Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 551
    • 552
    • 114 / 552
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    11040
    391910
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Σε ποιο αυτοκίνητο ρε παιδιά δεν παίρνετε το βλέμμα από τον δρόμο για να πατήσετε ένα κουμπί;;;

      Teo όντως πήρες tesla?

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        netgeo last edited by netgeo

        Να πω και γω ότι η οθόνη δεν είναι το πρόβλημα.

        Πρόβλημα είναι ότι κάποια "κουμπια" όπως η θερμοκρασία είναι μικρά, επίσης κάποιες φορές δεν "πιανουν" στο άγγιγμα με την πρώτη.

        Αν σε άφηνε να κάνεις μια πρώτη σελίδα σαν home page με αυτα που θες καθε μερα θα ήταν το ιδανικό.

        Σε κάθε περίπτωση το infotainment του tesla είναι πολύ καλό, απλά θα μπορούσε να γίνει κ λίγο καλύτερο.

        Αρ Ες (sic):
        Το κουμπιά στο Leon ακόμα κ μετά από 10 χρόνια τα ψάχνω να τα βρω, πχ την ανακύκλωση του αέρα στην καμπίνα ή την θέρμανση για το πίσω τζάμι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          teo-mak last edited by

          Όλα τα λεφτά το one petal drive και η φόρτιση σε supercharger,το οποίο πιστεύω ότι είναι και η λύση στην αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
          Σταμάτησα στην Λάρισα για να φορτίσω και σε 5 λεπτά (;) μπορεί και λιγότερο είχε πάρει 100χλμ!
          Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
          Το αμάξι απλά σιδερωνει το οδόστρωμα. Τέλος.
          Δεν το βρήκα ποιο σκληρό από το Passat μου με την sportline ανάρτηση.
          Η οθόνη είναι εντυπωσιακή, αλλά μέχρι εκεί.
          Θα ήθελα να έχω φυσικό διακόπτη για το κλιματιστικό αλλά και το ντουλαπάκι. Άλλη μλκια και αυτή......

          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • T
            teo-mak last edited by

            Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"

            N D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • I
              ibiza95 last edited by

              Κολοκύθια μινιμαλ αισθητική
              Αυτό το τιμόνι που πετάγεται αριστερά δεν τρώγεται με τίποτα.
              Θα έπρεπε να το έχουν εικονικό στην οθόνη 😕

              realzeus elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • realzeus
                realzeus @ibiza95 last edited by

                @ibiza95 said in TESLA FORUM:

                Κολοκύθια μινιμαλ αισθητική
                Αυτό το τιμόνι που πετάγεται αριστερά δεν τρώγεται με τίποτα.
                Θα έπρεπε να το έχουν εικονικό στην οθόνη 😕

                Σατανά! 😄

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  netgeo @teo-mak last edited by

                  @teo-mak said in TESLA FORUM:

                  Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"

                  Από την εφαρμογή αν θες μια ενδεικτική μέση, για κάτι παραπάνω δεν έχω ασχοληθεί.

                  Υπάρχουν και οι εφαρμογές με πληρωμή τύπου teslafi και tessie που κάνουν πιο πολλά.

                  Εγώ με το model3 είμαι στα 19kwh/100klm από το app.

                  Το αυτοκίνητο δείχνει λιγότερα kwh κατανάλωσης σε σχέση με το app.

                  Και το app μαλλον λιγότερα σε σχέση με το τι καταναλώνει πραγματικά ο φορτιστής.

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    DeLorean @red_monster last edited by

                    Να είστε βέβαιοι ότι θα την ακολουθήσουν και άλλοι αυτή την προσέγγιση (όπως αντίστοιχα έγινε με την apple και την κατάργηση εν μια νυκτι της θύρας 3,5mm), αυτή τη στιγμή η Tesla ορίζει τις εξελίξεις και οι υπόλοιποι τρέχουν.

