Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 37
    • 38
    • 32 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    754
    16594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Νομίζω ότι ο φίλος έχει πάρει την απόφασή του και ας του λέμε όλοι ότι το πάει λάθος. Μακάρι να του βγει καλό αλλιώς το πάθος θα του γίνει μάθημα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coupeas last edited by

        Αν δεν παθεις δεν μαθαινεις. Απο την αλλη και μονο που θα ξεκαυλωσει ειναι και μια τεραστια ευχαριστηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Και οι δύο οι από πάνω έχετε δίκιο.
          Μόνη ευχή να βρει το καλύτερο δυνατον αναμεσα στην πληθώρα επιλογών μέχρι και με καγκουροκακοποιημενα που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά και να το ευχαριστηθει!
          Και σε μια ενδεχόμενη αβαρία δεν θα έρθει και το τέλος του κόσμου, θα την παλέψει...
          Στα όνειρα νέων ανθρώπων (που έχουν θέσει και καποιες λογικές προϋποθέσεις) δεν είναι ανάγκη να προτείνουμε ... απροβληματιστα και αξιόπιστα πχ 'Daewoo Chevrolet Kalos Aveo 1,2'.

          From my SMO72HD via Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fsword last edited by

            Ο χρήστης Marios Ko έγραψε:
            Γεια σας!!!
            Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αγορασω ενα μεταχειρισμενο rx8
            το οποίο έχει: ...

            Φιλική συμβουλή: μην το πάρεις. Όχι μόνο το συγκεκριμένο, γενικά το RX8. Δε θα κάτσω ν' αναλύσω τα θετικά κι αρνητικά - έχουν πολλάκις ειπωθεί - αλλά απ' αυτά που λες ο μόνος λόγος να το αγοράσεις είναι η κ@ύλα σου. Δεν το παραβλέπω, όλοι το έχουμε περάσει (κι εγώ), αλλά είναι κακός σύμβουλος. Θεωρώ ότι η μόνη περίπτωση που θα έπρεπε να παίζει ρόλο ως κριτήριο είναι αν μιλάμε για μια μικρή υπέρβαση σε μια λογική πρόταση, π.χ. σε παίρνει να πάρεις το τάδε αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό αλλά πάντα ήθελες δερμάτινα καθίσματα - ε σ' αυτή την περίπτωση κάνε την κ@ύλα σου και βάλτα, δε χάθηκε ο κόσμος. Αλλά όταν στηρίζεις σχεδόν όλη την αγορά εκεί είναι λάθος. Μην ξεχνάς ότι ο έρωτας (ειδικά για αυτοκίνητο) φεύγει, τα λεφτά δε θα γυρίσουν.

            Τώρα τι να σου πω, αν πιστεύεις ότι όσο καιρό το κρατήσεις θα έχεις ένα τεράστιο χαμόγελο και δε θα το βαρεθείς, εσύ κάνεις κουμάντο στα χρήματά σου. Αλλά αυτό που συμβαίνει συνήθως είναι ότι σε λίγο καιρό θα έχεις ξεκ@υλώσει (δε λέω ότι θα έχεις βαρεθεί αλλά δεν αρκεί απλά να μη βαριέσαι για να κρατάς τέτοιο αυτοκίνητο) και θα σκέφτεσαι τι καλά που θα ήταν να είχα πάρει κάτι που δε θα ήθελε τόση φροντίδα και πιθανόν έξοδα. Αν πιστεύεις ότι εξακολουθείς να το θες κάνε κάτι άλλο: περίμενε λίγο καιρό (όχι 2 βδομάδες, τουλάχιστον 4-5 μήνες - μη σου πω εξάμηνο, τα 8άρια εκεί θα'ναι μην ανησυχείς). Αν δεις ότι δεν κρατιέσαι τι να σου πω... Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως ότι θα είναι λάθος κίνηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Φυσικά και να το πάρεις -αν δεν κάνεις πάνω από 15.000 το χρόνο. Απλά βρες ένα καλό.
              Η ζωή είναι μικρή και συνήθως μίζερη. Το αμάξι είναι τόσο καλό (αν ξέρεις να το 'χειρίζεσαι' ως μηχανή αλλά και αυτοκίνητο) που αξίζει. Έτσι και εγώ έβαλα ρότρεξ στην 166 μου, πήρα ένα 205 αγωνιστικό με έναν φίλο κάποτε και ακόμη το έχω και ξεδίνω (δυστυχώς δεν τρέχω σε αγώνες) και λέμε το επόμενο αμάξι της γυναίκας μου να είναι ένα Μπράβο Σπορτ με ελεύθερη εξάτμιση από καταλύτη και πίσω και ελεύθερη εισαγωγή (έτσι για να αποκτήσει λίγο χαρακτήρα...). Λίγο καλός στα μαθηματικά να είσαι και ΚΥΡΙΩΣ , να πιάνουν τα χέρια σου ώστε τα περισσότερα να τα κάνεις εσύ, και όλα μπορούν να γίνουν ελεγχόμενα και με έξυπνες παραχωρήσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adriver last edited by

