-
Σε ποιο αυτοκίνητο ρε παιδιά δεν παίρνετε το βλέμμα από τον δρόμο για να πατήσετε ένα κουμπί;;;
Teo όντως πήρες tesla?
-
Να πω και γω ότι η οθόνη δεν είναι το πρόβλημα.
Πρόβλημα είναι ότι κάποια "κουμπια" όπως η θερμοκρασία είναι μικρά, επίσης κάποιες φορές δεν "πιανουν" στο άγγιγμα με την πρώτη.
Αν σε άφηνε να κάνεις μια πρώτη σελίδα σαν home page με αυτα που θες καθε μερα θα ήταν το ιδανικό.
Σε κάθε περίπτωση το infotainment του tesla είναι πολύ καλό, απλά θα μπορούσε να γίνει κ λίγο καλύτερο.
Αρ Ες (sic):
Το κουμπιά στο Leon ακόμα κ μετά από 10 χρόνια τα ψάχνω να τα βρω, πχ την ανακύκλωση του αέρα στην καμπίνα ή την θέρμανση για το πίσω τζάμι. -
Όλα τα λεφτά το one petal drive και η φόρτιση σε supercharger,το οποίο πιστεύω ότι είναι και η λύση στην αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σταμάτησα στην Λάρισα για να φορτίσω και σε 5 λεπτά (;) μπορεί και λιγότερο είχε πάρει 100χλμ!
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
Το αμάξι απλά σιδερωνει το οδόστρωμα. Τέλος.
Δεν το βρήκα ποιο σκληρό από το Passat μου με την sportline ανάρτηση.
Η οθόνη είναι εντυπωσιακή, αλλά μέχρι εκεί.
Θα ήθελα να έχω φυσικό διακόπτη για το κλιματιστικό αλλά και το ντουλαπάκι. Άλλη μλκια και αυτή...... -
Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"
-
Κολοκύθια μινιμαλ αισθητική
Αυτό το τιμόνι που πετάγεται αριστερά δεν τρώγεται με τίποτα.
Θα έπρεπε να το έχουν εικονικό στην οθόνη -
@ibiza95 said in TESLA FORUM:
Κολοκύθια μινιμαλ αισθητική
Αυτό το τιμόνι που πετάγεται αριστερά δεν τρώγεται με τίποτα.
Θα έπρεπε να το έχουν εικονικό στην οθόνηΣατανά!
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"
Από την εφαρμογή αν θες μια ενδεικτική μέση, για κάτι παραπάνω δεν έχω ασχοληθεί.
Υπάρχουν και οι εφαρμογές με πληρωμή τύπου teslafi και tessie που κάνουν πιο πολλά.
Εγώ με το model3 είμαι στα 19kwh/100klm από το app.
Το αυτοκίνητο δείχνει λιγότερα kwh κατανάλωσης σε σχέση με το app.
Και το app μαλλον λιγότερα σε σχέση με το τι καταναλώνει πραγματικά ο φορτιστής.
-
Να είστε βέβαιοι ότι θα την ακολουθήσουν και άλλοι αυτή την προσέγγιση (όπως αντίστοιχα έγινε με την apple και την κατάργηση εν μια νυκτι της θύρας 3,5mm), αυτή τη στιγμή η Tesla ορίζει τις εξελίξεις και οι υπόλοιποι τρέχουν.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό, αλλά η αναλογία δεν είναι ακριβής, το jack των 3,5 mm καταργήθηκε γιατί ικανοποιητικότατο υποκατάστατο υπήρχε αφενός για τα corded ακουστικά, αφετέρου η έλλειψη του δε θα στοίχιζε ιδιαίτερα, όπως πχ η θύρα φόρτισης που η Apple ακόμα να καταργήσει στο portless iPhone που οραματίζεται εδώ και χρόνια. Η απουσία stalks για τα φλας σε ένα αυτοκίνητο είναι από μη πρακτική το λιγότερο έως επικίνδυνη το περισσότερο. Εξάλλου, η κριτική γύρω και από το yoke εστίαζε πιο πολύ στην έλλειψη χειριστηρίων παρά για το σχήμα αυτό καθ’ αυτό. Για τα λοιπά μη φυσικά πλήκτρα θεωρώ ότι δε χρειάζεται να σκαλίζεις συνέχεια την οθόνη εν κινήσει.
-
Πολλά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα όπως θα μπορούσαν να είναι καλύτερα σε πολλά αυτοκίνητα.
Το χειρότερη εργονομικά κατ έμε είναι τα φλας στο highland τα οποία δεν ακολουθούν τη λογική της φερραρι - ένα μπουτόν σε κάθε άκρη της στεφανης αλλά και τα δυο στην αριστερή πλευρά. & η πίσω ορατότητα χωρίς κάμερες
Άλλους τους βολεύει, άλλους όχι και ο γερό παράξενος Δίας κλασικά γκρινιάζει για τα παντα !
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Να μου πει κάποιος πως βλέπω την κατανάλωση wh/klm γιατί άκρη δεν έβγαλα με το εικονίδιο "Ενέργειας"
Από την εφαρμογή αν θες μια ενδεικτική μέση, για κάτι παραπάνω δεν έχω ασχοληθεί.
Υπάρχουν και οι εφαρμογές με πληρωμή τύπου teslafi και tessie που κάνουν πιο πολλά.
Εγώ με το model3 είμαι στα 19kwh/100klm από το app.
Το αυτοκίνητο δείχνει λιγότερα kwh κατανάλωσης σε σχέση με το app.
Και το app μαλλον λιγότερα σε σχέση με το τι καταναλώνει πραγματικά ο φορτιστής.
Υπάρχουν και απώλειες φόρτισης
-
Καλοταξιδο teo.....να το χαρείς και ασφαλή χιλιόμετρα.
Πλέον επισήμως έχεις το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στο forum
-
Ή μπορεί απλά να λέει τα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Εργονομικά φάουλ φουλ το αυτοκίνητο, τώρα αν προσπαθούμε να βγάλουμε το άσπρο μαύρο οκ. Είπαμε, επιδόσεις, εύκολο γκάζι, φόρτιση τσαμπέ στο σπίτι, το pioneering aspect, το πούλημα μούρης αντίστοιχο με i-phone κτλ. Όλα να τα δεχτώ.
Ε μην προσπαθούμε τη φτήνια του σαλονιού να την ονομάσουμε design και απλά θέμα συνήθειας! Ένα πεταμένο τάμπλετ και ένα τιμόνι και τραβήξτε κουπί είναι η φάση.
Κουμπιά σαφώς ανώτερα και εγώ προσωπικά τραβάω το βλέμμα για 1 sec κάθε φορά ίσα ίσα να δω οτι έπιασα το σωστό κουμπί για κλιματισμό κτλ. Ροδέλα βασικά όχι κουμπί αλλά καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω προσωπικά καμία διάθεση για "μακροβούτια" σε μενού οθόνης ούτε να "μάθω καινούργια πράγματα" γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.
-
Εγώ σε όλα τα αυτοκίνητα πέρα από αυτά του 90 που δεν είχαν κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα. Ότι κουμπάκι και αν πατήσω πρέπει να πάρω το βλέμμα από τον δρόμο.
Όλα τα άλλα ειναι υπερβολικά θεωρώ από ανθρώπους με δυσκολία προσαρμογής σε νέα δεδομένα.
Ποια φτηνια ρε κολέγιο, σου δίνει 500 άλογα στην τιμή που έχει.
Ιδιαίτερα το fl έχει αναβαθμιστεί πάρα πολύ στην απτή ποιότητα.Αυτό δεν είναι φτηνια, είναι σεμινάριο κοστολόγησης σε κάθε οικονομική σχολή. Θα διδάσκεται όπως διδάσκεται σήμερα το just in time κτλ
Τα κολέγια δεν σας τα δίδαξαν αυτά;
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Ή μπορεί απλά να λέει τα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Εργονομικά φάουλ φουλ το αυτοκίνητο, τώρα αν προσπαθούμε να βγάλουμε το άσπρο μαύρο οκ. Είπαμε, επιδόσεις, εύκολο γκάζι, φόρτιση τσαμπέ στο σπίτι, το pioneering aspect, το πούλημα μούρης αντίστοιχο με i-phone κτλ. Όλα να τα δεχτώ.
Ε μην προσπαθούμε τη φτήνια του σαλονιού να την ονομάσουμε design και απλά θέμα συνήθειας! Ένα πεταμένο τάμπλετ και ένα τιμόνι και τραβήξτε κουπί είναι η φάση.
Κουμπιά σαφώς ανώτερα και εγώ προσωπικά τραβάω το βλέμμα για 1 sec κάθε φορά ίσα ίσα να δω οτι έπιασα το σωστό κουμπί για κλιματισμό κτλ. Ροδέλα βασικά όχι κουμπί αλλά καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω προσωπικά καμία διάθεση για "μακροβούτια" σε μενού οθόνης ούτε να "μάθω καινούργια πράγματα" γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.
Το εσωτερικό δεν είναι "φθηνό" σε καμια περίπτωση, BMW δεν είναι, αλλά ξεπερνάει πολλά στην τιμή που το περνεις.
Ότι η εταιρεία ξοδεύει πολύ λιγότερα σε σχέση με το να είχε 20 κουμπιά, ναι είναι πιο φθηνό για την Τεσλα.
Μακροβούτι δεν κάνεις, όλα είναι το πολύ 2 κλικ.
Επίσης τα λες όλα αυτά αλλά νομίζω δεν το έχεις δει απο κοντα...
-
Μερικοί μου θυμίζετε κάτι ΔΥ που έκαναν απεργία επειδή τους έβαζαν να μάθουν χρήση υπολογιστή και αυτοί έλεγαν πως όταν είχαν προσληφθεί δεν τους είχαν πει ότι κάποτε θα είχε ανακαλυφθεί ο Η/Υ
Δεν θα έμπαιναν στο δημόσιο αν το ήξεραν....
True story
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Ή μπορεί απλά να λέει τα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Εργονομικά φάουλ φουλ το αυτοκίνητο, τώρα αν προσπαθούμε να βγάλουμε το άσπρο μαύρο οκ. Είπαμε, επιδόσεις, εύκολο γκάζι, φόρτιση τσαμπέ στο σπίτι, το pioneering aspect, το πούλημα μούρης αντίστοιχο με i-phone κτλ. Όλα να τα δεχτώ.
Ε μην προσπαθούμε τη φτήνια του σαλονιού να την ονομάσουμε design και απλά θέμα συνήθειας! Ένα πεταμένο τάμπλετ και ένα τιμόνι και τραβήξτε κουπί είναι η φάση.
Κουμπιά σαφώς ανώτερα και εγώ προσωπικά τραβάω το βλέμμα για 1 sec κάθε φορά ίσα ίσα να δω οτι έπιασα το σωστό κουμπί για κλιματισμό κτλ. Ροδέλα βασικά όχι κουμπί αλλά καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω προσωπικά καμία διάθεση για "μακροβούτια" σε μενού οθόνης ούτε να "μάθω καινούργια πράγματα" γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.
Το εσωτερικό δεν είναι "φθηνό" σε καμια περίπτωση, BMW δεν είναι, αλλά ξεπερνάει πολλά στην τιμή που το περνεις.
Ότι η εταιρεία ξοδεύει πολύ λιγότερα σε σχέση με το να είχε 20 κουμπιά, ναι είναι πιο φθηνό για την Τεσλα.
Μακροβούτι δεν κάνεις, όλα είναι το πολύ 2 κλικ.
Επίσης τα λες όλα αυτά αλλά νομίζω δεν το έχεις δει απο κοντα...
Είναι η δυσκολία αντίληψης της γενικής εικόνας. Παρά η προσκόλληση σε συγκεκριμένα αρνητικά τα οποία μεγενθυνονται στον υπέρτατο βαθμό ώστε να αλλάξει τελείως η γενικότερη και συνολική προσλαμβάνουσα. Είναι τρόπος σκέψης και εμφανίζεται σε κάθε θέμα.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
-
@netgeo απο τη στιγμή που δεν έχει καν κουμπιά ή πίνακα οργάνων, για μένα είναι φτηνιάρικο το εσωτερικό. Είναι ένα τάμπλετ (και για λίγα χρόνια ακόμα και ένα τιμόνι μέχρι να καταργηθεί) με ρόδες. Δεν πιάνω καν το θέμα vegan δέρματος που μου προκαλεί αναγούλα ως ιδέα. Προσωπικά αρνούμαι να φορέσω και δερματίνες ή να αγοράσω αμάξι με βηγκανιές. Επειδή έχω μπει σε BMW αμφιβάλλω αν φτάνει έστω και 50% της απτής ποιότητας το Τέσλα.
Δε θέλω προσωπικά ούτε ένα κλικ για να βρώ βασικά πράγματα, τα θεωρώ μακροβούτια αυτά όλα και επικίνδυνα. Μόνο κουμπάκι να κάνω τη δουλειά μου εύκολα και γρήγορα και κυρίως με ασφάλεια.
Από κοντά δε θέλω να το δω καθώς δε βλέπω τίποτα θετικό προσωπικά ούτε στην ηλεκτροκίνηση γενικότερα, ούτε στα Τέσλα ειδικότερα. Προτιμώ αναλογικά και θερμικά.
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Από κοντά δε θέλω να το δω καθώς δε βλέπω τίποτα θετικό προσωπικά ούτε στην ηλεκτροκίνηση γενικότερα, ούτε στα Τέσλα ειδικότερα. Προτιμώ αναλογικά και θερμικά.
Τα λέω, δεν τα λέω;
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Το αυτοκίνητο είναι ένα model3 performance και ήμουν επιφυλακτικός ως προς την λειτουργία της ανάρτησης του γιατί είχα διαβάσει αρκετά σχόλια περί της σκληρότητας της σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών.
καλοτάξιδο, καλές φορτίσεις. Πόσο πήγε; με την επιδότηση τι έκανες;
Το αυτοκίνητο κόστισε €49570 με έκπτωση περίπου ένα 5χιλιαρο.
Έβγαινε κάτι φραγκοδιφραγκα λιγότερο από το long range οπότε η κίνηση ήταν ενστικτώδης .
Με την επιδότηση, μάλλον πρέπει να είμαι από τους τελευταίους που έκλεισαν την πόρτα του κινούμαι ηλεκτρικά 2 καθώς πριν λίγες μέρες μου απάντησαν ότι η αίτηση μου πέρασε στην επόμενη φάση.
Το αυτοκίνητο έκανε 2μηνες να έρθει Ελλάδα και άλλους τόσους να μου το παραδώσουν!
TESLA FORUM