                    Καταλαβαίνω το σκεπτικό, αλλά η αναλογία δεν είναι ακριβής, το jack των 3,5 mm καταργήθηκε γιατί ικανοποιητικότατο υποκατάστατο υπήρχε αφενός για τα corded ακουστικά, αφετέρου η έλλειψη του δε θα στοίχιζε ιδιαίτερα, όπως πχ η θύρα φόρτισης που η Apple ακόμα να καταργήσει στο portless iPhone που οραματίζεται εδώ και χρόνια. Η απουσία stalks για τα φλας σε ένα αυτοκίνητο είναι από μη πρακτική το λιγότερο έως επικίνδυνη το περισσότερο. Εξάλλου, η κριτική γύρω και από το yoke εστίαζε πιο πολύ στην έλλειψη χειριστηρίων παρά για το σχήμα αυτό καθ’ αυτό. Για τα λοιπά μη φυσικά πλήκτρα θεωρώ ότι δε χρειάζεται να σκαλίζεις συνέχεια την οθόνη εν κινήσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Πολλά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα όπως θα μπορούσαν να είναι καλύτερα σε πολλά αυτοκίνητα.

                      Το χειρότερη εργονομικά κατ έμε είναι τα φλας στο highland τα οποία δεν ακολουθούν τη λογική της φερραρι - ένα μπουτόν σε κάθε άκρη της στεφανης αλλά και τα δυο στην αριστερή πλευρά. & η πίσω ορατότητα χωρίς κάμερες

                      Άλλους τους βολεύει, άλλους όχι και ο γερό παράξενος Δίας κλασικά γκρινιάζει για τα παντα !

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        red_monster @netgeo last edited by

                        @netgeo said in TESLA FORUM:

                        @teo-mak said in TESLA FORUM:

                        Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"

                        Από την εφαρμογή αν θες μια ενδεικτική μέση, για κάτι παραπάνω δεν έχω ασχοληθεί.

                        Υπάρχουν και οι εφαρμογές με πληρωμή τύπου teslafi και tessie που κάνουν πιο πολλά.

                        Εγώ με το model3 είμαι στα 19kwh/100klm από το app.

                        Το αυτοκίνητο δείχνει λιγότερα kwh κατανάλωσης σε σχέση με το app.

                        Και το app μαλλον λιγότερα σε σχέση με το τι καταναλώνει πραγματικά ο φορτιστής.

                        Υπάρχουν και απώλειες φόρτισης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Καλοταξιδο teo.....να το χαρείς και ασφαλή χιλιόμετρα.

                          Πλέον επισήμως έχεις το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στο forum

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • diego1960
                            diego1960 last edited by diego1960

                            Ή μπορεί απλά να λέει τα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.

                            Εργονομικά φάουλ φουλ το αυτοκίνητο, τώρα αν προσπαθούμε να βγάλουμε το άσπρο μαύρο οκ. Είπαμε, επιδόσεις, εύκολο γκάζι, φόρτιση τσαμπέ στο σπίτι, το pioneering aspect, το πούλημα μούρης αντίστοιχο με i-phone κτλ. Όλα να τα δεχτώ.

                            Ε μην προσπαθούμε τη φτήνια του σαλονιού να την ονομάσουμε design και απλά θέμα συνήθειας! Ένα πεταμένο τάμπλετ και ένα τιμόνι και τραβήξτε κουπί είναι η φάση.

                            Κουμπιά σαφώς ανώτερα και εγώ προσωπικά τραβάω το βλέμμα για 1 sec κάθε φορά ίσα ίσα να δω οτι έπιασα το σωστό κουμπί για κλιματισμό κτλ. Ροδέλα βασικά όχι κουμπί αλλά καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω προσωπικά καμία διάθεση για "μακροβούτια" σε μενού οθόνης ούτε να "μάθω καινούργια πράγματα" γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.

                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                            N D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Εγώ σε όλα τα αυτοκίνητα πέρα από αυτά του 90 που δεν είχαν κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Ότι κουμπάκι και αν πατήσω πρέπει να πάρω το βλέμμα από τον δρόμο.

                              Όλα τα άλλα ειναι υπερβολικά θεωρώ από ανθρώπους με δυσκολία προσαρμογής σε νέα δεδομένα.

                              Ποια φτηνια ρε κολέγιο, σου δίνει 500 άλογα στην τιμή που έχει.
                              Ιδιαίτερα το fl έχει αναβαθμιστεί πάρα πολύ στην απτή ποιότητα.

                              Αυτό δεν είναι φτηνια, είναι σεμινάριο κοστολόγησης σε κάθε οικονομική σχολή. Θα διδάσκεται όπως διδάσκεται σήμερα το just in time κτλ

                              Τα κολέγια δεν σας τα δίδαξαν αυτά;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                netgeo @diego1960 last edited by

                                @diego1960 said in TESLA FORUM:

                                Ή μπορεί απλά να λέει τα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.

                                Εργονομικά φάουλ φουλ το αυτοκίνητο, τώρα αν προσπαθούμε να βγάλουμε το άσπρο μαύρο οκ. Είπαμε, επιδόσεις, εύκολο γκάζι, φόρτιση τσαμπέ στο σπίτι, το pioneering aspect, το πούλημα μούρης αντίστοιχο με i-phone κτλ. Όλα να τα δεχτώ.

                                Ε μην προσπαθούμε τη φτήνια του σαλονιού να την ονομάσουμε design και απλά θέμα συνήθειας! Ένα πεταμένο τάμπλετ και ένα τιμόνι και τραβήξτε κουπί είναι η φάση.

                                Κουμπιά σαφώς ανώτερα και εγώ προσωπικά τραβάω το βλέμμα για 1 sec κάθε φορά ίσα ίσα να δω οτι έπιασα το σωστό κουμπί για κλιματισμό κτλ. Ροδέλα βασικά όχι κουμπί αλλά καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω προσωπικά καμία διάθεση για "μακροβούτια" σε μενού οθόνης ούτε να "μάθω καινούργια πράγματα" γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.

                                Το εσωτερικό δεν είναι "φθηνό" σε καμια περίπτωση, BMW δεν είναι, αλλά ξεπερνάει πολλά στην τιμή που το περνεις.

                                Ότι η εταιρεία ξοδεύει πολύ λιγότερα σε σχέση με το να είχε 20 κουμπιά, ναι είναι πιο φθηνό για την Τεσλα.

                                Μακροβούτι δεν κάνεις, όλα είναι το πολύ 2 κλικ.

                                Επίσης τα λες όλα αυτά αλλά νομίζω δεν το έχεις δει απο κοντα...

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Μερικοί μου θυμίζετε κάτι ΔΥ που έκαναν απεργία επειδή τους έβαζαν να μάθουν χρήση υπολογιστή και αυτοί έλεγαν πως όταν είχαν προσληφθεί δεν τους είχαν πει ότι κάποτε θα είχε ανακαλυφθεί ο Η/Υ

                                  Δεν θα έμπαιναν στο δημόσιο αν το ήξεραν....

                                  🤡

                                  True story

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @netgeo last edited by

                                    @netgeo said in TESLA FORUM:

                                    @diego1960 said in TESLA FORUM:

                                    Ή μπορεί απλά να λέει τα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.

                                    Εργονομικά φάουλ φουλ το αυτοκίνητο, τώρα αν προσπαθούμε να βγάλουμε το άσπρο μαύρο οκ. Είπαμε, επιδόσεις, εύκολο γκάζι, φόρτιση τσαμπέ στο σπίτι, το pioneering aspect, το πούλημα μούρης αντίστοιχο με i-phone κτλ. Όλα να τα δεχτώ.

                                    Ε μην προσπαθούμε τη φτήνια του σαλονιού να την ονομάσουμε design και απλά θέμα συνήθειας! Ένα πεταμένο τάμπλετ και ένα τιμόνι και τραβήξτε κουπί είναι η φάση.

                                    Κουμπιά σαφώς ανώτερα και εγώ προσωπικά τραβάω το βλέμμα για 1 sec κάθε φορά ίσα ίσα να δω οτι έπιασα το σωστό κουμπί για κλιματισμό κτλ. Ροδέλα βασικά όχι κουμπί αλλά καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω προσωπικά καμία διάθεση για "μακροβούτια" σε μενού οθόνης ούτε να "μάθω καινούργια πράγματα" γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.

                                    Το εσωτερικό δεν είναι "φθηνό" σε καμια περίπτωση, BMW δεν είναι, αλλά ξεπερνάει πολλά στην τιμή που το περνεις.

                                    Ότι η εταιρεία ξοδεύει πολύ λιγότερα σε σχέση με το να είχε 20 κουμπιά, ναι είναι πιο φθηνό για την Τεσλα.

                                    Μακροβούτι δεν κάνεις, όλα είναι το πολύ 2 κλικ.

                                    Επίσης τα λες όλα αυτά αλλά νομίζω δεν το έχεις δει απο κοντα...

                                    Είναι η δυσκολία αντίληψης της γενικής εικόνας. Παρά η προσκόλληση σε συγκεκριμένα αρνητικά τα οποία μεγενθυνονται στον υπέρτατο βαθμό ώστε να αλλάξει τελείως η γενικότερη και συνολική προσλαμβάνουσα. Είναι τρόπος σκέψης και εμφανίζεται σε κάθε θέμα.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ataim
                                      ataim @teo-mak last edited by

                                      @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                      Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.

                                      καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • diego1960
                                        diego1960 last edited by diego1960

                                        @netgeo απο τη στιγμή που δεν έχει καν κουμπιά ή πίνακα οργάνων, για μένα είναι φτηνιάρικο το εσωτερικό. Είναι ένα τάμπλετ (και για λίγα χρόνια ακόμα και ένα τιμόνι μέχρι να καταργηθεί) με ρόδες. Δεν πιάνω καν το θέμα vegan δέρματος που μου προκαλεί αναγούλα ως ιδέα. Προσωπικά αρνούμαι να φορέσω και δερματίνες ή να αγοράσω αμάξι με βηγκανιές. Επειδή έχω μπει σε BMW αμφιβάλλω αν φτάνει έστω και 50% της απτής ποιότητας το Τέσλα.

                                        Δε θέλω προσωπικά ούτε ένα κλικ για να βρώ βασικά πράγματα, τα θεωρώ μακροβούτια αυτά όλα και επικίνδυνα. Μόνο κουμπάκι να κάνω τη δουλειά μου εύκολα και γρήγορα και κυρίως με ασφάλεια.

                                        Από κοντά δε θέλω να το δω καθώς δε βλέπω τίποτα θετικό προσωπικά ούτε στην ηλεκτροκίνηση γενικότερα, ούτε στα Τέσλα ειδικότερα. Προτιμώ αναλογικά και θερμικά.

                                        Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @diego1960 last edited by

                                          @diego1960 said in TESLA FORUM:

                                          Από κοντά δε θέλω να το δω καθώς δε βλέπω τίποτα θετικό προσωπικά ούτε στην ηλεκτροκίνηση γενικότερα, ούτε στα Τέσλα ειδικότερα. Προτιμώ αναλογικά και θερμικά.

                                          Τα λέω, δεν τα λέω;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            teo-mak @ataim last edited by teo-mak

                                            @ataim said in TESLA FORUM:

                                            @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                            Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.

                                            καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;

                                            Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
                                            Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης😆 .
                                            Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.
                                            Το αυτοκίνητο έκανε 2μηνες να έρθει Ελλάδα και άλλους τόσους να μου το παραδώσουν!

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 551
                                            • 552
                                            • 114 / 552
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr