-
μια χαρα η καταναλωση του για τον τροπο που το οδηγησες. Η μπαταρια ειναι 50kwh οποτε οριακα κανεις εξορμησεις εκτος πολης. Το προβλημα οπως επισημανατε ολοι ειναι η τιμη. Δεν ξερω αν ειναι κακη επιλογη των υπολοιπων ή αν (μαλλον αυτο) τους εχει παρει τα σωβρακα η τεσλα με τις streamlined παραγωγικες μοναδες τους. Παντως οπως και να εχει, ολα τα ηλεκτρικα συγκρινονται τιμολογιακα με το M3 rwd και εκει, αν εξαιρεσεις τις διαστασεις, χανουν
-
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
ΥΓ ελπιζω να ριξουν την τιμη 10 χιλ κατω αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα.
-
@antonakis said in Οδήγησα....:
To αμάξι είναι ιδανικό για οικογενειακό πόλης με κάποια πιθανότητα να βγει και εκτός.
Η τιμή είναι λάθος και άντε να πεις ότι κανά Fiat στην ίδια πλατφόρμα να είναι ένα τσικ φθηνότερο... αλλά έχουμε δρόμο ακόμα για να δούμε λογικές τιμές.Το νέο C3 και το αντίστοιχο φίατ θα είναι αρκετά φτηνότερα.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
ΥΓ ελπιζω να ριξουν την τιμη 10 χιλ κατω αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα.
Για να έχεις άποψη ? Απο χόμπι ?
Εγώ έχω κάνει test drive τα πάντα μέχρι 40 χιλιάρικα
Δεν κατάφερα το Corolla Cross γιατί πήγα και με άδειασε η Toyota ενώ είχα ραντεβού και το CX-30 γιατί με άδειασαν και αυτοί.
Αν θες να έχεις άποψη και να μην λες μόνο ότι διαβάζεις απο άλλους πας και τα βλέπεις μόνος σου -
@tsofras said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Κατάφερα να οδηγήσω το Avenger (ηλεκτρικό πάντα) για περίπου 1 ώρα και περί τα 50 χλμ. Η έκδοση που είχαν για test drive ήταν η φουλ εξοπλισμένη έκδοση SUMMIT. Η διαδρομή ήταν από το Μαρούσι μέχρι την Παιανία (πάνω στο σπήλαιο) και πίσω, μέσω Αττικής οδού και φυσικά και στενά στην Παιανία και πέριξ του Αμαρουσίου. Το πήγα και λίγο σε πατημένο χώμα, έτσι για το καλό.
........................
Τι μου άρεσε:
• Η σχεδίαση του μέσα-έξω
• Οι επιδόσεις του
• Η οδική του συμπεριφορά
• Η ευκολία χρήσης και οδήγησής του
• Η δυνατότητα εξοπλισμού που συνήθως υπάρχει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
• Η λεπτομέρειες που σου θυμίζουν ότι είσαι σε ένα Jeep, έστω και εάν δεν είναι 100% αληθινό Jeep.
• Οι θήκες και η πρακτικότητα του εσωτερικού
Τι δεν μου άρεσε:
• Η τιμή του
• Τα φρένα
• Η λειτουργία one-pedal driving
• Που δεν μπορούσα (ή δεν βρήκα) να προσαρμόσω την οθόνη οργάνων
• Η ποιότητα (και εικόνα) των πλαστικών του εσωτερικού
• Οι ελλείψεις εξοπλισμού στην βασική αλλά και στην επόμενη έκδοσηΩραίο review Φάνη ευχαριστούμε
Θα έβαζα στα αρνητικά τις ράγες οροφές , είναι δυνατόν Jeep η φουλ έκδοση και να μην έχει ?
Αν είχε έρθει ήδη σε θερμικό με Aisin μπορεί να πήγαινα σήμερα να το κλείσωΤο Αισιν μας τελείωσε.
Τα νέα θα είναι υβριδικά με νέο διπλού συμπλέκτη και βέβαια όχι ντίζελ... -
@criuser said in Οδήγησα....:
@tsofras said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Κατάφερα να οδηγήσω το Avenger (ηλεκτρικό πάντα) για περίπου 1 ώρα και περί τα 50 χλμ. Η έκδοση που είχαν για test drive ήταν η φουλ εξοπλισμένη έκδοση SUMMIT. Η διαδρομή ήταν από το Μαρούσι μέχρι την Παιανία (πάνω στο σπήλαιο) και πίσω, μέσω Αττικής οδού και φυσικά και στενά στην Παιανία και πέριξ του Αμαρουσίου. Το πήγα και λίγο σε πατημένο χώμα, έτσι για το καλό.
........................
Τι μου άρεσε:
• Η σχεδίαση του μέσα-έξω
• Οι επιδόσεις του
• Η οδική του συμπεριφορά
• Η ευκολία χρήσης και οδήγησής του
• Η δυνατότητα εξοπλισμού που συνήθως υπάρχει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
• Η λεπτομέρειες που σου θυμίζουν ότι είσαι σε ένα Jeep, έστω και εάν δεν είναι 100% αληθινό Jeep.
• Οι θήκες και η πρακτικότητα του εσωτερικού
Τι δεν μου άρεσε:
• Η τιμή του
• Τα φρένα
• Η λειτουργία one-pedal driving
• Που δεν μπορούσα (ή δεν βρήκα) να προσαρμόσω την οθόνη οργάνων
• Η ποιότητα (και εικόνα) των πλαστικών του εσωτερικού
• Οι ελλείψεις εξοπλισμού στην βασική αλλά και στην επόμενη έκδοσηΩραίο review Φάνη ευχαριστούμε
Θα έβαζα στα αρνητικά τις ράγες οροφές , είναι δυνατόν Jeep η φουλ έκδοση και να μην έχει ?
Αν είχε έρθει ήδη σε θερμικό με Aisin μπορεί να πήγαινα σήμερα να το κλείσωΤο Αισιν μας τελείωσε.
Τα νέα θα είναι υβριδικά με νέο διπλού συμπλέκτη και βέβαια όχι ντίζελ...Ωραία πάει και το PSA δλδ (καλά την Peugeot την είχα μαυρίσει έτσι και αλλιώς , αλλά την Citroen όχι)
BMW και KIA έμεινε για τα γούστα μου -
Θα βγάλουμε σε πλειστηριασμό τα δικά μας αυτόματα πετρέλαια με αισιν, εγώ και ο πήλιου...
-
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
Γιατι μας αρεσουν τα αυτοκινητα, εξ´ου και ειμαστε στο φορουμ των 4Τ
Γιατι θελω να εχω δικια μου αποψη και οχι να διαβαζω μονο τεστ αλλων
Γιατι μαρεσει να οδηγω νεα αυτοκινητα, που ισως αποκτησω καποια στιγμη (το αβεντζερ ηταν shortlisted)
Για να εχω την δυνατότητα να γράφω εδω και κάτι χρήσιμοΓενικά δεν καταλαβαίνω ουτε κατανοώ αυτο το σχόλιο. Το θεωρώ τελείως άκυρο.
-
Χα!
Πολυ παλιά που δούλευα πάρτ ταϊμ και είχα χρόνο και λεφτά ως χαρτζιλίκι είχα κάνει τεστ ντραιβ ΟΛΑ τα αυτοκίνητα!Έχω οδηγήσει ξέρω γωνκαμια 50-60 αυτοκίνητα ως τεστ ντραιβ αυτά τα χρόνια. Θυμάμαι από τα πρώτα πρέπει να ήταν ένα toyota iq cvt. Το ξέσκισα. Μιλάμε το αυτοκίνητο αν είχε φωνή θα φώναζε να το πάρουν μακρυά από εμένα.
Δεν μου άρεσε θυμάμαι που έπλεε η πίσω ανάρτηση υπό πίεση σε στροφή και καμιά λακούβα. Είχε ταλαντώσεις. Καμία σχέση με τις καλές γαλλικές αναρτησεις.
Κατά τα άλλα για την εποχή του.....το λέω....αμαξαρα. το αγόραζα άνετα, αν είχα λεφτά. Όχι όμως στο 1.0 cvt. αλλα το 1,3 diesel με 20 κιλά ροπής.
Θυμάμαι έβγαινε 20Κ τότε το diesel. Άντε τώρα ως πιτσιρικάς να ζητήσω 20κ για ένα iq οταν ένα γκολφ ξεκινούσε στα 18Κ. Για κανένα μεταπτυχιακό τα έδιναν μπας και ανέβει κάπως το iq μου. Αλλά για έναν κουβά iq, έτσι το έλεγαν, καλύτερα να σφουγγάριζα το σπίτι.
-
@criuser said in Οδήγησα....:
@antonakis said in Οδήγησα....:
To αμάξι είναι ιδανικό για οικογενειακό πόλης με κάποια πιθανότητα να βγει και εκτός.
Η τιμή είναι λάθος και άντε να πεις ότι κανά Fiat στην ίδια πλατφόρμα να είναι ένα τσικ φθηνότερο... αλλά έχουμε δρόμο ακόμα για να δούμε λογικές τιμές.Το νέο C3 και το αντίστοιχο φίατ θα είναι αρκετά φτηνότερα.