                Μία 'περιπέτεια' με μεταχειρισμένο RX-8 θα είχε νόημα αν κάποιον τον ενδιαφέρει η οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου με πίσω κίνηση. Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν υπάρχει και κίνητρο είναι η εμφάνιση του RX-8.

                Υπάρχουν διάφορα όμορφα μικρά με σπορ εμφάνιση. Καλύτερα ο φίλος να σκεφθεί κι εναλλακτικές λύσεις με αυτά που θα έβαζε παρακάτω από την κορυφή στη λίστα του. Το λιγότερο, να μην σκέπτεται τη βενζίνη για το πόσες βόλτες θα πάει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  marios-ko last edited by

                  χωρις την βοηθεια σας θα ειχα κανει μεγαλο σφαλμα. Τελικα δεν το πηρα γιατι η συμπιεση δεν ηταν στα επιπεδα που μου ειπαν και αλλοι εκτος απο εσας για ενα μεταχειρισμενο rx8:

                  μου ειχαν πει πως ενα μεταχειρισμενο στα 115 χλμ επρεπε τουλαχιστον η συμπιεση να ειναι γυρω στο 7 χωρις μεγαλη αποκλιση στους 2 ροτορες
                  τελικα ηταν:

                  6 kpa στον πρωτο και 6.3 στον δευτερο...
                  και πηρα την αποφαση να μην ρισκαρω... ευχαριστω και παλι για τελευταια φορα. ολες οι πληροφοριες σας ηταν πολυ αναγκαιες (ειδικα για μενα που δεν ειχα χαμπαρι απο βανκελ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nascar1 last edited by

                    Ο χρήστης Marios Ko έγραψε:
                    χωρις την βοηθεια σας θα ειχα κανει μεγαλο σφαλμα. Τελικα δεν το πηρα γιατι η συμπιεση δεν ηταν στα επιπεδα που μου ειπαν και αλλοι εκτος απο εσας για ενα μεταχειρισμενο rx8:

                    μου ειχαν πει πως ενα μεταχειρισμενο στα 115 χλμ επρεπε τουλαχιστον η συμπιεση να ειναι γυρω στο 7 χωρις μεγαλη αποκλιση στους 2 ροτορες
                    τελικα ηταν:

                    6 kpa στον πρωτο και 6.3 στον δευτερο...
                    και πηρα την αποφαση να μην ρισκαρω... ευχαριστω και παλι για τελευταια φορα. ολες οι πληροφοριες σας ηταν πολυ αναγκαιες (ειδικα για μενα που δεν ειχα χαμπαρι απο βανκελ)

                    Μεγάλο σφάλμα θα κάνεις αν το επόμενο που βρεις έχει συμπίεση 7 και το πάρεις..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      6kPa; Μήπως 600kPa;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kickass last edited by

                        Καλημέρα στο φόρουμ, να ρωτήσω και γω με τη σειρά μου, καθώς βλέπω ότι πωλούνται σε πολύ καλές τιμές rx8 με καλή συμπίεση, >7. Νομίζω ότι ο μεγαλύτερος ενδοιασμός μου είναι η κατανάλωση, παρά η συντήρηση. Το αέριο το έχει δοκιμάσει κανείς; Έχω διαβάσει ότι κάποιοι έχουν βάλει, αλλά κάποια γνώμη από κάποιον που να το δοκιμάσε για καμιά 50χιλ χλμ δεν έχω ακούσει. Θα ήθελα πολύ να μάθω από κάποιον με εμπειρία αν το αέριο δεν συμβαδιζει με τίποτα με το rx8.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          the-ace last edited by

                          Ο χρήστης kickass έγραψε:
                          Καλημέρα στο φόρουμ, να ρωτήσω και γω με τη σειρά μου, καθώς βλέπω ότι πωλούνται σε πολύ καλές τιμές rx8 με καλή συμπίεση, >7. Νομίζω ότι ο μεγαλύτερος ενδοιασμός μου είναι η κατανάλωση, παρά η συντήρηση. Το αέριο το έχει δοκιμάσει κανείς; Έχω διαβάσει ότι κάποιοι έχουν βάλει, αλλά κάποια γνώμη από κάποιον που να το δοκιμάσε για καμιά 50χιλ χλμ δεν έχω ακούσει. Θα ήθελα πολύ να μάθω από κάποιον με εμπειρία αν το αέριο δεν συμβαδιζει με τίποτα με το rx8.

                          Δεν έχεις ακούσει γιατί άντε να είναι 2-3 τα RX8 με αέριο που να έχουν κάνει τόσα πολλά χλμ, και δεν νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες τους είναι εδώ στο 4TF. Και μάλιστα χωρίς να συμβεί κάτι απρόοπτο. Στο κάτω-κάτω, αγοράζεις ένα αυτοκίνητο που εξ'ορισμού καίει για να πάει, και θες να του κόψεις αυτό το 'κουσούρι' του ? Ενώ γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες λειτουργίας του wankel (υψηλές θερμοκρασίες, αναγκαία λίπανση κλπ) ?

                          Επειδή είχα RX8 για κοντά 6 χρόνια, και παρόλες τις χοντράδες και τις άστοχες γενικεύσεις που έχουν γραφτεί εδώ μέσα, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, που ούτε ακριβά ανταλλακτικά έχει, ούτε δύσκολα και ακριβά services (για την ακρίβεια, τα services του είναι πάμφθηνα), ούτε θέλει βουντού για να δουλεύει στην εντέλεια. ΑΛΛΑ πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι θα έχεις μέση κατανάλωση τριγύρω στο 15lt/100χλμ, είτε είσαι εντός πόλης είτε κινείσαι σβέλτα εκτός αυτής. Αν αντέχεις την κατανάλωση, ψάξε, βρες ένα καλό, και πάρτο. Αν όχι, άσε τα αέρια και βρες κάτι αντίστοιχο/παρόμοιο, ίδια ηλικίας και επιδόσεων, με παλινδρομικό μοτέρ, που λογικά θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Θα συμφωνήσω με τον ace. Το rx-8 είναι αυτό που είναι και αν μπούμε στη λογική τι θα το ταΐζει ο κάτοχος με στόχο την οικονομία τότε επόμενος σταθμός στο φόρουμ ποιος είναι; Να συζητούμε αν μπαίνει στη ferrari αέριο;

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ken11
                              ken11 last edited by

                              Μπουκαλα αεριο δεν χωραει πισω? Μετατροπη σε αεριο τον vankel να τρελαθουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonn last edited by

                                παντως θυμαμαι εδω ειχα διαβασει οτι ενας εβαλε αεριο και ηταν πολυ ευχαιστημενος. Μαλιστα βλαβες δεν παθαινει ο κινητηρας απο το αεριο λεει, γιατι εχει αλλη λειτουργια ο βανκερ. Γιατι να μην εχεις ενα υπεροχο αυτοκινητο και ταυτοχρονα να εισαι και οικολογικος;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nontaskatsaras last edited by

                                  Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                  Θα συμφωνήσω με τον ace. Το rx-8 είναι αυτό που είναι και αν μπούμε στη λογική τι θα το ταΐζει ο κάτοχος με στόχο την οικονομία τότε επόμενος σταθμός στο φόρουμ ποιος είναι; Να συζητούμε αν μπαίνει στη ferrari αέριο; [emoji38]

                                  Ferrari υβριδικό, μισό ηλεκτρικό μισό πετάλι

                                  Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    asos21 last edited by

                                    Kαλησπερα παιδιά....θα ηθελα να ρωτησω σε κατόχους του εν λογο οχηματος με τον μικρο 192 αλογα κινητηρα σε ταχύτητες μεταξύ 120-130 τι κατανάλωση εχετε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trader last edited by

                                      Δεν είμαι κάτοχος, αλλά θα σου απαντήσω με μία λέξη: μεγάλη. Το είχα πάρει για test-drive, χειμώνα, σε μέρα με καταρρακτώδη βροχή και επειδή είχα να 'σκοτώσω' μια ώρα, ανεβοκατέβαινα το ποτάμι που δεν είχε κίνηση (βραδάκι πριν από 15 χρόνια) από το ΣΕΦ μέχρι τη Βαρυμπομπή και πίσω. Το έκανα 3-4 φορές με πέμπτη σχέση, ταχύτητα περίπου 90-120 χλμ/ώρα επειδή λόγω της βροχής δεν είχα ορατότητα να πάω παραπάνω. Την επομένη μέτρησα κατανάλωση στην αντλία, ήταν 11,5 λίτρα/100 χλμ. Πιο χαλαρά δεν υπήρχε περίπτωση να πάει άνθρωπος, αλλά βέβαια είχα κάνει και μερικά ακόμα χιλιόμετρα στην πόλη, όχι πολλά.
                                      Από την άλλη, όσο και να καίει, χαίρεσαι να το οδηγείς αυτό το αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Σε εθνική με διατήρηση της ταχύτητας (cruising ) και αν χρειαστεί με απαλές επιταχύνσεις στα 120-130 ΚΜ/Ω θα είσαι στα 11,0-12,0 λιτ/100κμ, δοκιμασμένο πολλές φορές (εννοείται ο κινητήρας σε άψογη κατάσταση) βοηθάει πολύ ένα scangauge μην ακούς τι λένε οι μη κάτοχοι (δεν εννοώ τον παραπάνω), μέσα στην πόλη (Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα είσαι 16,5-18,5 λιτ/100Κμ) πάντα για το 192άρι και 18άρες,

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Υπάρχει πλέον πολλή τεχνογνωσία και βάζουν προηγμένα συστήματα υγραερίου στα 8άρια. Με δαύτα, το κόστος κίνησης πέφτει στο μισό και γίνεται πολύ ανθρώπινο για τον χαρακτήρα της κατασκευής. Μπόνους τα τέλη κυκλοφορίας.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Ναι βρε παιδί μου, αλλά θα πάρεις ένα αυτοκίνητο με έναν κινητήρα εξαιρετικό σε ποιότητα λειτουργείας αλλα και αναξιοπιστία και θα του βάλεις και υγραέριο;
                                            Εγώ πάντως αν ήθελα να κυνηγήσω την τύχη μου θα έπαιζα Τζόκερ ή Λόττο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 32 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr