Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 140
    • 141
    • 2 / 141
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2817
    207983
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pagalo-frl-auth-gr last edited by

      Σκέφτομαι για 7ρες (έχω δει ότι σηκώνουν 225) αλλιώς σε 7.5 ή 8

      Το βλέπω πριν προχωρήσω στην οποιαδήποτε αγορα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • A
        adriver @pagalo-frl-auth-gr last edited by

        Θεωρητικά η καλύτερη αλλαγή είναι το 225/50/17 ή 215/50/17. (μικρότερο ποσοστό διαφοράς)

        Στο Avensis με 17' η Toyota προτείνει 215/55/17.  (+2,5%)

        Αλλά σαν τιμή το 225/45/17 (-2,7%) ή το 235/45/17 (-1,3%) είναι φθηνότερα και έχεις και καλύτερες επιλογές σε ελαστικά.

        Αφού η Toyota προτείνει 215/55/17, αν δεν είναι χαμηλωμένο πρέπει να είσαι εντάξει με 225/45/17 αφού είναι και μικρότερη η συνολική διάμετρος. Το 235 αυξάνει το ρίσκο να βρίσκει

        1 Reply Last reply Reply Quote 10
        • J
          japanese1 last edited by

          Σε αναβάθμιση από 205/50/17 σε 215/55/17, χρειάζεται ευθυγράμμιση;

          https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • X
            xeno last edited by

            Κάθε αλλαγή στο hardware του συστήματος ανάρτησης έχει συνέπειες στην ευθυγράμμιση. Αν καταλαβαίνω καλά (και αυτό συνιστά αλλαγή στο hardware), εφόσον ψηλώνει το αυτοκίνητο με την αύξηση της διαμέτρου του τροχού μάλλον αλλάζει η γωνία των ψαλιδιών και κατά συνέπεια το κάμπερ. Λογικά θα θέλει ξανά ευθυγράμμιση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • realzeus
              realzeus @japanese1 last edited by

              Σε αναβάθμιση από 205/50/17 σε 215/55/17, χρειάζεται ευθυγράμμιση;

              Αυτό δεν λέγεται αναβάθμιση, αλλά αλλαγή διάστασης. Μπορεί να είναι και υποβάθμιση. Το μεγάλο πρόβλημα είναι όμως ότι είναι εντελώς λάθος ως αντιστοιχία διάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • J
                japanese1 last edited by

                Αυτη τη διασταση την προτεινει η sizuki.

                Αν πας απο 205/50 πρεπει να πας σε 215/55.

                Αφου ειναι παλαβα τα ατομα.

                https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Μήπως λέει 215/45/17; Το ύψος είναι σε ποσοστό του πλάτους (δηλαδή το 215/55 σημαίνει ότι το ύψος του πλαϊνού είναι το 55% του πλάτους (215 χλστ) του πέλματος). Συνολικά πρέπει να διατηρηθεί η ίδια διάμετρος του τροχού, οπότε όταν αυξάνεις το πλάτος του πέλματος πρέπει να μειώσεις το ποσοστό του ύψους, ώστε να διατηρήσεις ίδια/παρόμοια διάμετρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • J
                    japanese1 last edited by

                    Δία, αναφέρομαι στο scross pro facelift φορούσε 205/50/17. Το facelift φοράει 215/55/17, με τις ίδιες ζάντες(ίδιο offset κλπ 6.5jx17). To vitara φορούσε απο μαμά 215/55/17 με τα ίδια μηχανικά μέρη.

                    Έχεις δίκιο, αυξήσαν τη διάμετρο του τροχού, με ότι αυτό συνεπάγεται.

                    https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • P
                      pagalo-frl-auth-gr last edited by

                      Τελικά βρήκα ζάντες 17χ7 και μάλλον θα πάω για το εργοστασιακό 215/55/17

                      Σκέφτομαι να βάλω SAVA Intensa UHP2 98W το οποίο θα χρησιμοποιώ ως θερινό λάστιχο, μιας και έχω άλλα για τον χειμώνα. Βλέπω να έχει αρκετά καλές κριτικές, ειδικά για το στεγνό.

                      Το έχει βάλει κανείς;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • N
                        nick-sport @japanese1 last edited by

                        Αυτη τη διασταση την προτεινει η sizuki.

                        Αν πας απο 205/50 πρεπει να πας σε 215/55.

                        Αφου ειναι παλαβα τα ατομα.

                        Από 205/50/17 η πιο παρόμοια διάσταση για αλλαγή είναι το 225/45/17.
                        Τώρα γιατί η Suzuki πάει σε 215/55 που έχει μεγαλύτερη διαφορά στη διάμετρο δεν το καταλαβαίνω.
                        Ίσως έχει στενή ζάντα ή θόλο και δεν παίρνει το 225 φάρδος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          pagalo last edited by

                          Καλησπέρα,

                          με βάση αυτό https://www.wheel-size.com/size/suzuki/s-cross/2016/

                          από 205/50/17 μπορείς να πας σε 215/50/17 που ήταν η άλλη προτεινόμενη διάσταση από την SUZUKI.

                          Η αλλαγή που έγινε στο facelift ίσως άλλαξε και άλλα πράγματα, μιας και μπήκαν οι τουρμπο κινητήρες.

                          Από το παραπάνω link φαίνεται ότι η ζάντα είναι 6.5.

                          Εδώ https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-50-17X6.5ET50&wheel2=215-55-17X6.5ET50&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm φαίνονται όλες οι διαφορές και οι προτεινόμενες διαστάσεις.
                          Η διαφορά στο 215/55/17 είναι πάνω από 3% (είναι 5%)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • J
                            japanese1 last edited by

                            Με έναν σοφό που μίλησα σήμερα και ασχολείται μόνο με φρένα-ευθυγράμμιση, μου είπε πως η αλλαγή αυτή έγινε για να μην κοπανάει το αμάξι σε λακούβες και να έχει πιο σταθερό τιμόνι .Μου είπε κάτι για zero scrub radius στο 205/50 και negative στο 215/55 που είναι καλύτερο,όπως είπε, έχασα εκεί τη μπάλα και εξαφανίστηκα.....χεχεχε

                            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • P
                              pagalo last edited by

                              Αυτο με το scrub το έβλεπα και εγώ και δεν ήξερα τι είναι καλύτερο...

                              Επίσης βλέπω ότι όσο ανεβαίνει το προφιλ μπορείς να βάλεις και φαρδύτερο ελαστικό στην ίδια ζάντα πχ 6.5 ή 7...

                              Επίσης 225/45 θέλει 8αρα, 225/50 θέλει 6.5άρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • H
                                harisma23 @pagalo last edited by

                                Επίσης 225/45 θέλει 8αρα, 225/50 θέλει 6.5άρα...

                                Το πλάτος ελαστικού 225 'θέλει' 7.5άρα ζάντα. Αυτό είναι το ιδανικό πλάτος. Εναλλακτικά μπαίνει (χωρίς να είναι το βέλτιστο, αλλά είναι απόλυτα αποδεκτό) 7 ή 8 ίντσες πλάτος.

                                Το άλλο που γράφεις με ξεπερνάει. Δεν αλλάζει το βέλτιστο πλάτος της ζάντας με βάση το προφίλ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pagalo-frl-auth-gr @harisma23 last edited by

                                  pagalo wrote:

                                  Επίσης 225/45 θέλει 8αρα, 225/50 θέλει 6.5άρα...

                                  Το πλάτος ελαστικού 225 'θέλει' 7.5άρα ζάντα. Αυτό είναι το ιδανικό πλάτος. Εναλλακτικά μπαίνει (χωρίς να είναι το βέλτιστο, αλλά είναι απόλυτα αποδεκτό) 7 ή 8 ίντσες πλάτος.

                                  Το άλλο που γράφεις με ξεπερνάει. Δεν αλλάζει το βέλτιστο πλάτος της ζάντας με βάση το προφίλ.

                                  Καλημέρα,

                                  και εμένα μου έκανε εντύπωση όταν το είδα εδώ... 
                                  https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-60-16X6.5ET39&wheel2=225-50-17X7ET38&wheel3=215-55-17X7ET45&wheel4=235-45-17X8ET40&wheel5=225-45-17X7.5ET42&wheel6=225-50-17X7ET38&wheel7=235-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&scl=50mm&wcl=30mm&sr=0mm

                                  Αν δεις κάτω στις εναλλακτικές διαστάσεις έχει και 225 σε 6.5 ζάντες.

                                  Τα SAVA INTENSA UHP2 τα έχει δοκιμάσεις κανείς; Εντυπώσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    w202-amg @pagalo-frl-auth-gr last edited by

                                    harisma23 wrote:

                                    pagalo wrote:

                                    Επίσης 225/45 θέλει 8αρα, 225/50 θέλει 6.5άρα...

                                    Το πλάτος ελαστικού 225 'θέλει' 7.5άρα ζάντα. Αυτό είναι το ιδανικό πλάτος. Εναλλακτικά μπαίνει (χωρίς να είναι το βέλτιστο, αλλά είναι απόλυτα αποδεκτό) 7 ή 8 ίντσες πλάτος.

                                    Το άλλο που γράφεις με ξεπερνάει. Δεν αλλάζει το βέλτιστο πλάτος της ζάντας με βάση το προφίλ.

                                    Καλημέρα,

                                    και εμένα μου έκανε εντύπωση όταν το είδα εδώ... 
                                    https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-60-16X6.5ET39&wheel2=225-50-17X7ET38&wheel3=215-55-17X7ET45&wheel4=235-45-17X8ET40&wheel5=225-45-17X7.5ET42&wheel6=225-50-17X7ET38&wheel7=235-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&scl=50mm&wcl=30mm&sr=0mm

                                    Αν δεις κάτω στις εναλλακτικές διαστάσεις έχει και 225 σε 6.5 ζάντες.

                                    Τα SAVA INTENSA UHP2 τα έχει δοκιμάσεις κανείς; Εντυπώσεις;

                                    Τα sava uhp2 ηθελα να τα βαλω εγω,ημουν ετοιμος αλλα μολις τα ειδα live πανω σε αμαξι εφαγαν χ χθες.Μου φανηκαν υπερβολικα στενα στη διασταση 225 45 17.Αν  τους δωσω μια ευκαρια στο μελλον θα ειναι σε 245 40 17 για πισω.κατα τα αλλα απο σχολια κτλ. φαινονται οτι αξιζουν.

                                    Εγω εβαλα 225 45 17 σε 8 αρα.Τουλαχιστον 3-4 φορες εβαλα τις ζαντες του w203sc (ιδια διασταση λαστιχο bridg re002 με 7,5 ζαντα).Το αμαξι με τις 7,5 ηταν πλαδαρο και αργο στις εισοδους των στροφων,με κανενα θετικο στοιχειο σε σχεση με την 8αρα οπου το αμαξι στριβει ακαριαια .Δεν υπαρχει επαφη!

                                    Υ.Γ. πρωτη φορα τα μπροστινα λαστιχα φαγωθηκαν ομοιομορφα και δεν εμειναν οι εξωτερικοι ωμοι στην ασφαλτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • P
                                      pagalo-frl-auth-gr last edited by

                                      Η προτεινόμενη από την ΤΟΥΟΤΑ για την αλλαγή από 205/60/16 είναι 215/55/17 με +2,5%

                                      Σε αυτή σκέφτομαι για SAVA Intensa UHP2, Hankook Ventus Prime 3, Uniroyal Rainsport 5, Dunlop SPortMaxx RT2

                                      Στην διάσταση 225/50/17 (+0,8%) όμως έχει πιο ενδιαφέροντα λάστιχα (Hankook S1 Evo 3, GY F1 Asymetric 5, Falken Azenis 510).

                                      Τα SAVA φαίνονται ενδιαφέροντα στα τεστ πάντως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • alexandros-s
                                        alexandros-s last edited by

                                        Θέλω να αναφέρω ένα διαφορετικό ζήτημα όσον αφορά την επιλογή ελαστικών.
                                        Μιλάμε συχνά για το θέμα του καιρού (βροχή, χιόνι, λάσπη, στεγνό) και δεν αναφερόμαστε στο θέμα του οδοστρώματος.
                                        Γενικά οι ελληνικοί δρόμοι έχουν οδόστρωμα εξαιρετικά λείο για δύο λόγους:

                                        1. από την φθορά και από την αμέλεια συντήρησης
                                          2 .οι Έλληνες μηχανικοί χρησιμοποιούν διαφορετικού τύπου χαλίκι απ' ότι στο εξωτερικό. Στο εξωτερικό χρησιμοποιούν πιο πορώδη χαλίκια που προσδίδουν καλύτερη πρόσφυση, αλλά φθείρονται και πιο εύκολα και απαιτούν συχνότερη συντήρηση.
                                          Το αποτέλεσμα είναι ότι οι ελληνικοί δρόμοι είναι συχνά πολύ λείοι, σα γυαλί, ακόμα κι αν το οδόστρωμα δεν έχει φθαρεί πολύ.

                                        Και ιδού η ερώτησή μου. Τι τύπου ελαστικά επιλέγεις για ένα τέτοιο οδόστρωμα;
                                        Μη βιαστείτε να απαντήσετε. Το θέμα είναι αρκετά πιο πολύπλοκο.

                                        Διότι ναι μεν η γόμα πρέπει να είναι μαλακή, αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψη και τις μεγάλες θερμοκρασίες που έχουμε στην Ελλάδα το καλοκαίρι.
                                        ...και από την άλλη, μια μαλακή γόμα δεν μένει μαλακή για περισσότερο από ένα χρόνο. Μετά από ένα χρόνο σκληραίνει.

                                        Κι όσον αφορά τον σχεδιασμό του πέλματος αυτός λογικά θα πρέπει να είναι σχεδιασμός που κάνει για πάγο. Αλλά τέτοιου είδους ελαστικά υπάρχουν: με πέλμα για πάγο αλλά για υψηλές θερμοκρασίες με μαλακή γόμα; Δε νομίζω.

                                        ...Και όσον αφορά την εσωτερική δομή του ελαστικού, αυτή πρέπει να είναι πολύ συμπαγής ώστε να αντέχει και στις αμέτρητες κακοτεχνίες, λακκούβες κλπ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Βαλε και την ευαισθησια του  abs αναλογα το αυτοκινητο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                          • P
                                            petran17 last edited by

                                            Εχω την εντυπωση οτι συζηταμε και ψαχνεις το ΤΕΛΕΙΟ ελαστικο! (και τελειο grip, χιλιομετρικη αντοχη, αντοχη σε λακουβες, μαλακο, κ.α), που δεν νομιζω να υπαρχει οπως δεν υπαρχει και το τελειο αυτοκινητο κ.α.. Το τελειο για σενα αν το παρουν στο εξωτερικο με τους δρομους που λες θα εχει τελειωσει σε 10-15Κ και θα το λενε αχρηστο. Υπαρχουν αυτα που υπαρχουν οποτε επιλεγουμε με βαση τις αναγκες μας και ποιο θα μας βολεψει καλυτερα. Παντα καπου κατι χανεις και καπου κατι κερδιζεις..

                                            Οσον αφορα τους δρομους μας, εχω την εντυπωση οτι υπερβαλλεις και λιγο. Καταλαβαινω για τι ακριβως εννοεις, αλλα σπανια τους συναντω εγω στους δρομους που κινουμαι. Εγω μια χαρα δρομους βλεπω εδω που κινουμαι, ουτε λακουβες ουτε τιποτα (ή καλυτερα πολυ λιγες εως μηδαμινες). Ισως στην Αθηνα που κινειστε οι περισσοτεροι να ειναι χειροτεροι αλλα στο υπολοιπο οδικο δικτυο δεν νομιζω.

                                            ΥΓ. ποιο ακριβως ειναι το πελμα για παγο? το γκουγλαρα λιγο και μου εβγαλε καρφια.. 

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 2 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr