Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2898
    • Best 0
    • Groups 0

    the-ace

    @the-ace

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ - Cars, women, sports, and IT

    0
    Reputation
    3
    Profile views
    2898
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    the-ace Unfollow Follow

    Latest posts made by the-ace

    • RE: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

      Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
      Κι όμως... Αναφέρονται ως 'Εμπρός προβολείς Full LED Pure Vision σε σχήμα C'. Απάτη ή ευχάριστη έκπληξη;

      Από ότι φαίνεται, είναι standard στην Dynamic, ενώ δεν προσφέρονται καν ως extra στις χαμηλότερες εκδόσεις. Και πάλι, η τιμή με τον 1.2TCe είναι στα 16,5Κ€, ενώ το Ibiza με τον 1.0 115HP και με extra τα Full LED βγαίνει φθηνότερο στα 15Κ€. Άρα ξαναγυρνάμε στο αρχικό συμπέρασμα, ότι το Ibiza αποτελεί την καλύτερη VFM πρόταση της κατηγορίας.

      Ή εγώ είμαι πολύ old school ή έχω χάσει επεισόδια

      Τα Led τι προσφέρουν σε ένα αυτοκίνητο;
      ή η 8άρα οθόνη;

      Τα LED έχουν καλύτερη απόδοση και συμπεριφορά, ενώ έχουν και πολύ καλύτερο έλεγχο, ενώ η 8αρα έχει μεγαλύτερη ευχρηστία και περισσότερες δυνατότητες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Bi-xenon είναι, είναι standard στην ST-Line, και ο βασικότερος λόγος που μάλλον θα πάω προς αυτή την έκδοση.

      Και εγώ για άσπρο μάλλον θα πάω, το γκρι που λες είναι το Magnetic, από ότι μου είπαν στη Βελμάρ είναι -με διαφορά- το χρώμα που πουλάει πιο πολύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Seat Ibiza 2017 (Mk 5)

      Ο χρήστης giannakos94 έγραψε:
      Eιμαι ενα βημα πριν την αγορα ενος 1.0 95αρι ibiza σε λευκο χρωματακι.Το αμαξι το θεωρω κουκλα μερα και εξω.Οδηγικα νταξει μου φανηκε καλο.
      Δεν το λες και φτηνο στην τιμη του καθως με 8αρα οθονη κατι ζαντες 16αρες στην exlusive εκδοση θα μου βγει κοντα στα 15.800.Το αμαξι δεν εχει nav-καμερα οπισθοπωρειας και δεν εχει τα led φωτα τα οποια το διαφημιζουν κατι που μου την εχει σπασει καθως ολα στην κατηγορια τα εχουν στις πλουσιες εκδοσεις τους.
      Απο αξιοπιστια πως παει η Seat? Θα ειναι κομπλε το αμαξακι η θα τρεχουμε στα συνεργεια?Καποιος παλιοτερος που να εχει εμπερια πανω στο αμαξι να μας πει εντυπωσεις? ευχαριστω

      Κάτι έχεις μπλέξει, το Ibiza λέγεται Xcellence, Exclusive είναι το Polo. Και προφανώς κανένα από τα άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα δεν έχει Full LED, ούτε καν στις κορυφαίες εκδόσεις τους, νομίζω σε όλα είναι προαιρετικά τα Full LED (όπως και στο Ibiza). Και φυσικά αν συγκρίνουμε παρόμοιες εκδόσεις, οι τιμές είναι πάντα υπέρ του Ibiza. Και από 14.550€, με οθόνη και ζάντα, φτάνει τελική στα 15.800€ ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Η ανάρτησή του είναι εξαιρετική. Δε καταλαβαίνεις ότι τα παπούτσια του είναι 18 άρια

      To ξέρω, το έχω οδηγήσει! Αλλά η διαφορά με το business (για εμένα) στο θέμα της άνεσης είναι αισθητή.

