Είχα διαβάσει πριν καμιά δεκαετία ένα άρθρο σε ξένο τύπο μετά από στατιστικές που διενεργούσαν σε κάθε αλλαγή που γίνεται στην βιομηχανία αυτοκινήτων που έλεγε:
Όταν έγινε υποχρεωτικό το abs στα αυτοκίνητα είχε παρατηρηθεί μια μείωση στα τροχαία της τάξης των 15% τον πρώτο χρόνο αλλά μετά πλησίασε πάλι τον αρχικό αριθμό.
Το ίδιο παρατηρήθηκε με το απαραίτητο 3ο φως του φρένου νομίζω το 2005 αλλά και με αλλες προσθήκες όπως αερόσακοι κλπ. Και το άρθρο έκανε και μια αναφορά στα ελαστικά και στην ασφάλεια που νιώθει ο οδηγός ώστε να 'εξαλείφεται' αυτό το περιθώριο που δίνουν.
Και νομίζω ισχύει. Όταν έχεις ένα πολύ καλό ελαστικό έχεις την αίσθηση ότι μπορεις να τρέξεις και λίγο παραπάνω ή να στρίψεις με περισσότερα κάτι που δεν θα το έκανες αν οδηγούσες συνέχεια ή δεν είχες την εμπιστοσύνη στα ελαστικά σου.