Παρανομία είναι, όχι παρατυπία! Και ανήθικη και αντικοινωνική συμπεριφορά.
Δεν τον ενοχλούσε που θα δηλητηρίαζε τα πνευμόνια των άλλων / των παιδιών μας, αρκεί που θα έβλεπε και μείωση στη κατανάλωση (γραμμένο σε άλλο θέμα που έχει ανοίξει).
Παρανομία είναι, όχι παρατυπία! Και ανήθικη και αντικοινωνική συμπεριφορά.
Δεν τον ενοχλούσε που θα δηλητηρίαζε τα πνευμόνια των άλλων / των παιδιών μας, αρκεί που θα έβλεπε και μείωση στη κατανάλωση (γραμμένο σε άλλο θέμα που έχει ανοίξει).
Τα τραγικά δεν αφορούν μόνο το συνεργείο αλλά και εσένα.
Προφανώς σου άρεσε η ιδέα να 'ξεμπλέξεις' με το φίλτρο dpf και ας ήξερες ότι, ακόμα κι αν πέρναγε το τεστ του ΚΤΕΟ, στις συνθήκες λειτουργίας στους δρόμους θα γέμιζε τον αέρα με καρκινογόνα σωματίδια κάπνας. Ή μήπως πίστευες ότι ένας προγραμματισμός σε συνεργείο θα αντικαθιστούσε την ανάγκη χρήσης του φίλτρου από την αυτοκινητοβιομηχανία?
Θεωρητικά η καλύτερη αλλαγή είναι το 225/50/17 ή 215/50/17. (μικρότερο ποσοστό διαφοράς)
Στο Avensis με 17' η Toyota προτείνει 215/55/17. (+2,5%)
Αλλά σαν τιμή το 225/45/17 (-2,7%) ή το 235/45/17 (-1,3%) είναι φθηνότερα και έχεις και καλύτερες επιλογές σε ελαστικά.
Αφού η Toyota προτείνει 215/55/17, αν δεν είναι χαμηλωμένο πρέπει να είσαι εντάξει με 225/45/17 αφού είναι και μικρότερη η συνολική διάμετρος. Το 235 αυξάνει το ρίσκο να βρίσκει
Να αποφύγεις τα σπορ Bilstein, παρουσιάζουν γρήγορα προβλήματα (χτύπο) και δεν βγάζεις άκρη στα συνεργεία ... σε παλιό αυτοκίνητο τα θεωρούν όλα ύποπτα (κρεμαγιέρες, ακρόμπαρα κλπ).
προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ...
Όταν αλλάζουν ταχύτητες στον κόφτη δεν είναι απίθανο, ειδικά αν έχει μια ασάφεια ο μοχλός.
Στο flegenoutlet πρέπει να διαβάσεις και τα TUV πιστοποιητικά, γιατί δίνει ζάντες με την προϋπόθεση εργασιών.
Τι θα βάλεις εξαρτάται από τι έχει (ζάντα και ελαστικό). Ένα καλό site για διαστάσεις ελαστικών και ζαντών είναι το: https://www.wheel-size.com/
Εκεί φαίνεται ότι έχεις 175/65R15 5Jx15 ET39 4x100 και σε 16άρα ταιριάζει 195/50R16 6Jx16 ET51 4x100
Αν κάνεις κλικ στο wheel calculator σε βγάζει σε μια ωραία σελίδα για συγκρίσεις, να δεις προς τα που ξεφεύγει με τις αλλαγές.
Αν βάλεις 195/50R16 7.5Jx16 ET51 4x100 θα πλησιάζει και προς τα μέσα και προς τα έξω. Προτείνω να μην ξεφύγεις από 6.5.
Τέλος ένα καλό site στην Ελλάδα είναι: https://www.siriocenter.gr/zantes_auto
Η όπισθεν έτσι θα είναι πάντα. Η λύση είναι ξαναπατάς συμπλέκτη ή όπως λέει ο Lap πας το μοχλό πρώτα σε μια άλλη ταχύτητα (π.χ 5η) και μετά όπισθεν.
Πρόσεξε όμως αν έβαλαν δώρο ένα φτηνιάρικο πατάκι γιατί γλιστράει και εμποδίζει το πάτημα του συμπλέκτη (γενικά των πεταλιών).
Βρε σεις...πως λεγονται αυτα τα προσθετα που ανεφερε ο συμforumιτης.... πως τα αναγραφει πανω στο κουτι;;
Οι συνολικές ιδιότητες-ικανότητες του λιπαντικού αντανακλώνται στους δείκτες προδιαγραφών API (Αμερικάνικο) και ACEA (Ευρωπαϊκό). Πρακτικά βάζεις ότι απαιτεί το αυτοκίνητο σου ή νεώτερη προδιαγραφή που την υπερκαλύπτει. Προσωπική επιλογή, αν το χρειάζεσαι, είναι να επιδιώξεις καλύτερη προστασία αντί χαμηλή κατανάλωση. Πρακτικά για τους περισσότερους μας το βήμα αυτό σημαίνει ότι αντί 5w30 βάζεις 5w40.
To air flow sensor καθαριζει πανευκολα,με λιγο οινοπνευμα και μια μπατονετα,δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στον μηχανικο γι'αυτο...
Από την εμπειρία μου δεν πρέπει να τρέχεις στο μηχανικό που θα ψεκάσει κάποιο σπρέυ και δεν θα κάνει δουλειά, αλλά να καθαρίσεις προσεκτικά την επιφάνεια σε όλα τα μεταλλικά και κεραμικά τμήματα που βλέπεις στον air flow sensor με μπατονέτα βρεγμένη με καθαρή αλκοόλη, τρίβοντας ελαφρά κάθε επιφάνεια. Υποθέτω είναι η σίγουρη μέθοδος γιατί ούτε απομένουν υγρά με βρωμιά και είναι πιο σίγουρο ότι θα διαλυθεί όποιο φιλμ έχει επικαθίσει.