      Όντως, το ST φοράει μεγαλύτερη ζάντα/χαμηλοπρόφιλο ελαστικό, είναι 1εκ χαμηλότερο (άρα μικρότερη διαδρομή αμορτισέρ) και έχει σκληρότερα αμορτισέρ ή/και ελατήρια (δεν ήταν σίγουροι στη Βελμάρ). Αν είχε και RFT θα ήταν ο τέλειος συνδυασμός

      Τα ίδια ισχύουν για τις εκδόσεις ST-Line σε όλα τα μοντέλα, όχι μόνο στο Kuga. Απλώς με το Kuga, ως SUV, δεν είναι πάντα θετικό το καλύτερο πάτημα/στήσιμο της ST-line....

      Επίσης σχετικοάσχετο: ρώτησα αν ξέρουν αν διαφέρουν οι αντιστρεπτικές που φοράνε οι δύο εκδόσεις, και μου είπαν ότι μάλλον είναι ίδιες. Όπου και αν έχω διαβάσει όμως περί συμπεριφοράς, βλέπω ότι στο ST-Line μιλάνε για λιγότερο body-roll (που κυρίως προκαλείται από τις αντιστρεπτικές). Άραγε τι τελικά να ισχύει ? Κάποιος που έχει πρόσβαση στο ETIS για να δει τους κωδικούς των αντιστρεπτικών ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Προσέξτε, δεν χρησιμοποιώ απόλυτους όρους 'καλύτερη'/'χειρότερη' αλλά σχετικούς, ήτοι 'καλύτερη από/χειρότερη από', καθώς συγκρίνω τις δύο εκδόσεις μεταξύ τους, και όχι ως το καλύτερο/χειρότερο/μέσο όρο της κατηγορίας. Έτσι και αλλιώς, όπως είπα και στο πωλητή, έχοντας μόλις βγει από C5 hydro, όλα θα μου φαίνονταν σκληρά

      Για το Kodiaq που έχω πιο εμπεριστατωμένη άποψη, είναι όντως τυπικά Skoda-VW-γερμανικό σκληρό, και μάλιστα το ένιωσα να κοπανάει σε 2-3 σαμαράκια, και έτσι και αλλιώς θεωρώ το Kuga ως το πιο 'στημένο' SUV (μία-ή-άλλη με το Χ1, πάντως οι απόψεις συγκλίνουν εκεί).

      Ερώτηση για ST-lIneάδες: όπως μου είπε ο πωλητής (και είδαμε και τις ρυθμίσεις), ο ατμοσφαιρικός περιλαμβάνεται στο πακέτο ST-Line. Στο διαμορφωτή όμως βλέπω ότι 'ο κρυφός ατμοσφαιρικός είναι προαιρετική επιλογή με επιπλέον κόστος'. Στα δικά σας ST-L έχει όλο το πακέτο του ambient, δηλαδή LED στις πόρτες, στο ντουλαπάκι, στη κεντρική κονσόλα κλπ ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
      Παιδιά δε υπάρχει θέμα επιλογής μεταξύ business και st line.

      Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Και όμως, όπως βλέπεις υπάρχει Όχι γιατί εγώ το βλέπω έτσι, αλλά γιατί η κάθε έκδοση έχει ξεκάθαρα υπέρ και κατά. Δεν είναι όπως μεταξύ Trend-Business-Titanium, που απλά αλλάζει ο εξοπλισμός, γιατί η ST-Line έχει και διαφορετικό χαρακτήρα.

      Για μένα π.χ. η χρήση του ST-Line στη Τζια θα είναι πολύ πιο επίφοβη από το Business (ή το Titanium, αν ερχόταν). Μου αρέσει ο εξοπλισμός του, αλλά από την άλλη έχει σαφέστατα μειωμένα επίπεδα άνεσης. Θα είναι καλό όταν θέλω να το στρίψω λιγουλάκι, αλλά κακό όταν θα θέλω να κάνω ταξίδι φορτωμένος με οικογένεια και μπαγκάζια.

      Ακόμα και τώρα που, με λίγο παζάρι, έχω ρίξει τη διαφορά των δύο εκδόσεων αρκετά κάτω από τα 3Κ με το κλειδί στο χέρι, το σκέφτομαι, δεν έχω καταλήξει....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Σωστά, το είχα ξεχάσει το 120αρι, αυτό και αν είναι detuned Αλλά δεν θα έλεγα ότι το 180αρι είναι κατ'οιονδήποτε τρόπο 'πουσαρισμένο', αφού hardwareικά τα μοτέρ είναι ίδια, τα υπόλοιπα στοιχεία είναι πανομοιότυπα (ακόμα και η μέγιστη ροπή και το overboost) και απλά αλλάζει η χαρτογράφηση για να αφήσει τη τουρμπίνα να κρατήσει υψηλότερη πίεση σε πιο ψηλές σαλ. Τεςπα, δεν έχει σημασία, στην τελική οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι γνωστές, άρα δεν έχουμε και πολλές επιλογές.

      Τα καθίσματα είναι ίδια, ρώτησα τον πωλητή επί τούτου, έχουν ίδια διαμόρφωση και ίδιο υλικό, απλά αλλάζει η επένδυση. Και ναι είναι ωραία, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με καλά conolly. Προφανώς δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία, απλώς το αναφέρω ότι υπάρχει ως δυνατότητα. Για την alcantara, όσα έχω δει εγώ είναι αρκετά 'λιωμένα' στην αίσθηση, και όχι μόνο σε αυτοκίνητα. Και επίσης είναι πολύ πιο ευαίσθητη σε διάφορα 'επικίνδυνα' υγρά

      Τεςπα, και εγώ τους υπολογισμούς μου τους κάνω βάσει του ST-Line, μάλλον προς τα εκεί θα πάω, απλά δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα καλύτερη επιλογή, όπως θα ήταν π.χ. το Titanium έναντι της Trend (ή της Business), όπως με το Fiesta, αφού στη περίπτωση του Kuga (και της ST-Line) υπάρχουν και σημαντικά drawbacks.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης wantone έγραψε:
      Στο τελος ομως ολα σε ευρω τιμολογουντε ειτε ειναι βενζινες 100αρες ειτε τελη για 2λιτρο ειτε ειναι τιμη αγορας κλπ Θεωρω τελειως απιθανο να βαλεις επιπλεον πραγματα οπως το δερμα και να σου βγουν φθηνοτερα και καλυτερα απο τα εργοστασιακα που εχει το ST Line...

      Ναι όλα καταλήγουν σε bottom-lines που μετρώνται σε ευρώ, αλλά διαχωρίζονται σε πάγιες ανελαστικές (τέλη, φόροι, ασφάλιστρα κλπ) και running costs (βενζίνη, services κλπ). Τα πρώτα (που ανεβαίνουν κυρίως λόγω κυβισμού) είναι εκτός του ελέγχου του ιδιοκτήτη, άρα πρέπει να δει μέχρι που μπορεί να τα περικόψει, κατεβαίνοντας αντίστοιχα σε κατηγορία κυβισμού. Τα δεύτερα εξαρτώνται κυρίως από το τρόπο οδήγησης, το στυλ του οδηγού, την εγκράτειά του κλπ, άρα είναι εν πολλοίς ελεγχόμενα κόστη. Και εδώ λέω ότι, σε αυτό το σημείο, είμαι διατεθειμένος να ανταλλάξω ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση για λίγο (ή πολύ) καλύτερες επιδόσεις. Κάποιος άλλος μπορεί να θέλει να κάνει το ακριβώς αντίθετο, βάσει των δικών του αναγκών/κριτηρίων.

      Όσο για τα extras, ειδικά για το δέρμα, η alcantara είναι επίφοβη τόσο για ενήλικους, όσο -πολύ περισσότερο- όταν έχεις παιδιά. Το ξέρω, το ξέρετε, το ξέρουμε όλοι. Όσο για την ποιότητα και το κόστος, αν και από όσο είδα είναι αρκετά καλά τα εργοστασιακά του ST-Line, σε γνωστό μαγαζί λίγα μέτρα παρακάτω μπορώ να διαλέξω από 4-5 διαφορετικές ποιότητες, με ότι χρώματα, ραφές, συνδυασμούς θέλω, και να τα φτιάξω με χαμηλότερο κόστος από τα 1200€ (αν είδα καλά) που χρεώνονται τα εργοστασιακά δερμάτινα. Κάτι που δεν γίνεται με τα xenon, γι'αυτό και είπα ότι σκέφτομαι τον εξοπλισμό του ST-Line κυρίως για αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Προφανώς ρε παιδιά, δεν είμαστε όλοι ίδιοι για να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι μπορώ κάλλιστα να θυσιάσω ακόμα και μια γενικότερη (και όχι σε ειδικές περιστάσεις) αύξηση της κατανάλωσης, για να έχω τη δύναμη που χρειάζομαι/θέλω, κάποιος άλλος μπορεί να θεωρεί την οικονομία ως πρωταρχικό του στόχο, κάποιος άλλος το χρησιμοποιεί μόνο στη πόλη και άρα θέλει σπιρτάδα 1η-2α-3η, άλλος το θέλει μόνο για ταξίδια και θέλει μακριές και ήσυχες (αλλά σωστά κλιμακωμένες) 5η-6η κλπ κλπ.

      Και επειδή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το χρησιμοποιούμε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και για λίγα χλμ/έτος, δεν θεωρώ την τιμή, ακόμα και της 100αρας, ως αποτρεπτικό παράγοντα. Βέβαια, και εγώ θα προτιμούσα να έδιναν ως option το καλό setup χωρίς αναγκαστικά να πρέπει να πάρεις αυτόματο και 4κίνηση, ή ακόμα καλύτερα να υπήρχαν όλα ως options. Όπως έχει τώρα, αναγκαστικά θα πάμε στη λύση remap (αν και όταν).

      Για το ST-Line, κυρίως σκέφτομαι τα xenon (άλλο ένα σημείο που χαλάστηκα όταν πήγα από τα αυτόματα xenon του CX7 στα απλά αλογόνου της C5) που πρακτικά δεν μπαίνουν post-sale. Το δέρμα μπαίνει μετά, και ίσως με καλύτερο αποτέλεσμα (και χωρίς την επίφοβη -αν έχεις παιδιά- alcantara), sport ανάρτηση-ζάντα-bodykit είναι ευχή και κατάρα μαζί, και το μοναδικό πραγματικά χρήσιμο αξεσουάρ (Park Assist) θα το έβαζα και στο Business. Θα δούμε, δεν έχω αποφασίσει ακόμα, αλλά κάνω τους οικονομικούς μου υπολογισμούς βάσει του worst-case scenario (δηλαδή του ST-Line).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • RE: Ford Kuga

      Εγώ θεωρώ το οποιοδήποτε '+' τραβηγμένο, και μόνο για ειδικές περιπτώσεις. Αλλά το 'εργοστασιακό' remap στα 182 στην συγκεκριμένη περίπτωση το θεωρώ σχεδόν αναγκαίο. Το 150αρι θεωρείται -και δικαίως- ως detuned έκδοση του 182, όχι δηλαδή μια 'καλή/σωστή' ρύθμιση του 1.5ΕΒ. Και αφού δεν αλλάζει απολύτως τίποτα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και έχει την ίδια κατανάλωση (όταν οδηγείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο), πρακτικά δεν χάνεις τίποτα άλλο, παρά τα 600€ που έδωσες για να το βάλεις.

      Όσο για τις επιδόσεις, αν μιλάμε για reprise σε χαμηλομεσαίες, τότε μιλάμε καθαρά για ροπή. Άρα όταν αναφερόμαστε σε 1.4-1.6 turbo κινητήρες, η ροπή δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 20-25 κιλά. Άρα μετά πας με το βάρος, όσο πιο βαρύ, τόσο το χειρότερο. Δεν είναι δηλαδή μόνο θέμα Kuga, όλα τα SUV με παρόμοιους κινητήρες, τέτοιες επιδόσεις έχουν. Αν όμως μιλάμε για τελικές και επιταχύνσεις, τότε μιλάμε για ιπποδύναμη (ή πιο απλά, πόσο βαθιά στα κόκκινα μπορεί να μπει το στροφόμετρο) και εδώ σαφέστατα υπάρχει διαφορά αν το μοτέρ συνεχίζει να αποδίδει μετά το αρχικό φούσκωμα της τουρμπίνας. Και γι'αυτό λέω ότι, στο συγκεκριμένο μοτέρ, θεωρώ το 180αρι πολύ πιο σωστό από το 150αρι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-ace
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr