Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 140
    • 141
    • 47 / 141
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2813
    207145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      odiki_asfaleia last edited by

      Συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες για το Primacy 4.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thodoris91 last edited by

        Το primacy 4 δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά το primacy 3 που είχα παλιότερα ήταν πολύ μέτριο και υπερτιμημένο και το εντυπωσιακό ήταν ότι γλιστρούσε στο στεγνό, ενώ στο βρεγμένο ήταν καλύτερα τα πράγματα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          odiki_asfaleia last edited by

          Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

          P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elvet
            elvet last edited by

            Εγώ τα Bridgestone T005 (175/65/15) τα φορούσα 2 χρόνια, τα βρήκα πολύ καλύτερα σε πρόσφυση και φρενάρισμα από τα primacy 4 (195/55/16)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pagalo-frl-auth-gr @odiki_asfaleia last edited by

              @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

              καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

              O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                odiki_asfaleia @pagalo-frl-auth-gr last edited by odiki_asfaleia

                @pagalo-frl-auth-gr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

                καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

                Το ελαστικό δεν έχει καλή πρόσφυση σε ξεκινήματα, καθώς και φρεναρίσματα, κυρίως στο βρεγμένο. Επίσης υστερεί σε συμπεριφορά άνεσης και σαφώς κατανάλωσης και σε συνδυασμό με τα Τ005 τα οποία δεν είναι κατάλληλα για το Μίκρα (απότι κατάλαβα λόγω σκελετού), το κακό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Αυτό ακριβώς ζω και εγώ. Και με τα προηγούμενα στενότερα παλιότερα ελαστικά είχα θέματα, όπως το χειρότερο φρεναρίσμα στο βρεγμένο, λόγω παλαιότητας και ίσως ξαναλάθος διάστασης 175/60/15 που όντως κάποια Μίκρα κ12 έχουν την 175/60/15 διάσταση.

                O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fabil @alexandros-s last edited by

                  @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  Στο διά ταύτα, πέρασα κι εγώ στα primacy 4 και προς το παρόν αυτό που βλέπω είναι ότι σε δρόμους με κακοτεχνίες είναι καλά γιατί απορροφούν κραδασμούς, αλλά σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα δεν έχουν το επιθυμητό κράτημα. Περίμενα κάτι καλύτερο μετά από αυτές τις κριτικές που έχω διαβάσει.

                  Δεν ξέρω που βρήκες κριτικές που να λένε ότι το 4 είναι σπορ ελαστικό και ότι ου αρέσουν οι στροφές.
                  Εγώ το φοραώ 2,5 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος επειδή κάνει αυτό ακριβώς που περίμενα.
                  Έχει πολύ καλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο σε φρενάρισμα και υδρολίσθηση, άνετο και χαμηλά επίπεδα θορύβου.
                  Σε καμία περίπτωση δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις....

                  O alexandros-s 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    odiki_asfaleia @fabil last edited by odiki_asfaleia

                    @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Στο διά ταύτα, πέρασα κι εγώ στα primacy 4 και προς το παρόν αυτό που βλέπω είναι ότι σε δρόμους με κακοτεχνίες είναι καλά γιατί απορροφούν κραδασμούς, αλλά σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα δεν έχουν το επιθυμητό κράτημα. Περίμενα κάτι καλύτερο μετά από αυτές τις κριτικές που έχω διαβάσει.

                    Δεν ξέρω που βρήκες κριτικές που να λένε ότι το 4 είναι σπορ ελαστικό και ότι ου αρέσουν οι στροφές.
                    Εγώ το φοραώ 2,5 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος επειδή κάνει αυτό ακριβώς που περίμενα.
                    Έχει πολύ καλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο σε φρενάρισμα και υδρολίσθηση, άνετο και χαμηλά επίπεδα θορύβου.
                    Σε καμία περίπτωση δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις....

                    Εκεί που διαφωνώ είναι ότι σε βρεγμένο σε επαρχιακό δρόμο με χαμηλή ταχύτητα σπινιάρει, (αυτόματο πετρέλαιο με αντισπιν έχω). Όμως το καλοκαίρι σε στεγνές γλιστερές ανηφόρες δεν σπίνιαρε! Μιλάμε να ξεκινάς σε ανηφόρα γκρεμό!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-s
                      alexandros-s @fabil last edited by

                      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Στο διά ταύτα, πέρασα κι εγώ στα primacy 4 και προς το παρόν αυτό που βλέπω είναι ότι σε δρόμους με κακοτεχνίες είναι καλά γιατί απορροφούν κραδασμούς, αλλά σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα δεν έχουν το επιθυμητό κράτημα. Περίμενα κάτι καλύτερο μετά από αυτές τις κριτικές που έχω διαβάσει.

                      Δεν ξέρω που βρήκες κριτικές που να λένε ότι το 4 είναι σπορ ελαστικό και ότι ου αρέσουν οι στροφές.
                      Εγώ το φοραώ 2,5 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος επειδή κάνει αυτό ακριβώς που περίμενα.
                      Έχει πολύ καλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο σε φρενάρισμα και υδρολίσθηση, άνετο και χαμηλά επίπεδα θορύβου.
                      Σε καμία περίπτωση δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις....

                      Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

                      F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        odiki_asfaleia @odiki_asfaleia last edited by

                        @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @pagalo-frl-auth-gr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

                        καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

                        Το ελαστικό δεν έχει καλή πρόσφυση σε ξεκινήματα, καθώς και φρεναρίσματα, κυρίως στο βρεγμένο. Επίσης υστερεί σε συμπεριφορά άνεσης και σαφώς κατανάλωσης και σε συνδυασμό με τα Τ005 τα οποία δεν είναι κατάλληλα για το Μίκρα (απότι κατάλαβα λόγω σκελετού), το κακό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Αυτό ακριβώς ζω και εγώ. Και με τα προηγούμενα στενότερα παλιότερα ελαστικά είχα θέματα, όπως το χειρότερο φρεναρίσμα στο βρεγμένο, λόγω παλαιότητας και ίσως ξαναλάθος διάστασης 175/60/15 που όντως κάποια Μίκρα κ12 έχουν την 175/60/15 διάσταση.

                        Μετά από επαναληπτική συζήτηση και αλλαγή ελαστικών που θα πω σε επόμενο ποστάρισμα επανέρχομαι με επεξηγήσεις-διορθώσεις:
                        Ως γνωστόν έβαλα σε Μίκρα Κ12 1.4 τα Turanza T005 84H σε διάσταση 185/60/15 αντί της μαμάς 175/65/15.
                        Αυτό ήταν λάθος διότι η ζάντα ήταν μικρότερη και ακατάλληλη για αυτή τη διάσταση. Επίσης τα Τ005 δεν έχουν καλό σκελετό και πάρα πολύ μαλακά πλαϊνά.
                        Συνεπεία των παραπάνω μπαλωνιάζανε ώστε να μην έχω ούτε ανάρτηση, ούτε καλό τιμόνι, ούτε κρατήματα κ.λ.π. Έγινε αυτοψία-επεξήγηση με φορεμένο το Τ005 και δεν υπάρχει αμφιβολία.
                        Αφού βγήκαν τα Τ005, λυγίζαν τα πλαϊνά τους πιέζοντας με τα δύο δάκτυλα, το είχα δει βέβαια και όταν τα έβαζα αλλά με καθησύχασε ο λαστιχάς. Αυτό που έβαλα τώρα έκατσε καλύτερα και σαφώς ταίριαξε απόλυτα με ζάντα και έχει καλό πλαϊνό.

                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          odiki_asfaleia last edited by

                          Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
                          Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

                          G T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fabil @alexandros-s last edited by fabil

                            @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

                            Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
                            Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

                            alexandros-s D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pagalo-frl-auth-gr @odiki_asfaleia last edited by

                              @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @pagalo-frl-auth-gr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              Λοιπόν μετά από πείσμα και ψάξιμο και συζητήσεις, φίλος μου σύστησε κάποιον τον οποίο ρώτησα γιατί τα Τ005 είναι χάλια στο Micra K12 1.4 που έχω. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ήταν η διάσταση και μόλις του την είπα μου είπε ότι είχα κάνει σφάλμα και μου εξιστόρησε ακριβώς την λάθος συμπεριφορά που έχω στο αυτοκίνητο και γιατί. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό, από το ότι πως μπορούσε να ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ελαστικών μου. Φυσικά επιστρέφω με συνοπτικές διαδικασίες στην μαμά διάσταση που μου είπε δηλ. 175/65/15 (αντί του 186/60/15). Επόμενη ενημέρωση θα είναι με το τι μάρκα έβαλα και αν καταφέρω να ανακαλύψω αν τελικά τα Τ005 έχουν θέμα.

                              καλησπέρα, επειδή και εγώ έχω ένα K12 1,4 και έχω πάει σε 185/60/15, ποιο είναι το λάθος;

                              Το ελαστικό δεν έχει καλή πρόσφυση σε ξεκινήματα, καθώς και φρεναρίσματα, κυρίως στο βρεγμένο. Επίσης υστερεί σε συμπεριφορά άνεσης και σαφώς κατανάλωσης και σε συνδυασμό με τα Τ005 τα οποία δεν είναι κατάλληλα για το Μίκρα (απότι κατάλαβα λόγω σκελετού), το κακό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Αυτό ακριβώς ζω και εγώ. Και με τα προηγούμενα στενότερα παλιότερα ελαστικά είχα θέματα, όπως το χειρότερο φρεναρίσμα στο βρεγμένο, λόγω παλαιότητας και ίσως ξαναλάθος διάστασης 175/60/15 που όντως κάποια Μίκρα κ12 έχουν την 175/60/15 διάσταση.

                              Μετά από επαναληπτική συζήτηση και αλλαγή ελαστικών που θα πω σε επόμενο ποστάρισμα επανέρχομαι με επεξηγήσεις-διορθώσεις:
                              Ως γνωστόν έβαλα σε Μίκρα Κ12 1.4 τα Turanza T005 84H σε διάσταση 185/60/15 αντί της μαμάς 175/65/15.
                              Αυτό ήταν λάθος διότι η ζάντα ήταν μικρότερη και ακατάλληλη για αυτή τη διάσταση. Επίσης τα Τ005 δεν έχουν καλό σκελετό και πάρα πολύ μαλακά πλαϊνά.
                              Συνεπεία των παραπάνω μπαλωνιάζανε ώστε να μην έχω ούτε ανάρτηση, ούτε καλό τιμόνι, ούτε κρατήματα κ.λ.π. Έγινε αυτοψία-επεξήγηση με φορεμένο το Τ005 και δεν υπάρχει αμφιβολία.
                              Αφού βγήκαν τα Τ005, λυγίζαν τα πλαϊνά τους πιέζοντας με τα δύο δάκτυλα, το είχα δει βέβαια και όταν τα έβαζα αλλά με καθησύχασε ο λαστιχάς. Αυτό που έβαλα τώρα έκατσε καλύτερα και σαφώς ταίριαξε απόλυτα με ζάντα και έχει καλό πλαϊνό.

                              OK. Άρα ήταν λάθος ο συνδυασμός ελαστικού - ζάντας (πλάτος 5.5) και δεν σου καθόταν σωστά τα 185.
                              Εγώ έχει αλλάξει σε αλουμινίου και πλάτος 6 από το 5.5 που είχαν οι σιδερένιες και κάθονται σωστά τα 185.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                ggab @odiki_asfaleia last edited by

                                @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
                                Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

                                Τώρα έβαλες ίσως το κορυφαίο ελαστικό για αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Το έχω σε i10 175/65/14 και είμαι ενθουσιασμένος.
                                Στο χιόνι δεν είναι πουθενά,κανένα θερινό και εύχομαι να μη το διαπιστώσεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tjk @odiki_asfaleia last edited by tjk

                                  @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
                                  Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

                                  Καλησπέρα!
                                  Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
                                  Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alexandros-s
                                    alexandros-s @fabil last edited by

                                    @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
                                    Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

                                    Φαίνεται ότι το έχεις συνηθίσει και δε σου κάνει εντύπωση το πόσο περιορισμένες δυνατότητες έχει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      Επίσης τα Τ005 δεν έχουν καλό σκελετό και πάρα πολύ μαλακά πλαϊνά.

                                      Δεν είναι κακός ο σκελετός επειδή είναι μαλακός, όπως δεν είναι κακή μια ανάρτηση επειδή είναι μαλακή. Έχει να κάνει με το τι επιδιώκει ο κατασκευαστής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        driver-m @fabil last edited by driver-m

                                        @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

                                        Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
                                        Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

                                        Λαστιχο τουρισμου δε σημαινει οτι ενα καθημερινο αυτοκινητο δε μπορει να παει με αρκετα χιλιομετρα στις στροφες αλλα το οτι δεν ειναι για τερμα.επιθετικη οδηγηση, πιστα κλπ με πλεονεκτημα ομως σε ανεση, καταναλωση και διαρκεια.
                                        Και τα Τ005, μιας κι αναφερονται επανειλημμενα, τουρινγκ ειναι και το αμαξι δεν κουναει ρουπι στις στροφες και ουτε μαγουλιαζει ουτε τιποτα που αναφερθηκε, αρκει φυσικα να εχει σωστες πιεσεις.

                                        Για εμενα λαστιχο που δεν εμπνεει ασφαλεια και σταθεροτητα σε στροφες ειναι αχρηστο, ανεξαρτητως κατηγοριας (τουρινγκ, σπορτ κλπ). Στην ευθεια ολα καλα πανε.

                                        F O 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • F
                                          fabil @driver-m last edited by

                                          @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

                                          Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
                                          Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

                                          Λαστιχο τουρισμου δε σημαινει οτι ενα καθημερινο αυτοκινητο δε μπορει να παει με αρκετα χιλιομετρα στις στροφες αλλα το οτι δεν ειναι για τερμα.επιθετικη οδηγηση, πιστα κλπ με πλεονεκτημα ομως σε ανεση, καταναλωση και διαρκεια.
                                          Και τα Τ005, μιας κι αναφερονται επανειλημμενα, τουρινγκ ειναι και το αμαξι δεν κουναει ρουπι στις στροφες και ουτε μαγουλιαζει ουτε τιποτα που αναφερθηκε, αρκει φυσικα να εχει σωστες πιεσεις.

                                          Για εμενα λαστιχο που δεν εμπνεει ασφαλεια και σταθεροτητα σε στροφες ειναι αχρηστο, ανεξαρτητως κατηγοριας (τουρινγκ, σπορτ κλπ). Στην ευθεια ολα καλα πανε.

                                          Διάβασε πάλι σε παρακαλώ τι έγραψα. Δεν ανέφερα πουθενά ότι δεν έχει καλές επιδόσεις σε στροφές.Απλά δεν έχει υψηλές επιδόσεις. Με στιβαρό πλαίσιο και σφιχτή ανάρτηση το λάστιχο θα είναι ο αδύναμος κρίκος.
                                          Το μαγούλιασμα δεν το ανέφερα καθόλου επειδή έχει να κάνει περισσότερο με τις πιέσεις.
                                          Αν πιστευεις οτι ολα πάνε καλά στην ευθεία ή σε βρόχινο βάλε sava τοτε.

                                          alexandros-s 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • alexandros-s
                                            alexandros-s @fabil last edited by

                                            @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

                                            Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
                                            Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

                                            Λαστιχο τουρισμου δε σημαινει οτι ενα καθημερινο αυτοκινητο δε μπορει να παει με αρκετα χιλιομετρα στις στροφες αλλα το οτι δεν ειναι για τερμα.επιθετικη οδηγηση, πιστα κλπ με πλεονεκτημα ομως σε ανεση, καταναλωση και διαρκεια.
                                            Και τα Τ005, μιας κι αναφερονται επανειλημμενα, τουρινγκ ειναι και το αμαξι δεν κουναει ρουπι στις στροφες και ουτε μαγουλιαζει ουτε τιποτα που αναφερθηκε, αρκει φυσικα να εχει σωστες πιεσεις.

                                            Για εμενα λαστιχο που δεν εμπνεει ασφαλεια και σταθεροτητα σε στροφες ειναι αχρηστο, ανεξαρτητως κατηγοριας (τουρινγκ, σπορτ κλπ). Στην ευθεια ολα καλα πανε.

                                            Διάβασε πάλι σε παρακαλώ τι έγραψα. Δεν ανέφερα πουθενά ότι δεν έχει καλές επιδόσεις σε στροφές.Απλά δεν έχει υψηλές επιδόσεις. Με στιβαρό πλαίσιο και σφιχτή ανάρτηση το λάστιχο θα είναι ο αδύναμος κρίκος.
                                            Το μαγούλιασμα δεν το ανέφερα καθόλου επειδή έχει να κάνει περισσότερο με τις πιέσεις.
                                            Αν πιστευεις οτι ολα πάνε καλά στην ευθεία ή σε βρόχινο βάλε sava τοτε.

                                            Όταν είπες ότι "δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις" δεν ήταν σα να έλεγες ότι δεν έχει καλές επιδόσεις στις στροφές;

                                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 47 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr