Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 157
    • Best 4
    • Groups 0

    fabil

    @fabil

    5
    Reputation
    4
    Profile views
    157
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fabil Unfollow Follow

    Best posts made by fabil

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Μα το γεγονός ότι δεν υπάρχουν τεστ με μεγάλες θερμοκρασίες αλλά όλα τα τεστ προσανατολίζονται σε χαμηλές δείχνει αυτό που δεν θέλουν να αναφέρουν. Θεωρώ ότι δεν είναι για το δικό μας κλίμα.
      Αν η λύση με τα χειμερινά είναι δαπανηρή, υπάρχουν τα πανιά, ή έχω δει και κάτι άλλες πλαστικές δαγκάνες που αγκαλιάζουν σε 3-4 σημεία τον τροχό κλπ.

      Για την χώρα μας νομίζω μόνο θερινά το καλοκαίρι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Είχα διαβάσει πριν καμιά δεκαετία ένα άρθρο σε ξένο τύπο μετά από στατιστικές που διενεργούσαν σε κάθε αλλαγή που γίνεται στην βιομηχανία αυτοκινήτων που έλεγε:

      Όταν έγινε υποχρεωτικό το abs στα αυτοκίνητα είχε παρατηρηθεί μια μείωση στα τροχαία της τάξης των 15% τον πρώτο χρόνο αλλά μετά πλησίασε πάλι τον αρχικό αριθμό.

      Το ίδιο παρατηρήθηκε με το απαραίτητο 3ο φως του φρένου νομίζω το 2005 αλλά και με αλλες προσθήκες όπως αερόσακοι κλπ.  Και το άρθρο έκανε και μια αναφορά στα ελαστικά και στην ασφάλεια που νιώθει ο οδηγός ώστε να 'εξαλείφεται' αυτό το περιθώριο που δίνουν.

      Και νομίζω ισχύει. Όταν έχεις ένα πολύ καλό ελαστικό έχεις την αίσθηση ότι μπορεις να τρέξεις και λίγο παραπάνω ή να στρίψεις με περισσότερα κάτι που δεν θα το έκανες αν οδηγούσες συνέχεια ή δεν είχες την εμπιστοσύνη στα ελαστικά σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @margm said in Υγραεριοκίνηση!:

      @fabil said in Υγραεριοκίνηση!:

      Καλησπέρες,
      Δεν ξέρω αν είμαι εκτός αλλά θα ήθελα μία πληροφορία. Απεγκατέστησα το υγραέριο σύτημα lovato και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και πόσο να τα πουλήσω. Έχω πνεύμονα που δεν ξέρω αν φεύγει, τα μπεκ και τον εγκέφαλο.
      Ευχαριστώ.
      Για ποιό λόγο το έβγαλες ;
      Νόμιμα δέν μπορεί να το δηλώσει ο επόμενος που θα το αγοράσει πάντως .

      Το έβγαλα επειδή το αυτοκίνητο κάνει πια 1500χλμ το χρόνο και με κούρασε η έξτρα Χαρτούρα. Άσε που σε 1.5 χρόνο θα ήθελα και καινούργια δεξαμενή, οπότε πήρα την απόφαση. Τα έβγαλε τα λεφτά του. 170 απροβληματιστα χλμ σε fabia bbz 2005.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

      Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
      Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

      Λαστιχο τουρισμου δε σημαινει οτι ενα καθημερινο αυτοκινητο δε μπορει να παει με αρκετα χιλιομετρα στις στροφες αλλα το οτι δεν ειναι για τερμα.επιθετικη οδηγηση, πιστα κλπ με πλεονεκτημα ομως σε ανεση, καταναλωση και διαρκεια.
      Και τα Τ005, μιας κι αναφερονται επανειλημμενα, τουρινγκ ειναι και το αμαξι δεν κουναει ρουπι στις στροφες και ουτε μαγουλιαζει ουτε τιποτα που αναφερθηκε, αρκει φυσικα να εχει σωστες πιεσεις.

      Για εμενα λαστιχο που δεν εμπνεει ασφαλεια και σταθεροτητα σε στροφες ειναι αχρηστο, ανεξαρτητως κατηγοριας (τουρινγκ, σπορτ κλπ). Στην ευθεια ολα καλα πανε.

      Διάβασε πάλι σε παρακαλώ τι έγραψα. Δεν ανέφερα πουθενά ότι δεν έχει καλές επιδόσεις σε στροφές.Απλά δεν έχει υψηλές επιδόσεις. Με στιβαρό πλαίσιο και σφιχτή ανάρτηση το λάστιχο θα είναι ο αδύναμος κρίκος.
      Το μαγούλιασμα δεν το ανέφερα καθόλου επειδή έχει να κάνει περισσότερο με τις πιέσεις.
      Αν πιστευεις οτι ολα πάνε καλά στην ευθεία ή σε βρόχινο βάλε sava τοτε.

      Όταν είπες ότι "δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις" δεν ήταν σα να έλεγες ότι δεν έχει καλές επιδόσεις στις στροφές;

      Δεν ειναι το στοιχείο οι στροφές. Ούτε η ίδια η εταιρεία δεν το πλασαρει έτσι. Πως θα μπορούσα να υποστηρίξω ότι τα πηγαίνει περίφημα σε στροφές.Και εννο'ωντας στροφές εννοώ φουρκέτες όχι πάνω σε εθνική.
      Εγώ κατά κύριο λόγο το δουλευω σε εθνική ή επαρχιακό ανοιχτό. Στο αυτοκίνητο φοράω τα σκληρά bilstein b6 και όσες φορές το έχω πιέσει σε κλειστές στροφές με τα αμορτισέρ που έχω και δεν φήνουν το αυτοκίνητο να πλαγιάσει, ζορίζονται τα ελαστικά.
      Αυτό υποστηρίζω. Αν ήθελα ελαστικό πρωτίστως για να το ζορίζω θα έβαζα άλλο.Αλλά απέχει πολύ από αυτό που λέγεται ότι είναι χάλια σε στροφές. Ελέγχουν όλοι τις πιέσεις στα ελαστικά; Εδώ πιο πάνω διάβασα ότι έβαλαν το Τ005 σε μικρότερη ζάντα και του έφταιγε το ελαστικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil

    Latest posts made by fabil

    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Καλησπέρα σας.
      Θα ήθελα την γνώμη σας.Έχω ένα skoda fabia 2005 με BBZ κινητήρα. Έχει 310κ χλμ και δεν έχω αλλάξει αισθητ΄τήρα λ ή καταλύτη. Χθες άναψε λαμπάκι κινητήρα και το διαγνωστικό έβγαλε:

      P1180 , Linear 02 sensor pump current short to B+.

      Έχω κλείσει ραντεβού στο συνεργείο την δευτέρα απλά να είμαι υποψιασμένος. Να είναι ο αισθητήρας λ και αν ναι ο πριν ή μετά τον καταλύτη; Τροφοδοσία καυσίμου είναι καλή, δεν έχω κομπιάσματα.

      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

      Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
      Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

      Λαστιχο τουρισμου δε σημαινει οτι ενα καθημερινο αυτοκινητο δε μπορει να παει με αρκετα χιλιομετρα στις στροφες αλλα το οτι δεν ειναι για τερμα.επιθετικη οδηγηση, πιστα κλπ με πλεονεκτημα ομως σε ανεση, καταναλωση και διαρκεια.
      Και τα Τ005, μιας κι αναφερονται επανειλημμενα, τουρινγκ ειναι και το αμαξι δεν κουναει ρουπι στις στροφες και ουτε μαγουλιαζει ουτε τιποτα που αναφερθηκε, αρκει φυσικα να εχει σωστες πιεσεις.

      Για εμενα λαστιχο που δεν εμπνεει ασφαλεια και σταθεροτητα σε στροφες ειναι αχρηστο, ανεξαρτητως κατηγοριας (τουρινγκ, σπορτ κλπ). Στην ευθεια ολα καλα πανε.

      Διάβασε πάλι σε παρακαλώ τι έγραψα. Δεν ανέφερα πουθενά ότι δεν έχει καλές επιδόσεις σε στροφές.Απλά δεν έχει υψηλές επιδόσεις. Με στιβαρό πλαίσιο και σφιχτή ανάρτηση το λάστιχο θα είναι ο αδύναμος κρίκος.
      Το μαγούλιασμα δεν το ανέφερα καθόλου επειδή έχει να κάνει περισσότερο με τις πιέσεις.
      Αν πιστευεις οτι ολα πάνε καλά στην ευθεία ή σε βρόχινο βάλε sava τοτε.

