-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρία -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούς -
τ-μακ γουέλ νταν, καλά αμπέρ.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
ο γερό παράξενος Δίας κλασικά γκρινιάζει για τα παντα
Γκρινιάζω για αυτά που είμαι σίγουρος ότι θα με δυσκολέψουν και ήδη δυσκολεύουν πολύ κόσμο. Το ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν ακολουθούν τον δρόμο της Tesla (τα πάντα σε μια οθόνη), κάτι λέει...
Και ναι, είμαι μεσήλικας. Είμαι εκείνος ο 45άρης που τραβάει το χέρι του όσο πιο μακριά γίνεται από το πρόσωπό του, για να δει τι γράφει το κινητό, λόγω πρεσβυωπίας! Επίσης το φορτίζω 1 φορά τη βδομάδα, τόσο πολύ το χρησιμοποιώ... Όμως χρησιμοποιώ τον υπολογιστή πολλές ώρες.@lap said in TESLA FORUM:
πέρα από αυτά του 90 που δεν είχαν κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Ότι κουμπάκι και αν πατήσω πρέπει να πάρω το βλέμμα από τον δρόμο.
Των '80s εννοείς. Στα '90s είχαμε και κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Στο Focus π.χ. δεν παίρνω τα μάτια μου από τον δρόμο για να ανοίξω A/C. Το Saab έχει πολλά περισσότερα κουμπιά, οπότε ναι, εκεί κοιτάω, αλλά ξέρω ήδη από πριν που είναι. Μέσα σε 1-2'' έχω τελειώσει.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
ο γερό παράξενος Δίας κλασικά γκρινιάζει για τα παντα
Γκρινιάζω για αυτά που είμαι σίγουρος ότι θα με δυσκολέψουν και ήδη δυσκολεύουν πολύ κόσμο. Το ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν ακολουθούν τον δρόμο της Tesla (τα πάντα σε μια οθόνη), κάτι λέει...
Και ναι, είμαι μεσήλικας. Είμαι εκείνος ο 45άρης που τραβάει το χέρι του όσο πιο μακριά γίνεται από το πρόσωπό του, για να δει τι γράφει το κινητό, λόγω πρεσβυωπίας! Επίσης το φορτίζω 1 φορά τη βδομάδα, τόσο πολύ το χρησιμοποιώ... Όμως χρησιμοποιώ τον υπολογιστή πολλές ώρες.@lap said in TESLA FORUM:
πέρα από αυτά του 90 που δεν είχαν κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Ότι κουμπάκι και αν πατήσω πρέπει να πάρω το βλέμμα από τον δρόμο.
Των '80s εννοείς. Στα '90s είχαμε και κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Στο Focus π.χ. δεν παίρνω τα μάτια μου από τον δρόμο για να ανοίξω A/C. Το Saab έχει πολλά περισσότερα κουμπιά, οπότε ναι, εκεί κοιτάω, αλλά ξέρω ήδη από πριν που είναι. Μέσα σε 1-2'' έχω τελειώσει.
Καλά και η οθονη θέμα συνήθειας είναι, αλλά περισσότερο θέλω να σε πειράξω παρά να κάνω αντίλογο γιατί επι της ουσίας δεν διαφωνώ
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.
Αυτή η πρόταση εμπεριέχει μια μεγάλη αλήθεια, οι οθόνες αφής των αυτοκινήτων δεν είναι απλά μόδα, τοποθετούνται ακριβώς γιατί μια γενιά υπαρχόντων οδηγών και άλλη μία επερχόμενων, έχουν σχεδόν καθολική εξοικείωση με αυτή τη μορφή input. Και αν πάμε στο εγγύς μέλλον, υπάρχει πιθανότητα οι νέοι οδηγοί να βλέπουν τα φυσικά πλήκτρα όπως βλέπει ένας σημερινός 15χρονος ένα Walkman. Αρκετά παλιά διάβαζα ένα άρθρο για την αυξανόμενη χρήση εκ μέρους αμερικανικού στρατού joysticks σε διάφορα συστήματα κι αυτό γιατί οι χρήστες των συστημάτων ήταν μια γενιά που ήταν απόλυτα εξοικειωμένη λόγω των video games. Τωρα το αν διαφωνεί ή συμφωνεί κάποιος είναι άλλη συζήτηση.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετ -
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετΕλπίζω να το σπρώξουν όσο δεν περνει για να βγάλουν καλά νούμερα στο Q4 και να το έχεις...
Στην περίπτωσή μου το Q1 τα έσπρωχναν πολύ και με έκπτωση για να βγουν υψηλές πωλήσεις.
-
@delorean said in TESLA FORUM:
@diego1960 said in TESLA FORUM:
γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.
Αυτή η πρόταση εμπεριέχει μια μεγάλη αλήθεια, οι οθόνες αφής των αυτοκινήτων δεν είναι απλά μόδα, τοποθετούνται ακριβώς γιατί μια γενιά υπαρχόντων οδηγών και άλλη μία επερχόμενων, έχουν σχεδόν καθολική εξοικείωση με αυτή τη μορφή input. Και αν πάμε στο εγγύς μέλλον, υπάρχει πιθανότητα οι νέοι οδηγοί να βλέπουν τα φυσικά πλήκτρα όπως βλέπει ένας σημερινός 15χρονος ένα Walkman. Αρκετά παλιά διάβαζα ένα άρθρο για την αυξανόμενη χρήση εκ μέρους αμερικανικού στρατού joysticks σε διάφορα συστήματα κι αυτό γιατί οι χρήστες των συστημάτων ήταν μια γενιά που ήταν απόλυτα εξοικειωμένη λόγω των video games. Τωρα το αν διαφωνεί ή συμφωνεί κάποιος είναι άλλη συζήτηση.
Ετσι είναι και νομίζω για αυτό διαφήμισε και η Renault την κάθετη οθόνη στυλ κινητού στο Clio, οτι είναι πιο "φυσική" έτσι που βοηθάει στο να τη μάθεις γρήγορα λόγω εξοικείωσης με το κινητό. Ως παιδί των '90's εγώ, τα βρίσκω όλα αυτά εντελώς αφύσικα αλλά κινητό έπιασα πρώτη φορά στα 13 μου και αν μπορούσα και τώρα δε θα είχα, στα μάτια μου πιο πολύ κακό προκαλεί (εθισμό στα σόσιαλ, μη δυνατότατα να εξαφανιστείς αν δε θες να μιλήσεις, κινητό GPS κτλ) παρά καλό (ασφάλεια το βράδυ και δυνατότητα επικοινωνίας σε απρόοπτο).
Στο μέλλον και την οδήγηση θα βλέπουν ως κάτι αναχρονιστικό από τα ηλεκτρικά και αυτόνομα pods τους (όχι μόνο τα κουμπιά και τους κινητήρες/κιβώτια), αλλά με αυτή τη γενιά δεν έχω πλέον σημείο επαφής! Κάθε φορά νιώθω όλο και πιο μακριά από τα γούστα και τον τρόπο σκέψης τους.
-
Το καταλάβαμε, γιατί πρέπει σε κάθε θέμα όμως να μας το λες. Θα αλλάξει κάτι;
Δεν υπάρχει θέμα με μια συζήτηση μελλοντικής προοπτικής που να μην μπαίνεις μέσα σαν την Μαρινέλλα στο άνοιξε πέτρα για να μπω....
Δηλαδή, οκ πόσες φορές πρέπει να μας πεις πως η ζωή είναι χάλια για τους κληρονόμους επιχειρήσεων και μεζονετών;
Έχεις τη συμπόνια μου.
Θα αρχίσω και εγώ τα περί diesel και θα γίνει το forum σύλλογος καταθλιπτικών Ελλάδος
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετΜε το καλο να παραλαβεις! Πραγματικα το εχω ερωτευτει το αυτοκινητο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την επιλογη μου. Αν εκανες την αγορα με "ανοιχτα ματια" σχετικα με τους (λιγους) περιορισμους τους και αν εχεις δικο σου παρκινγκ που μπορεις να βαλεις φορτιστη,θα το ευχαριστηθεις και εσυ παρα παρα πολυ!
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Των '80s εννοείς. Στα '90s είχαμε και κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Στο Focus π.χ. δεν παίρνω τα μάτια μου από τον δρόμο για να ανοίξω A/C. Το Saab έχει πολλά περισσότερα κουμπιά, οπότε ναι, εκεί κοιτάω, αλλά ξέρω ήδη από πριν που είναι. Μέσα σε 1-2'' έχω τελειώσει.
Πως φαίνονται οι κληρονόμοι....
Ο λαός τη δεκαετία του 90 δεν είχε ούτε air conditioning. Τα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν δείγμα αρχοντιάς ΕΕ
Bmw με μανιβέλα αγόρασαν με 200 δόσεις.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"
Το energy app ειναι ενας τροπος να βλεπεις 3 πραγματα
α. τι καταναλωσες σε σχεση με τις προβλεψεις του αμαξιου για ενα συγκεκριμενο ταξιδι. Δουλευει οταν εχεις βαλει προορισμο στο navigation
β. ποια συστηματα καταναλωσαν ενεργεια ενω ησουν σταματημενος (συνηθως το sentry καει την περισσοτερη μπαταρια)
γ. ισως το πιο χρησιμο, ενα γραφημα που δειχνει την προβλεπομενη εμβελεια σου αυτην τη στιγμη (και του ποσοστου μπαταριας που εχεις), βασει της καταναλωσης σου τα προηγουμενα 5-10-50 χλμ (ισως δεν θυμαμαι σωστα τα νουμερα).Πιστευα οτι θα ηταν πολυ χρησιμο αυτο το app, αλλα τελικα δεν το χρησιμοποιω καθολου. Τους υπολογισμους για τα ταξιδια μου τους κανω ειτε απο το navigation του τεσλα ειτε απο το abrp.
Η καταναλωση φαινεται επισης απο μια μικρη καρτελα που εμφανιζεται κατω αριστερα στην οθονη (αυτην που μπορεις να κανεις swipe και να σου δειξει τραγουδι που παιζει και πιεση ελαστικων).
Οτι αλλη απορια αν εχεις ειτε ποσταρε εδω ειτε ανταλασσουμε τηλεφωνα με pm και τα λεμε πιο αμεσα.
Καλο ταξιδο!
-
Εγώ ένα πράγμα ξέρω ...όλοι Τέσλα θα έχουν εκτός από εμένα και τον άλλον...ή μάλλον και ο άλλος θα πάρει γιατί του το επιβάλει το σύστημα
-
@lap said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Των '80s εννοείς. Στα '90s είχαμε και κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Στο Focus π.χ. δεν παίρνω τα μάτια μου από τον δρόμο για να ανοίξω A/C. Το Saab έχει πολλά περισσότερα κουμπιά, οπότε ναι, εκεί κοιτάω, αλλά ξέρω ήδη από πριν που είναι. Μέσα σε 1-2'' έχω τελειώσει.
Πως φαίνονται οι κληρονόμοι....
Ο λαός τη δεκαετία του 90 δεν είχε ούτε air conditioning. Τα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν δείγμα αρχοντιάς ΕΕ
Bmw με μανιβέλα αγόρασαν με 200 δόσεις.
Το "είχαμε" δεν το έγραψα επί προσωπικού. Εννοώ ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν αυτόν τον εξοπλισμό από τα early '90s, έστω και σαν έξτρα. Είσαι μικρός, δεν θυμάσαι.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.Καλοτάξιδο
1 k παραπάνω μου στοίχισε το highland, μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά η αλήθεια είναι ότι το ιδανικό θα ήταν ένα rwd με τη μεγάλη μπαταρίαΘηρίο το πήρες τελικά;!!!
Ακόμα ούτε αριθμό πλαισίου δεν έχω
Σ'ωραιοςςς, ο πρώτος με το fl. Μπράβο!!! Για πες συνδυασμό.
Long range, λευκό, 18αρα
Βασικό για τους βασικούςΧαχα μια χαρά τέλειο και γω το ίδιο (προ fl βέβαια) απλά μου έτυχε το λευκό εσωτερικό, έλεγα μπας και το πήρες στο νέο κόκκινο
Καλή αναμονή τώρα, ελπίζω να σε ξεμπερδέψουν μέχρι τέλος του έτους και να το έχεις!!
Στο site αναφέρει για Νοέμβρη-Δεκέμβρη αλλά αν το έχω το Πάσχα θα είμαι ευχαριστημένος.
Ξεκίνησα απο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο και έφτασα στο Long range, καλό το κόκκινο αλλά το ξεχείλωσα το μπατζετΜε το καλο να παραλαβεις! Πραγματικα το εχω ερωτευτει το αυτοκινητο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την επιλογη μου. Αν εκανες την αγορα με "ανοιχτα ματια" σχετικα με τους (λιγους) περιορισμους τους και αν εχεις δικο σου παρκινγκ που μπορεις να βαλεις φορτιστη,θα το ευχαριστηθεις και εσυ παρα παρα πολυ!
Ευχαριστώ !
Έχω ζυγίσει τους περιορισμούς και στη θεωρία είμαι more than ok.
Έχω ιδιόκτητο πάρκινγκ, δεν θα το τολμούσα χωρίς, οψομεθα
TESLA FORUM