο νερο προς την οροφη. φυσικα το νερο που ειναι στην οροφη σταζει ακριβως στη μεση του οπτικου πεδιου του οδηγου και δεν υπαρχει τροπος να αποφυγεις τη τρεξια στη μεση. μονο αν δεις τη γραμμη απο τα αλατα σαν σκοπευτρο.
- εστω και ετσι εγινε η σκουπισια. οταν λοιπον κανεις τη κινηση του πλυστικου, ο αριστερος υαλοκαθαριστηρας φτανει στα 4cm απο τη κολωνα. οποτε αφηνει καλο περιθωριο οπτικο. ΑΝ ομως ανοιξεις τις κανονικες σκαλες του υαλοκαθαριστηρα τοτε ο αριστερος φτανει στα 8 εκατοστα μειωνοντας το οπτικο πεδιο και αφηνωντας μονιμα μεσα στη μπιχλα το αριστερο μερος το παρπριζ. που πρεπει να ξαναπλυνεις. που αμα κανεις τη τραβηξια, μετα τρεχουν τα νερα στο κεντρο του παρπριζ. ή αφoυ εχει τoσο μικρο δοχειο, μενεις απο νερο.
- φυσικα σκαλα για σκετη σκουπισια ΔΕΝ υπαρχει! αν κανεις το λεβιεδακι προς τα κατω που καποιος θα υπεθετε οτι ειναι για αυτο λογο, πραγματι σηκωνονται οι υαλοκαθαριστηρες, μεχρι τα 8 cm ομως, αλλα δεν μπορεις αυτο να το κανεις πανω απο μια φορα. εξηγω. οι αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες δεν διατηρουν την ρυθμιση, δηλαδη οτι ειναι στο αυτοματο, αν σβησεις το αμαξι. πρεπει καθε φορα που μπαινει να κανεις κατω το λεβιε, που σηκωνει οπως ειπα τους υαλοκαθαριστηρες, για να ενεργοποιηθει το αυτοματο. αν το ξανακανεις το απενεργοποιεις. και θα μου πεις, οκ και? συστηνει λοιπον στο μάνιουλ οτι δεν πρεπει να το κανεις γιατι θα καταστρεψεις το συστημα πλυσης.
- στα φωτα ειναι η αληθεια οτι εχουν ψιλοσυμμορφωθει και λειτουργουν περιπου οπως και στα αλλα αμαξια. οχι βεβαια εντελως. ας πουμε για να βαλεις τους προβολεις σε λειτουργια ομιχλης, το 3008 δεν εχει προβολεις ομιχλης αλλα τα ιδια τα φαναρια εχουν λειτουργια για ομιχλη, πρεπει οπωσδηποτε να ανοιξεις τον πισω προβολεα ομιχλης. αν ας πουμε τον ανοιξεις γιατι εχει καταιγιδα και οχι βροχα, σου γυριζει τους προβολεις απο μονο του σε λειτουργια ομιχλης και δειχνουν στα 3m μονο.
#french_tromba
#mono_vitara
-
Αχαχαχα....κλαίω με την περιγραφή γάτου!!
Και αυτό είναι μόνο ένα μικρό θέμα εργνομίας, εαν τα πιάσεις όλα δεν τελειώνεις ποτέ...αχαχα!
-
@lap said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
Επιβεβαίωση λέγεται.
Ως προς τα ηλεκτρικά,όχι ως προς τα diesel.
Το άρθρο αναφέρει πτωση των πωλήσεων των phev ως προς τα ηλεκτρικά. Δεν γυρίζει ο κόσμος πίσω στο diesel. Κάνει το επόμενο βήμα. Κυρίως στα εταιρικά οχήματα και αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιων πολιτικών προώθησηςΓενικά είπαμε, το πρώτο στάδιο είναι αντικατάσταση των μεγάλων diesel suv με τα phev. Όταν γίνει αυτό, τότε το επόμενο στάδιο είναι με τα ηλεκτρικά.
Η μόνη ένσταση που υπάρχει είναι στα βιοκαύσιμα διότι γίνονται και εκεί επενδύσεις. Αλλά και πάλι αυτά θα εξυπηρετούν τα phev
Κρατώ ένα μικρό καλάθι για κάποιες περιπτώσεις που κάποιες τεχνολογικές λύσεις όντως δώσουν νέα ζωή στο diesel
Δεν γυρίζει ο κόσμος στο diesel? Πως να γυρίσει αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες έκοψαν την δυνατότητα επιλογής; Και μην ακούσω βλακίες περί μόλυνσης του περιβάλλοντος. Τα νέα diesel με euro 6 είναι πολύ καθαρότερα από αρκετά σαπάκια βενζινοκίνητα που κυκλοφορούν έξω. Αυστηρότερο πλαίσιο σε όλους χρειάζεται. Τίποτα παραπάνω. Εγώ με τη σειρά μου αν μπορούσα με Troc να πάω σε diesel πλην των 2.0 θα πήγαινα ασυζητητί. Αν κάνεις χιλιόμετρα το diesel είναι μονόδρομος. Εγώ έχω κάνει μέσα σε ένα χρόνο 17.000 χιλιόμετρα άρα μέχρι το Μάιο του 2023 που θα κλείσω την δεύτερη χρόνια και θα πάω για το δεύτερο ετήσιο σέρβις θα έχω φτάσει στα 30.000-35.000 χιλιόμετρα. Πήγα για σέρβις το Μάιο του 2022 με 13000 και μέχρι τον Αύγουστο έκανα άλλα 4000 χιλιόμετρα και έφτασα τα 17.000. Η επαναστατική λύση με τα ηλεκτρικά είναι να φορτίζουν μέσα σε 8-10 λεπτά. Μόνο η Kia το κατάφερε. Δεν είναι εύκολο να κατεβαίνεις Αθήνα από Θεσσαλονίκη και να θες 4-5 στάσεις να φορτίσεις.
-
Ο κόσμος αν του έλεγες να οδηγεί χωρίς καταλύτες για να εξοικονομήσει χρήματα θα το έκανε.
Οπότε σωστά όπως λες, ναι λόγω των προωθητικών πολιτικών ο κόσμος γύρισε την πλάτη στα diesel. Πάντως δεν κόπηκαν τελείως. Και η Vag και η psa προσφέρουν και σήμερα αυτοκίνητα με diesel σε όλη την Ευρώπη. Δεν επιλέγονται όμως λόγω των προωθητικών πολιτικών στα πιο πράσινα αυτοκίνητα
Στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός από εμάς το diesel έχει ίδια ή πολύ κοντινή τιμη ή σε κάποιες περιπτώσεις και ακριβότερη τιμή από την βενζίνη στο λίτρο!!! -
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Ο κόσμος αν του έλεγες να οδηγεί χωρίς καταλύτες για να εξοικονομήσει χρήματα θα το έκανε.
Οπότε σωστά όπως λες, ναι λόγω των προωθητικών πολιτικών ο κόσμος γύρισε την πλάτη στα diesel. Πάντως δεν κόπηκαν τελείως. Και η Vag και η psa προσφέρουν και σήμερα αυτοκίνητα με diesel σε όλη την Ευρώπη. Δεν επιλέγονται όμως λόγω των προωθητικών πολιτικών στα πιο πράσινα αυτοκίνητα
Στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός από εμάς το diesel έχει ίδια ή πολύ κοντινή τιμη ή σε κάποιες περιπτώσεις και ακριβότερη τιμή από την βενζίνη στο λίτρο!!!Πρασινα άλογα
μακάρι να εκαναν σωστές κινήσεις για το περιβάλλον αυτοί που δήθεν νιάζονται για αυτό
δεν έχει σχέση με τα αυτοκίνητα είναι γενικότερο το πρόβλημα Παγκοσμίως
θα έπρεπε να εχουν επενδηθει πολλά περισσότερα εκατομύρια για παραγωγή ενέργειας απο καθαρες πηγες
και μετά τα ηλεκτρικά θα ήταν μια εξαιρετική λύση που θα εκμεταλεύονταν αυτή την παραγωγή ενέργειας
αντί αυτου καίμε λιγνίτη και μιλάμε για πράσινα αυτοκίνητα.
Δεν μαρέσει η υποκρισία καθόλου. Ας έκοβαν όλα τα diesel και θα ήμουν μαζί τους αλλά για μια πραγματική μη ρυπογόνα λύση.
τα ημιμετρα που κάνουν για να βγαζουν περισσότερα χρήματα και να βαφτιζουν αυτοί πράσινες και μη πράσινες λύσεις είναι απλά φυκια για μεταξωτές κορδέλες.
-
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Ο κόσμος αν του έλεγες να οδηγεί χωρίς καταλύτες για να εξοικονομήσει χρήματα θα το έκανε.
Οπότε σωστά όπως λες, ναι λόγω των προωθητικών πολιτικών ο κόσμος γύρισε την πλάτη στα diesel. Πάντως δεν κόπηκαν τελείως. Και η Vag και η psa προσφέρουν και σήμερα αυτοκίνητα με diesel σε όλη την Ευρώπη. Δεν επιλέγονται όμως λόγω των προωθητικών πολιτικών στα πιο πράσινα αυτοκίνητα
Στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός από εμάς το diesel έχει ίδια ή πολύ κοντινή τιμη ή σε κάποιες περιπτώσεις και ακριβότερη τιμή από την βενζίνη στο λίτρο!!!Είναι όπως το σκυλί. Εδώ στην Μπανανία δεν υπάρχει λουρί άρα ο κόσμος δεν έχει όρια. Ξηλώνει dpf, δανείζεται λάστιχα να περάσει ΚΤΕΟ και άλλα ωραία πράγματα. Έλεγχος χρειάζεται. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Επικοινώνησα με vw και τα diesel τους προ 2 μηνών είναι πλέον σε έλλειψη τα 2.0 με πολλά ερωτηματικά η κατασκευή τους, με ενημέρωσε ο πωλητής τους. Στην ξαδέρφη μου, η οποία είχε κλείσει το countryman 1 εβδομάδα πριν την παράδοση της είπαν ότι diesel δεν θα κατασκευαστεί καθόλου και τώρα είναι στα δικαστήρια μαζί τους. Σε psa ημερομηνία κατασκευής έχει σε 1.5 χρόνο και ανέβηκαν 5.000 με 7000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με πριν 2 ετη. Μου φαίνεται βλακώδες να κυνηγάμε να μη μολύνουμε το περιβάλλον όταν δεν έχουμε λύσει βασικά προβλήματα όπως την ανακύκλωση, τους τόνους πλαστικό που πετάμε. Μας λείπει η συνείδηση σε πολλά. Μας λείπει η παιδεία στο ανθρώπινο είδος και ξεκινάμε με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
-
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
-
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
αυτο το λόγω συγκυρίας το ακούω ΜΙΑ ΖΩΗ
και για φόρους και για λιτότητα και για τα πάντα
πιπες λέω εγώ βαρέθηκα να ακούω δικαιολογίες
αν είχαν επενδυθει σωστά κεφάλαια δεν θα είχαμε αναγκη τώρα λόγο συγκυρίας να καίμε λιγνίτη
και πριν την συγκυρία τι κάναμε που είχαμε τα περισσότερα εργοστάσια λιγνίτη κλειστά
εισάγαμε ρεύμα. και από που παραγόταν αυτό το ρεύμα?
νομίζω κάνεις λάθος για το 50% αλλά δεν είμαι και σίγουρος. δεν έχω στοιχεία
παρόλα αυτά και το 50% λίγο είναι αν θέλουμε να μην μιλάμε για πράσινα άλογα
-
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Ο κόσμος αν του έλεγες να οδηγεί χωρίς καταλύτες για να εξοικονομήσει χρήματα θα το έκανε.
Οπότε σωστά όπως λες, ναι λόγω των προωθητικών πολιτικών ο κόσμος γύρισε την πλάτη στα diesel. Πάντως δεν κόπηκαν τελείως. Και η Vag και η psa προσφέρουν και σήμερα αυτοκίνητα με diesel σε όλη την Ευρώπη. Δεν επιλέγονται όμως λόγω των προωθητικών πολιτικών στα πιο πράσινα αυτοκίνητα
Στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός από εμάς το diesel έχει ίδια ή πολύ κοντινή τιμη ή σε κάποιες περιπτώσεις και ακριβότερη τιμή από την βενζίνη στο λίτρο!!!Είναι όπως το σκυλί. Εδώ στην Μπανανία δεν υπάρχει λουρί άρα ο κόσμος δεν έχει όρια. Ξηλώνει dpf, δανείζεται λάστιχα να περάσει ΚΤΕΟ και άλλα ωραία πράγματα. Έλεγχος χρειάζεται. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Επικοινώνησα με vw και τα diesel τους προ 2 μηνών είναι πλέον σε έλλειψη τα 2.0 με πολλά ερωτηματικά η κατασκευή τους, με ενημέρωσε ο πωλητής τους. Στην ξαδέρφη μου, η οποία είχε κλείσει το countryman 1 εβδομάδα πριν την παράδοση της είπαν ότι diesel δεν θα κατασκευαστεί καθόλου και τώρα είναι στα δικαστήρια μαζί τους. Σε psa ημερομηνία κατασκευής έχει σε 1.5 χρόνο και ανέβηκαν 5.000 με 7000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με πριν 2 ετη. Μου φαίνεται βλακώδες να κυνηγάμε να μη μολύνουμε το περιβάλλον όταν δεν έχουμε λύσει βασικά προβλήματα όπως την ανακύκλωση, τους τόνους πλαστικό που πετάμε. Μας λείπει η συνείδηση σε πολλά. Μας λείπει η παιδεία στο ανθρώπινο είδος και ξεκινάμε με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Δεν το γνώριζα αυτό για την παραγωγή. Δείχνει όμως πως δεν το πιστεύουν ούτε οι κατασκευαστές. Το κοστος εξέλιξης τους και διατήρησης τους στην παραγωγή είναι μαλλον μεγάλο για αυτούς. Οπότε το αφήνουν στην άκρη.
Όσον αφορά το άλλο είναι μια απάντηση που ακούγεται σε κάθε θέμα. Συμφωνώ και εγώ, ιδιαίτερα συμφωνώ με το ποσοστό. Δε γίνεται εμείς που είμαστε το 2% των ρυπων της ευρωπαϊκής Ένωσης και φτωχότεροι να είμαστε πιο πράσινοι από πλουσιότερες χώρες και με μεγαλύτερο ποσοστό ρύπανσης. Από την άλλη κάθε κλάδος προς ένα πιο πράσινο περιβάλλον θα έλεγε τα δικά του. Γιατί τα πλαστικά, και όχι τα ντίζελ; Γιατί η ανακύκλωση και όχι τα εργοστάσια λιγνίτη και μπαίνουμε σε έναν φαύλο κύκλο.
-
παπαριες κυριοι σε αλλα νημα....
μην σας πιασει ο γατος στα νυχια του.... -
Οκ φεύγουμε εμείς και οι παπαριες μας..... Πείτε τα δικά σας.
-
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
Και πως θα αντιμετωπίσουν το καλοκαίρι την αυξημένη ζήτηση σε ρεύμα ελέω των κλιματιστικών; Θα μαζευτούν όλοι οι ευρωπαίοι κάτω από τις ανεμογεννήτριες να τις φυσάνε για να δουλεύουν παραπάνω; Ή θα αγοράζουμε παραπάνω ρεύμα από τη Βουλγαρία οπότε εμείς δεν μολύνουμε την ατμόσφαιρα, αλλά στα παπάκια μας αν την μολύνουν οι Βούλγαροι; Είμαστε σε βρεφικό στάδιο για την αντικατάσταση των μορφών ενέργειας. Μπορούμε όμως να καθαρίζουμε το περιβάλλον και να σταματήσουμε να πετάμε τα σκουπίδια μας στο δρόμο. Έχουν κάνει κάτι τόσα χρόνια με τους τόνους ελαστικά που πετάμε; Η απάντηση είναι όχι.
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:
@harisma23 said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:
@fanis75 said in Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid - νέα υβριδικά:
Πολλά φρου φρου και ομορφιά αλλά με την εργονομία είναι τσακωμένοι χρόνια τώρα!
Ακόμη γελάω όταν το θυμάμαι συγκριτικό προ 30ετίας (πάνω κάτω) στο L' Automobile μεταξύ γαλλικού και γερμανικού μικρομεσαίου, όπου στα αρνητικά του δεύτερου αναφερόταν και η κακή εργονομία της κόρνας!
Η οποία ήταν στη μέση του τιμονιού (εκεί δηλαδή που βολεύει κάθε λογικό άνθρωπο) ενώ το γαλλικό την είχε πάνω στο μοχλοδιακόπτη, με αποτέλεσμα σε κορνάρισμα πανικού, να ανάβεις προβολείς, να βγάζεις φλας και να πλένεις το παρμπρίζ ταυτόχρονα!!!Το παρμπρίζ το πλένεις με το δεξί διακόπτη.
Το κορνάρισμα ήταν στον αριστερό.
Επίσης τα γαλλικά εδώ και χρόνια έχουν αυτόματα φώτα και καθαριστήρες.Να θυμηθώ τις μπεμβέ που είχαν τα αλάρμ, χαμηλά μπροστά από το χειρόφρενο και μιλάνε για εργονομία ?
κατσε-κατσε
το παρπριζ λοιπον λες το πλενεις.
με τον δεξι μοχλοδιακοπτη.
ναι.
στο γκεικο λοιπον τραβας τον μαχλοδιακοπτη επιμονα και σηκωνει υαλοκαθαριστηρες και ψεκαζει νερο απο μπεκ που ειναι μεσα στα μπρατσα.
ας το δουμε αυτο- τα σωληνακια που πανε στα μπρατσα κρατιουνται πανω τους με κατι πλαστικα κλιπσακια. εαν σπασουν, συμβαινει συχνοτατα, πρεπει να αλλαξει μπρατσο. στα 180. μολις. αλλιως βλεπεις ενα σωληνακι να κοπανιεται στο παρπριζ.
- ριχνει λοιπον νερο και καθαριζει. ποσο νερο ριχνει? παιρνει μολις 1.5 λιτρο για μπρος και πισω. δηλαδη ισα να υγρανει την περιοχη σαν κλειτοριδοτριψιμο. χειμωνα με υγρασια στο δρομο βγαζεις μονο αθηνα χαλκιδα και οχι επιστροφη.
- εριξε, οτι εριξε. το ψεκαζει λοιπον και οπως περναει ο τζαμοκαθαριστηρας το απομακρυνει προς το πανω μερος του παρπριζ. το σκουπισμα ειναι μονο μια σκουπισια. δεν ανοιγει μετα απο λιγο και για να ξανανανοιξει πρεπει να ΞΑΝΑψεκασεις. δηλαδη να στειλεις περισσοτερο νερο προς την οροφη. φυσικα το νερο που ειναι στην οροφη σταζει ακριβως στη μεση του οπτικου πεδιου του οδηγου και δεν υπαρχει τροπος να αποφυγεις τη τρεξια στη μεση. μονο αν δεις τη γραμμη απο τα αλατα σαν σκοπευτρο.
- εστω και ετσι εγινε η σκουπισια. οταν λοιπον κανεις τη κινηση του πλυστικου, ο αριστερος υαλοκαθαριστηρας φτανει στα 4cm απο τη κολωνα. οποτε αφηνει καλο περιθωριο οπτικο. ΑΝ ομως ανοιξεις τις κανονικες σκαλες του υαλοκαθαριστηρα τοτε ο αριστερος φτανει στα 8 εκατοστα μειωνοντας το οπτικο πεδιο και αφηνωντας μονιμα μεσα στη μπιχλα το αριστερο μερος το παρπριζ. που πρεπει να ξαναπλυνεις. που αμα κανεις τη τραβηξια, μετα τρεχουν τα νερα στο κεντρο του παρπριζ. ή αφoυ εχει τoσο μικρο δοχειο, μενεις απο νερο.
- φυσικα σκαλα για σκετη σκουπισια ΔΕΝ υπαρχει! αν κανεις το λεβιεδακι προς τα κατω που καποιος θα υπεθετε οτι ειναι για αυτο λογο, πραγματι σηκωνονται οι υαλοκαθαριστηρες, μεχρι τα 8 cm ομως, αλλα δεν μπορεις αυτο να το κανεις πανω απο μια φορα. εξηγω. οι αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες δεν διατηρουν την ρυθμιση, δηλαδη οτι ειναι στο αυτοματο, αν σβησεις το αμαξι. πρεπει καθε φορα που μπαινει να κανεις κατω το λεβιε, που σηκωνει οπως ειπα τους υαλοκαθαριστηρες, για να ενεργοποιηθει το αυτοματο. αν το ξανακανεις το απενεργοποιεις. και θα μου πεις, οκ και? συστηνει λοιπον στο μάνιουλ οτι δεν πρεπει να το κανεις γιατι θα καταστρεψεις το συστημα πλυσης.
- στα φωτα ειναι η αληθεια οτι εχουν ψιλοσυμμορφωθει και λειτουργουν περιπου οπως και στα αλλα αμαξια. οχι βεβαια εντελως. ας πουμε για να βαλεις τους προβολεις σε λειτουργια ομιχλης, το 3008 δεν εχει προβολεις ομιχλης αλλα τα ιδια τα φαναρια εχουν λειτουργια για ομιχλη, πρεπει οπωσδηποτε να ανοιξεις τον πισω προβολεα ομιχλης. αν ας πουμε τον ανοιξεις γιατι εχει καταιγιδα και οχι βροχα, σου γυριζει τους προβολεις απο μονο του σε λειτουργια ομιχλης και δειχνουν στα 3m μονο.
#french_tromba
#mono_vitara
Χαχαχα οσοι ώρα φόρτιζα έψαγναν να βρω πως δουλεύει το cc στο Peugeot . Τσακωμένοι με την εργονομία. Μην αρχίσω να γράφω ραψωδιες για το Infotainment.
-
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
Και πως θα αντιμετωπίσουν το καλοκαίρι την αυξημένη ζήτηση σε ρεύμα ελέω των κλιματιστικών; Θα μαζευτούν όλοι οι ευρωπαίοι κάτω από τις ανεμογεννήτριες να τις φυσάνε για να δουλεύουν παραπάνω; Ή θα αγοράζουμε παραπάνω ρεύμα από τη Βουλγαρία οπότε εμείς δεν μολύνουμε την ατμόσφαιρα, αλλά στα παπάκια μας αν την μολύνουν οι Βούλγαροι; Είμαστε σε βρεφικό στάδιο για την αντικατάσταση των μορφών ενέργειας. Μπορούμε όμως να καθαρίζουμε το περιβάλλον και να σταματήσουμε να πετάμε τα σκουπίδια μας στο δρόμο. Έχουν κάνει κάτι τόσα χρόνια με τους τόνους ελαστικά που πετάμε; Η απάντηση είναι όχι.
ε μα πέστα γιατί βγαίνω και τρελός.
δεν μας πειράζει αν καίνε ορυκτά οι βούλγαροι ή άλλες χώρες αρκεί εμείς να λέμε δεν ρυπαίνουμε και να κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου
ωραίο πράγμα η άγνοια
το diesel μας πείραξε.
εχεις ένα τόνο σκατά και 100 κιλά σκουπίδια και σε ενοχλεί η μυρωδιά από τα σκουπίδια ένα πράγμα
-
@cirus said in Peugeot 3008 2016:
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
Και πως θα αντιμετωπίσουν το καλοκαίρι την αυξημένη ζήτηση σε ρεύμα ελέω των κλιματιστικών; Θα μαζευτούν όλοι οι ευρωπαίοι κάτω από τις ανεμογεννήτριες να τις φυσάνε για να δουλεύουν παραπάνω; Ή θα αγοράζουμε παραπάνω ρεύμα από τη Βουλγαρία οπότε εμείς δεν μολύνουμε την ατμόσφαιρα, αλλά στα παπάκια μας αν την μολύνουν οι Βούλγαροι; Είμαστε σε βρεφικό στάδιο για την αντικατάσταση των μορφών ενέργειας. Μπορούμε όμως να καθαρίζουμε το περιβάλλον και να σταματήσουμε να πετάμε τα σκουπίδια μας στο δρόμο. Έχουν κάνει κάτι τόσα χρόνια με τους τόνους ελαστικά που πετάμε; Η απάντηση είναι όχι.
ε μα πέστα γιατί βγαίνω και τρελός.
δεν μας πειράζει αν καίνε ορυκτά οι βούλγαροι ή άλλες χώρες αρκεί εμείς να λέμε δεν ρυπαίνουμε και να κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου
ωραίο πράγμα η άγνοια
το diesel μας πείραξε.
εχεις ένα τόνο σκατά και 100 κιλά σκουπίδια και σε ενοχλεί η μυρωδιά από τα σκουπίδια ένα πράγμα
Εγώ έχω και πιο επαναστατική ιδέα! Θα σταματήσουμε και τις αεροπορικές πτήσεις. Στο εξής θα πηγαίνουμε στα νησιά με πλαστικές βάρκες και κουπιά. Ξέρεις ποσο fit θα γίνουμε όλοι μας και πως θα σφίξουμε; Θα δεις πόσο θα καθαρίσει το περιβάλλον. Επίσης θα κατεβαίνουμε Θεσσαλονίκη Αθήνα με τα πόδια! Θα σφίξει και η γάμπα.
-
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@cirus said in Peugeot 3008 2016:
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
Και πως θα αντιμετωπίσουν το καλοκαίρι την αυξημένη ζήτηση σε ρεύμα ελέω των κλιματιστικών; Θα μαζευτούν όλοι οι ευρωπαίοι κάτω από τις ανεμογεννήτριες να τις φυσάνε για να δουλεύουν παραπάνω; Ή θα αγοράζουμε παραπάνω ρεύμα από τη Βουλγαρία οπότε εμείς δεν μολύνουμε την ατμόσφαιρα, αλλά στα παπάκια μας αν την μολύνουν οι Βούλγαροι; Είμαστε σε βρεφικό στάδιο για την αντικατάσταση των μορφών ενέργειας. Μπορούμε όμως να καθαρίζουμε το περιβάλλον και να σταματήσουμε να πετάμε τα σκουπίδια μας στο δρόμο. Έχουν κάνει κάτι τόσα χρόνια με τους τόνους ελαστικά που πετάμε; Η απάντηση είναι όχι.
ε μα πέστα γιατί βγαίνω και τρελός.
δεν μας πειράζει αν καίνε ορυκτά οι βούλγαροι ή άλλες χώρες αρκεί εμείς να λέμε δεν ρυπαίνουμε και να κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου
ωραίο πράγμα η άγνοια
το diesel μας πείραξε.
εχεις ένα τόνο σκατά και 100 κιλά σκουπίδια και σε ενοχλεί η μυρωδιά από τα σκουπίδια ένα πράγμα
Εγώ έχω και πιο επαναστατική ιδέα! Θα σταματήσουμε και τις αεροπορικές πτήσεις. Στο εξής θα πηγαίνουμε στα νησιά με πλαστικές βάρκες και κουπιά. Ξέρεις ποσο fit θα γίνουμε όλοι μας και πως θα σφίξουμε; Θα δεις πόσο θα καθαρίσει το περιβάλλον. Επίσης θα κατεβαίνουμε Θεσσαλονίκη Αθήνα με τα πόδια! Θα σφίξει και η γάμπα.
οχι οχι οχι. Είμαστε πολιτισμένοι
θα βάζουν τα αεροπλάνα σε τεράστιες σφεντόνες και τα εξαπολύουν. στην κατεύθυνση που θέλουν. οικολογικότατο. κηροζήνη και βλακείες
-
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@cirus said in Peugeot 3008 2016:
@vastil said in Peugeot 3008 2016:
@lap said in Peugeot 3008 2016:
Μα δεν καίμε λιγνίτη γενικά και αόριστα. Απλά τώρα λόγω προβλήματος και συγκυρίας ξανά καίμε λιγνίτη. Φ.Α χρησιμοποιούσε η Ευρώπη και το 50% της παραγόμενες ενέργειας τουλάχιστον για τις μεσογειακές χώρες ήταν από ΑΠΕ.
Και πως θα αντιμετωπίσουν το καλοκαίρι την αυξημένη ζήτηση σε ρεύμα ελέω των κλιματιστικών; Θα μαζευτούν όλοι οι ευρωπαίοι κάτω από τις ανεμογεννήτριες να τις φυσάνε για να δουλεύουν παραπάνω; Ή θα αγοράζουμε παραπάνω ρεύμα από τη Βουλγαρία οπότε εμείς δεν μολύνουμε την ατμόσφαιρα, αλλά στα παπάκια μας αν την μολύνουν οι Βούλγαροι; Είμαστε σε βρεφικό στάδιο για την αντικατάσταση των μορφών ενέργειας. Μπορούμε όμως να καθαρίζουμε το περιβάλλον και να σταματήσουμε να πετάμε τα σκουπίδια μας στο δρόμο. Έχουν κάνει κάτι τόσα χρόνια με τους τόνους ελαστικά που πετάμε; Η απάντηση είναι όχι.
ε μα πέστα γιατί βγαίνω και τρελός.
δεν μας πειράζει αν καίνε ορυκτά οι βούλγαροι ή άλλες χώρες αρκεί εμείς να λέμε δεν ρυπαίνουμε και να κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου
ωραίο πράγμα η άγνοια
το diesel μας πείραξε.
εχεις ένα τόνο σκατά και 100 κιλά σκουπίδια και σε ενοχλεί η μυρωδιά από τα σκουπίδια ένα πράγμα
Εγώ έχω και πιο επαναστατική ιδέα! Θα σταματήσουμε και τις αεροπορικές πτήσεις. Στο εξής θα πηγαίνουμε στα νησιά με πλαστικές βάρκες και κουπιά. Ξέρεις ποσο fit θα γίνουμε όλοι μας και πως θα σφίξουμε; Θα δεις πόσο θα καθαρίσει το περιβάλλον. Επίσης θα κατεβαίνουμε Θεσσαλονίκη Αθήνα με τα πόδια! Θα σφίξει και η γάμπα.
Από ότι μου έχουν πει, η Ελλάδα είναι από τις κλασσικές χώρες που γενικά μπλοκάρει τις προτάσεις στους διεθνείς οργανισμούς για μείωση των καυσαερίων στα πλοία, οπότε τα παράπονα σας σε 1-2 ιδιοκτήτες ομάδων και λοιπούς πλοιοκτήτες.
-
Μην γράφετε ό,τι σας έχουν πει...
Δεν μας ενδιαφέρει...
Αν γνωρίζετε σοβαρά κάποια πράγματα, να τα ακούσουμε...
-
https://www.carandmotor.gr/nea/ki-omos-diesel-antisteketai
1ο εξάμηνο του 2022 με 17.4% 3ο σε πωλήσεις το diesel..
Pas Mal για "απαγορευμένο" καύσιμο, θα έλεγα..
Peugeot 3008 2016