      Όταν είπες ότι "δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις" δεν ήταν σα να έλεγες ότι δεν έχει καλές επιδόσεις στις στροφές;

      Δεν ειναι το στοιχείο οι στροφές. Ούτε η ίδια η εταιρεία δεν το πλασαρει έτσι. Πως θα μπορούσα να υποστηρίξω ότι τα πηγαίνει περίφημα σε στροφές.Και εννο'ωντας στροφές εννοώ φουρκέτες όχι πάνω σε εθνική.
      Εγώ κατά κύριο λόγο το δουλευω σε εθνική ή επαρχιακό ανοιχτό. Στο αυτοκίνητο φοράω τα σκληρά bilstein b6 και όσες φορές το έχω πιέσει σε κλειστές στροφές με τα αμορτισέρ που έχω και δεν φήνουν το αυτοκίνητο να πλαγιάσει, ζορίζονται τα ελαστικά.
      Αυτό υποστηρίζω. Αν ήθελα ελαστικό πρωτίστως για να το ζορίζω θα έβαζα άλλο.Αλλά απέχει πολύ από αυτό που λέγεται ότι είναι χάλια σε στροφές. Ελέγχουν όλοι τις πιέσεις στα ελαστικά; Εδώ πιο πάνω διάβασα ότι έβαλαν το Τ005 σε μικρότερη ζάντα και του έφταιγε το ελαστικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

      Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
      Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

      Λαστιχο τουρισμου δε σημαινει οτι ενα καθημερινο αυτοκινητο δε μπορει να παει με αρκετα χιλιομετρα στις στροφες αλλα το οτι δεν ειναι για τερμα.επιθετικη οδηγηση, πιστα κλπ με πλεονεκτημα ομως σε ανεση, καταναλωση και διαρκεια.
      Και τα Τ005, μιας κι αναφερονται επανειλημμενα, τουρινγκ ειναι και το αμαξι δεν κουναει ρουπι στις στροφες και ουτε μαγουλιαζει ουτε τιποτα που αναφερθηκε, αρκει φυσικα να εχει σωστες πιεσεις.

      Για εμενα λαστιχο που δεν εμπνεει ασφαλεια και σταθεροτητα σε στροφες ειναι αχρηστο, ανεξαρτητως κατηγοριας (τουρινγκ, σπορτ κλπ). Στην ευθεια ολα καλα πανε.

      Διάβασε πάλι σε παρακαλώ τι έγραψα. Δεν ανέφερα πουθενά ότι δεν έχει καλές επιδόσεις σε στροφές.Απλά δεν έχει υψηλές επιδόσεις. Με στιβαρό πλαίσιο και σφιχτή ανάρτηση το λάστιχο θα είναι ο αδύναμος κρίκος.
      Το μαγούλιασμα δεν το ανέφερα καθόλου επειδή έχει να κάνει περισσότερο με τις πιέσεις.
      Αν πιστευεις οτι ολα πάνε καλά στην ευθεία ή σε βρόχινο βάλε sava τοτε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fabil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Δηλαδή είναι καλό λάστιχο επειδή έχει καλό κράτημα στο ίσιο; ...

      Αυτό καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ένα λάστιχο έχει καλή απόδοση στο στεγνό; Απορώ που τα βρίσκεστε.
      Είναι λάστιχο τουρισμού. Δεν έχει σκληρά πλαϊνά και άρα δεν έχει υψηλές αποδόσεις σε στροφιλίκια. Αυτό δεν το κάνει κακό λάστιχο. Ανάλογα με τις ανάγκες παίρνεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Στο διά ταύτα, πέρασα κι εγώ στα primacy 4 και προς το παρόν αυτό που βλέπω είναι ότι σε δρόμους με κακοτεχνίες είναι καλά γιατί απορροφούν κραδασμούς, αλλά σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα δεν έχουν το επιθυμητό κράτημα. Περίμενα κάτι καλύτερο μετά από αυτές τις κριτικές που έχω διαβάσει.

      Δεν ξέρω που βρήκες κριτικές που να λένε ότι το 4 είναι σπορ ελαστικό και ότι ου αρέσουν οι στροφές.
      Εγώ το φοραώ 2,5 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος επειδή κάνει αυτό ακριβώς που περίμενα.
      Έχει πολύ καλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο σε φρενάρισμα και υδρολίσθηση, άνετο και χαμηλά επίπεδα θορύβου.
      Σε καμία περίπτωση δεν του αρέσουν οι στροφές και να το πιέζεις....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Ο 1ος καθαρισμός έγινε στις 5-1-20 με 111κ χλμ και σήμερα μου λέει ο πατέρας μου ότι ακόμα δεν έχει αλλάξει λάδια και έχει περάσει χρόνος και έχει διανύσει 10.700χλμ.
      Ανοίγω απευθείας καπό και μετράω λάδι και είχε κατέβει ελάχιστα. Απροσδόκητα πολύ καλό αποτέλεσμα.
      Αύριο πάει για αλλαγή λαδιών κλπ μιας και του τα είχα πάρει και ο στόχος ήταν να αλλάζουν κάθε 7500 αλλά το αμέλησε...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @andya3 said in Περί Αναρτήσεων:

      @fabil said in Περί Αναρτήσεων:

      Καλημέρα σας,
      Σε yaris 2010 τι θα προτείνατε; Ήρεμη οδήγηση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
      Sachs, kyb , monroe;
      Ευχαριστώ.

      Για ήρεμη οδήγηση πιθανότατα δε θα καταλάβεις σημαντική διαφορά ανάμεσα στις 3 μάρκες. Πάντως τα Sachs προτείνονται σαν αμορτισέρ μέσης λύσης για κρατήματα-άνεση και για απλή καθημερινή οδήγηση. Άρα αν η τιμή τους είναι συμφέρουσα θα στα πρότεινα.

      Σε ευχαριστώ. Ναι καταλαβαίνω ότι δεν θα δει κ μεγάλη διαφορά ο πατέρας μου, αλλά ήθελα την καλύτερη δυνατή επιλογή. Για περισσότερη άνεση πάμε σε τι; Σε kyb ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @margm said in Υγραεριοκίνηση!:

      @fabil said in Υγραεριοκίνηση!:

      Καλησπέρες,
      Δεν ξέρω αν είμαι εκτός αλλά θα ήθελα μία πληροφορία. Απεγκατέστησα το υγραέριο σύτημα lovato και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και πόσο να τα πουλήσω. Έχω πνεύμονα που δεν ξέρω αν φεύγει, τα μπεκ και τον εγκέφαλο.
      Ευχαριστώ.
      Για ποιό λόγο το έβγαλες ;
      Νόμιμα δέν μπορεί να το δηλώσει ο επόμενος που θα το αγοράσει πάντως .

      Το έβγαλα επειδή το αυτοκίνητο κάνει πια 1500χλμ το χρόνο και με κούρασε η έξτρα Χαρτούρα. Άσε που σε 1.5 χρόνο θα ήθελα και καινούργια δεξαμενή, οπότε πήρα την απόφαση. Τα έβγαλε τα λεφτά του. 170 απροβληματιστα χλμ σε fabia bbz 2005.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Καλημέρα σας,
      Σε yaris 2010 τι θα προτείνατε; Ήρεμη οδήγηση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
      Sachs, kyb , monroe;
      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @yem said in Υγραεριοκίνηση!:

      @fabil said in Υγραεριοκίνηση!:

      Καλησπέρες,
      Δεν ξέρω αν είμαι εκτός αλλά θα ήθελα μία πληροφορία. Απεγκατέστησα το υγραέριο σύτημα lovato και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και πόσο να τα πουλήσω. Έχω πνεύμονα που δεν ξέρω αν φεύγει, τα μπεκ και τον εγκέφαλο.
      Ευχαριστώ.

      Facebook ομάδα Υγραεριοκίνητοι - marketplace -car.gr-xe.gr μπαίνεις και το βάζεις αγγελία το ποσό είναι σχετικό , εσύ πόσο (και εάν)θα αγόραζες ένα μεταχειρισμένο αγνώστων ωρών λειτουργίας kit lpg?

      Δεν προσπαθώ να κάνω τον έξυπνο απλά δεν έχω ιδέα πόσο έχουν τα συτήματα αυτά μεταχειρισμένα Θα κοιτάξω στο car να πάρω μία ιδέα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabil
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr