-
Antonn άκουσε τον τον Ηλία με προσοχή, έχει χρόνια εμπειρία σαν μηχανικός και εγκαταστάτης αερίου και ξέρει που πάσχει κάθε φορά το αυτοκίνητο από τα συμπτώματα και τα ψάχνει με τη σειρά, υπάρχουν προβλήματα που δεν τα δείχνει το διαγνωστικό αλλά τα λύνει η εμπειρία..
-
Αναβοσβημα το λαμπακι καποιος κυλινδρος εχει ρεταρισμα, παρτε συμπιεση πρωτα απο ολα. Κοιταξτε την πλεξουδα του αεριου στην ενωση με τη πλεξουδα των μπεκ βενζινης, αυτα για αρχη.
ευχαριστω όλους για τη βοηθεια σας!
δεν αναβοσβηνει το λαμπακι του κινητηρα. Οταν αναβε εσβηνε μονο με αφαιρεση του πολου ή διαγνωστικο ή αποστατη που εβαλα σε ενα λαμδα. Τελικα αναψε αυτος ο λ λαμπακι και αλλαχθηκε, αλλαχθηκε και ο καταλυτης που εβγαζε βλαβη απο πολυ παλια παλι και λαμπακι δεν ξανααναψε εδω και 7000 χλ
Το θεμα ειναι οι δισταγμοι εγιναν δυο φορες αποτομα αφου μου βαλαν σκονη πισω απο το φίλτρο και ειναι ιδιοι με βενζινη, τοτε παρουσιαστηκαν και οι κακες ενωσεις;
-
Με βαση τα λεγομενα σου το προβλημα παρουσιαζετε μετα που πειραζουν το φιλτροκουτι, υποθετω οτι καποια πλεξουδα κουνανε και καποια βλαμμενη ενωση (πιθανοτερο) ή καποιο κομμενο καλωδιο (λιγοτερο πιθανο γιατι αμεσως θα αναβε το τσεκ) διμιουργει το προβλημα, απο συμπιεση θα ξεκιναγα ομως.
Ολα αυτα με το μεγαλο ρισκο που εχει μια διαγνωση απο πληκτρολογιο.
-
ευχαριστω και παλι
την πρωτη φορα που περασαν σκονη απο πισω απο το νεο καθαρο φιλτρο,εφτιαξε αφου καθαρισαν ολη την εισαγωγη
μετα 15000 χλμ που πειραχθηκε για να δουμε και φυσηξαμε κακως το φιλτρο, τοτε δεν εκανε δισταγμους
μετα 15000 μου περασαν ξανα σκονη πισω απο το νεο καθαρο φιλτρο και τωρα δε φτιαχνουν οι δισταγμοι με τιποτε, επισης καναν ανακατασκευη ταυτοχρονα στο δυναμο και αμεσως μετα προεκυψαν οι δισταγμοι, μηπως εκει πειραξαν τιποτε καλωδια και τοτε αντε να τα βρουμε
-
To air flow sensor καθαριζει πανευκολα,με λιγο οινοπνευμα και μια μπατονετα,δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στον μηχανικο γι'αυτο...
Από την εμπειρία μου δεν πρέπει να τρέχεις στο μηχανικό που θα ψεκάσει κάποιο σπρέυ και δεν θα κάνει δουλειά, αλλά να καθαρίσεις προσεκτικά την επιφάνεια σε όλα τα μεταλλικά και κεραμικά τμήματα που βλέπεις στον air flow sensor με μπατονέτα βρεγμένη με καθαρή αλκοόλη, τρίβοντας ελαφρά κάθε επιφάνεια. Υποθέτω είναι η σίγουρη μέθοδος γιατί ούτε απομένουν υγρά με βρωμιά και είναι πιο σίγουρο ότι θα διαλυθεί όποιο φιλμ έχει επικαθίσει.
-
απο καθαρισμα ο ΜΑΦ αλλο τιποτε! Μα φοβαμαι οτι απο αυτο χαλασε, Αμεσως μολις μου βαλαν σκονη πισω απο το φιλτρο αρχισαν κοψιματα που δεν υποχωρησαν τη δευτερη φορα παρολο το καθαρισμα πισω απο το φιλτρο σε ολα, και αλλαγη μπουζιων και πολλαπλασιαστων
-
λοιπον νεωτερα. Αλλαξα τον MAF με DENSO στα 93 ευρω. Παρουσιαστηκε βελτιωση στους δισταγμους αλλα μονο απο την επομενη ημερα και καθε ημερα καλυτερευει. Την ιδια μερα της αλλαγης ειχα τους ιδιους δισταγμους. Μηπως προσαρμοζεται ο εγκεφαλος μερα με τη μερα; Επισης εκτος απο δισταγμους το αυτοκινητο όταν πηγαινες για ψωνια και επεστρεφες να το βαλεις μπροστα (ενω ηταν ζεστο απο πριν), δεν κρατουσε ρελαντι και εσβηνε Και συνεχιζονταν αυτο για 10 λεπτα και μετα σταματαγε και κραταγε ρελαντι. Και αυτο εφτιαξε με την αλλαγη του ΜΑΦ! Αρα σιγουρα εφταιγε ο ΜΑΦ που τον ψεκασε ο Τηγανης ο μηχανικος που υμνουν στο ΤΟΥΟΤΑ φορουμ και πληρωσα 1000 ευρω μεχρι να βρω καποια λυση. Να προσεχετε να μην αφηνετε να σας καθαριζουν τον ΜΑΦ μην την πατησετε σαν εμενα, μου φανηκε αιρετικο και εμενα, τοσα αυτοκινητα ποτε δε μου ειχαν κανει κατι τετοιο.
Καποια στιγμη θα πω να μου κοιταξουν τις ηλεκτρικες συνδεσεις μεταξυ υγραεριο και βενζινη που ειπε ο Ηλιας
τωρα επειδη στην Εθνικη μου την εσπαγε με τους δισταγμους το πηγαινα στις απεραντες ανηφορες της Ολυμπιας Οδου ολο με τερμα το γκαζι και 5η και υγραεριο μες στον καυσωνα, πρεπει να καταπονησα πολυ τον κινητηρα. Μετρησα συμπιεση στον 1, 2, 3 κυλινδρο ειναι 9 με 10 και στον 4 κυλινδρο καλη: 11. Το αμαξι εχει 370.000 χιλ αλλα μονο το καπακι, το μπλοκ ειχε αλλαχθει με καινουργιο μες στην εγγυηση στα 140.000. Αρα το μπλοκ εχει 230,000 χλμ και το καπακι που αφησαν το ιδιο 370,000 χλμ
-
H ECU κάνει adaptive και χρειάζεται λίγο χρόνο να ορίσει τα νέα δεδομένα, το πόσο εξαρτάτε από την ισχύ της, όταν αλλάζουμε εξαρτήματα που έχουν σχέση με αυτήν, όπως είναι οι αισθητήρες που λειτουργούν είτε με της αλλαγή της ωμικής αντίστασης, είτε με volt.
-
ευχαριστω πολυ και εγω αυτο αρατηρησα
για τη συμπιεση τι λετε; Εχω προβλημα; Ο μηχανικος λεει ειναι φυσιολογικη για αυτα τα χλμ.
-
Δες και εάν κάποιο κολλαρο έχει σκίσει ελάχιστα και παίρνει αέρα. Το είχα συναντήσει στο Honda που είχα αρκετά χιλιόμετρα (400.000) δεν φαινόταν ήταν ανάμεσα στη παταλουδα και στο κουτί αέρα.
-
αυτα τα κολλαρα τα ελεξαμε πολυ καλα!
Χρονια πολλα και καλα!!!
Παντως τωρα εχουν μειωθει σε πολυ μεγαλο βαθμο οι δισταγμοι και δε σβηνει στο ρελαντι, σιγουρα που μου τον ψεκασαν για καθαρισμο χαλασαν τον ΜΑΦ και τωρα με την αντικατάσταση βλεπω βελτιωση προοδευτικα μεν αλλα μεγαλη
-
Βγάλε το πόλο της μπαταρίας για 10 λεπτά να κάνεις reset να αρχίσει θα ρυθμίζει από μηδενική βάση σωστά.
-
Να το δοκιμάσω και βεβαια και θα σας πω!
-
Το αποσύνδεση από τον πόνο για 30 λεπτά και συνδεση. Δεν είδα διάφορα.
Μικροί δισταγμοί παραμένουν αλλά όχι ενοχλητικοί, οπότε βρω χρόνο θα παω να μου ελέγξουν τις συνδεσεις
Δημιουργια δισταγμων μετα απο Service