Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 2
    • Groups 0

    pagalo-frl-auth-gr

    @pagalo-frl-auth-gr

    3
    Reputation
    3
    Profile views
    34
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pagalo-frl-auth-gr Unfollow Follow

    Best posts made by pagalo-frl-auth-gr

    • RE: Ποιά Βενζινάδικα πιάστηκαν Νοθευμένα!

      Άνοιξε πριν από λίγες μέρες στην περιοχή μου (Κλεάνθους, Θεσσαλονίκη) βενζινάδικο γνωστής αιγαιοπελαγίτικης εταιρείας.

      Πρώτη φορά στο Nissan Micra μου, εδώ και 16 χρόνια στο 40 λίτρων ντεπόζιτο πήρε 42 λίτρα μέχρι το πρώτο σκάσιμο που το σταμάτησε.
      Βεβαίως ποτέ δεν έχει πάρει τόσα, ακόμα και αν το προσπάθησα παλαιότερα...
      Συνήθως στα χιλιόμετρα που είχα κάνει έπαιρνε 36.5-37.5 λίτρα (το διαπίστωσα βλέποντας το ιστορικό των γεμισμάτων μου στο MyFuelLog app...

      Οπότε ποτέ ξανά εκεί και θα ενημερώσω όλους τους γνωστούς και γείτονες...

      Επίσης μου έκανε εντύπωση η ερώτηση πριν ξεκινήσει την αντλία αν θα πληρώσω με κάρτα ή μετρητά...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @pagalo-frl-auth-gr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

      καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

      Το ελαστικό δεν έχει καλή πρόσφυση σε ξεκινήματα, καθώς και φρεναρίσματα, κυρίως στο βρεγμένο. Επίσης υστερεί σε συμπεριφορά άνεσης και σαφώς κατανάλωσης και σε συνδυασμό με τα Τ005 τα οποία δεν είναι κατάλληλα για το Μίκρα (απότι κατάλαβα λόγω σκελετού), το κακό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Αυτό ακριβώς ζω και εγώ. Και με τα προηγούμενα στενότερα παλιότερα ελαστικά είχα θέματα, όπως το χειρότερο φρεναρίσμα στο βρεγμένο, λόγω παλαιότητας και ίσως ξαναλάθος διάστασης 175/60/15 που όντως κάποια Μίκρα κ12 έχουν την 175/60/15 διάσταση.

      Μετά από επαναληπτική συζήτηση και αλλαγή ελαστικών που θα πω σε επόμενο ποστάρισμα επανέρχομαι με επεξηγήσεις-διορθώσεις:
      Ως γνωστόν έβαλα σε Μίκρα Κ12 1.4 τα Turanza T005 84H σε διάσταση 185/60/15 αντί της μαμάς 175/65/15.
      Αυτό ήταν λάθος διότι η ζάντα ήταν μικρότερη και ακατάλληλη για αυτή τη διάσταση. Επίσης τα Τ005 δεν έχουν καλό σκελετό και πάρα πολύ μαλακά πλαϊνά.
      Συνεπεία των παραπάνω μπαλωνιάζανε ώστε να μην έχω ούτε ανάρτηση, ούτε καλό τιμόνι, ούτε κρατήματα κ.λ.π. Έγινε αυτοψία-επεξήγηση με φορεμένο το Τ005 και δεν υπάρχει αμφιβολία.
      Αφού βγήκαν τα Τ005, λυγίζαν τα πλαϊνά τους πιέζοντας με τα δύο δάκτυλα, το είχα δει βέβαια και όταν τα έβαζα αλλά με καθησύχασε ο λαστιχάς. Αυτό που έβαλα τώρα έκατσε καλύτερα και σαφώς ταίριαξε απόλυτα με ζάντα και έχει καλό πλαϊνό.

      OK. Άρα ήταν λάθος ο συνδυασμός ελαστικού - ζάντας (πλάτος 5.5) και δεν σου καθόταν σωστά τα 185.
      Εγώ έχει αλλάξει σε αλουμινίου και πλάτος 6 από το 5.5 που είχαν οι σιδερένιες και κάθονται σωστά τα 185.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr

    Latest posts made by pagalo-frl-auth-gr

    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @nascar1 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @pagalo-frl-auth-gr said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Toyota Avensis 2011 1.8 CVT με 176000χλμ.

      Service 180.000χλμ σε επίσημη αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης

      Αλλάχθηκαν μπουζί ιριδίου, λάδια αυτόματου cvt, υγρά φρένων, φίλτρο λαδιού και αέρα
      Έβαλαν και ένα καθαριστικό μπεκ και έγιναν οι προβλεπόμενοι έλεγχοι.

      Λάδια δικά μου 0-20

      Τιμή 382€ με 2.37 ώρες εργασίας (142€)

      Πολλά δεν είναι;; πόσο κοστίζουν τα λάδια του cvt; πως και αντιπροσωπεία για 14 χρόνων αυτοκίνητο;

      Περίπου 80€ είναι τα υγρά του κιβωτίου.

      Είναι το 1ο service που πλήρωσα τόσο πολύ, συνήθως είναι πολύ λιγότερα.

      Πηγαίνω στην αντιπροσωπία γιατί, καλώς ή κακώς, τους εμπιστεύομαι περισσότερο.
      Στην γύρω περιοχή δεν έχει πάρει το μάτι μου κάποιο άλλο ανεξάρτητο εξειδικευμένο Toyota.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Toyota Avensis 2011 1.8 CVT με 176000χλμ.

      Service 180.000χλμ σε επίσημη αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης

      Αλλάχθηκαν μπουζί ιριδίου, λάδια αυτόματου cvt, υγρά φρένων, φίλτρο λαδιού και αέρα
      Έβαλαν και ένα καθαριστικό μπεκ και έγιναν οι προβλεπόμενοι έλεγχοι.

      Λάδια δικά μου 0-20

      Τιμή 382€ με 2.37 ώρες εργασίας (142€)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Ποιά Βενζινάδικα πιάστηκαν Νοθευμένα!

      Άνοιξε πριν από λίγες μέρες στην περιοχή μου (Κλεάνθους, Θεσσαλονίκη) βενζινάδικο γνωστής αιγαιοπελαγίτικης εταιρείας.

      Πρώτη φορά στο Nissan Micra μου, εδώ και 16 χρόνια στο 40 λίτρων ντεπόζιτο πήρε 42 λίτρα μέχρι το πρώτο σκάσιμο που το σταμάτησε.
      Βεβαίως ποτέ δεν έχει πάρει τόσα, ακόμα και αν το προσπάθησα παλαιότερα...
      Συνήθως στα χιλιόμετρα που είχα κάνει έπαιρνε 36.5-37.5 λίτρα (το διαπίστωσα βλέποντας το ιστορικό των γεμισμάτων μου στο MyFuelLog app...

      Οπότε ποτέ ξανά εκεί και θα ενημερώσω όλους τους γνωστούς και γείτονες...

      Επίσης μου έκανε εντύπωση η ερώτηση πριν ξεκινήσει την αντλία αν θα πληρώσω με κάρτα ή μετρητά...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Ψάχνοντας ελαστικά στη διάσταση 215/50r17 με λίγο spor προσανατολισμο έχω την εντύπωση πως ίσως να είναι και η μοναδική μου επιλογή το Dunlop sport maxx rt καθώς η συγκεκριμένη διάσταση δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στα HP. Έχει κανείς εμπειρία από maxx sport rt ;

      Και γιατί δεν κοιτάς και σε 225/50/17?
      https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=215-50-17X7.5ET40&wheel2=225-50-17X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
      Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
      Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
      Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?

      Καλοπατητα τα νεα ελαστικα. Τα θεωρω πολυ καλα.
      Φοραω PS4 αλλα θα ηθελα να τα δοκιμασω μιας και εχω ακουσει καλα λογια απο κατοχους στο ιδιο αυτοκινητο.
      Γενικα το Potenza Sport θεωρειται UHP ελαστικο. Δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορα με SuperSport ελαστικα (SC7, Eagle F1 SuperSport, Pilot Sport 4S, etc).
      Προσωπικα το θεωρω βασει των εχω διαβασει ισαξιο η ελαχιστα καλυτερο των PS4.
      Επισης εχουν βγει και PS5 και F1 Asymmetric 6. Τα τελευταια θεωρω θα σου ταιριαζαν γαντι βασει των αναγκων σου που διαβασα πιο πριν.