Και μικρότερα μάλλον.
-
Ωραίος Φάνη!
Ωραίο και το Avenger μέχρι τη στιγμή που μαθαίνεις την τιμή. Πολύ ακριβό. -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
Γιατι μας αρεσουν τα αυτοκινητα, εξ´ου και ειμαστε στο φορουμ των 4Τ
Γιατι θελω να εχω δικια μου αποψη και οχι να διαβαζω μονο τεστ αλλων
Γιατι μαρεσει να οδηγω νεα αυτοκινητα, που ισως αποκτησω καποια στιγμη (το αβεντζερ ηταν shortlisted)
Για να εχω την δυνατότητα να γράφω εδω και κάτι χρήσιμοΓενικά δεν καταλαβαίνω ουτε κατανοώ αυτο το σχόλιο. Το θεωρώ τελείως άκυρο.
Καθόλου άκυρο δεν είναι το σχόλιο. Το test drive έχει τη λογική του να δοκιμάσεις κάτι για το οποίο ενδιαφέρεσαι. Από αυτά που είπες το μόνο που ίσως έχει κάποια βάση είναι πως δοκίμασες κάτι που είχες σαν υποψήφια αγορα.
Όλα τα άλλα παραπέμπουν σε αυτούς που ασχολούνται δημοσιογραφικά.Για να το πω ωμά, το κάνεις για την κ...βλα σου (το σου όχι απαραίτητα σε σένα, γενικά μιλάω) ωστόσο αν το test drive ήταν επι πληρωμή θα το έκανες; Ο άλλος από πάνω λέει ότι έκανε test drive 60 αυτοκίνητα, κατά πλειονότητα ανευ λόγου. Έστω και 20€ να ήταν το test drive ποιος θα έδινε περισσότερα από 1000€ για να παίζει;
Θέλω να καταλήξω πως εκμεταλλευόμαστε καταστάσεις για τις κ....βλες μας. Φυσικά οι εταιρίες χαζές δεν είναι, απορροφούν όλο αυτό το κόστος στην τελική τιμή πώλησης συν του ότι πολύ πιθανόν ακόμα και στο άκυρο να έρθει κάποιος να το πείσουν να το πάρει.
Όταν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για ένα αυτοκίνητο το νοικιάζεις 2-3 μέρες για να το ζήσεις λίγο και να αποφασίσεις. Σε μια βόλτα 2 ωρών δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα, πόσο μάλλον να δώσεις και review. Το σωστό feedback όταν ενδιαφέρεσαι για κάτι το παίρνεις από κατόχους και όχι test drive. -
Εγώ ο άλλος θα έδινα και περισσότερα από 1000 ευρώ. Πλακα κάνεις. 1000 ευρώ κοστίζει η κονσόλα και μερικά παιχνίδια του χ box. Προτιμώ τα αυτοκίνητα.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά κατηγορείς εμάς που δοκιμάσαμε αυτοκίνητα και έτσι αγόρασες εσύ ακριβότερα το δικό σου;
Ενδιαφέρουσα άποψη!
-
Φυσικά, πάντα όταν δοκιμάσεις ένα παπούτσι το αγοράζεις. Έτσι πάει.
-
Ένα παπούτσι, ένα αυτοκίνητο;
-
Και μια πορτοκαλάδα, μια γκαζόζα...
-
Τις περισσότερες φορές έβαζα εγώ βενζίνη διότι τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν στο λαμπάκι βενζίνη.
Τι επιβάρυνση σας φόρτωσα στα αυτοκίνητα σας;
Να σας πληρώσω ρε παιδιά.
-
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Για να το πω ωμά, το κάνεις για την κ...βλα σου (το σου όχι απαραίτητα σε σένα, γενικά μιλάω) ωστόσο αν το test drive ήταν επι πληρωμή θα το έκανες;
Προφανώς το κάνω για την κ@υλα μου και προφανως θα πλήρωνα €20 για ενα τεστ ντραηβ, αλλα για αρκετές ωρες ή 1 ημέρα. Και επισης θα νοικιαζα το αυτοκινητο που θα ηθελα, εαν υπηρχε και εαν μπορουσα να το δοασφαλίσω (γιατι συνηθως σου νοικιαζουν κατηγορία αυτοκινητου και οχι μοντέλο).
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Σε μια βόλτα 2 ωρών δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα, πόσο μάλλον να δώσεις και review. Το σωστό feedback όταν ενδιαφέρεσαι για κάτι το παίρνεις από κατόχους και όχι test drive.
Φυσικα και καταλαβαινεις αρκετα πραγματα στο test drive.
Οδήγησα....