      Να είσαι καλά, ευχαριστώ. Θα επανέλθω με ολοκληρωμένη άποψη μια που ακόμη τα στρώνω. Μέχρι στιγμής είναι ακριβώς αυτό που ήθελα, λάστιχο να στρίβει και να μην φοβάμαι όπως με το Dunlop Sport Maxx RT2, ένα εξαιρετικό καθημερινό λάστιχο αλλά όχι για σπορ οδήγηση, στο δικό μου set up τουλάχιστον.
      Τα Michelin PS4/PS5 τα φοβόμουν γιατί όπου διάβασα γράφανε για μαλακό άνετο ελαστικό που βγάζει χλμ. 0/3 για μένα.
      Το νέο Assymetric 6 λέγεται ότι είναι πιο σπορ απο το 5 αλλά ακόμα τεστ δεν έχουν γίνει. Ίσως το νέο Yokohama Advan V107 να είχε ενδιαφέρον αλλά βγαίνει αυτό το μήνα.

      https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-17-Inch-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Ποια η άποψή σας για τα νέα Sava AllWeather;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Βελτίωση στα φώτα?

      @georgemit said in Βελτίωση στα φώτα?:

      Εχω την εντύπωση ότι η philips συστήνει να μην χρησιμοποιούνται σε φανάρι με προτζέκτορα.

      For H7 projector optics (and reflectors), it’s best to install X-tremeUltinon because of its higher performance
      whereas the Ultinon works better in reflector optics.
      https://images.philips.com/is/content/PhilipsConsumer/Campaigns/CL20160726_Automotive/CA20161024_LI_001-AAA-en_US-LED_Retrofit_FAQ_EMEA_2019_EN.pdf

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: NISSAN NOTE

      Καλησπέρα, έχεις το smart κλειδί ή το απλό;

      Εννοώ βάζεις το κλειδί στην μίζα ή όχι;

      Αν έχεις το smart key (με το οποίο απλά γυρνάς την μίζα χωρίς να βάλεις το κλειδί), δοκίμασε αν σου το κάνει βάζοντας το κλειδί στην μίζα (αυτό λειτουργεί αν σου έχει τελειώσει η μπαταρία από το κλειδί)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @pagalo-frl-auth-gr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

      καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

      Το ελαστικό δεν έχει καλή πρόσφυση σε ξεκινήματα, καθώς και φρεναρίσματα, κυρίως στο βρεγμένο. Επίσης υστερεί σε συμπεριφορά άνεσης και σαφώς κατανάλωσης και σε συνδυασμό με τα Τ005 τα οποία δεν είναι κατάλληλα για το Μίκρα (απότι κατάλαβα λόγω σκελετού), το κακό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Αυτό ακριβώς ζω και εγώ. Και με τα προηγούμενα στενότερα παλιότερα ελαστικά είχα θέματα, όπως το χειρότερο φρεναρίσμα στο βρεγμένο, λόγω παλαιότητας και ίσως ξαναλάθος διάστασης 175/60/15 που όντως κάποια Μίκρα κ12 έχουν την 175/60/15 διάσταση.

      Μετά από επαναληπτική συζήτηση και αλλαγή ελαστικών που θα πω σε επόμενο ποστάρισμα επανέρχομαι με επεξηγήσεις-διορθώσεις:
      Ως γνωστόν έβαλα σε Μίκρα Κ12 1.4 τα Turanza T005 84H σε διάσταση 185/60/15 αντί της μαμάς 175/65/15.
      Αυτό ήταν λάθος διότι η ζάντα ήταν μικρότερη και ακατάλληλη για αυτή τη διάσταση. Επίσης τα Τ005 δεν έχουν καλό σκελετό και πάρα πολύ μαλακά πλαϊνά.
      Συνεπεία των παραπάνω μπαλωνιάζανε ώστε να μην έχω ούτε ανάρτηση, ούτε καλό τιμόνι, ούτε κρατήματα κ.λ.π. Έγινε αυτοψία-επεξήγηση με φορεμένο το Τ005 και δεν υπάρχει αμφιβολία.
      Αφού βγήκαν τα Τ005, λυγίζαν τα πλαϊνά τους πιέζοντας με τα δύο δάκτυλα, το είχα δει βέβαια και όταν τα έβαζα αλλά με καθησύχασε ο λαστιχάς. Αυτό που έβαλα τώρα έκατσε καλύτερα και σαφώς ταίριαξε απόλυτα με ζάντα και έχει καλό πλαϊνό.

      OK. Άρα ήταν λάθος ο συνδυασμός ελαστικού - ζάντας (πλάτος 5.5) και δεν σου καθόταν σωστά τα 185.
      Εγώ έχει αλλάξει σε αλουμινίου και πλάτος 6 από το 5.5 που είχαν οι σιδερένιες και κάθονται σωστά τα 185.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

      καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pagalo-frl-auth-gr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr